|
|
|
| Tak dokud si to pamatuju...
Constantine - Brian Tyler, Klaus Badelt - *** - Zajímavá kooperace, ale nic k čemu bych se chtěl vracet.
Proof - Stephen Warbeck - ** - Ono je to pěkné, ne že ne, ale toho vybrnkávání na klavír snesu omezené množství.
Half Light - Brett Rosenberg - ***** - Bez debat!
Open Window - Cliff Eidelman - **** - Jak vysoko si ho asi cením, když jeho 4/5 OST hodnotím jako jeden ze slabších :-D
The Celestine Prophecy - Nunu Malo - **** - Hudba je úpln stejně rozporuplná jako film :-) Ale líbí se mi, je... neotřelá je asi to správné slovo.
El orfanato - Fernando Velázquez - ***** - Otázka je, kolik lidí to snese na samostatný poslech. IMHO moc ne.
Dragonball Evolution - Brian Tyler - ** - Eh...
Law abiding Citizen - Brian Tyler - * - Meh.
A to nejlepší na konec, aneb vítězka tohoto runu:
Princess Ka'iulani - Stephen Warbeck - ***** - To byla krása! |
|
|
|
| Telemachus Rhade: ano, původně se mi moc nelíbila, ale je opravdu povedená, on celej ten film je hodně dobrej a ta nudná nexus pasáž tam taky patří |
|
|
|
| Zase jsem se po čase vrátil k Generations... Ta hudba je jedinečná. McCarthymu se skvěle podařilo vyzdvihnout atmosféru filmu - radostná a smutná zároveň. |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
Aha, už jsem to našel, díky. Není to sice mnou oblíbení epické a osudové tíma, ale jako podkresová hudba k romantickym scénám se to hodí dokonale... Možná bych to i přirovnal k melodii z Forresta Gumpa. |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
The Lizzie McGuire Movie ... mě to nachází autora Snydy Clewis a zní jako popík... kde je chyba?
|
|
|
|
| The Last of the Mohicans - Trevor Jones, Randy Edelman - *****
Die Another Day [complete score] - David Arnold - **** - Nemám rád, když na soundtracku k bondovce chybí titulní píseň. Prostě ne.
The Hunted - Brian Tyler - * - Jeden z mála Tylerů, který mě fakt nezaujal. A ten snad nejprovařenější Cashovův song na konec je taky docela k zlosti.
The Lion in Winter - Richard Hartley - ***** - Nádhera!
The Lizzie McGuire Movie - Cliff Eidelman - ***** - Čím víc věcí od toho chlapa znám, tím ho mám radši.
Hellboy [deluxe] - Marco Beltrami - * - Beltrami, no. |
|
|
|
| Cutthroat island, cutthroat island...! |
|
|
|
| Heh, dneska mi učaroval John Debney, to se moc často nestává. Když on ten seaQuest má svoje kouzlo :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
Však já epickou hudbu ani všude nevyžaduju, správná hudba má hlavně vhodným způsobem podporovat děj na plátce. V podstatě bych řekl, že čím je akčnější (teď myslím překotnější) děj filmu, tím je menší prostor pro akčnost v hudbě (čest výjimkám jako je Mad Max: Fury Road).
A plně souhlasím s tím, že "Powellovi se povedl stawarsovější soundtrack než jsou ty poslední dva Williamsovy dohromady.", nicméně totéž platí IMHO i pro Gacchinův Rogue One, nicméně tam taky nejsou žádné epické ikonické a tedy nesmrtelné skladby :D |
|
|
|
| S.S.Enterprise: Ty jsi marnej :) Nemůže být všechno jen o epické muzice...
Powellovi se povedl stawarsovější soundtrack než jsou ty poslední dva Williamsovy dohromady. |
|
|
|
| Tak sem ten SolOST slyšel. Úvodní a hlavní motiv neurazí, ani nenadchne.
09. Is This Seat Taken
... jeden motiv mi tam přijde hodně podobnej jinemu motivu ze hry ST Armada
13. Break Out
... jediná zajímavá, i když ne nadprůměrná, skladba, tedy kromě 15 viz níže
14. The Good Guy
... tak trocu Xena
15. Reminiscence Therapy
... totalni kopie SW |
|
|
|
| ALe podle CSFD je skladatelem OST John Powell. Není tím myšleno jen to, že prostě Powell použil pro hlavní téma "téma" složené Williamsem? |
|
|
|
| Asi sem...
Hlavní téma k Solovi napsal John Williams, což je vzhledem k jeho prohlášení, že SW už ani náhodou, docela úsměvné :) |
|
|
|
| S.S.Enterprise:
postrádají dravost a akčnost
To pak rozhodně. Pokud vyhledáváš hlavně epický styl, tak si v DW najdeš tak 2 - 3 skladby na album. Já můžu v podstatě cokoli - ambientní, epické, melodické, folk, metal, elektro, ale vždycky to musí mít nějakou "duši". Jakmile je to nesourodé, dávám pryč. |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
Ten výběr není špatnej, ale v zásadě bych řekl pro moje ucho průměrné skladby v tom smyslu, že postrádají dravost a akčnost.. v podstatě se dá říct, že se mi líbí všechny instrumentální skladby hrané klasickým orchestrem, které jsou dostatečně rázné, akční a i stručné (např. prezidentske fanfary z Libuše)... možná by to mohla být i definice vojenských pochodů (např. Radeckého pochod je hodně dobrej) a také většiny státních hymen, které se mi často líbí.
Z tvého výběru se mi proto přijde nejlepší poslední "This Is Gallifrey", nicméně pořád v tom nepociťuju jedinečnost, ale naopak jen záchvěvy mnohem lepší Děti planety Duna 2003, kterou si shodou okolností zmínil.
Co se týče těch hymen a pochodů - i ty mi ale nepřijdou až tak dobré, jako výběr, co sem sepsal a ve kterém mi ještě chybí OST ke všem Pirátům z Karibiku.
|
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|