Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 4742 - 4761 / 8050Starší   Nejstarší

Razer - 08. říjen 2010 09:56sipka
ZAMĚŘIT
Razer
BorgDog: Nejlepší bude začít rovnou hrát a já ti prozradím know how kde sehnad za 14 dní dost prachů na další hru zadara které sem hledal půl roku až včera konečně našel .-)

Má to 14 denní trial.

Jinak v čestině toho moc neni a ta hra je neuvěřitelně obsáhlá (a taky občas zabugovana), prostě neuvěřitelně jelikož jí ti Islanďani neustále těch 10 let vyvíjej.
BorgDog - 07. říjen 2010 23:59sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog
Razer: Pozoruhodné, hlavně ty lodě! Má ta hra nějaké české stránky? Dá e o tom někde přečíst víc, nejlíp v češtině? Začíná mě to fakt zajímat...
Razer - 07. říjen 2010 23:44sipka
ZAMĚŘIT
Razer
BorgDog: Načerno, provozovateli hry tak logicky utíkají peníze, které by si lidi museli koupit za vyšší kurz :-)

A nějaké to video

Amarrci kempujou jako obvykle...

Dostali na prdel


A tohle je hodně zajímavé pár lodí a porovnání jejich velikostí

Ships
BorgDog - 07. říjen 2010 15:54sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog
Razer: No to mě podrž. :-D O tomhle tedy slyším poprvé. Pravda, v těchto hrách se neorientuji, ale zní to... zajímavě. :-D Mimochodem, ten "zpětný prodej za hotové" je taky součástí hry nebo je to fakt načerno a provozovatel to akorát trpí?
Razer - 07. říjen 2010 15:43sipka
ZAMĚŘIT
Razer
BorgDog: Jde o reálný čas, je to chytře vymyšlené chceš skvělý charakter, nou problemo ale plať nám 3 roky 15 euro měsíčně (a sou tam lidi už i 8 let) a nebo nám tu zadarmo oživuj svět tím, že si na herní dobu budeš vydělávat.

Průser je v tom, že v té hře se začínaj po těch pár letech vytvářet i sociální struktury co nápadně připomínaj reálnej svět.

Tak třeba Rusáci si zabrali asi 1/10 mapy a všichni nováčci serou zelenou vodu jen při zmínce o té oblasti. Takovéhle gangy pak doslova ovládnou danou část vesmíru a začnou jí drancovat a tečou jim z toho hromady virtuálních peněz které pozor za tak 1/2 oficiální ceny tj. cca 15 eruo za 350 mega isků prodávaj různě pokoutně po netu za reálný dolárky.
BorgDog - 07. říjen 2010 14:24sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog
Razer: A ten měsíc nebo časový interval je míněn "reálný čas" bez ohledu na to, jak dlouho hraješ, nebo "herní" kdy už toho musíš tu dobu sedět?

Pokud to druhé, tak mi to přijde jako fajn výzva, aby závisláci chcípali u kompů hlady. :-)
MickTheMage - 07. říjen 2010 14:15sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Mvek: Mass Effect je RPG bodka. Dlasi? ;))
Razer - 07. říjen 2010 11:02sipka
ZAMĚŘIT
Razer
BorgDog: Tak sou tam ji speciálně třeba české, nebo německé, japonské korporace, ale jo ajina se hodně hodí.

