Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8066
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 5180 - 5199 / 8066Starší   Nejstarší

MickTheMage - 28. listopad 2008 14:53sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Fallout 3 tiez funguje, aj ked to miestami drhne :) Mimochodom ako hovorim podla mna je Fallout 3 lepsia hra ako Oblivion :)
Razer - 28. listopad 2008 14:32sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Prostě nadávám proto?e sem celkově dost nasranej, třeba ten Fallout tactics taky nebyl pořádnej fallout a chybělo mu hafo věcí, ale to základní v něm pořád fungovalo. Hlá?ky levelování, dobře navr?ené mapy, nutnost alespoň občas přemej?let... a nějaký pindy o tom ?e je to vlastně hor?í commandos člověk sice mohl mít, ale stejně to bylo pořád zábavný. Jen?e on samotnej Oblivion neni ?ádnej zázrak no a kdy? dva roky po něm přijde něco o dost hor?ího a říká si to fallout 3.... .-(
Mirak - 28. listopad 2008 12:43sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Jinak ta přístupnost ka?dému hráči, je pro hc fans celkem dvojsečná zbraň. Mě postupem času stra?ně mrzel ten malinký dopad tvých vlastností na hru a to nemyslím jenom v boji, ale celkově. Si pamatuju, jak ve F2, jsem si v?dycky rozděloval SPECIAL body, tak abych mohl splnit v?echny questíky a dal?í serepetičky. Tady kdy? máte vysokou řeč, vědu a paklíč, tak mů?ete úplně v?echno. 10mm pistolí upi?láte supermutanta, minu s dostatečným skillem deaktivujete úplně v?dycky, nějaký critical fail ta hra nezná.
Mirak - 28. listopad 2008 12:35sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mě teda třeba celkem ?okovala scéna, která se mi stala skoro na samém začátku. Potkal jsem asi tři týpky v Power armoru (ty Brotherhood outcasts) a s tě?kýma zbraněma, tak jsem si bláhově myslel, ?e za nima budu chodit zatímco v?echno vykosí.
Hm, tak sejmula je hned první pětičlenná skupina raiderů.
MickTheMage - 28. listopad 2008 11:56sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Razer: Ved hovorim, ta hra je zle vyvazena, co sa tyka postupu a statistik. Predpokladam, ze dovod je dnes klasicky - masova pristupnost pre kazdeho :) Inak si to neviem vysvetlit. Ale ako hovorim, to jednoducho dokaze vyriesit editor :)
Razer - 28. listopad 2008 10:30sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Ale vlastně si to sám řekl rozdíl mezi útočnou pu?kou z úplného začátku hry a minigunem je cca 10-20% :-)
Razer - 28. listopad 2008 10:26sipka
ZAMĚŘIT
Razer
MickTheMage:Nepochopil si mě nemluvím o skille ale jak o účinosti tak o levelování.

Kdy? dám opravovat v měste tak bude účinej opravenej na 50% a stejně účinej jako opravená snajperka atd atd
MickTheMage - 28. listopad 2008 09:57sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Razer Ucinost zbrane zavisi na skille. Nie od levelu, ono na jednu stranu, ako v statistikach vyjadrit, ze si v ovladani urcitej skupiny zbrani lepsi? Skratka v tomto pripade cim vyssi skill - tym vyssi damage. A minigun ma teda o mnoho vyssi damage nez utocna puska - teroreticky by to mohlo ist este upravit - dat minigunu este vyssi damage nez ma. Ale v zasade, by pre toho co ma mensi skill v tazkych zbraniach, bol vysledok aj tak rovnaky. U mna napriklad ta specialna utocna puska ma damage okolo 84 (stav okolo 80%), skill lahke zbrane 100. Minigun ma utok nejakch 50, skill asi okolo 30. Bracho co hra za svoju postavu ma tazke zbrane skill 100 a damage ma minigan este o nieco vyssi 96 (teraz si to presne nepamatam) - a to nie je v plnej kondicii.

Co by sa mozno dalo urobit (a pomocou editora to pojde, kedze predpokladam, ze bude fungovat podobne ako TESCS), zvyraznit viac rozdieli medzi jednotlivymi zbranami.

