|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Pár slov o Need for Speed: Hot Pursuit a tím pádem i pár slov o Criterion Games.. Ale slušný nebudu.
Tak.. Instalačka 8 GB, po instalaci 8GB. To je OK. Instalace samotná už ale věští problémy - když se do PS3 nic dalšího neinstaluje, proč musím isntalovat Visual C++ 2008 redist.? Nerozumím. Pokud si nezvolím instalaci ruční, ale automatickou, budu mít komplet hru v češtině (písemě samozřejmě) a profil se vytvoří sám podle názvu Win účtu. Ani jedno nelze následně z ingame menu změnit.
Po instalci hru spustím a po tuně nepřeskočitelných obrazovak se sděleními typu "jestli mě zkopíruješ, tak tě FBI zastřelí" apod se hra zminimalizuje a firewall se zeptá, jestli může nfs.exe odblokovat. S otázkou "proč jako" dávám ne. Po vykliknutí hry z lišty se tedy propracovávám do menu. Vlastně ne - menu tu není, je tu "Autolog". 7 čudlíků, z nichž j jeden kariéra, jeden nastavení a dalších 5 s odkazy na net. Kariéra chce ale taky připojit - opět dávám ne a hra na mě zařve, že pokud to neudělám, nebudu moct některé featury používat. Což se nádledně ukazuje jako krutá pravda, protože ukládat lze pouze na server, nikoli na disk. Upřímě řečeno, tohle mě tak odradilo, že další funkce zkoumat nehodlám.
Hratelnost je průměrná, ale dost nerealistická. Ani tak nejde o klasické NFS plavání auta po vozovce, ale Lambo se za 100 metrů nerozjede na 328mph. Rovněž tak se dá rozjet bez toho abych nechal na asfaltu padesátimetrové stopy od gum. A rovněž tak není možné vlítnout v 328mph do prudké zatáčky a projet ji. Oproti skvěle odladěnému enginu Most Wanted je tohle ryzí tragédie. Takže přesto, že tratě nejsou špatné, prakticky z nich není vidět vůbec nic (kvůli rychlosti), a tak si v klidu můžu zahrát původní NFS 1.
Minimální konfigurace píše C2D jako nejnižší procesor, na kterém to vůbec rozchodit. Jaktože jsem to tedy rozchodil na P4 3,0GHz? Sice bez výrazných detailů, ale plynule. Ovšem ty tratě nejsou v reálu nikterak náročné (graficky) - optimalizace krutě chybí a hra by klidně snesla čudlík "optimalizace pro starší stroje". Nepotřebuju vidět 6 kilometrů před sebe každej list každýho stromu. Je to prostě vývojářské porno, řekl bych.
V Most Wanted (instalačka 2,2 GB) mám k dispozici dejme-tomu reálnou fyziku, grafickou nenáročnost a přitom propracovanost, opravdu dlouhý herní příběh + cca 160 kartších vedlejších misí a velkou, propracovanou mapu čítající 4 velké čvrtě města. S autem můžu dělat co se mi zlíbí, když ho nabourám, mění se vzhled i jízdní vlastnosti a v neposlední řadu příběh se odehrává spíš jako film. Tzn (béčkový sice, ale i tak) herci, hudba, příběh, děj. NIC z toho v Hot Pursuit není. Je to čistě textová záležitost. Asi porno pro linuxáky, nevim..
Moje hodnocení je 2/10 a série NFS si IMHO opět začíná zatloukat hřebíčky do pečlivě připravené rakve. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Tohle se mi líbí dost! :-) |
|
|
|
| Screencapy ze ST: Infinite Space vypadají zajímavě. Co vy na ně? |
|
|
|
| Hlavně ten příběh opravdu nijak nenarušuje kontinuitu a působí prostě jako epizoda nebo dvojepizoda TNG. Tuším je to zasazené na začátek sedmé sezóny nebo tak. |
|
|
|
| Což mi připomnělo, že chci někdy pořádně zkusit EgaTrek, zdá se mi zajímavější než jednoduchý WinTrek. |
|
|
|
| A teda pokial vam ide o pribeh, tak vsetky ich prevysuje jednoznacne Final Unity. Ale holt je to klasicka adventura, i ked nie tak uplne. Ostatne, kto hlada dobry pribeh v starsich hrach, moze jedine siahat po adventurach alebo niektroych rpg-ckach, vsak :)
Na druhej strane, snazim sa mat vsetky dobre ST hry doma v originale (kedze som nieco ako herny zberatel :) ), ale stale nemam niektore dobre kusy. Okrem ineho original Bridge Commandera mi chyba. :( "Zaloznu kopiu" mam doma od cias kedy hra vysla. Tiez neviem na co som vtedy myslel a nekupil originalku.