Jinak ta hra je hodně zlá no občas mě doslova sere, když se třeba na něco měsíc těšíš a pak to dostaneš a zjistíš, že je toúplně k hovno i když o tom lidi všude básněj... skoro jak v realitě.
BorgDog - 07. říjen 2010 02:30sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog
Razer: Zajímavý systém. No, počítač na to stejně nemám, a i kdybych měl, počítám, že to asi vyžaduje nutnost plynule komunikovat v angličtině, ne?
Razer - 07. říjen 2010 01:58sipka
ZAMĚŘIT
Razer
BorgDog: Jo, ale ¨můžeš si na to vydělat ingame proto tam funguje skutečná ekonomika kde se točej virtuální (a reálný) dolárky.
BorgDog - 07. říjen 2010 01:25sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog
Razer: A ta legrace je placená?
Razer - 07. říjen 2010 01:18sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Jo a teď už 15 dní čekam až budu moct létat s neiditelným bombardérem to asi jediné celkem odrazuje od když třeba na nějakou loď musíš čekat doslova rok nebo taky 3 než jí můžeš na úrovni pilotovat.
Razer - 07. říjen 2010 01:15sipka
ZAMĚŘIT
Razer
BorgDog: 1 - 4 hoďky ale dnes mě nasrala bouchlo mi tam v přepočtu 50 kč pro nic
Razer - 07. říjen 2010 01:14sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mvek: První Mass Effect je RPG mrkni na recku která (z recky na DA vede link).
BorgDog - 06. říjen 2010 23:01sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog
Razer: Kolik času denně tak u té hry trávíš? :-)
Mvek - 06. říjen 2010 21:01sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Razer: Ad Dragon Age, není mi jasné, popisuješ to jako RPG, ale srovnáváš s Mass Effectem. Měl jsem z vašich komentářů tady dojem, že ME je spíš adventura, možná s RPG prvky, ale ne RPG typu Baldur's Gate nebo Gothic, Oblivion (teda já vím, že Oblivion je jen název dílu, ale nemůžu si vzpomenout na název série)...
Razer - 06. říjen 2010 20:47sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mimochodem třeba ta loď na obrázku je křižník třetí třídy a kromě různých modulů jako u ostatních lodí můžete změnit celou jeho konstrukci a funkce (i vzhled) pomocí subsystémů na které následně nahážete ty module.... bomba věci bohužel to v přepočtu na reálné prachy stojí tak 1000 jedna loďka a lidi maj tendenci bejt zlomyslný a ničit je... zrovna včera jsme jí někomu rozmetali.

Razer - 06. říjen 2010 00:48sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Už před tejdnem sem vyplodil recku na Dragon Age: Origins, ale až dnes mě napadlo sem hodit odkaz :-)
Razer - 03. září 2010 21:37sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Po skoro půl roce sem se konečně dostal v EVE k začinající, ale dobré korporaci. Pro ty co si mysleli, že kecám ohledně složitosti je zde týdení report našich aktivit mimochodem v té poslední bitvě sem se podílel na 5 sestřelech :)


Welcome again everyone its time for another update on how fleets and such have been progressing in the corp. Its great to see corp members getting involved with all sorts of fleets surrounding militia aswell as doing solo work and other stuff aswell. Most of you will have had a chance to come on some of our middle range battlecruiser corp fc'd fleets aswell by now but for anyone who hasn't managed to make it to all or some of the fleets I'll overview some of the fights for you.

The first big tests of the cane fleet was using the t1 fitted 650 arty variation. Predominantly to get a feel for how these ships work in amarr militia infested low sec and get some of our newer players used to lossing ships of this size on the battelfield. On the 29th of august an impresive 50 man gang was assembled with approximately 35 battlecruisers forming the core of the fleet.
Unfortunately the amarr formed an equally impressive 50 man battleship agng with 7 logistics on the field. Recieving heavy losses whilst trying to break their turtle tank we withdrew from the field to look over our fittings and tactics and prepared for the next engagement. One thing that stood out was the lack of corp losses during this gang suggesting many of us were mastering flying these just out of point range ships.

Deciding that one of the main issues was a lack of discipline within the hordes we had taken from general militia into the fleet we decided to roll a slightly smaller; corp and friends gang, on our second attempt. Unveiling a second fit that could be used we also began taking out 425mm hurricanes which having a similar range and superior tracking could be easily super imposed on the 650 arty fit by merely replacing the guns.

This battle faired slightly better with the align out working well. fighting once again outnumbered we managed a 50% efficiency http://www.minmatar-militia.org/kb/?a=kill_related&kll_id=148993 in this fight but were unable to hold the field as amarr poured into the system from surrounding systems. They also had 2 logistics on the field essentially canceling a large part of our dps along with ecm and other tactically nullifying ships. Again when the retreat was sounded many of us made it off the field and headed into metro. The predominantly abc fleet then rallied other amarr militia members and formed a 40+ bs fleet preventing any further engagements from taking place.

