|
|
|
| Jo, stát celou směnu na nohou u mašiny je vážně žůžová práce, ze které po pár letech vůbec nehrozí žádné zdravotní komplikace...
I když je zase fakt to, že lisovna v Loděnicích nabízela před nějakými dvaceti lety pro někoho docela zajímavý zaměstnanecký benefit v podobě vizuálně nepovedených (ale jinak funkčních) nahraných médií.
Obé vím díky tomu, že někdy v té době ležela vedle mojí babičky v nemocnici paní, která ty mašiny obsluhovala... (obě dámy to tehdy přežily a mnoho let se pak kamarádily).
Ke specifickému zvuku gramodesek z Loděnice jistě přispívalo i to, že zhusta byly křivé jak turecké šavle - to bylo vždycky "na plotně" gramofonu učiněné vlnobití... |
|
|
|
| Tak 40 tisíc asi bude včetně příplatků za noční směnu. Jinak ale to odpovídá realitě i u nás v regionu - sehnat pracovníky na namáhavější práci je celkem velký problém. |
|
|
|
| Zaujímavý je z toho tento citát:
"Lisařky mají plat 25 až 40 tisíc. Roznesli jsme po Berounsku 33 tisíc náborových lístků do schránek. Přišlo 16 telefonů, devět lidí se přišlo podívat a tři nastoupili. Takhle vypadá pracovní situace – že je pět procent nezaměstnanost, je absurdní věc, to jsou jen lidé, kteří dělat nechtějí a nikdy dělat nebudou – a stát to podporuje." |
|
|
|
| kapitan Pike, Mvek: Ano, fascinující, zajišťují čtvrtinu světové produkce. Je zajímavé, že koupili i továrnu v Tennessee, kolébce gramodesek, byť ne přímo v Nashvillu... |
|
|
|
| kapitan Pike: Jj, četl jsem. A zaujalo mě, že lisují více desek než před revolucí. |
|
|
|
| O Interstellar jsme se bavili, ale nemůžu si pomoc, ten film dost zachraňuje hudba. Ta hudba navozuje správnou atmosféru, kdyby tam byla obyčejnější, tak by na mě tak nepůsobil, protože opravdu hlavně díky konci je dost podivný a Vesmírnou odysseu tak jen připomíná odkazy. |
|
|
|
| S.S.Enterprise:
nebo u těch žesťů jenom neměli dostatečně blízko mikrofony...
Jo, to bude zcela urcite ono :)))
AVip: Nevim, porad tam nic neslysim... |
|
|
|
| nebo u těch žesťů jenom neměli dostatečně blízko mikrofony... |
|
|
|
| Ne, žesťové nástroje jsou mimo, možná je to jen blbé naladění nebo špatné nastavení aparatury pro záznam, ale táhne se to celou skladbou, kdekoliv jsou žestě, tak je tam falešný podtón, nejmarkantnější je to kolem 2:31.
A za tím si stojím, únava neúnava.
(pusťte si předlohu, vyskočí to na vás)
Zbytek je Ok a rozdíly oproti oficiální verzi jsou zanedbatelné a jde čistě o reinterpretaci díla.
(Edit: jinak to patří k té Aucklansdké verzi, pochopitelně) |
|
|
|
| Oukej, Tihle jsou podle mě přesní. |
|
|
|
| Tak já se na dnešek opravdu blbě vyspal, takže vůbec nevylučuji, že už se to začíná projevovat i jinak... :-) |
|
|
|
| Poslouchal jsem jenom pulku, ale prijde mi to ok... |
|
|
|
| Více-méně obojí, hlavně v první polovině...
ale to je obecně potíž s reinterpretací tvorby skupiny kolem Hanse Zimmera (do které patří i Klaus Badelt), je strašně těžké zároveň udělat vlastní verzi a neztratit při tom, abych tak řekl, ducha předlohy. |
|
|
|
| Nevím co přesně znamená "off-key". Jestli myslíš tempo, tak je to klidně možné to se různí orchestr od orchestru. Jestli myslíš noty, tak jsem to poslouchal v práci a tam mám jen špunty; je to samozřejmě možné, ale mám zkušenost, že častěji to je záznamem (youtube kodekem atd.). |
|
|
|
| Marshall:
Pirates of the Caribbean (Auckland Symphony Orchestra) 1080p
Mám "slyšiny", nebo jsou místy opravdu dost "off key"? |
|
|
|
| Marshall:
á dálší variace ... samy decka :)
|
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|