|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Jestli se mů?u přidat pánové, tak já jsem začínala s hrou Starfleet Academy, která byla sice super, ale docela jsem měla problém s jejím ovládáním (i kdy? jsem pou?ívala joystick). Ostatně já nejsem ?ádný pařan a nemám to holt "v ruce". Bohu?el byla příli? dlouhá a neměla jsem dost času na to, abych ji dohrála a abych ji začala teď hrát znovu... na to u? nemám čas vůbec. :-) Taky jsem zkou?ela hry ST Generations, nějakou toskovou (24th Anniversary se to tu?ím jmenovalo) a TNG Final Unity, co? je bohu?el velmi stará hra. Sice vypadala dobře, ale pamatuji si, ?e se to je?tě nějak instalovalo pod dosem a byla to docela dřina. ST Generations vypadalo dobře, ov?em já jsem tenhle druh her nikdy nehrála, a tak jsem skončila poměrně brzy, proto?e jsem prostě nevěděla, jak v takových "běhačkách a skákačkách" funguje ?ivot.
Poslední dobou mě dost chytli EF, hlavně to má fakt dobrý příběh a ho?i od Ravenů mají mou poklonu. Hru jsem vyrabovala téměř do základů, nechala jsem na pokoji jen konfiguráky. :-) Taky jsem pro?la datadisk a ten je pěkný a povedený. Zase je to trochu krátké, ale v podstatě - co tam chcete vecpat víc? Taky jsem hrála Away Team, který je fakt pěkný, na ten Vulkán se nějak nepamatuju, asi jsem se tam je?tě nedostala, měla jsem ten samý problém jako se Starfleet Academy - prostě není čas. Teda, byl by, ale počítač mám doma a na privátě jen notebook, který takovéhle hry nezvládá. Taky jsem hrála nějaká dema a mám doma Klingon Honor Guard (dokonce originálku, ale bylo to na slevu :-). Ta je ov?em fakt hodně temná a ten ovraz mě prostě odradil. Jinak mým snem je zahrát si ka?dou ST hru. :-) |
|
|
|
| Je tady nekdo kdo hral ST Klingon Academy ??? Rad bych slysel vase nazory na tuto hru. Me se ohromne libila, ale znam jen malo (spis jednoho cloveka), ktery ji hral. 6CD plnych animaci asi 26 peknych, ale i docela tezkych misi -proste v te dobe pro me jasna spica mezi vesmirnymi simulatory. |
|
|
|
| Dimik: Hrál jsem to na normal a kromě toho závěrečnýho pitomce mi to trvalo 3 dny. Samozřejmě jsem přeháněl. A multiplayer? To si mů?u rovno zahrát Q3 anebo kdybych chtěl, najdu si ST skiny a mapy a je to. Já nevim. EF nebyla ?patná, ale říkám to z pozice člověka, kterej si to vypálil. Kdybych si to koupil, hodil bych to po tom prodavači do ksichtu. Jo a co jako mám trénovat? Jinak na difficult je to docela krutý, to vim. I s čítama mi poslední boss na difficult trval asi 15 min. Odhaduju, ?e bez čítů asi tak 2h. |
|
|
|
| Dimik: Jo, Away Team má fakt dobrou atmosféru. Pravda je, ?e vět?ina misí je opravdu lehká, ale ta, kde se musí utíkat přes borgskou krychly mi dala opravdu zabrat :-)) |
|
|
|
| BTW: Jsem fakt dobrej (asi jsem se prenes v case) reaguji na otazku jeste nez byla vyslovena (19:11, 19:12). |
|
|
|
| Xichter - 14. leden 19:11 je, tusim, reakce na Dimik - 14. leden 19:12, ze ? Jeste ze nejsme tak prizemni, abychom se nechali omezovat onim prezitkem zvanym kauzalita :-). |
|
|
|
| Na Xichter - 14. leden 17:42 zareaguji az to prelouskam :-). |
|
|
|
| Xichter - 14. leden 17:54: Fajn tvuj nazor znam, ale co kdybys podal i nejake argumenty ? :-)
EF ma v sobe spoustu prace a pilovani, ktere mozna bezne oko konzumentovo nevidi, jde vsak o harcore hru od hardcore tvurcu, jakymi Raveni bezpochyby jsou. Q3A engine zdima do posledni mrte a level disajn je zaroven s pribehem to nejlepsi, co za poslednich par let v 3D akcich vzniklo.
Ze si to dohral za den ? Pak si trubka :-). EF byl tvoren i pro americke hosiky, kteri poprve drzi mys v ruce, a proto tomu odpovidala i jeho defaultni obtiznost. Pro otrleho hrace nema smysl hrat EF na nic min nez nejtezsi obtiznost.
A mimochdem, datadisk vysel pulrok po samotne hre a kdybys ho hral, vedel bys, ze ve skutecnosti vubec nic nepridaval. Kdybych mel neco kolem EF pomluvil, byl by to prave datadisk. Opravdovy smysl mel jen pro MP hrace, diky skvelym novym MP modum.
