Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8066
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 5887 - 5906 / 8066Starší   Nejstarší

Mirak - 30. červenec 2007 14:42sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
V tomhle byl v?dy nejmazaněj?í Starforce. Dokonalá ochrana, která hraní znemo?ňovala i majitelům originálek :-)
Valeris - 30. červenec 2007 13:58sipka
ZAMĚŘIT
Valeris
Mvek: no vidí?... a pak se řekne "nestahujte software, kupujte originály" :-) člověk koupí originál aby měl podporu a ve finále se dozví, ?e ře?í jen technické problémy (jako by to, ?e auta jezdí na ?patné straně, nebyl technický problém :-))
Vyslanec - 30. červenec 2007 12:13sipka
ZAMĚŘIT
Vyslanec
Mvek: Ty se? mazanej :)
Mvek - 30. červenec 2007 12:12sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Jo, málem bych zapomněl, u Sim City 4 jsem vedle nalezení bitmapy s rozmístěním velikosti map v regionu musel dělat je?tě jeden crack:-).

Proto?e koupená Gold verze byla pro Evropu, tak bohu?el po zvolení angličtiny auta jezdila vlevo. A to nejde nikde nastavit (velmi intteligentní).
Takjsem to ře?il, proto?e v němčině to hrát bych nepře?il a pol?tina mě taky moc nelákala, zkou?el jsem podporu, kde mi řekli, ?e ře?í jen technické problémy, a? jsem nakonec (poprvé mi to nějak nefungovalo) prostě nainstaloval hru Německy, pak jsem tam ale přehodil soubor nějaké SimcityLocale.dat z anglické slo?ky a bylo to:-). Auta vpravo a angličtina. Jen mo?ná úvodní region s tutorialovými městy zůstal německý,tak tam na mě kouká Este Schritte apod:-)
Razer - 30. červenec 2007 12:09sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mvek:O recenzi určitě zájem mám, dobré ov?em bude uvádět místo zkratek plný název hry po celou dobu recenze ono to neu?kodí, ze zku?enosti vím ?e lidi co hru neznaj skáčou od odstavce k odstavci a uvéct konkrétni HW konfiguraci tj na jaké Gforce se ti to sekalo na AA4 a v jakém rozli?ení 1280x778 ? 800x600 ?

+ Je?tě jestli bys mohl dodat nějaké obrázky kdteré bych mohl upravit a nemusel je hledat

Nastala toti? u mě situace ?e mi u? asi 5 lidí nabízí spolupráci nebo poublikování článků, ale já zatím nezveřejnil ani jeden proto?e nemám čas ty články "poupravovat" a hledat obrázky :) Tak to udělaj a já to tam moc rád hodim!

Musím jednoznačně souhlasit s mirakem Takovej Starcraft nebo i ten DoW je s redalertama nesrovnatelnej i kdy? RA doká?e na pár hodin zabavit.

Střílečky typu counter mám moc rád ale poslední dobou mě fakt ?tvou cheateři a fakt, ?e polovina lidí co to hraje sou pubertální debilove :)
Bezduché mydlení ala Quake nemám rád dokonce sem to ani nehrál :)

Ale UT (unreal tournament - ten první původní) je (no spí?e byla) kupodivu celkem atmosferická zále?itost v singlu mapy byly toti? ve své době neuvěřitelné promy?lené a graficky pěkné dnes u? je to hor?í.

SC a SWat sem moc nehrál ale asi to nebude ?patné

Flashpoint tuhle hru bych měl rád nebejt poslední mise v singlu s generálem Gubou kterou sem přes největ?í snahu nedohrál!!!

Rolera jedničky jsem hrál někdy je?tě na základce ale kdy? mě od toho hraní začala beznadějně bolet ruka tak sem s tím přestal a u? nikdy nezačal :D
Mirak - 30. červenec 2007 00:52sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Jsem hrál jen kdysi demo, jo nebylo to ?patný.
Kael - 30. červenec 2007 00:15sipka
ZAMĚŘIT
Kael
Co takhle staricky Ground Control, ktery se dal stahnout na FilePlanets cely zdarma to je prava real-time strategie. Zadny menezment, jen urcity pocet jednotek a teren a nepratele.
Valeris - 28. červenec 2007 18:34sipka
ZAMĚŘIT
Valeris
Mvek: jestli oni spí? neprováděli rozborku a sborku zbraně, nebo tak něco. :-) Jeden čas si v?ichni překladatelé kdo ví proč mysleli, ?e gun znamená dělo... :-)
Mvek - 28. červenec 2007 18:31sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mirak: Jasně, ale stále se trochu li?í. Třeba auta s protiraketovými střelami nejsou ekvivalentem armageddon tanku, proto?e tank určitě ničí víc a vydr?í víc. Ov?em zase ta auta se dají obsadit někým jiným a upravit.
A GI se svým zakopáváním jsou taky něco jiného.

