|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8066 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| AVip:freelancer jo je to slab?í kafe to nepopírám taky sem ho hrál a? někdy před 2 ma roky ale je vcelku zábavnej kdy? si na něj zvykne? chvíli to trvá taky se mi zezačátku vůbec nelíbil.
má rozhodně nadprůměrnej příběh ale na freespace nemá ,) |
|
|
|
| AVip:freespace byla svého času naprosto bezkonkurenčně úplně megasuper hra ,) prostě tě vcucla. |
|
|
|
| Razer: Freelancer mne nějak nenadchl... nějak mi při?el kapku zběsilý ve srovnání s klasickým Privateerem...
A Freespace? Pokud na něm někdo začínal, tak to asi byla skvělá hra, ale opět, k srdci mi nepřirostla (moje "srdcovka" je v tomto směru Wing Commander I - IV, Prophecy u? nějak nebyla to pravé).
Ono vůbec, kdy? o tom tak přemý?lím, je jen jeden simulátor vesmírné stíhačky z éry 3D akcelerace, který jsem hrál a dohrál - a sice X-Wing Alliance...
Pak samozřejmě i ST: Klingon Academy a Bridge Commander, ale to nejsou úplně typické simulátory stíhaček... |
|
|
|
| Razer: No, ale Freelancera jsi asi u? nehrál na té 486:-).Já sice nehrál vůbec, ale vzpomínám si na dobu, kdy byl recenzována vy?el jako demo. |
|
|
|
| teda je?tě jsem zkou?el hrát batlecrusier 3000ad nebo jak ale to moje 486 nějak ne a ne rozdejchat pořád vrčela tak sme si s kamarádem říkali kdy u? se to konečně loudne no a po 20 minutách nám do?lo ?e ona ta hra u? "jede" (?kube) se ,) |
|
|
|
| já sem u simulátorů vyrostl "a?" na freespacech a freelancerovi ale byly to skvělé hry a těmahle ne?varama netrpěly |
|
|
|
| Mvek: Pohybující se "hvězdičky/trosky/meteority" jsou dlouholetým prokletím vesmírných simulátorů... :-/
Původně to bylo zavedeno, aby hráč měl iluzi rychlosti (a z tého? důvodu, aby divák měl iluzi rychlosti to btw. zavedl kdysi i televizní ST).
Nejlépe na tom z tohoto hlediska byla série X-Wing, kde tenhle nesmysl ?el komplet vypnout...
A "klouzající" ?títy jsou taky zlo - kdy? u? jsem připomenul X-Wing, v prvním díle této série ?el protivník zcela regulérně taranovat a pokud měla hráčova stíhačka adekvátní ?títy, tak to i "rozdejchala"... "sklouzávání" po ?títech zavedl Tie Figher a vím, ?e tu vlastnost jsem nenáviděl od prvního okam?iku... |
|
|
|
| Na Pragoconu měl tu?ím Korax ST: Legacy. Tak jsme ji měli mo?nost vidět. Sice to měl se men?ími detaily,aby to notebook pře?il, ale opravdu lodě vypadají pěkně (v té recenzi Levelu to tak nevypadá) a občas i dal?í věci,zkrátka ta grafika tak nějak.
Co mě nehorázně ?tvalo, byl zaměřovací kří?ek uprostřed obrazovky k ničemu. Mo?ná vypnout jde, ale jeho smysl jsem nepochopil, kdy? stejně loď často loď vidím ze v?elijakých úhlů, tak?e podle kří?ku určitě nemů?u mířit nebo letět.
Navíc u? torpéda Ent-A se naváděla na cíl.
Je?tě teda mně osobně u Legacy stejně jako nejvíce u samotné TOS a snad inověj?ích seriálů vadí, ?e tu hvězdy běhají kolem lodi jak ve warpu, a to letíte impulsem, navíc v soustavě, tak?e v pozadí třeba vidít pomalu se hýbající planetu přes celou obrazovku:-). Pak ty běhající tečky kolem lodi vypadají jak magické smetí nebo vločky:-). Je to prostě jen takový efekt, který se objevuje asi a? u trochuvy??í rychlosti jen v malém okruhu kolem lodi.
