|
|
|
| Prosím o změnu záhlaví.
Star Trek: Picard – Season 1, Chapter 1 (eps 1 - 5)
vychází 7., tj. teď v pátek. Upřímně radím nevyhledávat tracklist - spoustu věcí vykecá :) |
|
|
|
| Captain Marvel - Pinar Toprak - **** - Bylo to takové pěkně indicky hravé. A názvy tracků jsou kouzelně dobově sexistické, třeba I'm All Fired Up :)
Bumblebee - Dario Marianelli - **1/2 - Neumí si to vybrat kudy jít a každá čtvrtina soundtracku je stylově jiná. Na Jablonskeho Transformery to nemá ani vzdáleně.
Philip K. Dick's Electric Dreams - Harry Gregson-Williams, Bear McCreary, Cristobal Tapia de Veer, Ólafur Arnalds, Mark Isham, Brian Tyler - **** - Rozhodně zajímavá kooperace.
What We Left Behind - Dennis McCarthy, Kevin Kinner - ****1/2 - Půlbodík strhávám za zpívajícího Roma; score samotné je skvělé!
Spider-Man: Far from Home - Michael Giacchino - ***1/2 - Lehce nadprůměrná superhrdinovka vystavěná kolem jediného tématu.
The Witcher 3: Wild Hunt [promo] - Marcin Przybyłowicz, Mikolai Stroinski, Percival - *** - Není to špatné, ale to neznamená, že by to bylo dobré. Takové genericky moderní pojetí středověkých akčních scén. Prostě pokud bude chtít udělat středověkou hudbu do videohry/seriálu, bude pravděpodobně znít takhle. Inovativního zbla.
Stargate [25th anniversary expanded edition] - David Arnold - **** - Hudba samozřejmě skvostná, ale vydání už tolik ne. Krásný cover kazí velice průměrný master, kde jsou tiché pasáže hodně tiché, hlasité hodně hlasité a své oblíbené pasáže si tak nemám šanci na nějaké průměrné hlasitosti užít. Navíc je OST delší jen o 8 minut a zbytek druhého disku tvoří repetice, nebo alternate skladby. Osobně zůstávám u deluxe vydání z 2006.
Uncharted: Lost Legacy - Henry Jackman - *** - Na to, jaká byla čtverka pecka, je tohle hodně mdlý.
|
|
|
|
| The Fifth Estate - Carter Burwell - ** - Čistá podkresovka.
Year of the Wolf - Tuomas Kantelinen - **1/2 - Půlbodík za poslední track, jinak opět jen podkresová muzika.
The Maze Runner - John Paesano - **1/2 - Dvě krásná témata, jinak je to protivné břinkání.
When the Game Stands Tall - John Paesano - **1/2 - Dtto, jen místo břinkání jsou tam housle.
Fathers & Daughters - Paolo Buonvino - ** - Pomalá, uklidňující, ambientní... nuda.
The Scorched Trials (Maze Runner 2) - John Paesano - ** - Jednu chvíli jsem přestal vnímat, že něco poslouchám. Poslední dva tracky jsou ale fajn.
Star Trek: Renegades - Justin R. Durban - * - Tady za tak nízké hodnocení může přepálená délka 82 minut. Kdyby se to seškrtalo na 45 a vyhodilo se všechno břinkání, tak bych určitě šel výš.
Terminator: Dark Fate - Tom Holkenborg (JunkieXL) - *1/2 - To bylo tak přeakčněné, až z toho vylezla nuda.
The Death Cure (Maze Runner 3) - John Paesano - ** - Poslední dva tracky krásný, jinak o hovně.
Star Wars: Episode IX – The Rise of Skywalker - John Williams - ***** - Neodiskutovatelně a bez debat! Pokud toto byla jeho derniéra, tak jde zároveň o konec jedné éry, kde už nikdo nikdy nebude filmovou hudbu vnímat, jako on, Goldsmith, Horner, a jim podobní. |
|
|
|
| The Man from Snowy River - Bruce Rowland
... no jo, opravdu zajímavé |
|
|
|
| The Man from Snowy River - Bruce Rowland - ***** - Dal bych 6, kdyby to šlo! A totéž si tedy myslím i o filmu.
Return to Snowy River - Bruce Rowland - ***** - Film sice slabší, ale OST pořád vysoce kvalitní. |
|
|
|
| Half-Blood Prince - Nicholas Hooper
.... toto mi přijde opravdu zajímavé a dobré, ale neznám tvorbu Nicholasa Hoopera natolik, abych postřehl, jestli sám sebe taky nevykradl až moc |
|
|
|
| Philosopher's Stone - John Williams
... až na ústřední motiv, který sám osobě není až tak geniální, v tom prostě slyším hlavně Star Wars.... |
|
|
|
| Telemachus Rhade: díky za tip s HP |
|
|
|
| Harry Potter and the...
Philosopher's Stone - John Williams - ***** - Poslouchat to je prostě čirá radost! Jeden z nejlepší Williamsů.
Chamber of Secrets - John Williams - ***1/2 - Nová témata jsou rušivá, ale pořád je tam dostatek těch původních.
Prisoner of Azkaban - John Williams - **1/2 - Nová témata jsou povětšinou strašná. Až na dvě. Jak film dokázal najít rovnováhu mezi dětským a dospělejším světem, tak Williams to nedokázal.
Goblet of Fire - Patrick Doyle - *1/2 - Ač ho má jinak nesmírně rád, tak Pottera vůbec nepochopil.
Order of the Phoenix - Nicholas Hooper - **** - Sice to místy zaskřípalo, ale tohle si prostě sedlo. Jeho motivy jsou nádherné!
Half-Blood Prince - Nicholas Hooper - ***** - Nejlepší film série, nejlepší pokračující soundtrack!
Deathly Hallows, Part 1 [collector's edition] - Alexandre Deplat - *1/2 - Stejně jako Hooper: naprosté neporozumění tématu. V prodloužené verzi má tahle ambientní nuda neposlouchatelných 90 minut. Líbí se pouze první 2 tracky.
Deathly Hallows, Part 2 - Alexandre Deplat - * - A to nejhorší nakonec. Jediná kloudná skladba oznámí konec celé ságy. Ne, tohle se vážně nepovedlo. |
|
|
|
| Včerejší PotterCon mě navnadil natolik, že jsem si právě k práci pustil OST k prvnímu filmu. Jako je to krása, no :) |
|
|
|
| Telemachus Rhade: Je to takové utahané :-D |
|
|
|
| :-DDD
A jelikož, jak známo dle teorie Šípa a Uhlíře, je balet fakticky neotextovaná opera, je podle této logiky Barbar Conan balet... jasně...
No nic... |
|
|
|
| AVip: Tak to se nijak nevylučuje s řečeným. Kdo mluvil o filmu?:-) |
|
|
|
| Na mne to teda vždycky působilo jako učebnicová ukázka na téma, jak nedělat sestřih filmu, ale co už... |
|
|
|
| Marshall:
"According to Poledouris, Milius envisioned Conan as an opera with little or no dialog" a je to znát.
Jo, tak na mě ten film působí. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|