Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8066
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 5186 - 5205 / 8066Starší   Nejstarší

Razer - 28. listopad 2008 10:26sipka
ZAMĚŘIT
Razer
MickTheMage:Nepochopil si mě nemluvím o skille ale jak o účinosti tak o levelování.

Kdy? dám opravovat v měste tak bude účinej opravenej na 50% a stejně účinej jako opravená snajperka atd atd
MickTheMage - 28. listopad 2008 09:57sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Razer Ucinost zbrane zavisi na skille. Nie od levelu, ono na jednu stranu, ako v statistikach vyjadrit, ze si v ovladani urcitej skupiny zbrani lepsi? Skratka v tomto pripade cim vyssi skill - tym vyssi damage. A minigun ma teda o mnoho vyssi damage nez utocna puska - teroreticky by to mohlo ist este upravit - dat minigunu este vyssi damage nez ma. Ale v zasade, by pre toho co ma mensi skill v tazkych zbraniach, bol vysledok aj tak rovnaky. U mna napriklad ta specialna utocna puska ma damage okolo 84 (stav okolo 80%), skill lahke zbrane 100. Minigun ma utok nejakch 50, skill asi okolo 30. Bracho co hra za svoju postavu ma tazke zbrane skill 100 a damage ma minigan este o nieco vyssi 96 (teraz si to presne nepamatam) - a to nie je v plnej kondicii.

Co by sa mozno dalo urobit (a pomocou editora to pojde, kedze predpokladam, ze bude fungovat podobne ako TESCS), zvyraznit viac rozdieli medzi jednotlivymi zbranami.

Power Armor je dost silna zalezitost, ano problem je - ako som spominal - rychlost opotrebovania, v pripade Power Armoru, by mala byt vyrazne nizsia - takmer nulova povedal by som.

Tak Alien Blaster - skratka si ho das opravit u niekoho v meste, to zas nie je taky problem. Vzhladom na nedostatok municie, sa aj tak neda pouzivat tak casto. A to plati o vsetkych veciach, je to drahe, ale pokial nemas nahradne suciastky na opravu, tak je to tiez moznost ako si to nechat opravit.
Razer - 28. listopad 2008 09:43sipka
ZAMĚŘIT
Razer
MickTheMage: Vypadlo mi a :)

No asi takhle levelování zastropováno na 20 = nulová motivace procházet nějak víc questů.

Základní pu?ka kdy? připočte? i počet akčních bodů co se?ere je téměř stejně účinná jako minigun (plasma pu?ky atd sou na tom je?tě hůř), a kdy? náhodu se?ene? unikátní předmět jako alienblaster tak se ti rozpadne v pazouře viz. debilní opravování. Je?tě hůř je na tom Powerarmor v orig falloutu člověk uplně zářil blahem kdy? konečně dostal tuhle věcičku a stala se z něj "elita" v trojkách je to oproti předchozím brněním téměř nulový posun... a navíc je to nějakej starej hnusnej ?mejd a kdy? najde? 51 tak jí nemů?e? nosit proto?e by se ti rozpadla = nulová motivace hledat někde po mapě unikátní zbraně.

A teď otázka proč se budu kurva přená?et do postapo světa kdy? sem tam téměř stejnej looser jako v tom skutečném??? :-) Prostě nebyl bych tak negativní jako v tom levelovém článku, ale tohle u? kurva není fallout ale takovej hor?í Oblivion.
MickTheMage - 28. listopad 2008 08:25sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Mirak - jop, inspiracia vyzera byt Arcanum - co nie je na skodu. Mne sa narpiklad osvedcil Shiskebab a kolikovac. Vyroba a podobne serepeticky len povazujem za bonus k vsetkemu a nejako som sa nad tym nepozastavoval.

Oprava - problem by som skor videl vo velmi rychlom opotrebovani predmetov ako potrebe ich opravovat - ta je fajn.

