|
|
|
| Poslouchám v práci John Powell – Office work (z filmu Mr. & Mrs. Smith) na komunikačních sluchátkách nevalné kvality, navíc z 128kbps verze.
A mně to najednou přijde tak strašně dynamické a živé... Až když jsem se na to začal soustředit podruhé, tak jsem postřehl nedostatky díky hrubému vzorkování.
Každopádně možný závěr by mohl být, že mnohá dnes vydaná hudba je opravdu "plochá", nemá dynamiku třeba i v hlasitosti. A tak když se objeví něco namasterovaného kvalitně a s ohledem i na dynamičnost, tak to dokáže i ve vyšší komprimaci zaujmout.
Možná proto mi víc a víc skladeb i ve 320kbps přijde i na kvalitních sluchátkách (a zřejmě brzy i s kvalitní zvukovkou) nekvalitních, málo zajímavých. |
|
|
|
| Muhehe, v upoutávce na Hydepark na ČT24 je kus soundtracku z ST XI. |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
Achjo.. (Mimochodem poslal jsem Ti SZ snad Tě potěší:-D |
|
|
|
| Měl (by) být. Soundtracky se zasekly komplet všechny. |
|
|
|
| Nevíte jestli bude soundtrack Star Trek enterprise collection volume 2 ???:-) |
|
|
|
| Jerryho Goldsmithe "zabetonovala" v pozici hlavního ST skladatele až TNG, není náhodou, že všechny jeho významnější soundtracky s výjimkou TMP jsou až post-TNG (ST V, VIII, IX a X).
A neznám nikoho "normálního", kdo by v ST hudbě stavěl Hornera až za Eidelmanna a Rosenmana, což byli vesměs "střelci z jednoranovek"...
Jestli je někdo z ST skladatelů upozaďován, je to paradoxně spíš Alexander Courage (což je celkem logické). |
|
|
|
| kapitan Pike: Chápu, že může být vnímán jako upozaděný oproti Goldsmithovi, který v TMP přímo navázal na TOS a s tématem Enterprise, upraveným i v TNG, a třeba klingonským motivem, i v dalších filmech jakoby nadlouho definoval ST hudbu, byť byl také prokládán jinými autory. Vedle dalších jmenovaných, alespoň podle mě, ovšem, pokud jde o soundtracky, naprostého laika, ale Horner jasně vyčnívá (hodnotím-li "upozaděnost", nikoli kvalitu, která je špičková). Myslím, že právě bývá spíš jmenován hned vedle Goldsmitha a Courage... |
|
|
|
| kapitan Pike: Už to tam moc nečtu, ale je to samozřejmě pytlovina. Naopak se Hornerovi přičítá často Star Trek jako celek :) Jeho ST II, a hlavně potom věci jako Battle in the Mutara Nebula, stojí dodneška na špici soundtrackové tvorby a je na to často odkazováno. Navíc to byl jeho první blockbuster a udělal si na něm své zvučné jméno. Horner pak témata z Treku používal kde se dalo - Aliens, Amazing Spider-Man, ... |
|
|
|
| Na Trekkies.cz vyšel pěkný článek o Jamesi Hornerovi.
Pouze jsem moc nepochopil význam druhého odstavce. Nikdy jsem neměl pocit, že by byl Horner nějak upozaďován. Např. i v proběhlé anketě v tomto fóru získaly oba Hornerovy filmy více hlasů než ST IV, ST V, ST VI a ST X. |
|
|
|
| Ráno to zmiňovali v ČRo, i s částí Littlovy reportáže z nějakého koncertu ve Vídni, kde byl i James Horner. -( |
|
|
|
| Odešel jeden z nějvětších velikánů filmové hudby :-(
James Horner, ‘Titanic’ Composer, Dies in Plane Crash
Star Trek II, III, Cocoon, Aliens, Braveheart, Apollo 13, Titanic, Perfect Storm, Avatar, etc...
Těžko si ho připomenout jedním trackem, ale přesto..
Genesis Countdown |
|
|
|
| Mvek:
když to vlastně zůstane v této kategorii
Přesune se to do dvojky. |
|
|
|
| Hlasoval sjem pro Soundtracky, ale když to vlastně zůstane v této kategorii, raději bych asi viděl nějaký přídavek jako "nejen ST" nebo něco podobného. |
|
|
|
| Budu si ty soundtracky muset oprášit, než to sepíšu :-)
Ale celkem se mi líbil i soundtrack k Nemesis a myslím, že bych ho nedal na poslední místo. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|