|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Mirak: To nezní špatně, možná zkusím. |
|
|
|
| Mirak: Proč jsi začal psát anglicky? |
|
|
|
| Mass Effect's story primarily falls within the space opera genre and explores themes such as freedom of thought, space colonization, vigilantism, and artificial intelligence. The story, with its human-vs.-machine elements, has drawn comparisons to both Fred Saberhagen's Berserker novels and Battlestar Galactica, as well as to Frederik Pohl's Gateway novels. The elements of machine culling organic life are similar to Alastair Reynolds' Revelation Space. While the Citadel and its governing structure seems to draw influence from Babylon 5, with the SPECTREs being comparable with the Anla'shok (Rangers) of that same universe. According to Casey Hudson, the project director at BioWare, the films Aliens, Blade Runner, Star Wars, Star Trek II: The Wrath of Khan and Starship Troopers all served as influences for the game. |
|
|
|
| AVip: Kdybys měl přirovnat Mass Effect k nějkému filmovému sci-fi, nebo aspoň udat žánr, co by to bylo? Já mám totiž po SG Shitverse chuť na nějakou pořádnou SF, a když už mi televize nic nenabízí.. |
|
|
|
| Zdá se, že tady (Gamehouse) bude možné CiM koupit u nás v krabici za 399,-.
To by byla nádherná cena a ke hře by seděla vzhledem k těm drobnějším nedodělávkám.
Jinak tedy ta kampaň je už otravná, když se začnou mapy opakovat. Sice občas jsou ty hlášky zadavatelů vtipné (nejlepší je íránská vystudovaná odbornice na ekologii, která jde do Vídně radit, jak dělat ekologickou cool dopravu a hned na začátku zakazuje metro:-)), ale ani berlínská zeď mi nepřijde takový zpestřující prvek.
Takže asi mě tím kampaň přestala bavit a už si zkusím Berlín nebo Vídeň zahrát v sandboxu.
Btw. taky ti, Telemachu, přišly Helsinky tak nedodělané? Takové zelené pláně bez nějaké "ozdoby", jako by tomu chyběly co do terénu textury:-). |
|
|
|
| TelemachusRhade:
Už jenom proto, že normální vesmír tam "moc nefunguje".
Proto jsem psal, že je to spoileroidní... :-)
To je hlavní námět ME2 aneb jak se dostat tam a pokud možno zase zpátky a i v rámci ME universa je to hodně "špešl" lokace. |
|
|
|
| AVip: Zajímavé, ale nějak divně pravidelné. Navíc základna v GC je poněkud zvláštní. Už jenom proto, že normální vesmír tam "moc nefunguje". |
|
|
|
| A teď něco trochu jiného... mapa Mass Effect vesmíru (ME1+ME2 se všemi DLC po LotSB včetně):
http://dwebart.deviantart.com/art/Mass-Effect-Galaxy-Map-2-0-198340809
Z principu věci je lehce spoileroidní.
Pro nezasvěcené - mapa zobrazuje polohy známých "mass relay", kolem jednoho "mass relay" může být (a většinou také je) hned několik soustav dosažitelných "konvenčním" FTL pohonem. |
|
|
|
| A kdybych tu hru měl zhodnotit objektivně (když odhlédnu od detailů a tak, co mi vadí):
Cities in Motion
+ stavět tramvaje lze mimo silnice (někdy je to skoro nutnost), všude sice nejde, někdy člověk nepochopí, proč něco nejde, ale i tak je to pěkné
+ šikmé silnice, metro a další vylomeninky, hezká grafika, drobnosti jako plující lodě, jezdící vlaky na nádraží, letadla..., podjezdy, nadjezdy
+ v kampani ty "mise" typu udělat linku někam, nebo na chvíli linku zastavit kvůli honičce na špiona apod.
+ rozdílné časové doby (tedy nejen vynálezy, ale i auta v ulicích), včetně vývoje měst (pobavilo mě, když mi oznámili, že do tří měsíců musím zbořit tramvaj na jednom místě, když jsem to neudělal, zarostl mi nový hotel koleje, už ani nešly zbořit, ale linka se přerušila:-))
+ malá náročnost hry, startuje rychle, je dělaná správně, že nevyžaduje práva správce (i když ale do složky Games a Saved Games se nezapíše, cpe se klasicky do Startu a do Dokumentů jdou savy apod.)
