Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 6793 - 6812 / 8050Starší   Nejstarší

Mvek - 18. květen 2006 16:52sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Vyslanec: Asi se mi nelíbil ten přechod po Pharaohovi k pohádkové grafice. Přeci jen Caesar a Pharaoh byli takoví jako realističtí a vyhovovalo mi to. I kdy? teda nepoměr velikosti lidí k budovám byl trochu hor?í... Ale zvykl jsem si.

Spí? mi u těchhle her vadí, ?e po asi 15 misích jsem skoro znal v?echno. Akorát u Pharaona mi chybělo poznat je?tě nějaký vět?í monument. Tak?e pak jsem u? měl malou motivaci porkačovat dál. I kdy? není to úplně pravda, ale přesto nějaký nověj?í prvek později by se hodil. Nějaký u? nezásadní.
Razer - 18. květen 2006 16:51sipka
ZAMĚŘIT
Razer
U civ 3 je mapa celosvětová tedy přejede? ze západu na východ a připadá mi celkem dobře vyře?ená.
Vyslanec - 18. květen 2006 16:46sipka
ZAMĚŘIT
Vyslanec
Mvek: Mně si líbily i ty, co tu pomlouvá? :-) Je to super série... Jo, bude 3D, ale vypadá to pěkně.
Mvek - 18. květen 2006 16:44sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Vyslanec (viz fórum o TOS): Ano, na Caesara IV se tě?ím, ale ani nevím, jestli o něm vůbec vím:-). Jen se bojím, aby to nebylo podobné Diovi (hře Zeus) a té japonské asi. Mně se toti? na nich nelíbilo pojetí grafiky jako do perspektivy, kdy střecha byla ?ir?í ne? základna budov, vypadalo to hlavně u řeckých památek blbě, kdy? se rozbíhaly do vý?ky.

Tak?e já zůstal u Pharaona a Caesara III. Ka?dý má něco navíc oproti tomu druhému.

Ale předpoládám, ?e C. IV bude u? 3D.
Mvek - 18. květen 2006 16:42sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Razer: Kldině ji vyzou?ím. Ale mně by ta samotná velká mapap nevadila. Vnitřním městům bych dal stavět výdeečné a výzkumné projekty a bylo by to ok. Problém byl spí? v té nemo?nosti stavět více měst, proto?e intreface na to nebyl stavěný.

Ale polovčiní by ta mapa mohla být. Jen?e on je problém hrát třeba Evropu na mapě, kde na západ dojede? a? na východ. To jde jedině u celéhoé světa. A mít hranice mapy, to by se mi nelíbilo. A světová mapa, která byla v té hře, tak ta byla moc malá a divná. Přeci jen mít Itálii na třech čtverečcích...
Razer - 18. květen 2006 15:32sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mvek:Tak ono obecně extravelké mapy nedělají dobrotu člověk toho pak má moc na práci a přestává ho to bavit.

Nejnověj?í je civ IV, ale dovoluji si tvrdit ?e III je z celé série civů (s odstupem samozřejmě) nejlep?í.
Mvek - 18. květen 2006 15:20sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
V ka?dém případě v té Civ:C2P II jsem si sehnal mapu celého světa, která překračovala absolutně velikosti map mo?ných normálně. Navíc s jakýmsi modem jsem si přidal, aby se s růstem měst objevovaly domy na čtverečcích okolo, plus tam bylo více národů a ve hře jich mohlo být asi 15 najednou. Jeden takový svět mám rozehraný, ale bohu?el mi nestačí u? ?ádné státní zřízení, co jde vyzkoumat, aby mohlo udr?et moje mno?ství měst, navíc se mi města nevejdou v řádce na obrazovku...:-) tak?e si nemů?u vybrat, které chci, kdy? ho chci dát pryč, není tam toti? posuvník.
Jinak jsem se těsíl, ?e s rychle vyzkoumanými letadlovkami, ale hlavně atomovými ponorkami a raketami budu v?ude po světovém oceánu ohro?ovat kohokoliv, kdo by se mi postavil...:-).

Ale nedám dopustit na budovatelské jako ten Transport Tycoon DeLuxe se stále vyvíjeným patchem www.ttdpatch.net (http://www.ttdpatch.net/features.html), přičem? s grafikou je to úplné pokračování té hry. Nové budovy do města, pro nádra?í apod, navíc v?e ve stejném stylu, který mi nepřijde zastaralý kupodivu ani po tolika letech. A ve Win XP to rozchodíte taky.

