|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Razer: Mě dostalo tohle, co jsem našel na jednom webu:
Ve hře EVE je zlodějina a gaunerství na úkor jiných hráčů umožněna přímo uvnitř struktury hry. Kromě prostého pirátství v nehlídaných zónách je možné provádět i vydírání, "platby za ochranu" nebo braní rukojmí. Rovněž je možné podnikat koordinované útoky do hlídaných zón, kdy je cílem zničit předem vybraný cíl a ukrást cenný náklad dřív, než stihnou policejní lodě zasáhnout. Hráčům je dovoleno loupit veškeré položky obětí padlých v bitvě, rovněž používaná je průmyslová špionáž. Zřejmě nejproslulejší případ se stal v roce 2009, kdy hráči méně významné korporace cíleně infiltrovali jednu z nejmocnějších, téměř rok ji sledovali a budovali si pozici uvnitř její struktury. Poté byl proveden přesně koordinovaný útok v kombinaci se sabotáží obrany, při kterém byl zavražděn ředitel dané korporace, zničena jeho cenná loď a uloupeny finanční prostředky v hodnotě několika desítek miliard virtuálních dolarů. Na jaře roku 2010 zase znechucený ředitel velké korporace Band of Brothers zběhl ke korporaci Goonswarp a vzal s sebou několik desítek lodí i cenné technologie, přečemž byl poté svými komplici zavražděn. Vyústilo to do obecně rozšířeného trestního konfliktu a zločinu mezi korporacemi, který v kombinaci s "každodenním" zločinem, přepady a pirátstvím získává EVE diskutabilní pověst nejamorálnější Online hry v ryze etickém smyslu. Tento dojem navíc podporuje chystaný patch autorů, který má zavést do hry rozšířené možnosti špionáže, technologii sledovacích zařízení a údajně též násilné výslechy zajatců.
V poslední době sílí hlasy hráčů požadujících posílení bezpečnostních NPC složek hry a rovněž bylo založeno několik "policejních korporací" s cílem snížit obecnou kriminalitu ve vesmíru EVE.
Konec citace - odpovídá to skutečnosti? :-D Fakt to tam funguje takto?
|
|
|
|
| BorgDog: Tady jde právě o to, že tam není nic lepšího :-) malé lodě nedělaj dmg, ale ty velké je zase netrefí když nepoužijou speciální moduly.... nebo když máš špatné náboje děláš jen minimální škody... |
|
|
|
| Razer:
lidi v ní jsou prostě zlí
Aha, takže pěkné "dark universe" - sežer nebo budeš sežrán. :-) Ale jak to potom jde dohromady s porážením přesily, myslel bych, že v takové věci půjde spíš o tu hrubou sílu, prostě kdo má víc nebo lepších lodí, vyhraje. |
|
|
|
| BorgDog: jj veřejně to troubit nebudu .-)
Jinak EVE je často celkem hra k nasrání hodně lidí s ní skončí taky proto, že lidi v ní jsou prostě zlí, žádné wowko se nekoná a lidem dělá radost rozstřílet v té nejlepší lodi i nějakého chudáčka v kocábce, ale pak sou prostě okamžiky čilé dokonalosti (těch je teda málo) kdy se povede porazit ohromnou přesilu.
Jak už sem říkal ta hra je složitá a někdy bych řekl i trochu naschvál matoucí, třeba nějaký popisek píše o lodi jak je super ale ve skutečnosti je to úplná xxx. |
|
|
|
| BorgDog: To si prozkoumám, až bude chvilka, a případně se soukromě zeptám na ten zdroj výdělku. :-D |
|
|
|
| BorgDog: detaily se daj hodně stáhnout v tomhle je to hodně optimalizované
no ovládání je hodně složité ale do toho se dostaneš .) |
|
|
|
| Razer: No, koukal jsem na ta videa od tebe, přišlo mi to ovládání DOST komplikované.
A co se hraní týče, tady je problém, že to asi potřebuje dost silnou mašinu a hlavně grafárnu, co? :-( |
|
|
|
| BorgDog: Nejlepší bude začít rovnou hrát a já ti prozradím know how kde sehnad za 14 dní dost prachů na další hru zadara které sem hledal půl roku až včera konečně našel .-)
Má to 14 denní trial.
Jinak v čestině toho moc neni a ta hra je neuvěřitelně obsáhlá (a taky občas zabugovana), prostě neuvěřitelně jelikož jí ti Islanďani neustále těch 10 let vyvíjej. |
|
|
|
| Razer: Pozoruhodné, hlavně ty lodě! Má ta hra nějaké české stránky? Dá e o tom někde přečíst víc, nejlíp v češtině? Začíná mě to fakt zajímat... |
|
|
|
| Razer: No to mě podrž. :-D O tomhle tedy slyším poprvé. Pravda, v těchto hrách se neorientuji, ale zní to... zajímavě. :-D Mimochodem, ten "zpětný prodej za hotové" je taky součástí hry nebo je to fakt načerno a provozovatel to akorát trpí? |
|
|
|
| BorgDog: Jde o reálný čas, je to chytře vymyšlené chceš skvělý charakter, nou problemo ale plať nám 3 roky 15 euro měsíčně (a sou tam lidi už i 8 let) a nebo nám tu zadarmo oživuj svět tím, že si na herní dobu budeš vydělávat.
Průser je v tom, že v té hře se začínaj po těch pár letech vytvářet i sociální struktury co nápadně připomínaj reálnej svět.
Tak třeba Rusáci si zabrali asi 1/10 mapy a všichni nováčci serou zelenou vodu jen při zmínce o té oblasti. Takovéhle gangy pak doslova ovládnou danou část vesmíru a začnou jí drancovat a tečou jim z toho hromady virtuálních peněz které pozor za tak 1/2 oficiální ceny tj. cca 15 eruo za 350 mega isků prodávaj různě pokoutně po netu za reálný dolárky. |
|
|
|
| Razer: A ten měsíc nebo časový interval je míněn "reálný čas" bez ohledu na to, jak dlouho hraješ, nebo "herní" kdy už toho musíš tu dobu sedět?
Pokud to druhé, tak mi to přijde jako fajn výzva, aby závisláci chcípali u kompů hlady. :-) |
|
|
|
| Mvek: Mass Effect je RPG bodka. Dlasi? ;)) |
|
|
|
| BorgDog: Tak sou tam ji speciálně třeba české, nebo německé, japonské korporace, ale jo ajina se hodně hodí.
Jinak ta hra je hodně zlá no občas mě doslova sere, když se třeba na něco měsíc těšíš a pak to dostaneš a zjistíš, že je toúplně k hovno i když o tom lidi všude básněj... skoro jak v realitě. |
|
|
|
| Razer: Zajímavý systém. No, počítač na to stejně nemám, a i kdybych měl, počítám, že to asi vyžaduje nutnost plynule komunikovat v angličtině, ne? |
|
|
|
| BorgDog: Jo, ale ¨můžeš si na to vydělat ingame proto tam funguje skutečná ekonomika kde se točej virtuální (a reálný) dolárky. |
|
|
|
| Razer: A ta legrace je placená? |
|
|
|
| Jo a teď už 15 dní čekam až budu moct létat s neiditelným bombardérem to asi jediné celkem odrazuje od když třeba na nějakou loď musíš čekat doslova rok nebo taky 3 než jí můžeš na úrovni pilotovat. |
|
|
|
| BorgDog: 1 - 4 hoďky ale dnes mě nasrala bouchlo mi tam v přepočtu 50 kč pro nic |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|