Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8066
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 5113 - 5132 / 8066Starší   Nejstarší

Razer - 09. leden 2009 22:18sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mirak: Tak u mě ta osmičlená úderná jednotka, kterou sem nepřátelské řady doslova prorazil a obsadil vyví?ené pozice měla jedinej důvod byl sem lenoch :-) a nebavilo mě po mapě posunovat třeba 20 jednotek i kdy? sem věděl, ?e by bylo jistě lep?í mít kus od hlavního boji?tě třeba 6 MRLS který by nepřítele pokropily.

A pro obrané mise sem pou?il v?echny star?í jednoty tedy piraně a pěchotu sem předělal na plamenometčíky.
Mirak - 09. leden 2009 20:38sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Navazuju na diskuzi o Spellcrossu z diskuzáku:

Já měl v?dycky tak nějak vyvá?enou armádu, sice to nebylo nejefektivněj?í, ale líbila se mi ta rozmanitost. Nicméně v posledních fázích, tvořily vět?inu hlavně destruktory.
Nicméně MRLS se musím zastat, jejich vyu?itelnost je IMHO skvělá proti v?emu, dokonce i Duchům (kterých je stejně celkem nepatrný zlomek). Líbily se mi i takovéty specialozované jednotky typu - Elmag, protiletodlavé, plamenotné, laserové vozítko.
Razer - 06. leden 2009 16:15sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Warp10: V?ichni o tom mluvěj já to nehrál ale dle videí nechápu co je na tom oproti třeba Dawn of War nového :(
Warp10 - 06. leden 2009 15:02sipka
ZAMĚŘIT
Warp10
Neparite nekdo Supreme commandera? Ja si na tom v posledni dobe celkem ulit ...
Razer - 05. leden 2009 23:40sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Shark: u? je taky na disku :-)
Razer - 05. leden 2009 22:37sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mirak: Tak přesně na tom místě sem se dnes taky sek a? tady sem na?el radu http://www.abecedaher.cz/index.php?page=hra&page2=detail&id_hry=0000003068
Mirak - 05. leden 2009 22:00sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Já jsem Fallen hrál myslím tak před třema rokama, ale zkejsnul jsem v nějaký misi na základně Cardasianů, nebo tak někde.
Lt.Shark - 05. leden 2009 21:47sipka
ZAMĚŘIT
Lt.Shark
Razer: az to dojedes tak zkus i: DS9 - The Fallen - Convergence
Razer - 05. leden 2009 21:41sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Tak sem dojel kampaň za Siska (tedy tu první) a příběh musím pochválit, ?koda ?e se mi to nedostalo do rukou před těma osmi lety to bych z toho byl odvařenej takhle si nemů?u stě?ovat, ale na nové hry to občas tro?ku ztrácelo v takové té akčnosti.
Razer - 02. leden 2009 10:11sipka
ZAMĚŘIT
Razer
MickTheMage: Tak to bezdebaty.
MickTheMage - 02. leden 2009 02:56sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Ale ma to velmi slusny soundtrack :)
Razer - 01. leden 2009 18:41sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Tak sem začal hrát toho Fallena jako vypadá to dobře, ale je na tom hodně znát taková ta zastaralost konceptu kdy musíte pořád někde pobíhat shánět karty hledat je v inventáři a podobně... taky mě trochu zklamala mezi mise na ds9 a to ?e ka?dá ze známých postav prohodila sotva jednu hlá?ku :(
Warp10 - 24. prosinec 2008 12:01sipka
ZAMĚŘIT
Warp10
Mvek: Tak pak poreferuj s tim joystickem. Sakra taky budu muset koupit neco poradynho, s tim klacikem co litam, je to vazne tristni ... nejlepse celou casu joystick, plyn, pedaly za 7 tacu ...

Avip (177973): tam je skutečně mo?né obtí?nost ?kálovat velmi jemně a co pova?uji za podstatné

Tohle je samozrejme fajn, ale rekl bych, ze u leteckych simulatoru ty moznosti sou o neco mensi. Muzes vypnout jiz zmineny gyroskopicky moment vrtule u jednomotoraku, muzes dat koordinovany rizeni, muzes zrusit nektery neprijemny aspekty chovani motoru u starejch letadel, ale je otazka, jak moc muzes hybat s parametry letoveho modelu. Pri letu po okruhu a pristani bude mit stejne vetsina svatecnich pilotu plny ruce prace, a podle toho co sem videl to stejne vetsina lidi dela blbe podle hesla pilotu boeingu 727 "kdyz vidis runway, tak na ni ses schopnej i pristat ... ". Bylo by fajn, kdyby se letovy model dal jemne skalovat, ale nepovazuji to za realisticke. Ale nad druhou stranu dat treba 3 letove modely ruzne obtiznosti by byl asi rozumny kompromis, protoze nektera letdala nekde v hornim segmentu treba u FS (napr. 737) jsou (i dle vyjadreni skutecnych pilotu) smesne lehka. Je fakt, ze ty defaultni letadla ve FS za moc nestojej, ale daj se dokoupit od externich vyvojaru - napr, skvely boeing 737 od Wilco, kterej ma udelanou celou elektriku podle realu, takze trva 10 minut nez clovek nahodi motory (ze v tom nachazi nekdo zalibu pochopi asi zase jen zaryti vlackari ... :-)) ale samotne letove vlastnosti jsou porad na urovni trosku lepsi hracky pro adolescenty ...

