|
|
|
| Tak dokud si to pamatuju...
Constantine - Brian Tyler, Klaus Badelt - *** - Zajímavá kooperace, ale nic k čemu bych se chtěl vracet.
Proof - Stephen Warbeck - ** - Ono je to pěkné, ne že ne, ale toho vybrnkávání na klavír snesu omezené množství.
Half Light - Brett Rosenberg - ***** - Bez debat!
Open Window - Cliff Eidelman - **** - Jak vysoko si ho asi cením, když jeho 4/5 OST hodnotím jako jeden ze slabších :-D
The Celestine Prophecy - Nunu Malo - **** - Hudba je úpln stejně rozporuplná jako film :-) Ale líbí se mi, je... neotřelá je asi to správné slovo.
El orfanato - Fernando Velázquez - ***** - Otázka je, kolik lidí to snese na samostatný poslech. IMHO moc ne.
Dragonball Evolution - Brian Tyler - ** - Eh...
Law abiding Citizen - Brian Tyler - * - Meh.
A to nejlepší na konec, aneb vítězka tohoto runu:
Princess Ka'iulani - Stephen Warbeck - ***** - To byla krása! |
|
|
|
| Telemachus Rhade: ano, původně se mi moc nelíbila, ale je opravdu povedená, on celej ten film je hodně dobrej a ta nudná nexus pasáž tam taky patří |
|
|
|
| Zase jsem se po čase vrátil k Generations... Ta hudba je jedinečná. McCarthymu se skvěle podařilo vyzdvihnout atmosféru filmu - radostná a smutná zároveň. |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
Aha, už jsem to našel, díky. Není to sice mnou oblíbení epické a osudové tíma, ale jako podkresová hudba k romantickym scénám se to hodí dokonale... Možná bych to i přirovnal k melodii z Forresta Gumpa. |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
The Lizzie McGuire Movie ... mě to nachází autora Snydy Clewis a zní jako popík... kde je chyba?
|
|
|
|
| The Last of the Mohicans - Trevor Jones, Randy Edelman - *****
Die Another Day [complete score] - David Arnold - **** - Nemám rád, když na soundtracku k bondovce chybí titulní píseň. Prostě ne.
The Hunted - Brian Tyler - * - Jeden z mála Tylerů, který mě fakt nezaujal. A ten snad nejprovařenější Cashovův song na konec je taky docela k zlosti.
The Lion in Winter - Richard Hartley - ***** - Nádhera!
The Lizzie McGuire Movie - Cliff Eidelman - ***** - Čím víc věcí od toho chlapa znám, tím ho mám radši.
Hellboy [deluxe] - Marco Beltrami - * - Beltrami, no. |
|
|
|
| Cutthroat island, cutthroat island...! |
|
|
|
| Heh, dneska mi učaroval John Debney, to se moc často nestává. Když on ten seaQuest má svoje kouzlo :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
Však já epickou hudbu ani všude nevyžaduju, správná hudba má hlavně vhodným způsobem podporovat děj na plátce. V podstatě bych řekl, že čím je akčnější (teď myslím překotnější) děj filmu, tím je menší prostor pro akčnost v hudbě (čest výjimkám jako je Mad Max: Fury Road).
A plně souhlasím s tím, že "Powellovi se povedl stawarsovější soundtrack než jsou ty poslední dva Williamsovy dohromady.", nicméně totéž platí IMHO i pro Gacchinův Rogue One, nicméně tam taky nejsou žádné epické ikonické a tedy nesmrtelné skladby :D |
|
|
|
| S.S.Enterprise: Ty jsi marnej :) Nemůže být všechno jen o epické muzice...
Powellovi se povedl stawarsovější soundtrack než jsou ty poslední dva Williamsovy dohromady. |
|
|
|
| Tak sem ten SolOST slyšel. Úvodní a hlavní motiv neurazí, ani nenadchne.
09. Is This Seat Taken
... jeden motiv mi tam přijde hodně podobnej jinemu motivu ze hry ST Armada
13. Break Out
... jediná zajímavá, i když ne nadprůměrná, skladba, tedy kromě 15 viz níže
14. The Good Guy
... tak trocu Xena
15. Reminiscence Therapy
... totalni kopie SW |
|
|
|
| ALe podle CSFD je skladatelem OST John Powell. Není tím myšleno jen to, že prostě Powell použil pro hlavní téma "téma" složené Williamsem? |
|
|
|
| Asi sem...
Hlavní téma k Solovi napsal John Williams, což je vzhledem k jeho prohlášení, že SW už ani náhodou, docela úsměvné :) |
|
|
|
| S.S.Enterprise:
postrádají dravost a akčnost
To pak rozhodně. Pokud vyhledáváš hlavně epický styl, tak si v DW najdeš tak 2 - 3 skladby na album. Já můžu v podstatě cokoli - ambientní, epické, melodické, folk, metal, elektro, ale vždycky to musí mít nějakou "duši". Jakmile je to nesourodé, dávám pryč. |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
Ten výběr není špatnej, ale v zásadě bych řekl pro moje ucho průměrné skladby v tom smyslu, že postrádají dravost a akčnost.. v podstatě se dá říct, že se mi líbí všechny instrumentální skladby hrané klasickým orchestrem, které jsou dostatečně rázné, akční a i stručné (např. prezidentske fanfary z Libuše)... možná by to mohla být i definice vojenských pochodů (např. Radeckého pochod je hodně dobrej) a také většiny státních hymen, které se mi často líbí.
Z tvého výběru se mi proto přijde nejlepší poslední "This Is Gallifrey", nicméně pořád v tom nepociťuju jedinečnost, ale naopak jen záchvěvy mnohem lepší Děti planety Duna 2003, kterou si shodou okolností zmínil.
Co se týče těch hymen a pochodů - i ty mi ale nepřijdou až tak dobré, jako výběr, co sem sepsal a ve kterém mi ještě chybí OST ke všem Pirátům z Karibiku.
|
|
|
|
| S.S.Enterprise:
ad DW) pokud se ti nebude líbit toto: ... nemá symsl poslouchat.
Together or Not at All, Clara's Theme Medley, This Is Gallifrey
Jinak koukám, že jsi spíš fanda staré školy. Nic proti tomu, ale vysvětluje to, proč se tolik rozcházíme :) Poledouris, LoDuca, Williams... No a samozřejmě Tyler, ale Children of Dune byl takový záchvat geniality, že se to zákonitě líbí všem. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|