|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Tě?íte se i na ST MMORPG? :) viz anketa a záhlaví. |
|
|
|
| Navazuji na můj a AVipův příspěvek ve fóru o LOST a dal?ích seriálech...
Téma jsou hry s tématikou pirátů...
Tak jako já hrál jen Port Royale, klon Civilizace, tedy Civ Call To POwer 2 a kdysi jsem tátovi koukal přes rameno, jak zkou?í Civ I a II:-). Ale to nebylo hraní ani z jeho strany.
Poté jsem hrál Pirates! (nejnověj?í verzi), které tteda budou zaser ripoff svého předchůdce a Port Royale:-).
Ale ne, tak a? na bugy bych Port Royale (dvojku neznám) hodnotil dost kladně. Přeci jen mi v Pirates (moderních) vadila absence víc obchodu a tro?ka podnikání. Sice mě nějak POrt Royale pak přestal bavit, tak?e víc budování jsem nezvládl, ale... |
|
|
|
| Mvek:přečti si to tu u? se to tady několikrát probíralo, nebo zkus odkaz v záhlaví ,-) |
|
|
|
| Tak nevím, jestli to tu u? byloo.... http://www.youtube.com/watch?v=Dx6RzZo--Zs
Teda nejvíc mi vadí ty hvězdy porlétávající okolo, třeba i v záběru s DS9 na konci:-). Ale jinak mi to přijde sice krásně vyvedené, ale hrozně nepřehledné na hraní.
Co ?e je ten ST Fallen? |
|
|
|
| Jen INFO: V levných knihách vedle Labuťe mají zase "The Fallen" (asi 6 kusů). Jen pokud to je?tě někdo shání. |
|
|
|
| Mvek:jo, musim to nějak vykoumat |
|
|
|
| Razer: Myslí?, ?e se mi právě obrázek načítá asi pět minut? |
|
|
|
| poslední dobou se mi ty záhlaví nějak se*ou .) |
|
|
|
| Dobrý, tak klávesnici jsem si ji? docela o?ahal, jak vidím:-) |
|
|
|
| Člověče, ono SimCity 4 je opravdu úplně jiná hra ne? jeho předchůdci...:-).
Ne, SimCity 3000 byl jen remake 2000. Nicméně 4 přichází se spoustou "revolučních" prvků.
Některé bohu?el nejsou dota?ené, tak?e spí?e vadí. Příkladem je téměř libovolně tvarovatelný terén nezávisle na čtverečcích. Ty tam jsou, ale terén mů?ete urpavovat pěkně plynule dokulata. BOhu?el to engiene dovoluje pak stavět i silnice zlomené najednou do úhlu 45 stupňů ne-li více. Zvlá?tě stavění mostů je blbé, proto?e dělá takovéto nájezdy a urpavit si ten terén do pozvolného kopečku právě pro nájezd mostu dá pěknou rpáci, je to nepřehledné.
Budovy některé se přizpůsobí terénu, jinéé si udělají podstavec, který zvlá?tě u rezidencí, kde takto končí travnatá plocha zděným "útesem" vypadá divně, někdy je to i moc vysoké.
Ale mosty jsou krásné! Jde upravovat jejich vý?ka atd.
Navíc u? se jen tak netahají zóny jako dříve. U commercial zones (obchody a kanceláře) a residentních se nata?ená zóna parceluje s naznačením, kde bude u silnice, dke tedy bude vchod a jak bude t abudova natočená. Bloky domů tak vypadají mnohem realističtěji, kdy? mají vět?inou nějaký ten vchod od ulice a ne zprostředka od jiného domu. Navíc tak člověk určí, kde chce vět?í budovy (plochou), a kde men?í.
Dal?í věcí je rozdělení i na bohaté a levné budovy. Minimálně je tady jasné a vzhledově skutečně vznikají krásné rezidence apod.
A konečně je realistické stavění leti?tě a přístavu, který je prostě jeden objekt, ne náhodné zaplnění čtverečků.
Navíc propojení měst do regionu funguje lépe a z ka?dého domu jezdí lidé někam nakupovat a někam pracovat. Je třeba na to dbát, aby nedojí?děli moc dlouho a podle toho budovat infrastrukturu. Pak krásně vidíte po kliknutí, ?e tolik a tolik lidí jde pě?ky na metro, pak jede kus autobusem a dojde do budovy pě?ky. Nebo jede autem do P+R gará?í, a pak monorailem dál.
Jestli ale něco na?tve, tak postavit si mezinárodní leti?tě za 90 000, pak upravovat okolo terénl, proto?e se zapustilo do prohlubně na několika stranách díky nerovnému terénu. Pak ujedete a celé leti?tě se zboří..... Tohle prostě pokazili. |
|
|
|
| A tady mi to chcípá :) U? aby ta legacy vy?la. |
|
|
|
| Francouz s anglickým přízvukem je neopakovatelný zá?itek :-) |
|
|
|
| Take byh řekl, ?e je lep?í Stewart on Brooks má někdy opravdu skvělé vrcholy jen?e to Stewart taky + hraje konstantně velmi na úrovní. |
|
|
|
| Tsigi: Stewart je jednoducho jednička. |
|
|
|
| Mně vadí docela dost. Nevím jestli mám rad?i hlas Stewarta nebo Brookse |
|
|
|
| Tsigi: No Mulgrew ka?dopádně ale Bakula mi nevadí |
|
|
|
| Hlas Mulgrew i Bakuly by si mohli nechat :) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|