Ale aj tak, ak by som mal odporucit jednu, jedinu ST, bola by to urcite spominana "Final Unity". |
|
|
|
| Jo, to bylo myslím s Avengerem a lítáš tam z jedné černé díry do druhé. |
|
|
|
| A tak hralo se to dobre, to jo... Jen ty mise byly vetsinou o tom samem, i kdyz byla snaha schovat to za pribeh... az teda na par, ktere me hodne bavily - treba ta klingonska, jak clovek musel proletet mapu s Avengerem (nebo Rotarranem?), najit tusim cervi diru a byly tam lode Ba'ku... |
|
|
|
| Ale musím říct, že se mi zápletka v Armadě taky docela líbila, jasný bych radši nějakou zápletku, která nenarušuje kontinuitu atd. ale to je stejně jen zbožné přání. |
|
|
|
| Jo no... ale je to dost divny styl - pojdme udeĺat mega zapeklite mazany pribeh s Picardem, Locutem, Selou a Worfem, znovu rozpoutujme klingonskou obcanskou valku, okorenme to Dominionem... a zakonceme to obrovskou invazi na Zemi. A az bude po vsem, tvarme se, ze se to vpodstate vubec nestalo...
ale jo, chapu, uz mlcim |
|
|
|
| Yakuzza: A tak to máš asi pravdu, ale v neofiko materiálech se na kontinuitu holt víceménně sere no. |
|
|
|
| Mirak: Ja netvrdim, ze by byl spatny, kdyby nebyl zasazeny do ST vesmiru, tak asi nereknu ani popel. Ale i treba u Armady mi prislo, ze je ten pribeh az zbytecne megalomansky a ze si "berou do huby" az moc zasadni a dulezite ST realie. Tady taky. Dal by se udelat nemene napinavy, ale komornejsi a epizodnejsi pribeh, ktery by tak nebezpecne nehybal ST kontinuitou a asi by me to bavilo i vic. |
|
|
|
| Yakuzza: Ten příběh se pak IMHO rozjede a celkově to rozuzlení nebo řekněme zvrat ke konci jsou myslím zvládnuty celkem hodně slušně. |
|
|
|
| Pocity mam po par misich podobne, jak tady popsali Mirak a BorgDog. Az teda na pribeh, ale ten mi prijde uhozeny a dohnany do leveho horniho extremu v 6. dimenzi prakticky v kazde PC hre. Misty tedy hodne dementni ovladani, nejakou vyssi propracovanost jako hod granatem zvrchu dolu u PC hry ani necekam. Vtipky mi prijdou hodne na silu a desne nevtipne. Ale celkove me to spis bavi nez ne. |
|
|
|
| Ach jo - zní to zajímavě, ale zas se vůbec nechytám. :-) |
|
|
|
| Jinak nejtěžší zákys je ve 25th v poslední episodě u CD verze, od které jednak dlouho neexitovalo walkthrough a u které odhadnou, co se vlastně má dělat, je tak trochu na křišťálovou kouli (nebo na přehrání audio souborů externím programem, z toho se to dalo celkem dobře odhadnout, cože se to vlastně po hráči chce). |
|
|
|
| A pak samozřejmě Judgement Rites, která sice funguje i bez 25th A., ale když je člověk hraje po sobě, tak si to víc vychutná... |
|
|
|
| 25th Anneversary je taky perfektní, rozhodně lepší, než tak 2/3 epizod z TOSky :-) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|