Já vím, ?e je to grafický detail, ale na mě působil taky trochu ru?ivě.
Co se týče hraní, no nemů?u soudit, bylo to jen chvíli. Akorát se nedá bourat s loděmi, teda aspoň ne do lodí a mo?ná ani ne do nějakých asteroidů. Loď se pak prostě ?oupe po ?títech nebo nějaké neznámé auře té druhé a projde okolo bez po?kození.
?koda, jeden člověk to s Ent-A takhle chtěl aspoň napálit do borgské krychle, kdy? jinak nemá ?anci. |
|
|
|
| Jak RPG hry zas a? tak nehraju, tak jsem hrál skoro v?e od Black Isle a nemů?u říct, ?e by mě od nich nějaká hra vylo?eně zklamala a ?e jich je celkem dost.
Jediné co jsem od nich zatím nehrál je Neverwinter Nights, právě kvůli grafice alá Tomb Raider, přitom u KOTORu mi nevadila.
Jinak jsem snad ani RPG od jiné firmy ani nehrál, nebo rozhodně ne intenzivně |
|
|
|
| Razer: Deus Ex? Doporučuju, teď se dá dokonce sehnat v bugdet edici spolu s dal?ími věcmi (Deus Ex 2 a je?tě něco) za velmi příčetnou cenu...
Původní Deus Ex je zatraceně dobrá hra s kontroverzním námětem, její velké ?těstí bylo, ?e vy?la dávno před 11. zářím, tak?e nemohla být "zakázána".
Proto?e její podtitul by klidně mohl bý "Conspiracy theories for dummies". :-)
|
|
|
|
| AVip:To je jedna z her kterou sem si v?dy tou?il zahrát a nikdy se k ní nedostal ,/
stejně tak jako napříklat Imperium Galactica 2 |
|
|
|
| Jen na okraj, kdy? u? je tu zmíněn cyberpunk... cyberpunkové RPG je např. System Shock nebo Deus Ex... to je vylo?eně "hardcore" cybepunk... |
|
|
|
| já si myslím ?e u takhle starejch her je grafika a? to úplně poslední na co se kouká s oblivionem a novejma peckama se to nedá naprosto srovnávat jinak jsi mě ted miraku navnadil a? jednou (pravděpodobně o prázdninách ,) budu mít time tak přísahám ?e dohraju zase konečně nějaký ty hry do konce a třeba právě tohle. |
|
|
|
| Mvek: Morbidní je to pravé slovo :-)
Zpočátku mi se mi to také moc nelíbilo, ale nakonec jsem tím byl naprosto uchvácen. S něčím tak originálním jsem se prostě je?tě nesetkal |
|
|
|
| Mirak: Jasně, tak takové zklamání to je?tě nemusí být. Spí? jsem se bál, ?e to bude něco více "nereálného", a? u? ve stylu jako cizí sféra, kam se dá odcestovat Sférickou koulí v BGII, tedy takové "surrealistické" krajiny, nebo něco jiného, ale prostě to moc středověce/starověce, případně jako z těch pou?tních krajin ala arabské oblasti, nevypadá. Spí? to celé vypadá "divně":-)
Nevím, jak to vyjádřit. |
|
|
|
| Mvek: Tak to tě zklamu, odehrává se převá?ně ve městě, ale zato je tu minimum dungeonů díkybohu.
Je tu ale krásné pou?tní město Curst, dokonce i d?unglová lokace. Ale na druhou stranu města jsou velmi odli?ná, nejsou to dokola ty samé budovy jako v BG, vypadá to ?ivěji. |
|
|
|
| Mirak: A co prostředí ve smyslu lokací? Toti?, já prostě nevím proč, ale mám rád "přírodní" fantasy:-).