Akorát mi není jasné, v manuálu si vpomínám, ?e ru?tí conscripti měli při guard módu del?í dobu nechaní sestavovat nějaké dělo nebo co. Ale mo?ná si to překladatel manuálu vycucal z prstu:-)
Mirak - 28. červenec 2007 18:14sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: Základní pě?ák stejný, u spousty jiných má? ekvivalenty.
V SC si není jediná podobná jednotka a u? vůbec nejsou ?ádné ekvivalenty.
Mvek - 28. červenec 2007 18:02sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mirak: RA nemá zas tak málo rozdílné strany. Teda zvlá?tě RA 2 s datadiskem.
Mirak - 28. červenec 2007 17:55sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Jinak s akčních si rád zahraju ty od Toma Clancyho. To jest ty s týmem Rainbow Six nebo Splinter Cell. I Swat 4 jsem jednu dobu hrával s kamáradem po netu.
Mirak - 28. červenec 2007 17:53sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: Red Alerty nejsou ?patné (ty perfektní filmečky s přehrávající herci jsou nezapomenutelné), nicméně strategie spočívá v tom, ?e postavíte co nejvíce nejsilněj?ích jednotek jednoho typu a jdete řezat (jako ST: Armada) a strany mají jen málo odli?né jednotky (stejně jako Armada). Se Starcraftem nebo Dawn of War je to nesrovnatelné
Mvek - 28. červenec 2007 16:30sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
U těch akčních her je nejlep?í, kdy? právě se dá dohromady parta a skutečně komunikuje (o progamingu u? nemluvím:-)). To je pak asi i jedno, jeslti je to UT, Flashpoint nebo CS apod. Prostě pokud mají domluvu, někdo je sniper, někdo běhá pro vlajku apod. (teda u CTF módu), tak je to dobré. Je?tě v případě, ?e je povolený specatator, nebo spectator po smrti, tak aby se domlouvali a radili si.
Vyslanec - 28. červenec 2007 16:26sipka
ZAMĚŘIT
Vyslanec
Flashpoint jsme pařili v prváku na koleji neustále - pěkná sí?ová kooperace!
Mvek - 28. červenec 2007 16:14sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mirak: Dal jsem trochu blbý příklad, myslel jsem i "intelgientněj?í" jako Half-Life. Operace: Flashpoint se mi bohu?el nedostala do ruky, trochu jsem na ni dostal jednou chu? z recenzí.
Ale myslel jsem obecně i ty taktické akční. Jen neznám jména. Ale ono ani moc mě nebaví akční strategie, proto?e zpravidla mi to prostě nejde. Jo, tro?ku by mě chvíli bavilo vymý?let formaci atd. Ale pak bych párkrát stejně neuspěl atd. A dopadne to ?patně.

Red Alert 2 v totmo byl zvlá?tní výjimkou. Ten byl sice převá?ně akční, je?tě víc ne? takové AOE (1 i 2), ale docela mě bavil a na nějakou ni??í obtí?nost i ?el. Teda ne v multiplayeru (toté? Starcraft).

Holt já mám tu budovatelskou povahu. Tak?e mě víc baví Settlers, kde a) kolonizuju krajinu a b) roz?iřuju výrobní řetězec atd. Proto mě i baví ten Patrician III, kde se dá právě b) dost dělat vedle samotného je?dění s loďma a obchodování. A Pirates mě brzy přestaly bavit, proto?e to sice je hezké, je zábava vyu?ívat vítr, ale je to monotónní. Navíc s pohyblivou lodí jsem zvládl kohokoliv.

