|
Spravuje: lagga Počet příspěvků: 8291 |
|
|
|
| Yakuzza:jo
zkazili mi dobrou vůli, zaká?u doma nakupovat Goudu
ale i ta epka následující má na kahánku |
|
|
|
| lagga: To je ta epka, jak Marshall vytvářel ty music videa? |
|
|
|
| Akce Bororo je pro mě moc poznamenaná stářím, působila na mě zdlouhavě a nudněji, proto?e pointa nebyla náhlá, ale pozvolna se vynořovala a byla celkem jasná. A konec je takový násilně vypointovaný, i kdy? je to jen spí? zajímavost, drobnost.
Nicméně je vtipné, jak ta záměrně záporně stylizovaná kapitalistická společnost dneska člověku přijde normální, a ?e film bude trochu tendenční, mi do?lo spí? z úryvků zpráv o převratu v Brazílii nebo z krátkého rozhovoru o majetku. |
|
|
|
| Zapomněl jsem na výbornou jízdu s mrtvolou, a je?tě nějakou tu interakci pouze s hlavou toho zabitého policajta ve starém městě, s kusem hlavně v hlavě... To byl hodně drsný humor. Působil na mě, jako by vzal někdo scény s mrtvými syny (duchy) ze Stardustu, a desetkrát v?e kolem přitvrdil. |
|
|
|
| Mně se potvrzuje, ?e někdy má i výhody nezjistit si o nějakém filmu dopředu nic. Jinak bych se na něj nepodíval. Myslím, ?e to u mě platilo třeba u Kill Billa (a pravda, tu?ím, ?e druhý díl jsem u? neviděl, nebo nedokoukal), ale té? u Sin City.
Sin City mě nakonec překvapilo a ač jsem té? zva?oval ho přestat sledovat, neudělal jsem to. Zpočátku to na mě sice působilo spí? jako parodie a? trapně (hlavně první scény s Willisem), ale ono je to tou atmosférou přenesenou z komiksů. Vůbec na papíře věta, ?e si le?til svůj odznak apod. zní lépe. Navíc ty zvlá?tní efekty typu "skákajících" aut apod. působily občas groteskně. A Tarantina jsem v tom vytu?il, ani? bych věděl, ?e se na tom podílel. Nicméně Marvův příběh byl podán velmi dobře, vtip tam byl a nakonec nelituju, ?e jsem to dokoukal.
Jen mě mrzí, ?e ty povídky zjevně kromě společných postav, neměly jiné propojení. Tečka byla slabá.
A kombinace retro i moderněj?ího retro (mobilní telefon, i kdy? starodávný, nebo helikoptéra atd.) mi tolik neseděla. |
|
|
|
| Damar: Já si to hned myslel :) |
|
|
|
| TelemachusRhade: Súhlasím s Vyslancom, kontrova? tvoje príspevky rozhodne nie je nič nové:) |
|
|
|
| Razer:
LOL on bude blinkat? :)
Jestli on, to nevím, ale mně moc nechybělo. :-) |
|
|
|
| BorgDog:
http://dadt.com/lots/images.html LOL on bude blinkat? :)
|
|
|
|
| http://dadt.com/lots/images.html
Nevím, jestli tu někdo ten seriál sleduje nebo četl Goodkindovu předlohu, ale při pohledu na ty fotky, a kdy? uvá?ím, jak je v knize popisován Darken Rahl nebo Mord Sithy, tak nevím, jestli se smát nebo brečet - a hlavně se modlím, aby nikdy nikoho nenapadlo zfilmovat třeba Malazskou knihu padlých Stevena Eriksona. :-) |
|
|
|
| TelemachusRhade: Tyvole mo?ná to nebudou muset točit :D
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/181489-nad-moskvou-se-objevil-obrovsky-tajemny-prstenec.html |
|
|
|
| Dobře jinak, já si prostě nezvyknu na to, ?e kdy? někdo k něčemu něco přirovná, bere se to hned kompletně...
Měl jsem na mysli hlavně ty principy fungování famiglie. A já vím, ?e Puzo snad mafiánem nebyl, tak?e zrovna tak jeho podání mů?e být dost nepřesné, ale v Mafii mi to pak zpětně působí moc "lineární", jednoduché. Ale jak jsem řekl, do hry, a hlavně pro ?ir?í veřejnost, to stačí. Navíc jsem ji hrál předtím a u?il jsem si ji. |
|
|
|
| TelemachusRhade:
Kontrovat moje příspěvky, a? je v nich cokoli, je nějaká nová móda? :)
Tak to je pěkná pičovina. |
|
|
|
| Dal?í invaze na obzoru?
Proboha ne! Za chvíli se mu začne říkat vysokorozpočtový Uwe Boll. (pokud se mu u? tak neříká..) |
|
|
|
| "Propracované světy ve hrách" podle mě nejsou slo?ité izometriky typu Original War, Locomotion nebo staré Sim City. Propracované 3D město bylo v Mafii revoluční, o tom ?ádná. Jinak u? nevím, co bych k tomu dodal. Srovnát to s Kmotrem je kokotina - to se prostě srovnávat nedá.
Mirak: Kontrovat moje příspěvky, a? je v nich cokoli, je nějaká nová móda? :) |
|
|
|
| TelemachusRhade:
Ono je taky potřeba brát, ?e rok vzniku je 2001 a tehdy se moc propracovaný svět do her ani dostat nedal.
Tak to je pěkná pičovina.
|
|
|
|
| Dobrý pecky byly taky Civlilizace 1, Settlers 2 a Age of Empires 1 :) |
|
|
|
| TelemachusRhade: NE NE NE :-)
do roku 2001 +- nějkej ten rok byl právě zlatej věk a příběhy a atmosféra v hrách stály za to, Falouti, Dungeon Keeper 2, Spellcross, ale dokonce i stařičkej Unreal 1, Half Life, Conflict Freespace.... a mohl bych pokračovat Mafie nebyla ?patná ale nechápu proč jí maj lidi v porovnání s takovejma ?pekama nostalgicky raději i dnes.
Pokud slo?itým světem myslí? realistické 3D město tö je něco jiného. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

|