Our most recent battle and most successful to date occured on the 2nd of september. pulling together a 16 man fleet with a 10 battlecruiser core, 2 ecm cruiser and 4 essential tackle frigs/inty's we headed into the quieter end of amarr space looking for targets, finding only a couple of pirates and other ships moving around. However we had been scouted earlier and predictably the amarr brought 2 fleets looking for a fight with us. The first a 25 man general militia gang with with a mix of ships from bs down to t2 frigates and an impressive group of battelcruisers equal in numbers to our own. The second support gang arrived minutes later and was a corp run abc gang with 15 ships most of which were t2 assault frigs and interceptors.

After a small amount of hit and run the abc gang had decided loseing interceptors wasn't what they were looking for and departed back into hemitar for easy kills on our high sec gates. The remaining gang moved into a tactical position in the region and attempted to warp directly onto us on a gate. Set up 20km from the gate and ready for the engagement proper scouting would of told them we weren't running this time. I immediately strecthed my overview to full screen as the number of war targets entering the field greatly exceeded what i was expecting. We had also lost both our ecm cruisers and a bc or 2 to real life commitments leaving us with just 9 battlecruisers and 4 tackle frigs on the field. The amar had brought with them 1 snipe bs, 6 bc, 2 hac, 3 dps cruiser, 4 assautl frigs 4 interceptor/faction frig, 2 dps stealth bombers and 1 ecm cruiser. Already to late to bail drones were deployed and the fight was off.

A 50:50 mixture of artillery and autos within the fleet let us quickly assign targets and primary objectives, with ecm drones left to auto aggro any over confident tackle the enemy had brought. 2 of our bc's were immediately swarmed by tackle and nano cruisers and holding out for as long as possible began dispatching the smaller ships on the field. Most of our tackle was being driven off field by multiple dramiels and slicers which had broken away from the main group. We would not let these corp members die in vain and quickly rallied our fire on the enemy which was now stationary swarming our colleagues still trying to burn out and join the main group. Their fc had taken up a tactical position above the battlefield and was hitting our bc's pretty hard from his tempest. down to 7 now and with a fast approaching gang we spread our fire over their fast approaching tackle quickly annilating multiple assault frigs, cruisers and interceptors. The nano hac's were quickly primaried by all who were in range to prevent any more bc's being scrammed on the field. Managing to survive in armor and structure many of our canes were able to stay on the field and drag the rest of the amarr through the middle of our fleet. thanks to some awesome piloting by our frigs and interceptors we esablished a 20km clear radius around our core group of battlecruisers and the remaining bulk of the amarr fleet was now free to be engaged. With their battlecruisers stranded off gate our tackle moved back in now supported by ranged fire from the artillery bc's. harbingers and amarrian trach were dropping in less than 20s thanks to the blunt engineering employed on our ships. Finally after 5 mins of fighting the remaining amarr ships on the field had fled to the out edges of the grid and their fc finally left the field when we made a b-line for his battleship.

The fight statistics were impressive
http://www.minmatar-militia.org/kb/?a=kill_detail&kll_id=149293

18 kills to 4 losses with 85% efficiency. Including some faction frigs, faction fittings and a hac kill amongst the bc's and cruisers also to go down.

Will run some more of these fleets but want o mix up our gangs over the weekend so the amarr don't gain an immediate counter to them. 650 fit cane 12 can be t1 or t2 fitted
425 fit dps + range t2 fit only
The mids and lows of both fits are identical, newer players with slightly lower skills will find the 650 cane best as it gives you sufficient range combined with an affordable price.

Should be some more fights of the weekend as is outlined in stoogies mails so hopefully i'll see you guys then.
MickTheMage - 16. srpen 2010 18:26sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Judgment Rites limitovana edicia v detailoch :)

Nejnovější   Novější 4742 - 4761 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o