A kdyby mi jednou za čas nevypadávalo Sim City 4 na mém notebooku, navíc je na něj moc ?ravé, tak bych ho teď hrál.
Mvek - 18. květen 2006 15:14sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Razer: Tak tady to sice nejsou ST hry, ale jsou to aspoň hry, tak? e men?í ot:-)

Jo, před rokem jsem hrál Civ: Call to Power II, co? vlastně nevím, čím se li?í od klasické Civ. Ale ano, někdy bych chtěl tu III (myslím, ?e je poslední). Ale nikdo v okolí nemá. Tak třeba a? ti budu vracet ta tvoje dvě DVD.... (neboj, a? Mirak odmaturuje, budu mít to mezi, tak?e pak budu vědět, co chci po tobě, ale hlavně pak ti to snad vrátím:-) ).
Razer - 01. květen 2006 20:54sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mirak: .-) chudáci, ani nevíte o co jste při?li :(
Mirak - 01. květen 2006 19:07sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Razer: Nám co jsme nehráli originál, se to moc líbilo :)
Razer - 01. květen 2006 14:32sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mirak:Ale byla to prostě vykrádačka co to, ale pořádně nevykradala a vlastně nic nového nepřidala :(
Mirak - 01. květen 2006 14:23sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Razer: Já jsem Master of Orion nehrál, nevím kdo jsou Antareani, ale jsou tam Borgové a to bude něco podobného :-)
To zpomalování ?lo vyře?it myslím vypnutím a znovuzapnutím hry
Mvek - 01. květen 2006 13:58sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Razer: Vesmírný krystal jsem nepotkal, tak třeba mě překvapí:-). A exploze hvězdy do supernovy jsem nepochopil. V jeden tah mi to oznámilo tohle nebezpečí za pár let. V druhý tah mi to oznámilo, ?ev vědci z té planety při?li na to, jak to odvrátit. Ale ani nevím, jestli jsem tam nějaké vědce měl a nic jsem neudělal...

A s tím tankováním jsem to myslel tak, ?e ta ld asi jakoby natankuje i kdy? jen proletí okolo mé základny, co? je takové divné. V tom webovém Outer Space mám prostě vidět kruh doletu ka?dé flotily a tankuje jen na přátelských nebo mých světech. To je takové logičtěj?í. Ale aspoň u? vím, k čemu mů?e být stavět Outposty.


Btw. co mě kupodivu dostalo, ale tam ?lo opříběh, to byl Starcraft zpočátku za Protossany. ALe moc daleko jsem to nedohrál. Mo?ná někdy budu pokračovat.
Mvek - 01. květen 2006 13:55sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Razer: No, spí? mi prostě vadí nějaký stereotyp poslendí dobou u her. Zahrál bych si takové Settlers II, jen kdyby tam byly nějaké nové výrobní řetězce a budovy, ale nahrál jsem se toho dost.
Já nepotřebuju výzvu typu, velká obtí?nost. SPí? pestrost, co? bohu?el je tě?ké udělat, tak?e to moc hry nesplňujou.

U MoO II hrát bez pročtení aspoň části manuálu (tak do půlky:-)) to moc nejde. Ano, byly doby, kdy jsem hrál hry, které samozřejmě neměly tutorial a manuál jsem ani neměl a stejně bych ho nečetl. Ale taky to byl jiný druh her, přeci jen Age of Empires jsou jednodu??í a názorněj?í.

Tady se člověk v těch lodch a technologiích opravdu trochu ztrácí a nao to nepomů?e ani manuál. Ka?dopádně, jak jsem řekl, největ?í chyba je ta, ?e kdy? si zapne člověk manuální souboje, musí odbojovat v?echny! A to někdy mů?e trvat dlouho. V tom mi vyhovoval Port Royale, kde jsem si v?dy vybral (popravdě mě nějak to bojování ne?lo a ?ádný redakcí Score zmiňovaný princip jsem neobjevil, tak to v?dy zvládl počítač lépe) pro konkrétní souboj.

Ale právě souboje pořád nechápu, v?dyť 30 lodí pomalu ani nemů?u mít, proto?e na to nemů?u mít dostatek Command Points , jeliko? tolik základen práv ěnemůu?u mít, kdy? nepřítel je za humny. Pak mi to začalo vyrobné lodě samo scrapovat, kdy? jsem byl moc v mínusu...

