|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8066 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| A já jsem zase out, proto?e kromě pár chvil zkou?ení Elite remaku na PC a dema prvního Starfleet Commanderu jsem nic vesmírného simulátorového/akčního nehrál, resp. se mi ani nedostalo do rukou. Jestli bylo demo, tak buď jsem pak na toneměl stroj, nebo jsem ani nechtěl, ?e stejně se k tomu nedostanu:-).
No, mo?ná brzy bude BC a SF Academy. |
|
|
|
| teď kdy? na to hru vzpomínám tak se mi zdá je?tě lep?í ne? předtím ,) |
|
|
|
| AVip:na freelanceru je skvělá jedna věc, ?e jde? proti úplně v?em s krásnou ?enskou poboku! a v?dy kdy? u? to vypadá ?e nemů?e bejt hůř tak se to ZHOR?Í! .)
na?těstí si po cestě do těchle sraček udělá? pár skvělejch přátel co jsou ochotni obrátit proti svejm nadřízenejm tě?kej kři?ník pod jejich velením i kdy? to znamená je?tě vět?í potí?e! ,) |
|
|
|
| Razer: Ad Freelancer - to bude ono, já ho poměrně záhy vzdal... :-)
Freespace - to u? nejspí? bude "generační" zále?itost...
Pro mne byly to samé Wing Commander I&II a původní X-Wing... |
|
|
|
| AVip:freelancer jo je to slab?í kafe to nepopírám taky sem ho hrál a? někdy před 2 ma roky ale je vcelku zábavnej kdy? si na něj zvykne? chvíli to trvá taky se mi zezačátku vůbec nelíbil.
má rozhodně nadprůměrnej příběh ale na freespace nemá ,) |
|
|
|
| AVip:freespace byla svého času naprosto bezkonkurenčně úplně megasuper hra ,) prostě tě vcucla. |
|
|
|
| Razer: Freelancer mne nějak nenadchl... nějak mi při?el kapku zběsilý ve srovnání s klasickým Privateerem...
A Freespace? Pokud na něm někdo začínal, tak to asi byla skvělá hra, ale opět, k srdci mi nepřirostla (moje "srdcovka" je v tomto směru Wing Commander I - IV, Prophecy u? nějak nebyla to pravé).
Ono vůbec, kdy? o tom tak přemý?lím, je jen jeden simulátor vesmírné stíhačky z éry 3D akcelerace, který jsem hrál a dohrál - a sice X-Wing Alliance...
Pak samozřejmě i ST: Klingon Academy a Bridge Commander, ale to nejsou úplně typické simulátory stíhaček... |
|
|
|
| Razer: No, ale Freelancera jsi asi u? nehrál na té 486:-).Já sice nehrál vůbec, ale vzpomínám si na dobu, kdy byl recenzována vy?el jako demo. |
|
|
|
| teda je?tě jsem zkou?el hrát batlecrusier 3000ad nebo jak ale to moje 486 nějak ne a ne rozdejchat pořád vrčela tak sme si s kamarádem říkali kdy u? se to konečně loudne no a po 20 minutách nám do?lo ?e ona ta hra u? "jede" (?kube) se ,) |
|
|
|
| já sem u simulátorů vyrostl "a?" na freespacech a freelancerovi ale byly to skvělé hry a těmahle ne?varama netrpěly |
|
|
|
| Mvek: Pohybující se "hvězdičky/trosky/meteority" jsou dlouholetým prokletím vesmírných simulátorů... :-/
Původně to bylo zavedeno, aby hráč měl iluzi rychlosti (a z tého? důvodu, aby divák měl iluzi rychlosti to btw. zavedl kdysi i televizní ST).
Nejlépe na tom z tohoto hlediska byla série X-Wing, kde tenhle nesmysl ?el komplet vypnout...
A "klouzající" ?títy jsou taky zlo - kdy? u? jsem připomenul X-Wing, v prvním díle této série ?el protivník zcela regulérně taranovat a pokud měla hráčova stíhačka adekvátní ?títy, tak to i "rozdejchala"... "sklouzávání" po ?títech zavedl Tie Figher a vím, ?e tu vlastnost jsem nenáviděl od prvního okam?iku... |
|
|
|
| Na Pragoconu měl tu?ím Korax ST: Legacy. Tak jsme ji měli mo?nost vidět. Sice to měl se men?ími detaily,aby to notebook pře?il, ale opravdu lodě vypadají pěkně (v té recenzi Levelu to tak nevypadá) a občas i dal?í věci,zkrátka ta grafika tak nějak.
