|
|
|
| A pokračujeme...
How Old Are You; New Sight |
|
|
|
| Za mě je špičkový i s otevřenýma očima :-) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: no, jo, kdyby byl clovek slepej, byl by to dokonalej film :D |
|
|
|
| Po dlouhé době se tu opájím Goldsmithovou pětkou... Ten člověk dokázal pod celý orchestr schovat 20s sólo pro čela. Je to neskutečné...
The Mountain, A Tall Ship, Plot Course, Approaching Nimbus III, The Barrier, Cosmic Thoughts... |
|
|
|
| Orville OST - 12. Alara Gets the Cold Shoulder; Approaching Calivon
😀
Debney na moment zHornerovatěl 🙂 |
|
|
|
| Prosím o změnu záhlaví: https://i.imgur.com/e3zZ8wE.jpg |
|
|
|
| Tak dokud si to pamatuju...
Constantine - Brian Tyler, Klaus Badelt - *** - Zajímavá kooperace, ale nic k čemu bych se chtěl vracet.
Proof - Stephen Warbeck - ** - Ono je to pěkné, ne že ne, ale toho vybrnkávání na klavír snesu omezené množství.
Half Light - Brett Rosenberg - ***** - Bez debat!
Open Window - Cliff Eidelman - **** - Jak vysoko si ho asi cením, když jeho 4/5 OST hodnotím jako jeden ze slabších :-D
The Celestine Prophecy - Nunu Malo - **** - Hudba je úpln stejně rozporuplná jako film :-) Ale líbí se mi, je... neotřelá je asi to správné slovo.
El orfanato - Fernando Velázquez - ***** - Otázka je, kolik lidí to snese na samostatný poslech. IMHO moc ne.
Dragonball Evolution - Brian Tyler - ** - Eh...
Law abiding Citizen - Brian Tyler - * - Meh.
A to nejlepší na konec, aneb vítězka tohoto runu:
Princess Ka'iulani - Stephen Warbeck - ***** - To byla krása! |
|
|
|
| Telemachus Rhade: ano, původně se mi moc nelíbila, ale je opravdu povedená, on celej ten film je hodně dobrej a ta nudná nexus pasáž tam taky patří |
|
|
|
| Zase jsem se po čase vrátil k Generations... Ta hudba je jedinečná. McCarthymu se skvěle podařilo vyzdvihnout atmosféru filmu - radostná a smutná zároveň. |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
Aha, už jsem to našel, díky. Není to sice mnou oblíbení epické a osudové tíma, ale jako podkresová hudba k romantickym scénám se to hodí dokonale... Možná bych to i přirovnal k melodii z Forresta Gumpa. |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
The Lizzie McGuire Movie ... mě to nachází autora Snydy Clewis a zní jako popík... kde je chyba?
|
|
|
|
| The Last of the Mohicans - Trevor Jones, Randy Edelman - *****
Die Another Day [complete score] - David Arnold - **** - Nemám rád, když na soundtracku k bondovce chybí titulní píseň. Prostě ne.
The Hunted - Brian Tyler - * - Jeden z mála Tylerů, který mě fakt nezaujal. A ten snad nejprovařenější Cashovův song na konec je taky docela k zlosti.
The Lion in Winter - Richard Hartley - ***** - Nádhera!
The Lizzie McGuire Movie - Cliff Eidelman - ***** - Čím víc věcí od toho chlapa znám, tím ho mám radši.
Hellboy [deluxe] - Marco Beltrami - * - Beltrami, no. |
|
|
|
| Cutthroat island, cutthroat island...! |
|
|
|
| Heh, dneska mi učaroval John Debney, to se moc často nestává. Když on ten seaQuest má svoje kouzlo :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade:
Však já epickou hudbu ani všude nevyžaduju, správná hudba má hlavně vhodným způsobem podporovat děj na plátce. V podstatě bych řekl, že čím je akčnější (teď myslím překotnější) děj filmu, tím je menší prostor pro akčnost v hudbě (čest výjimkám jako je Mad Max: Fury Road).
A plně souhlasím s tím, že "Powellovi se povedl stawarsovější soundtrack než jsou ty poslední dva Williamsovy dohromady.", nicméně totéž platí IMHO i pro Gacchinův Rogue One, nicméně tam taky nejsou žádné epické ikonické a tedy nesmrtelné skladby :D |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|