Pocet zbrani, imho je to akurat, aj tak neviem co mam skor pouzit a hlavne prave mi dosla zase naboje a to som si myslel, ze uz ich mam dost. Asi moc plytvam strelivom :) Okrem toho, zachvilu moderska scena vypluje tolko zbrani, ze nebudes vediet kam skor a predpokladam, ze prerobia aj niektore zo starsich Falloutov. Mimochodom uz od zaciatku tam mam takto Desert Eagle - slusna zbran! :)

Razer - ehm, neviem co si mam predstavit pod "levelování silnejch předmětů" vo Falloute 3. V Oblivione som si toho vedomy, ale u Falloutu?
Ad postavy - no par ich tam bolo slusne spracovanych, a to takmer doslova :))
Mirak - 28. listopad 2008 00:16sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mimochodem ta výroba předmětů, nacházení součástek k nim a ty výrobní schémata: kdo hrál Arcanum (MickTheMage?), mi musí potvrdit, ?e to je z něj kompletně ob?lehnutý.
Mirak - 28. listopad 2008 00:12sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Tak opravování je takový snesitelný zlo, zase tím odbývá problém, ?e by se s tím člověk tahal na prodej.

vyrobený zbraně podle mě nejsou nic proti ničemu, kdo chce vyrábí si, kdo nechce, tak na to ka?le. Já si třeba vyrobil ten odpalovač na kolíky (v jedné recenzi popisovali, jak je NAPROSTO Ú?ASNÉ, ?e někomu mů?ete přistřelit ruku ke stěně!) a byl celkem silnej.
Třeba v KOTORu 2 mi tohle vadilo víc, proto?e tam těch věcí na výrobu bylo asi 150 tisíc a mě vůbec nebavilo projí?dět si ty seznamy, toho co si mů?u uklohnit, ale zároveň jsem se nechtěl ochudit o nějakej dobrej předmět.
To u? mě teda spí? nemile překvapilo - a to nejsem ?ádnej velkej militarista - ?e zbraní tu je stra?ně málo a navíc skoro v?echny jsou přístupný hned na začátku, tak?e kdy? jsem někde v uzavřených prostorách (to jest pořád), tak si krásně vystačím s pumpovací brokovnicí.
Razer - 27. listopad 2008 23:43sipka
ZAMĚŘIT
Razer
No já na to také napí?u recenzi, oni lidi v Bethesdě asi toti? nějak nepochopili význam levelování silnejch předmětů a tak. u Oblivionu mi to ani moc nevadilo ale Fallout je prostě fallout proč do něj musej srát nějaký opravování předmětů, nějaký self made zbraně kničemu a pod. Nepotřebuju nekonečnej svět stačí kdy? bude pár postav dobře propracovanejch atd.... recky si přečtu a? asi ráno teď u? na to nějak nevidim .-)
Mirak - 27. listopad 2008 22:27sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
S tvou recenzí celkem souhlasím, akorát mi ty zápory, cos vyjmenoval vadily tro?ku víc a defakto jsem to přestal hrát a nevím jestli se k tomu kdy vůbec vrátím. (ikdy? s tím editorem teď svitla naděje, tak?e kdy? fanou?ci sesmolí hratelný Fallout vylep?enej o zajímavěj?í questíky, rozhovory a celkovou hratelnost, tak to rád zkusím zas)
Původně jsem chtěl taky sesmolit recenzi, jen?e pak jsem četl nascannovaný článek, co teď vy?el v Levelu a já s autorem musím na 95% souhlasit, tak?e nemá cenu to opakovat po něm.

Odkaz je tady
Mirak - 27. listopad 2008 22:18sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
MickTheMage: U? je neoficiální Xcap remover. Ale samotný problém to neře?í, proto?e stejně bude? mít v?echno za chvilku na stovce (k tomu je?tě přičteme nemálo slabé bobbleheads) a u? zase není, co zlep?ovat....
MickTheMage - 27. listopad 2008 21:52sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Tak som ten Fallout 3 zavrsil recenziou. Musim povedat, ze 40 hodin + hrania a stale to cloveka bavilo. Jedine co ma vsak pomaly zacalo srat, bol ten level cap. Nestastna volba, mali celu hru prisposobit tak na 30 LVL - zrhuba. Ale mozno sa coskoro dockame nejakej zmeny, kedze v decembri ma byt k dispozicii editor.
Razer - 24. listopad 2008 16:54sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Ale abych mu jen nespílal, je obrovskej...vá?ně obrovskej.
Mirak - 23. listopad 2008 23:45sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
MickTheMage: Mě teda Moira pěkně sere :-) No ale aspoň se tím trochu odli?uje od toho zbytku postav, které jsou mi jednodu?e ukradené.

