|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8066 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Kovi: Jé kdopak se to na nás při?el podívat :-) |
|
|
|
| Star Trek Games.CZ Podcast 01
Stáhněte si první díl na?eho podcastu o startrekových hrách a dejte vědět, co si o něm myslíte. Nápady, návrhy, komentáře vítáme. |
|
|
|
| Mirak:Ale páprávě ?e ty plamenometné jednotky budou asi hodně slabné vzhledem jen k dvěma útokům :p |
|
|
|
| ad) obrázek - kdyby byly ty jednotky zakopané, tak ?anci má, jeliko? tam má pár plamenometčíků a kostry zas tak silný nejsou. To spí? ty harpye budou problém :-) |
|
|
|
| Razer: Bratrancovi se vyplatila i strategie, kdy v?echny jednotky vyměnil za vrtulníky.
Začátky sice perné, ale po čase byl celkem nezastavitelný, vzhledem k tomu, ?e půlka jednotek na něj ani nemohla. |
|
|
|
| V takové situaci jaká je znázorněna na obrázku bych si asi začal dělat do kalhot tohle by u? ani ty 4 mo?ný savy na misy nezachránily :D |
|
|
|
| Mirak: Tak u mě ta osmičlená úderná jednotka, kterou sem nepřátelské řady doslova prorazil a obsadil vyví?ené pozice měla jedinej důvod byl sem lenoch :-) a nebavilo mě po mapě posunovat třeba 20 jednotek i kdy? sem věděl, ?e by bylo jistě lep?í mít kus od hlavního boji?tě třeba 6 MRLS který by nepřítele pokropily.
A pro obrané mise sem pou?il v?echny star?í jednoty tedy piraně a pěchotu sem předělal na plamenometčíky. |
|
|
|
| Navazuju na diskuzi o Spellcrossu z diskuzáku:
Já měl v?dycky tak nějak vyvá?enou armádu, sice to nebylo nejefektivněj?í, ale líbila se mi ta rozmanitost. Nicméně v posledních fázích, tvořily vět?inu hlavně destruktory.
Nicméně MRLS se musím zastat, jejich vyu?itelnost je IMHO skvělá proti v?emu, dokonce i Duchům (kterých je stejně celkem nepatrný zlomek). Líbily se mi i takovéty specialozované jednotky typu - Elmag, protiletodlavé, plamenotné, laserové vozítko. |
|
|
|
| Warp10: V?ichni o tom mluvěj já to nehrál ale dle videí nechápu co je na tom oproti třeba Dawn of War nového :( |
|
|
|
| Neparite nekdo Supreme commandera? Ja si na tom v posledni dobe celkem ulit ... |
|
|
|
| Shark: u? je taky na disku :-) |
|
|
|
| Mirak: Tak přesně na tom místě sem se dnes taky sek a? tady sem na?el radu http://www.abecedaher.cz/index.php?page=hra&page2=detail&id_hry=0000003068 |
|
|
|
| Já jsem Fallen hrál myslím tak před třema rokama, ale zkejsnul jsem v nějaký misi na základně Cardasianů, nebo tak někde. |
|
|
|
| Razer: az to dojedes tak zkus i: DS9 - The Fallen - Convergence |
|
|
|
| Tak sem dojel kampaň za Siska (tedy tu první) a příběh musím pochválit, ?koda ?e se mi to nedostalo do rukou před těma osmi lety to bych z toho byl odvařenej takhle si nemů?u stě?ovat, ale na nové hry to občas tro?ku ztrácelo v takové té akčnosti. |
|
|
|
| MickTheMage: Tak to bezdebaty. |
|
|
|
| Ale ma to velmi slusny soundtrack :) |
|
|
|
| Tak sem začal hrát toho Fallena jako vypadá to dobře, ale je na tom hodně znát taková ta zastaralost konceptu kdy musíte pořád někde pobíhat shánět karty hledat je v inventáři a podobně... taky mě trochu zklamala mezi mise na ds9 a to ?e ka?dá ze známých postav prohodila sotva jednu hlá?ku :( |
|
|
|
| Mvek: Tak pak poreferuj s tim joystickem. Sakra taky budu muset koupit neco poradynho, s tim klacikem co litam, je to vazne tristni ... nejlepse celou casu joystick, plyn, pedaly za 7 tacu ...
Avip (177973): tam je skutečně mo?né obtí?nost ?kálovat velmi jemně a co pova?uji za podstatné
Tohle je samozrejme fajn, ale rekl bych, ze u leteckych simulatoru ty moznosti sou o neco mensi. Muzes vypnout jiz zmineny gyroskopicky moment vrtule u jednomotoraku, muzes dat koordinovany rizeni, muzes zrusit nektery neprijemny aspekty chovani motoru u starejch letadel, ale je otazka, jak moc muzes hybat s parametry letoveho modelu. Pri letu po okruhu a pristani bude mit stejne vetsina svatecnich pilotu plny ruce prace, a podle toho co sem videl to stejne vetsina lidi dela blbe podle hesla pilotu boeingu 727 "kdyz vidis runway, tak na ni ses schopnej i pristat ... ". Bylo by fajn, kdyby se letovy model dal jemne skalovat, ale nepovazuji to za realisticke. Ale nad druhou stranu dat treba 3 letove modely ruzne obtiznosti by byl asi rozumny kompromis, protoze nektera letdala nekde v hornim segmentu treba u FS (napr. 737) jsou (i dle vyjadreni skutecnych pilotu) smesne lehka. Je fakt, ze ty defaultni letadla ve FS za moc nestojej, ale daj se dokoupit od externich vyvojaru - napr, skvely boeing 737 od Wilco, kterej ma udelanou celou elektriku podle realu, takze trva 10 minut nez clovek nahodi motory (ze v tom nachazi nekdo zalibu pochopi asi zase jen zaryti vlackari ... :-)) ale samotne letove vlastnosti jsou porad na urovni trosku lepsi hracky pro adolescenty ...
S letadly zku?enost z první ruky nemám, ale mů?u přece jen srovnávat auta - a kdy? řídím auto v reálu, tak dostávám podstatně víc informací
Tak jakozto clovek, kterej mel moznost srovnavat, tak bych rek, ze u virtualnich letadel mi chybi dve zasadni veci - monzost sledovat prostor v predni polosfere a sily v rizeni. Ta prvni je u pckoveho letani asi stale jeste snem daleke budoucnosti, i kdyz jedno LCDcko na kazdou stranu na stranove pohledy bych zase nevidel tolik jako nerealny, ta druha - force feedback joystick jsem jeste v ruce nemel, takze nevim, ale s trochu optimismu si rikam, ze by to treba mohlo fungovat ... citit sily v rizeni povazuji opravdu za zasadni, clovek ma pocit, ze je s letadle jeden organismus, doslova mu pripada, ze kormidla jsou prodlouzenim jeho rukou a nohou, s levnym joystickem za 3 kila to je jak lekla ryba (nebo frigidni milenka ... :-)) vyvazovat letadlo na klavesnici bez sil v rizeni jenom podle variometru je opravdu frustrujici.
|
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

|