|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8066 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Razer: Tak pod Linuxem prej ?e né... (je tam nějaká závislost na Microsoftím kodeku)... zkusím to pod WinXP...
Ale podceňovat emulační schopnosti Linuxu by v této fázi u? bylo chybou - kdy? se mi pod Linuxem bezchybně rozjela hra Hidden and Dangerous Deluxe, která chodila spolehlivě naposled pod Windows 98 před X lety (dobře, jelo to i v XP, ale byla extrémně vybíravá, co se ovladačů týkalo), tak jsem doslova málem "spadl ze ?idle", proto?e HDD je velmi "ortodoxní" DirectX hra, úzce provázaná s DirectX 6, resp. 7. |
|
|
|
| Razer: No, uvidíme... nejnověj?í verze Windows nejsou zrovna pověstné zpětnou kompatibilitou, kdy? na hry dojde... |
|
|
|
| AVip:myslí? Linux friendly? .) |
|
|
|
| Razer: Na?el jsem staré Cover CD s Freespace... tak uvidíme, jestli to alespoň na něčem pojede... :-) |
|
|
|
| Já jen ?e tohle jsou hry na které vzpomínám opravdu s láskou Spellcros, Fallout, Freespace to je taková moje top 3ka snad pak následují Kotoři a dal?í pecky |
|
|
|
| AVip:Hele jestli se ti nebude líbit freespace tak nejsi fanda Sci-fi ,) ne hele ta hra je proste geniální ano dnes ta grafika u? pokulhává, ale kdy? sem to někdy v 99 nebo kdy hrál byl sem v naprosté extázi.
zaspoileruju ti trochu příběh ale jen trochu
Válka mezi terany a vasudany - jo to bylo dobrý říkal sem si de to a pak se z ničeho nic objeví supersilný nepřítel, následuje aliance s vasudany, boj proti technologicky 10x lep?ímu nepříteli zoufalá snaha GTA (galactic teran aliance) získat technologii nepřátel asi na 5ti sebevra?ednejch misích, strategické přesuny celých flotil v meziscénách na mapce do toho ta správná hudba + askvělé animace jak mariňáci v docích obsazují capitální loď co jsi v předchozí misi se svojí skvadronou zne?kodnil a dal?í...
trochu sem se dal unést ,) |
|
|
|
| Razer: Já si jen vzpomínám, ?e u ka?dého vesmírného simulátoru byla moje reakce něco ve stylu "ach jo... u? zase dal?í vesmír..."
speciálně mne to mrzelo u bratří Robertsových, kteří opustili "své dítě" (Wing Commander universe) a ?li vyrábět Starlancer a Freelancer...
Ale s Freespace, to není ?patný nápad... mo?ná tomu dám je?tě ?anci... |
|
|
|
| A já jsem zase out, proto?e kromě pár chvil zkou?ení Elite remaku na PC a dema prvního Starfleet Commanderu jsem nic vesmírného simulátorového/akčního nehrál, resp. se mi ani nedostalo do rukou. Jestli bylo demo, tak buď jsem pak na toneměl stroj, nebo jsem ani nechtěl, ?e stejně se k tomu nedostanu:-).
No, mo?ná brzy bude BC a SF Academy. |
|
|
|
| teď kdy? na to hru vzpomínám tak se mi zdá je?tě lep?í ne? předtím ,) |
|
|
|
| AVip:na freelanceru je skvělá jedna věc, ?e jde? proti úplně v?em s krásnou ?enskou poboku! a v?dy kdy? u? to vypadá ?e nemů?e bejt hůř tak se to ZHOR?Í! .)
na?těstí si po cestě do těchle sraček udělá? pár skvělejch přátel co jsou ochotni obrátit proti svejm nadřízenejm tě?kej kři?ník pod jejich velením i kdy? to znamená je?tě vět?í potí?e! ,) |
|
|
|
| Razer: Ad Freelancer - to bude ono, já ho poměrně záhy vzdal... :-)
Freespace - to u? nejspí? bude "generační" zále?itost...
Pro mne byly to samé Wing Commander I&II a původní X-Wing... |
|
|
|
| AVip:freelancer jo je to slab?í kafe to nepopírám taky sem ho hrál a? někdy před 2 ma roky ale je vcelku zábavnej kdy? si na něj zvykne? chvíli to trvá taky se mi zezačátku vůbec nelíbil.
má rozhodně nadprůměrnej příběh ale na freespace nemá ,) |
|
|
|
| AVip:freespace byla svého času naprosto bezkonkurenčně úplně megasuper hra ,) prostě tě vcucla. |
|
|
|
| Razer: Freelancer mne nějak nenadchl... nějak mi při?el kapku zběsilý ve srovnání s klasickým Privateerem...
A Freespace? Pokud na něm někdo začínal, tak to asi byla skvělá hra, ale opět, k srdci mi nepřirostla (moje "srdcovka" je v tomto směru Wing Commander I - IV, Prophecy u? nějak nebyla to pravé).
Ono vůbec, kdy? o tom tak přemý?lím, je jen jeden simulátor vesmírné stíhačky z éry 3D akcelerace, který jsem hrál a dohrál - a sice X-Wing Alliance...
Pak samozřejmě i ST: Klingon Academy a Bridge Commander, ale to nejsou úplně typické simulátory stíhaček... |
|
|
|
| Razer: No, ale Freelancera jsi asi u? nehrál na té 486:-).Já sice nehrál vůbec, ale vzpomínám si na dobu, kdy byl recenzována vy?el jako demo. |
|
|
|
| teda je?tě jsem zkou?el hrát batlecrusier 3000ad nebo jak ale to moje 486 nějak ne a ne rozdejchat pořád vrčela tak sme si s kamarádem říkali kdy u? se to konečně loudne no a po 20 minutách nám do?lo ?e ona ta hra u? "jede" (?kube) se ,) |
|
|
|
| já sem u simulátorů vyrostl "a?" na freespacech a freelancerovi ale byly to skvělé hry a těmahle ne?varama netrpěly |
|
|
|
| Mvek: Pohybující se "hvězdičky/trosky/meteority" jsou dlouholetým prokletím vesmírných simulátorů... :-/
Původně to bylo zavedeno, aby hráč měl iluzi rychlosti (a z tého? důvodu, aby divák měl iluzi rychlosti to btw. zavedl kdysi i televizní ST).
Nejlépe na tom z tohoto hlediska byla série X-Wing, kde tenhle nesmysl ?el komplet vypnout...
A "klouzající" ?títy jsou taky zlo - kdy? u? jsem připomenul X-Wing, v prvním díle této série ?el protivník zcela regulérně taranovat a pokud měla hráčova stíhačka adekvátní ?títy, tak to i "rozdejchala"... "sklouzávání" po ?títech zavedl Tie Figher a vím, ?e tu vlastnost jsem nenáviděl od prvního okam?iku... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

|