|
Spravuje: lagga Počet příspěvků: 8290 |
|
|
|
| TelemachusRhade: no, pardon, ale Davies to fakt kvůli herectví nebyl, když už tak Pan Herec Hector Elizondo nebo Dáma Herečka Julie Andrews
jinak sem ještě koukala na ČSFD na filmografii Chrise Pina i "milované" Zoe Saldany (jo, role vychrtlin ji sedí).....ehm, nezpochybňuju že umí hrát, jen bych je ještě nezvala za herecké hvězdy, naopak Anton Yelchin ten hraje od dětství a výsledky má lepší a dlouhodobé, ten by si už zasloužil označení za hvězdičku |
|
|
|
| lagga:
hádejte nad kým se to moje slepičí holčičí srdce rozplývalo
To je celkem jasné - John Rhys Davies :) Ale minimálně pro mě to byl asi jediný důvod proč se na ten film (už kdysi) kouknout. Ale něco mi říká že to byl spíše Chris Pine.. |
|
|
|
| tak sem se tu spokojeně flákala, v rámci rekonvalescence samozřejmě, a užívala sem si druhého filmu "Deník princezny" ....takovej hezkej herec tam byl, z půlky záporák a pak se změnil v zásadně kladnou postavu, nádhernej hlas, úžasný oči, na hlavě krásná kštice, žádnej pivní mozol ....a hádejte nad kým se to moje slepičí holčičí srdce rozplývalo ? :)
|
|
|
|
| Peter Jackson WILL be directing The Hobbit after all!
Time to break out the ale and pipe-weed, because we're ready to party!
What we hoped would happen, but didn't dare to think actually would, seems to be coming true. Peter Jackson, who pulled off the impossible with the Lord of the Rings trilogy, has decided to direct two installments of The Hobbit after all, Deadline New York reports.
Earlier this month, after Guillermo del Toro quit his Hobbit directing gig, Jackson said his taking over was unlikely due to current commitments. But he did leave open a slim possibility—and we say "slim" because he sounded a bit reluctant—by saying: "If that's what I have to do to protect Warner Brothers' investment, then obviously that's one angle which I'll explore."
Apparently, explore he did, because his deal is reportedly being negotiated right NOW with Warner Brothers, New Line and MGM.
There are no further details as yet, other than the fact that Jackson, Fran Walsh and Philippa Boyens are scheduled to head to London the week of July 4, after which they'll be going to Los Angeles to meet with the actors who've impressed them the most from those that have been taped by casting directors.
Jupíííí |
|
|
|
| Páni, to bude teda film:-) Four Lions - ale možná to vedle mixu parodie a dramatu bude mít i poučné prvky... |
|
|
|
| Mvek:aha aha
jojo, Já robot je podivná koláž, pokud to srovnáme s Asimovem, ale supr film co něco sděluje :) |
|
|
|
| Razer: Ja sko Asimova poznám (teda aspoň z jeho diel a životopisu "Ja Asimov"), tak by sa tešil len z toho, že niekto sfilmoval jeho knihu. Však sám písal (samozrejme asi nadnesene), že pri prvom filme Star Treku si počkal až sa v záverečných titulkách objavilo jeho meno a potom vstal a začal si tlieskať:)
|
|
|
|
| lagga: část z Aldisových povídek, já mám pocit, že jsem je ke svému velikému úžasu našel ve veřejné knihovně :-)
http://www.visual-memory.co.uk/amk/doc/0068.html
Damar: teď to po sobě čtu, není to myšleno na tebe to o těch minutách! :-) |
|
|
|
| Damar: Výhoda Já robot, alespoň promě byla v tom, že samotná série povídek byla propojená jen velmi lehce a důležitá pro hlavní děj byla právě až ta hlavní myšlenka. Takže ta jak říkáš vulgarizace nemůže být vydávána za jeho práci (teda pokud někdo věnuje pár minut zjištění něčeho o originálu) ale zároveň se jí podařilo jeho dílo celkem popularizovat a film sám o sobě nebyl až na HW bulshity typu konec na skleněné budově špatný. Třeba ten pokus o likvidaci detektiva a následné uklizení v průběhu minut Asimov nenapsal a přitom bylo hodně zajímavé i jako názorná ukázka jak to někde probíhá už dnes. |
|
|
|
| lagga: Neřekl jsem teď, že jsou stejné. Jen jsem řekl, jak to na mě působí, a hlavně působilo, což ovlivnilo můj přístup k AI, negativně. |
|
|
|
| Andrew bol milý film, ale Asimova som z neho necítil... Žiaľ aj "Ja robot" tak trocha znásilnil a zvulgarizoval Asimova, aj keď som rád, že konečne niekto siaha po jeho dielach a je ochotný ich sfilmovať.