Power Armor je dost silna zalezitost, ano problem je - ako som spominal - rychlost opotrebovania, v pripade Power Armoru, by mala byt vyrazne nizsia - takmer nulova povedal by som.

Tak Alien Blaster - skratka si ho das opravit u niekoho v meste, to zas nie je taky problem. Vzhladom na nedostatok municie, sa aj tak neda pouzivat tak casto. A to plati o vsetkych veciach, je to drahe, ale pokial nemas nahradne suciastky na opravu, tak je to tiez moznost ako si to nechat opravit.
Razer - 28. listopad 2008 09:43sipka
ZAMĚŘIT
Razer
MickTheMage: Vypadlo mi a :)

No asi takhle levelování zastropováno na 20 = nulová motivace procházet nějak víc questů.

Základní pu?ka kdy? připočte? i počet akčních bodů co se?ere je téměř stejně účinná jako minigun (plasma pu?ky atd sou na tom je?tě hůř), a kdy? náhodu se?ene? unikátní předmět jako alienblaster tak se ti rozpadne v pazouře viz. debilní opravování. Je?tě hůř je na tom Powerarmor v orig falloutu člověk uplně zářil blahem kdy? konečně dostal tuhle věcičku a stala se z něj "elita" v trojkách je to oproti předchozím brněním téměř nulový posun... a navíc je to nějakej starej hnusnej ?mejd a kdy? najde? 51 tak jí nemů?e? nosit proto?e by se ti rozpadla = nulová motivace hledat někde po mapě unikátní zbraně.

A teď otázka proč se budu kurva přená?et do postapo světa kdy? sem tam téměř stejnej looser jako v tom skutečném??? :-) Prostě nebyl bych tak negativní jako v tom levelovém článku, ale tohle u? kurva není fallout ale takovej hor?í Oblivion.
MickTheMage - 28. listopad 2008 08:25sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Mirak - jop, inspiracia vyzera byt Arcanum - co nie je na skodu. Mne sa narpiklad osvedcil Shiskebab a kolikovac. Vyroba a podobne serepeticky len povazujem za bonus k vsetkemu a nejako som sa nad tym nepozastavoval.

Oprava - problem by som skor videl vo velmi rychlom opotrebovani predmetov ako potrebe ich opravovat - ta je fajn.

Pocet zbrani, imho je to akurat, aj tak neviem co mam skor pouzit a hlavne prave mi dosla zase naboje a to som si myslel, ze uz ich mam dost. Asi moc plytvam strelivom :) Okrem toho, zachvilu moderska scena vypluje tolko zbrani, ze nebudes vediet kam skor a predpokladam, ze prerobia aj niektore zo starsich Falloutov. Mimochodom uz od zaciatku tam mam takto Desert Eagle - slusna zbran! :)

Razer - ehm, neviem co si mam predstavit pod "levelování silnejch předmětů" vo Falloute 3. V Oblivione som si toho vedomy, ale u Falloutu?
Ad postavy - no par ich tam bolo slusne spracovanych, a to takmer doslova :))
Mirak - 28. listopad 2008 00:16sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mimochodem ta výroba předmětů, nacházení součástek k nim a ty výrobní schémata: kdo hrál Arcanum (MickTheMage?), mi musí potvrdit, ?e to je z něj kompletně ob?lehnutý.
Mirak - 28. listopad 2008 00:12sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Tak opravování je takový snesitelný zlo, zase tím odbývá problém, ?e by se s tím člověk tahal na prodej.