A holt proto mi pak vadí, ?e se na mě v Civilizaci moc brzy a moc silně někdo vrhne. A ?e je třeba moc expandovat agresivně. Já rád expanduju, ale kolonizací a jen výjimečně bojem. Spí? mě baví obrana, stále taky váhám nad nainstalováním starého Strongholdu, kde jsem hrál jen demo.
Mvek - 28. červenec 2007 16:09sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Valeris: Tak to se shodneme. Výsledek je takový, ?e si v?dy udělám rovný terén s výjimkou řeky, a pak nějakých hor na okraji, kde nestavím nic:-). Přitom je to ?koda.

Takté? mě pobaví, kdy? si upravuju terén kolem postaveného pěkného mostu za desítky tisíc, a najednou zasáhnu do terénu tolik, ?e mi ho to zboří bez mo?nosti vrátit zpět, to mě nejvíce píp. Ukládání kvůli tomuhle mě nebaví. A přesně jak říká?, sice lze stavit v terénu, ale u vět?iny budov to vypadá divně. Teda ono skoro u ka?dé, která má zahrádku. Kdy? zahrádka najednou končí zlomem, je to divné. A to mají i mnohé mrakodrapy. Naopak jeden druh přízemních domečků (medium density) má jakoby sklep či co, tak?e tam je to úplně jedno. Podobně jako pumpy mohou být nasvahu a nevypadá to divně.
I silncie a ?eleznice to povolí krásně prudké, co? vypadá pří?erně (i u dálnice). Chybí mi nástroj, který by právě pozvolna vyrovnal plochu pod silnicí, nebo pro silnici na vět?ím úseku.

S regionem má? taky pravdu. Nechápu, proč by ne?lo region upravovat nástroji pro terén jako celek, třeba v men?ím detailu, třeba i bez stromů a zvířat, aby to nezatě?ovalo počítač.
To zarovnávání mi občas vytváří jakési prudké zobáčky (části kopců) v rozích apod.

A připravené mě taky nenadchly, zejména absencí velkých měst.


Kdy? u? jsme u toho, aspoň jednu věci jsem si pomohl. Vadilo mi, ?e jen někdy generátor vygeneroval velká města (tedy ne nejmen?í, ani střední, která jsou 4 nejmen?í, ale velká, která jsou 4 střední dohromady). Tak jsem náhodou mrknul do souborů, co jsou v profilu v Dokumentech, a na?el jsem v adresáři regionu bitmapu. Stačí si ji zvět?it v prohlí?eči obrázků a upravit. Co pixel, to je jeden čtvereček (tedy nejmen?í město) regionu. Poznat to jde podle toho, ?e jsou nejmen?í města červeně. Zeleně (ve dvou odstínech, nevím, jak moc, ale je lep?í dávat ty různé vedle sebe,jednou jsem vytvořil cosi překrývajícího se) jsou ta střední a tu?ím modře velká. V pohodě jsem si tak vytvořil kostrů regionu se spoustou velkých i u sebe.
Mirak - 28. červenec 2007 15:48sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: Doom, Quake, Unreal Tournament: tak tyhle hry mě baví je?tě míň, ne? ty strategie. Pokud to není zabalený aspoň do nějaký příběhový omáčky, jako třeba Half Life, tak mi to nic neříká.
Valeris - 28. červenec 2007 15:40sipka
ZAMĚŘIT
Valeris
Mvek: no prááávě, ta ne??astná práce s terénem... kdy? pominu fakt, ?e editovat ručně jedno město po druhém, aby ten region k něčemu vypadal, je neuvěřitelně otravné, a ?e nabídka vestavěných regionů stojí za prd, tak mě spolehlivě vytáčí nemo?nost nějak smysluplně pracovat s terénem v mikro měřítku - ovlivnit vý?ku nebo náklon jednoho jediného políčka, ani? by to hnulo se v?emi ostatními okolo. Co je mi platné, ?e některé budovy mů?ou stát na svahu, kdy? jiné vy?adují naprostou rovinu a zakrtkují se do svahu tak, ?e vypadají jak zemljanka. :-)
Mvek - 28. červenec 2007 15:27sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Jo a opravuju se. Scoreti jsem připsal Patriciana III jako bonusovou hru. Bohu?el ji nevydali, to bylo Doupě.

Nejnovější   Novější 5887 - 5906 / 8066Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o