Ne, jsem nejrad?i, kdy? se odehrává v klasické krajině, pou?tě, lesy, d?ungle..., jasně, občas nějaké město a holt i to podzemí no.
Proto mě nadchává recenze na Oblivion. |
|
|
|
| Mvek: Tě?ko říct, pro někoho je to mo?ná tě?ko stravitelněj?í. Ta rozmanitost a fantasknost se dá popsat třeba na členech dru?iny:
- hlavní hrdina - Bezejmenný - bytost nepamatující si nic ze svojí minulosti, krom zji?tění, ?e nemů?e zemřít jeho tělo je celé poseto výhradě jizvami, jen na zádech má vytetované "Najdi Pharoda", které dává první střípky mozaiky ohledně pátrání po jeho minulosti.
Morte - levitující lebka, chrlící černým humorem a neustálým popichováním Bezejmenného a v?ech okolo sebe. Ze začátku působí jako nevinný vtipálek, ale nic není jak se zdá a postupně zji??ujete, ?e vám něco tají....
Dak´kon Zerth - Gitzherajský mág-válečník, který se s vámi rozhodne putovat, ani? by vám řekl své důvody, později vyjde najevo, ?e jeho va?e minulé já mu zachránilo ?ivot a Dakkon přísahal, ?e vás bude doprovázet a? do konce ?ivota, netu?íc o va?em "daru" - "prokletí" nesmrtelnosti
Annah - tiefling, neboli člověk jeho? jeden z rodičů byl ni??í démon. Tato zlodějka vás zrovna nemusí, ale je jí nařízeno aby s vámi putovala, později vyjde najevo, ?e ona va?e tělo donesla do márnice.
Fall-From-Grace - Sukuba která vede nevěstinec, tato krásná bytost se k vám přidá pokud pro ni vyře?íte úkoly týkající se jejich konkubín. Vede si deník, který má v inventáři, bohu?el se mi ji nikdy nepovedlo přesvědčit aby mi ho dala přečíst.
Nordom - Taková mechanická bytost vypadající jako televize :-) Rozhovory ji mů?ete upgradovat, má jako jediný NPC střelnou zbraň, a skvělý mechanický hlas
Ignus - zlý hořící mág, jeho celé tělo je hoří, je to kletba kterou na něj uvrhlo společenství mágů za to, ?e nechal spálit velkou část města. Jedno z va?ich dřívěj?ích já bylo jeho učitelem....
Vhailor - je vlastně jen pozůstalá du?e válečníka v obří zbroji. Je to paladin uznávájící řád, ale s vysokými vlastnostmi mu mů?ete jeho logiku vyvrátit a Vhailor se rozpadne :-)
Jinak prostředí, ani Final Fantasy to nevystihuje, pokud se ti líbí grafika BG2, tak PST mi nepřijde o nic hor?í, ale tak věřim, ?e ka?dému to nesedne.
Jinak Arcanum - ano grafika mi taky nesedla, ale příběh a mno?ství questů a mno?ství jejich ře?ení to vynahrazuje.
Jo a BG1 je nověj?í ne? F1 |
|
|
|
| Tím chci říct, ?e hra je bezpochyby super, jen se bojím,?e můj subjektivní vkus je nějak moc náročný... |
|
|
|
| Mirak: Definuj "fantaskněj?í"... Ale mo?ná tedy směrem jako Final fantasy apod.
No, je pravda, ?e jsem v Arcanu byl jen na místě pádu vzudcholodě a v tom prvním městečku, ale hned tam mi prostě při?ly stra?ně se opakující budovy, jen pravoůhlé atd.
Jako v době Falloutu to bylo ok, ale dneska, zvlá?tě po BG (já vím, ?e jednička je asi stará, enbo star?í ne? Fallout1) i to prostě nesedí, ale jinak mám smysl i pro archaické hry, jinak bych asi u Transport Tycoona v dne?ní době nevydr?el (pravda, s tím patchem je to skoro TT 2...) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

|