Co mě nehorázně ?tvalo, byl zaměřovací kří?ek uprostřed obrazovky k ničemu. Mo?ná vypnout jde, ale jeho smysl jsem nepochopil, kdy? stejně loď často loď vidím ze v?elijakých úhlů, tak?e podle kří?ku určitě nemů?u mířit nebo letět.
Navíc u? torpéda Ent-A se naváděla na cíl.
Je?tě teda mně osobně u Legacy stejně jako nejvíce u samotné TOS a snad inověj?ích seriálů vadí, ?e tu hvězdy běhají kolem lodi jak ve warpu, a to letíte impulsem, navíc v soustavě, tak?e v pozadí třeba vidít pomalu se hýbající planetu přes celou obrazovku:-). Pak ty běhající tečky kolem lodi vypadají jak magické smetí nebo vločky:-). Je to prostě jen takový efekt, který se objevuje asi a? u trochuvy??í rychlosti jen v malém okruhu kolem lodi.
Já vím, ?e je to grafický detail, ale na mě působil taky trochu ru?ivě.
Co se týče hraní, no nemů?u soudit, bylo to jen chvíli. Akorát se nedá bourat s loděmi, teda aspoň ne do lodí a mo?ná ani ne do nějakých asteroidů. Loď se pak prostě ?oupe po ?títech nebo nějaké neznámé auře té druhé a projde okolo bez po?kození.
?koda, jeden člověk to s Ent-A takhle chtěl aspoň napálit do borgské krychle, kdy? jinak nemá ?anci. |
|
|
|
| Jak RPG hry zas a? tak nehraju, tak jsem hrál skoro v?e od Black Isle a nemů?u říct, ?e by mě od nich nějaká hra vylo?eně zklamala a ?e jich je celkem dost.
Jediné co jsem od nich zatím nehrál je Neverwinter Nights, právě kvůli grafice alá Tomb Raider, přitom u KOTORu mi nevadila.
Jinak jsem snad ani RPG od jiné firmy ani nehrál, nebo rozhodně ne intenzivně |
|
|
|
| Razer: Deus Ex? Doporučuju, teď se dá dokonce sehnat v bugdet edici spolu s dal?ími věcmi (Deus Ex 2 a je?tě něco) za velmi příčetnou cenu...
Původní Deus Ex je zatraceně dobrá hra s kontroverzním námětem, její velké ?těstí bylo, ?e vy?la dávno před 11. zářím, tak?e nemohla být "zakázána".
Proto?e její podtitul by klidně mohl bý "Conspiracy theories for dummies". :-)
|
|
|
|
| AVip:To je jedna z her kterou sem si v?dy tou?il zahrát a nikdy se k ní nedostal ,/
stejně tak jako napříklat Imperium Galactica 2 |
|
|
|
| Jen na okraj, kdy? u? je tu zmíněn cyberpunk... cyberpunkové RPG je např. System Shock nebo Deus Ex... to je vylo?eně "hardcore" cybepunk... |
|
|
|
| já si myslím ?e u takhle starejch her je grafika a? to úplně poslední na co se kouká s oblivionem a novejma peckama se to nedá naprosto srovnávat jinak jsi mě ted miraku navnadil a? jednou (pravděpodobně o prázdninách ,) budu mít time tak přísahám ?e dohraju zase konečně nějaký ty hry do konce a třeba právě tohle. |
|
|
|
| Mvek: Morbidní je to pravé slovo :-)
Zpočátku mi se mi to také moc nelíbilo, ale nakonec jsem tím byl naprosto uchvácen. S něčím tak originálním jsem se prostě je?tě nesetkal |
|
|
|
| Mirak: Jasně, tak takové zklamání to je?tě nemusí být. Spí? jsem se bál, ?e to bude něco více "nereálného", a? u? ve stylu jako cizí sféra, kam se dá odcestovat Sférickou koulí v BGII, tedy takové "surrealistické" krajiny, nebo něco jiného, ale prostě to moc středověce/starověce, případně jako z těch pou?tních krajin ala arabské oblasti, nevypadá. Spí? to celé vypadá "divně":-)
Nevím, jak to vyjádřit. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

|