Ver, ze Q3A znam opravdu dobre :-). S klidnem mnohorocniho Quakera tvrdim, ze MP je u EF navrzen velmi zivotaschopne. At uz mluvime o MP level disajnu, pravidlech, vyvazenosti zbrani nebo powerupu, ze vseho primo cisi profesionalita typicka pro Raven soft. Vsak i dnes stale najdes bezpocet EF MP serveru (pochopitelne ne vic nez Q3A,Q2,QW ktere zkratka jsou nesmrtelna spicka) a hrace, kteri na nich poti nekolk hodin denne.
Zda se, ze vis, jak je to s potrebnosti originalniho KEYe pro hru po Inetu, takze musis i vedet, jaka je zivotnost crackuntych serveru. U podobne hry se original, pokud nejsi konzumni pozitkar bez kapky cti, zkratka vyplati. Muj nazor. Za dobre hry se musi zaplatit. Muj postoj. |
|
|
|
| Dimik: viz EF - OK beru to jako tvuj nazor (je pravda, ze jsem EF nehral tolik takze jsem mozna nepoznal jejich silu v MP) BTW: Trubka nejsem, hral jsem to samozrejme na NEJtezsi obtiznost, ale az pozdeji (asi ne za den, uz nevim). JO tu ARMADU2 sdel mi nekdy tvuj nazor, jsem na nej docela zvedavej. Fakt si myslim, ze tohle se nepovedlo. |
|
|
|
| Dimik: (jezis ja te dneska zbuznu:) ST-EF byla komerce a bylo to kratky (Lord Vader- Im with you) Bylo to tak kratky, ze jsem to prekous za den ! (za mesic vysel datadisk proc asi, ze by to byly dalsi mise, ktere tam do originalu nedali, aby to nebylo tak dlouhy? :) MultiPlayer FUJ nesrovnavej to s Q3A nevim kdo ses a jestli si Q3A nekdy hral, ale pokud ne vermi, ze vim co to je HRAT Q3A a srovnavat tenhle blivajz s Q3A to by te moji klan kolegove zlincovali :))) (jsme to hrali jen tak ze srandy chudaci nechapali vo co jde) Ad ORIGINAL to hrozi NIKDY a na netu jsem hral stejne :))) |
|
|
|
| Dimik: STA2 6 misi za Federaci a dost ! Podle me "kopie" nemuze byt nikdy tak dobra jako original. No, ale co se doopravdovych problemu tyce: 1) mam doma celeron 600/900Mhz, 256MB RAM, GF2 pro...a hra NENI plynula pritom graficky je temer stejna jako STA1 - pockej az povedes bitvu u sveho StarBasu+30 Akir,10 Streamruneru, nejaky ty defenzivni budovy a do toho ti prilitne (spis priwarpuje) borgska flotila 20 lodi a vsechno to najednou zacne strilet a vybuchovat= 10FPS. 2) Jaksi jsem "nepochopil" vyznam toho 3D prostoru (nahore=VELKY, dole=maly:))) 3)Warpovani lodi az do zakladny, takova krychle, kdyz mi priwarpovala az do zakladny tak byla VELKA pres pul obrazovky (peknej efekt roztaznosti:))) -hral jsem v 1024x768 takze nevim vo co jim slo. 4)Budovy taaaky hrooozne velky sem "hodinu" scroloval nez jsem se nekam dostal. 5) Zoom= pokud jste chtes mit prehled nad bitvou tak az na min jinak nic neuvidis 6)AI borgove uplne TUPY posilaj furt stejny pocet a druh jednotek na smrt 7)HRA se hraje tak "trochu" sama a vas prevadi do role postav a divej, moje jednotky si po vetsinu hry delali co chteli: skupina lodi se od sebe odtrhla a leteli si nekam zastrilet a na me rozkazy moc nedbaly, obrana zakladny nastaven RedAlert(+AI movoment na min) lode vzdy vyrazi mimo zakladnu a tam jsou zniceny
... 8) Vsechno hrooozne rychle chcipa narozdil od STA1 je zivotnost Cube asi tak 1 ns (proti 30 Galaxy class:)))
9) Celkova rychlost hry (jde nastavit ale...) nez nekam do scroluje tak je po bitve (vydrznost lodi+samoovladane lode si to vyridi sami) casem jsem dosel k zaveru, ze staci lode postavit "nekam" je poslat a ani uz to vyridi sami (pocetni prevaha vitezi) 10)Zbytecne moc budov na NIC (research komplexy-bylo by to lepsi vsechno do jedne moc klikani+SLOW) 11) Dalsi suroviny (Latinium uplne zbytecne) moda ala StarCraft 12 )Jako obvykle realita bitev mizerna (zalezi na tom kdo vystreli driv) 13) Stejne jako v STA1 jsou budovy a lode pro vsechny rasy "uplne to same" akorat maji jiny nazav a jinak vypadaji 14)Rasa 8472 FUJ ani jsem nepoznal co je co...no to by stacilo, ale recenzent na BonusWebu by se mnou souhlasil (si to precti uvidis-KRITIKA JAK HROM) No a taky neco k plusum 8 krychli dohromady ? zadny problem = GIGA KRYCHLE :))), pekne pokoukanicko na max zoom (modely jsou pekne), ale s tim si moc nezahrajes.....VIC ANI TUK !!! |
|
|
|
| Xichter: Co se tyce Bridge Commandera, stale se mi nepodarilo prohlednout, jak se teto hry vlastne autori hodlaji chopit. Zda se mi, ze nemaji prilis jasno v zamereni herniho zanru, z cehoz plynou me obavy, aby hra nebyla jen nevyhranenou smesici vsehochuti. Zatim tedy jsem vcelku skepticky, ale mohu se mylit.