S letadly zku?enost z první ruky nemám, ale mů?u přece jen srovnávat auta - a kdy? řídím auto v reálu, tak dostávám podstatně víc informací

Tak jakozto clovek, kterej mel moznost srovnavat, tak bych rek, ze u virtualnich letadel mi chybi dve zasadni veci - monzost sledovat prostor v predni polosfere a sily v rizeni. Ta prvni je u pckoveho letani asi stale jeste snem daleke budoucnosti, i kdyz jedno LCDcko na kazdou stranu na stranove pohledy bych zase nevidel tolik jako nerealny, ta druha - force feedback joystick jsem jeste v ruce nemel, takze nevim, ale s trochu optimismu si rikam, ze by to treba mohlo fungovat ... citit sily v rizeni povazuji opravdu za zasadni, clovek ma pocit, ze je s letadle jeden organismus, doslova mu pripada, ze kormidla jsou prodlouzenim jeho rukou a nohou, s levnym joystickem za 3 kila to je jak lekla ryba (nebo frigidni milenka ... :-)) vyvazovat letadlo na klavesnici bez sil v rizeni jenom podle variometru je opravdu frustrujici.
AVip - 23. prosinec 2008 14:53sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Warp10:
nakonec je to stejny jako s temi vlacky ...

?e jsem si to hned myslel... ;-)
Warp10 - 23. prosinec 2008 14:48sipka
ZAMĚŘIT
Warp10
Mvek: No jak se to vezme, nedeje. Ja litam treba na jiz zminenem Flight simulatoru. Tak zejmena me bavi, ze si muzu zalitat v podstate na libovolnym letadle od historicky BH-1, pres maly sportovni letadla, vojensky stihacky az po obri dopravaky. Neni to vzdycky samozrejme presne, ale uz jenom pocit, ze letim treba se starou Dakotou me jakozto leteckeho fandu uspokojuje. Taky me bavi litat po CR VFR, naplanovat si treba let do Vrchlabi a pak letet podle mapy a snazit se tam dostat a nezakufrovat. Taky treba letat v nepriznivem pocasi, FS nabizi moznost simulovat v podstate kazdou letovou situaci. Pak treba letat na ceskych aeroklubovych letistich v simulovanym provozu je taky celkem zabava a clovek se rozhodne nenudi ... taky litat treba nad Prahou, ktera je diky neunavne praci amaterskych nadsencu, kteri neunavne pridavaji nove a nove objekty, uz docela cool. Nehlede na to, ze vizualne uz simulatory dneska vypadaji hodne pekne, takze samotny let nad krajinou skyta mnoha uspokojeni, no a pak zde mame moznost si treba zaletet kompletni IFR let s velkym letadlem v rizenenm provozu nebo jeste lepe primo na nekterem serveru, ktery poskytuje rizeni letoveho provozu pro virtualni piloty, kde clovek primo komunikuje s zivym ridicim. A to taky zadna nuda neni. Takze monzosti zabavy je vic nez dost, zalezi teda cemu clovek rika zabava ... nakonec je to stejny jako s temi vlacky ...

Avip: No jasne, lidi vam zavidej jakej si dopravate vodvaz, kterej oni nikdy mit nebudou ... :-)
AVip - 23. prosinec 2008 13:59sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Warp10: To je ryzí závist, nic jiného... :-)
Warp10 - 23. prosinec 2008 12:07sipka
ZAMĚŘIT
Warp10
Avip: Jak rika Holly v Cervenym Trpaslikovi: Tri milony let letime vesmirem a zjistili jsme spoustu veci: Nejvyssi formou zivota je clovek .... a nejnizsi formou zivota, je clovek, ktery si hraje s vlacky ... :-))
Mvek - 22. prosinec 2008 22:00sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip: Co? imho platí té? pro civilní letecké simulátory a rád bych si to třeba Warpem nechal vyvrátit, ?e se tam nic neděje vyjma startu a přistání a mo?ná nahození GPS nebo co:-)
AVip - 22. prosinec 2008 20:58sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Jinak je myslím na místě malý disclaimer - jak u? asi mnozí vytu?ili, jsem ex vláčkař... :-)

Tak?e mám k těmto věcem přece jen kapku jiný vztah.
AVip - 22. prosinec 2008 20:55sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek: U vlaků se musí něco dít, ideální je nákladní vlak, který jednou za čas zastavuje a pak se občas musí posunovat (připojit nebo odpojit vagóny ve správném pořadí), nebo rychlík, který část stanic projí?dí (v obojím případě je nutno při průjezdu nádra?ími opravdu řídit rychlost jízdy a ač se to nezdá, je u toho spousta srandy).

Osobák, který staví na ka?dé mezi je ve vět?ině případů děsná nuda, o tom celkem ?ádná, ten je dobrý jen na důkladné seznámení se s konkrétní tratí.

Nejnovější   Novější 5113 - 5132 / 8066Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o