Jinak na metru mi vadí hlavně to, ?e to není třeba jen jeden úsek mapy, ale je to doslova rozesrané po celé mapě a je to pořád stejné.
MickTheMage - 23. listopad 2008 23:24sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Dovolim si tvrdit, ze Fallout 3 je vo vysledku lepsi ako bol Oblivion (a to kazdy vie, ze som die hard fan TES :) ). Rozhovory slabsie ovsem su, pretoze sa v Bethesde nemali kde naucit robit poriadne rozhovory (v TES hrach ich nepotrebujes). Ale napriklad Moira je jedna zaujimava postavicka, vzdy mi rozhovory s nou vykuzlili usmev na tvari :) A chudak
(ak si nedorazil do Oasis, nasleduje spoiler :-))---Harold. Sice nebol tak vtipny ako kedysi, ale tiez zapamatania hodna postava (koniec spoileru)---

Otazkou ostava, ci to nie je zasluhou predkov ako Bethesdy.

Ad Metro - nj, zvykol som si. Interne to volame Hellgate Washington D.C. :))

Opakujuce sa lokacie - jo, ak myslis interiery, hmmm, nejak som to prestal vnimat, aj tak sa vacsinu casu pohybujem vonku a tam je to skratka nadhera.

Zvysok je na vybornej, ci aspon slusnej urovni.
Mirak - 23. listopad 2008 22:31sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Jsem zjistil, ?e asi nejvíc mi na Falloutu 3 vadí ty hrozně boring rozhovory. Bez ??ávy, bez nápadu.
Razer - 23. listopad 2008 21:41sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mo?ná u? nevim cobych :-)

Ale mám prostě neustále takovej neodbytnej pocit ?e na Falloutu 3 dělala ta hor?í půlka Bethesdy a ta lep?í dělá na pokračování TES...

A v?echno ve fallovi působí jako takovej chudej příbuznej dva roky starýho Oblivionu, kterej má takové to kouzlo fungujícího světa co Fall skoro ztratil. Třeba Three Dog... dyk je to nahlavu kdo by se za nim do tý díry plný supermutantů s těma zprávama asi tahal, vybuchující auta, debilní inventář, stále se opakující lokace a rádoby "vědecké" úokoly typu security robot v metru, téměř absence humoru a mohl bych pokračovat sou to blbosti ale je jich holt moc.
Razer - 23. listopad 2008 21:27sipka
ZAMĚŘIT
Razer
MickTheMage:Tak on Fall je sice "volný a obrovský" ale stále dokola střílet stejně debilní mutanty ve reciklovaných metrech není moc zábavné, ale je?tě nejsem zas a? tak daleko...
MickTheMage - 23. listopad 2008 19:56sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Razer Fallouta 3 by som s Mass Effectom nezrovnaval. Nepojde to. Jednak ma F3 hodne slabsi hlavny pribeh (oproti predchadzajucim Falloutom aj oproti ME), a jednak su obe hry zalozene na inej hratelnosti. ME i ked sa tvari relativne volne je velmi vyrazne viazany na pribeh, kdezto u tretieho Falloutu toto neplati. Musim vsak povedat, ze mam odohranych cez 30 hodin a este stale ma to bavi, co sa u mnohych hier povedat neda (nehladiac na to, ze niektore dnesne hry koncia po 8 hodinach hrania :) )
Kael - 23. listopad 2008 18:25sipka
ZAMĚŘIT
Kael
Trochu z jiného soudku, právě jsem se rozhodl ?e vyzkou?ím nějaké dal?í MMORPG a to nic jiného ne? FinalFantasy XI, Starter Pack se dá dostat na internetu za 100,- s mesíčním předplatným (komplet s 4 Datadisky 1300,-), nemá PvP, ale podle některých názorů na internetu se jím inspiroval WoW.
Razer - 22. listopad 2008 23:57sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Jsem myslim někde v třetině Fallouta a musím bohu?el říci, ?e je třeba oproti Mass Effectu o něco hor?í je?tě uvidím jak se vyvrbí příběh, ale moc rů?ově to nevidím.
Mirak - 22. listopad 2008 22:59sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
btw. Joluv je jeden z těch bonusových obchodníků, co prodávají předměty z her Planescape: Torment a Icewind Dale (tedy ne přímo identické předměty z těch her, ale předměty inspirované postavami a událostmi z nich)

Nejnovější   Novější 5186 - 5205 / 8066Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o