AI bol oproti tomu parádny film od začiatku až do konca... |
|
|
|
| Mvek:premisa "oba chtějí být člověkem" je stejná, když to takhle napíše - ve skutečnosti jeden k tomu byl donucen programováním, druhý osobním vývojem .....a to je diametrálně odlišuje, nemyslíš ?...také jejich okolí reaguje jinak |
|
|
|
| lagga:
nechápu tvoje srovnání
Oba chtějí být člověkem. Když to hodně shrnu a zjednoduším. A prostě vidět AI asi rok po Andrewovi, mi přišlo právě hrozně podobné a Andrew u mě vítězil. |
|
|
|
| Mvek: naopak, nechápu tvoje srovnání, "Andrew, člen naší rodiny " je pro mě stejně srdcová záležitost,....a nikdo kolem mě to nezná (sem ráda že místní osazenstvo ano)....a porovnám-li to s "AI Umělá inteligence", pak společných myšlenek je jen polovina, dětský přístup vidím spíše v první polovině "Andrewa" než v "AI", ten naopak pracuje s prózou, kterou vymysleli dospělí a formují tím myšlení dětí, kdežto "Andrew" je přirozeně dětský zvídavý a překvapený.... provedení je velmi nápadité a naplňuje moje představy a nároky na tehdejší filmografii
Razer: to, že Andrew se musí nechat zabít, aby byl člověkem, chápu jako ilustraci lidské ignorance omezenosti a arogance
no, občas se na něčem shodneme :) vnímám to stejně jako ty, jako zapomenutou perlu
hih - zrovna to s "malou mořskou vílou" sem nechápala a sháněla si pak pohádku.... :D
přiznám, že jsem ale ani od jednoho nečetla originální předlohu - pamatuju, že sem to urputně sháněla (a neměla doma internet) v knihovnách, a nepovedlo se....teď zase není čas :( ale potřebovala bych si do těch světů odskočit na "dovolenou"
|
|
|
|
| A jedna zajímavost, Ai je jediný film, a kterém jsem kdy byl v kině 2x... jasně dojal mě, ale hlavní je filmařské umění, jakým podává některé skryté myšlenky, třeba ty hry s odrazy na začátku filmu a pak odraz podmořské víly na povrchu obojživelného vznášedla... spojený se scénami z Cybertronics. A takových momentů je tam x, ten 30 stránkový rozbor jich hodně pokrývá.
Normálně podobné filozofické rozbory doslova nesnáším a připadá mi, že je píšou, jen aby měli nějaké opodstatnění toho, že se živí filozofováním, ale konkrétně u tohohle filmu, na kterém pracoval Kubrick tolik let, věnoval se mu i Spielberg a základní myšlenky přišly od Aldise mám prostě hodně důvěru v to, že tam opravdu jsou a dotyčný si je necucá z prstu.
Třeba už jen fakt, že celá Ai může být vnímána jako pohádka supermech je další zajímavou rovinou, když si člověk všimne detailů jako hlasu vypravěče. |
|
|
|
| Ke snímku A.I. jsem se zde vyjadřoval už před lety. Tehdy mě film opravdu hluboce dojal, přičemž jsem ovšem jeho emocionální hru vnímal pozitivně. |
|
|
|
| Razer: Já bych si to i přečetl, kdybych ten film neviděl tak dávno. To, jestli si ho někdy brzy pustím nebo ne, mi recka neovlivní, protože mám na co koukat, takže to je celkovou náladou. |
|
|
|
| Mvek: Ano, tak je to spíš podáno právě v originálu film je, ale v tomhle ohledu dost pokažený - si teda myslím.
No to je pak těžký, já se tady s něčím píšu a ty ani nečteš.
Jinak to je právě záměr, aby byl "unsettling" :-) by ses dozvěděl, kdybys přečetl ten 30 stránkový anglický rozbor... a ty nemáš sílu na ten muj kraťoučkej, pche! |
|
|
|
| Razer: Na recenzi nemám sílu, mně je prostě ten dětský hrdina konkrétně tady (třeba Wesley mi tak nevadí) protivný. A nepřistupoval jsem tak k tomu, než jsem to viděl. Krom toho mně prostě v paměti utkvělo "má soubory zanesené špenátem", což možná byl fail překladu:-).
Andrewa si budu muset někdy pustit, já měl dojem, že umřít nechtěl kvůli soudu, ale kvůli té "lásce" a tomu, že sám dospěl k tomu, že tak se stane lidským. |
|
|
|
| Mvek: A četl jsi tuhle mojí "recku"? Protože, to co říkáš ohledně Spielberga je právě onen zažitý omyl. Tenhle film je ano, dojemný, ale narozdíl od 99% ostatních dojemných filmů kde hrajou "děti" hlavní roli má i celej vagón myšlenek, které neříká jo polopaticky, což je naprostý nezvyk - "vždyť tam hraje dítě, tak to přece všechno musí být polopaticky vysvětleno...", ale je to tak.
Dvousetletý muž je také pěkné scifko a je od mého oblíbeného Asimova, ale myslím, že možná překvapivě se nedotýká zdaleka tolika věcí jako Ai a to co mi na něm vadí je nejvíce je právě onen stěžejní fakt, že dvousetletý muž je muž s dostatečně velkým rozumem alespoň později a stejně se nakonec zachová jak se zachová... rozumíš, aby sám sebe začal považovat za člověka až po tom co mu to schválí soud s tím, že musí umřít je poněkud zcestné, je to jako kdyby mi soud nařídil, že abych mohl řídit auto musím si uříznout levou ruku a já to honem šel udělat a všichni z toho byli dojatí. Tohle je maximální FAIL, že o tom co je lidské rozhodně např. lidský soud, navíc obyčejní roboti v Asimových raných dílech a to i zde, jsou vlastně omezení otroci lidstva člověk si nemá potřebu ani podvědomě položit otázku, no jo, ale co kdyby Andrew nechtěl umřít jak by ty soudce a společnost "pořešil".
Alespoň, že poslední řádky knihy jsou co si pamatuji o trochu jiné než právě film a dojem mi zvedly.
Lagga: To jsem opravdu rád, že se ti líbil. ČT film uvedla jednou v primetimu asi 2-4 roky po premiéře v kinech a pak ještě asi 1-2 v nějakých takových hrozných časech jak říkáš ty.
Tak sem s tím co tě napadlo, náhodou mě to zajímá, člověk se může lecos dozvědět, protože Ai vnímá každý trochu jinak .-) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

|