|
|
|
|
| Lord Vader: Nejsi nahodou z tech, co hraji na prilis nizkou obtiznost a pak si stezuji na kratkost ? Krom toho singl je jen polovina hry. Hlavni sila ST:EF je v multiplayru, ktery krome kampane s boty ala Q3A nabizi hodiny a hodiny on-lineove parby. K tomu je ovsem originalka jaksi nezbytna :-). |
|
|
|
| Bedni: Souhlasim, ze AT byl povedeny. I kdyz ja bych naopak rekl, ze byl prislis lehky. Jinak vizulani stranka onech misi na Vulkanu byla vazne uzasna. Podobne poeticke scenerie skal a chramu se zatim nikde jinde v ST neobjevili. |
|
|
|
| Xichter: STA2 jsem zatim zkousel tutorial a 1. misi a prislo mi to nachlup stejny jako jednicka. Tedy dobry. Co se ti na tom tolik nezda ? |
|
|
|
| Vader: Borg Assimilator byl zrusen. |
|
|
|
| Lord Vader: Birth of Federatin, byla dobra tahovka, ale pomerne hodne obtizna (hral jsem na vysi obtiznost za Federaci a Romulani se vyvijeli tak 2x rychleji nez ostatni coz zpusobilo, ze s nimi Cardassiani uzavreli alianci a kdyz jsem jim odmitl platit tak me totalne rozdrtili a samozrejme nevrazivy Klingoni se pridali - takze muj nazor na tuto hru je trochu pokriveny - hodne zalezelo na tom jestli jste zacali hrat na nejnizsim stupni vyvoje). BTW: Je mi to lito, ale podle mejch zprav Borg Assimilator NEBUDE NIKDY DOKONCEN. A ta dalsi hra je snad Bridge Commander na ktereho se tesim uz pul roku, mel by to byt lepsi nastupce StarFleet Academy. |
|
|
|
| Elite force byla komerce jak vy?itá, ale hrálo se to dobře. Samozřejmě to mám vypálený, proto?e 1800 ,- Kč bych za takovejdle brak nedal. Dohrál jsem to za dva dny bez čítů, a mů?u říct, ?e mě to pobavilo asi tak jako demo nějaký dobrý 3D akce. Nic víc, nic míň. Klingon Academy u?la, ale nejlep?í byla ST TNG: Birth of Federation. Pamatujete? Nic moc grafika, ale velice slu?ná obtí?nost a hlavně hratelnost. A co se týče Away Teamu- no comment. Zdálo se mi to prostě nedodělaný a takový jak kdy? Pejsek s kočičkou vařili dort- naplácali do toho v?echno mo?ný, ať ?patný nebo dobrý a nakonec se to nedá hrát. Nevim Subjejtivní názor. A celkem jsem tvědavej na Borg Assimilator a mám pocit, ?e má vyjít je?tě jedna nová hra, ale nevzpomenu si. |
|
|
|
| No, mě se třeba velmi líbila SF Academy - pamatuji se, ?e jsem u ní strávil mnoho hodin.
Dále mě velmi příjemně překvapil Away team - mo?nost zastavit hru, rozdat rozkazy a pak vyvra?dit několik strá?í tak, ?e si mě nikdo nev?imne nebo mo?nost výběru týmu pro ka?dou misi (Vin Asunder nechyběl snad v ?ádném mém výsadku) a celkem slu?ný příběh (Vulkánce nemám rád u? z principu a tak mě mo?nost vystřílení několika Vulkánců na jejich domovské planetě opravdu potě?ila) a relativně vyvá?ená komplikovanost misí (ne tak slo?ité jako Commandos I a ne tak jednoduché jako Commandos II) a některé mise jako např. na borgské krychli (krychlích) nebo ve Starfleet Academy opravdu stály za to. Kdy? o tom tak přemý?lým, asi si to znova zapařím :-)) |
|
|
|
| Armada 2 BYLA UPLNE DEMENTNI (jednicka byla i pres radu chyb daleko LEPSI). ST-EF = kratky, ale hezky. Podle me NEJ ST hrou byla Klingon Academy. Ted se tesim az vyjde ST Bridge Commander. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|