vyrobený zbraně podle mě nejsou nic proti ničemu, kdo chce vyrábí si, kdo nechce, tak na to ka?le. Já si třeba vyrobil ten odpalovač na kolíky (v jedné recenzi popisovali, jak je NAPROSTO Ú?ASNÉ, ?e někomu mů?ete přistřelit ruku ke stěně!) a byl celkem silnej.
Třeba v KOTORu 2 mi tohle vadilo víc, proto?e tam těch věcí na výrobu bylo asi 150 tisíc a mě vůbec nebavilo projí?dět si ty seznamy, toho co si mů?u uklohnit, ale zároveň jsem se nechtěl ochudit o nějakej dobrej předmět.
To u? mě teda spí? nemile překvapilo - a to nejsem ?ádnej velkej militarista - ?e zbraní tu je stra?ně málo a navíc skoro v?echny jsou přístupný hned na začátku, tak?e kdy? jsem někde v uzavřených prostorách (to jest pořád), tak si krásně vystačím s pumpovací brokovnicí.
Razer - 27. listopad 2008 23:43sipka
ZAMĚŘIT
Razer
No já na to také napí?u recenzi, oni lidi v Bethesdě asi toti? nějak nepochopili význam levelování silnejch předmětů a tak. u Oblivionu mi to ani moc nevadilo ale Fallout je prostě fallout proč do něj musej srát nějaký opravování předmětů, nějaký self made zbraně kničemu a pod. Nepotřebuju nekonečnej svět stačí kdy? bude pár postav dobře propracovanejch atd.... recky si přečtu a? asi ráno teď u? na to nějak nevidim .-)
Mirak - 27. listopad 2008 22:27sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
S tvou recenzí celkem souhlasím, akorát mi ty zápory, cos vyjmenoval vadily tro?ku víc a defakto jsem to přestal hrát a nevím jestli se k tomu kdy vůbec vrátím. (ikdy? s tím editorem teď svitla naděje, tak?e kdy? fanou?ci sesmolí hratelný Fallout vylep?enej o zajímavěj?í questíky, rozhovory a celkovou hratelnost, tak to rád zkusím zas)
Původně jsem chtěl taky sesmolit recenzi, jen?e pak jsem četl nascannovaný článek, co teď vy?el v Levelu a já s autorem musím na 95% souhlasit, tak?e nemá cenu to opakovat po něm.

Odkaz je tady
Mirak - 27. listopad 2008 22:18sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
MickTheMage: U? je neoficiální Xcap remover. Ale samotný problém to neře?í, proto?e stejně bude? mít v?echno za chvilku na stovce (k tomu je?tě přičteme nemálo slabé bobbleheads) a u? zase není, co zlep?ovat....
MickTheMage - 27. listopad 2008 21:52sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Tak som ten Fallout 3 zavrsil recenziou. Musim povedat, ze 40 hodin + hrania a stale to cloveka bavilo. Jedine co ma vsak pomaly zacalo srat, bol ten level cap. Nestastna volba, mali celu hru prisposobit tak na 30 LVL - zrhuba. Ale mozno sa coskoro dockame nejakej zmeny, kedze v decembri ma byt k dispozicii editor.
Razer - 24. listopad 2008 16:54sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Ale abych mu jen nespílal, je obrovskej...vá?ně obrovskej.
Mirak - 23. listopad 2008 23:45sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
MickTheMage: Mě teda Moira pěkně sere :-) No ale aspoň se tím trochu odli?uje od toho zbytku postav, které jsou mi jednodu?e ukradené.

Jinak na metru mi vadí hlavně to, ?e to není třeba jen jeden úsek mapy, ale je to doslova rozesrané po celé mapě a je to pořád stejné.
MickTheMage - 23. listopad 2008 23:24sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Dovolim si tvrdit, ze Fallout 3 je vo vysledku lepsi ako bol Oblivion (a to kazdy vie, ze som die hard fan TES :) ). Rozhovory slabsie ovsem su, pretoze sa v Bethesde nemali kde naucit robit poriadne rozhovory (v TES hrach ich nepotrebujes). Ale napriklad Moira je jedna zaujimava postavicka, vzdy mi rozhovory s nou vykuzlili usmev na tvari :) A chudak
(ak si nedorazil do Oasis, nasleduje spoiler :-))---Harold. Sice nebol tak vtipny ako kedysi, ale tiez zapamatania hodna postava (koniec spoileru)---

Otazkou ostava, ci to nie je zasluhou predkov ako Bethesdy.

Ad Metro - nj, zvykol som si. Interne to volame Hellgate Washington D.C. :))

Opakujuce sa lokacie - jo, ak myslis interiery, hmmm, nejak som to prestal vnimat, aj tak sa vacsinu casu pohybujem vonku a tam je to skratka nadhera.

Zvysok je na vybornej, ci aspon slusnej urovni.
Mirak - 23. listopad 2008 22:31sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Jsem zjistil, ?e asi nejvíc mi na Falloutu 3 vadí ty hrozně boring rozhovory. Bez ??ávy, bez nápadu.

Nejnovější   Novější 5180 - 5199 / 8066Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o