Právě mě tady moc atmosféra nepohltila. Jako ty galaktické zprávy apod, to je super a náhodné události jsou dobré, ale málo nové. Prostě člověk se s ní jednou, dvakrát setká a u? ho nikdy nepřekvapí. Proto by mi vyhovovala mo?ná onlinovka, ale obávám se, ?e by mě taky lecjaká zklamala.

Takové Heroes of Might and Magic II mě totálně uchvátily tím objevováním a trvalo mi déle, ne? mi ty události/místa při?ly známé. Ale tam mě nějak bavilo vůbec procházení krajiny, asi jsem v tomhle vytí?enej:-).
Razer - 01. květen 2006 12:56sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mirak:No tu jsem hrál taky ov?em ta má několik zásadních vad na kráse tak například tam nejsou antarani :) nebo náhodné události nejsou a? tak pestré ale HLAVNĚ pokud to člověk hrál na velké mapě a bylo proti němu hodně ras začala se hra nevysvětlitelným způsobem zpomalovat! A to i na ?elezu co zvládá hry o 5 kategorií vý? :o tak?e u mě nikdy nezabodovala.
Mirak - 01. květen 2006 12:15sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
V?echno tohle nádherně okopčila Birth of the Federation :-)
Razer - 01. květen 2006 12:09sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mvek:K doletu, tak to snad dá rozum ne jako ve zkutečnosti! Loď má určité zásoby paliva a doletí jen tak daleko od tvojí poslední základny jak velké má palivové rezervy (časem vynalezne? i takové palivové články co nepotřebují dobíjet)

Poslední základnou je míňěna kolonie s vesmírnou stanicí/doky nebo vesmírný "outpost" Dá to rozum, nějaká odlehlá právě zalo?ená kolonie bude mít asi sotva kapacity na dotankovávání tvé válečné flotily :)
Razer - 01. květen 2006 11:55sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mvek:MoOIII je shit největ?ího ra?ení, na co ti je skvělá grafika kdy? se to nedá ovládat a je to nuda.


Tvůj problém asi bude, ?e se do ničeho neumí? "ponořit" sice si v?ímá? hroznejch hnid co nikdo jinej, ale asi ti pak na úkor toho uniká podstata proč to hraje?/se na to dívá? tedy zábava.

Já si třeba manuály nečtu snad nikdy, raději si pěkně sednu ke hře a ťukám a zkou?ím :) tak?e ťuknu na vytvoření nové loďky a koukám kolik která zbraň ubere na jakou vzdálenost jak je velká jak velká je loď která bude za 10-20 tahů hotová abych ji nemusel zase v budoucnu vylep?ovat atd. Hru hraju proto aby to byla výzva a to i proti PC tak?e kdybych vypnul antarany tak ta hra přijde o polovinu své krásy.
V?dyť o to přeci v té hře jde, ubránit se, osobně jsem měl právě nejlep?í pocit kdy? jsem antaranům zničil jejich invazní flotilu.

Souboje aby k něčemu byly musí? hrát ručně! Ten automat v soubojích je k něčemu a? kdy? má? třebas 30 ultrasilnejch lodí.

Jinak si přece někde mů?e? nastavit, ?e ty souboje za tebe bude dělat pc ani? by ses vůbec přepnul do "bojové" mapy (teď ale nevim jestli to jde pak zase ve hře vypnout), ale zase to ti ukrojí polovinu zábavy a hlavně pc vyhraje míň soubojů ne?-li ty (já) :(

Dal?í způsob vyhrání MoOII je postavit subprostorovej portál a zničit domovskou planetu Antaranů :)

No a náhodné události jako obrana před drakem, vesmírným krystalem, nebezpečím exploze slunce atd. ... no ?koda ?e jsem to u? hrál tolikrát, ale tahle hra měla/má atmosféru, hratelnost a to je v?echno co dobrá hra potřebuje.
Vyslanec - 01. květen 2006 11:49sipka
ZAMĚŘIT
Vyslanec
Mvek: Je to prostě jiná hra, rozdíl asi jako mezi Settlers a Quakem :-) Je to na úplně jiných principech, jiné prostředí... proč se ti to vlastně namáhám vysvětlovat, kdy? se ti ani jedna ta hra nelíbí? :-)))
Mvek - 01. květen 2006 11:42sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Vyslanec: Mo?ná si někdy přečtu recenzi, ale v čem je tak ten rozdíl nejvíc? Jako pokud by to bylo více příběhové, co? mi při?lo, ?e jesem něco takové četl, tak by to nevadilo.

Nejnovější   Novější 6793 - 6812 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o