- když už 3D, mohlo tam být více 3D, alespoň otáčet do více úhlů, ideálně i trochu se víc sklonit (to i kdbyby v rámci modu někdo udělal free camera funkci, tak vzhledem k absenci dořešení grafiky za hranicí mapy, nebude ono, ale potěšilo by)
- příšerně nepřehledná ekonomika (tedy že nejde lehce zjistit, zda linka ve výsledku vydělává, protože něco na ní prodělává často kvůli zácpám a scuknutí se vozidel blízko za sebe, což je věc, kterou nevyřešili od dob TG), což vzhledem k fluktuaci, je děsně otravné řešení, aby se hráč nenudil:-)
- nedořešení bugů (viz to zastavění kolejí budovou, měly se zbořit, nebo ten můj problém s nespouštěním, na který si stěžují hráči i na oficiálním fóru a snad teprve bude opraven), ale něco může být zatím nekoupenou verzí
Je to rozhodně výborné pokračování a na něco takového jsem dlouho čekal (v té Vídni jsem totiž si našel víc času se podívat na město zblízka a celkově se mi zdály i barvy jiné, hrozně se mi tu grafika už líbí).
Začnu brzy zjišťovat, za kolik a jak kde koupit (zda jít do online kanálů, nebo sehnat krabici).
|
|
|
|
| Cities in Motion jsou super!:-) Po nalezení receptu na Amsterdam (chce to metro až na letiště, nebo v návaznosti na letiště) jsem se dostal do Vídně, a to je lahoda!
Vídeň je přesně podle stylu, který se mi líbil v Giantu. Sice v Amsterdamu to taky trochu bylo, ale ty pravidelné kanály byly divné. Ale byly tam vesnice, to se mi taky líbilo. A Berlín určitě někdy zkusím, v modernější době bude asi fajn.
Ale Vídeň, to je krása, a co je zajímavé, jako by zmizely extrémní zácpy. Jsou pořád zácpy, ale méně. Takže tady se konečně dá volněji hrát, navíc samotná mise z kampaně je koncpiovaná tak, aby se první udělalo metro, a pak už to chce jen trochu hlídat ty změny cen a platů. Žádný Telemachův "cheat" na peníze na začátek pak nepotřebuju a na medium je to celkem pohodlné (ne easy, to zas ne, staví se pomaleji). |
|
|
|
| TelemachusRhade: Aha:-).
Ad hw, no vyřešil jsem to, viz http://www.kn00tcn.net/site/cities-in-motion-startup-crash-fix/
Stačí tento soubor nahrál v 64bit Win do adresáře hry a spustí se. A nezdá se zhoršený výkon (ale tak mám taky slušný hw). |
|
|
|
| Mvek: Nevím, používám výhradně ATi a problém jsem něměl. Patch už je venku, ale zatím jsem ho nezkoušel.
Na metro jsem si nemusel půjčit, protože jsem v parametrech hry uvedl, že chci startovat se sto tisíci na kontě :) Postavil jsem za to 2 komplet linky, koupil vagóny a zaplatil reklamu. Pak už s dobrým výdělkem není problém, ale pendlovat jedím vozem tři stanice mě prostě nebaví.. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Tak na metro si musíš i půjčit. Jsem v tom Amsterodamu snad ani nepostavil ty tři stanice (jednu na centrálním náměstí, a dvě na okrajových ostrovech před posledním kanálem, na jedná a druhé straně). Hlavně, když pod vodou se musí na třetí úrovni (jeslti tutorial nekecal).
Tak jsem googlil, podle ofic. fóra má hodně lidí problém s tou černou obrazovkou už od bety a vypadá to na Crossfire v ATI. Těm, kterým to CCC umožňuje vypnout, to pak chodilo, ale pomalu.
Jiným doporučuje nakopírovat jeden soubor, no nevím. Nicméně snad v nějakém patchi to bude opravené (jen ten nám asi nebude fungovat).
Stejně mi to ale přijde absurdní, když po instalaci se to spustí dobře:-). |
|
|
|
| Mvek: Grafika TG byla zajímavá, ale stranšně se opakovala - připadal jsem si je ve Východním Německu :) TG Gold vypadal pěkně, ale taky dost nereálně.
Já většinou všechno utratim stavbou né linky metra, ale pak stačí pár měsíců počkat a už jsem zas na 30-ti. To metro vydělává dost rychle.. |
|
|
|
| Mvek:
Ale hlavně jsem líný psát Traffic Giant, to mi "jednička" jde rychleji:-D
No, tak nějak :)
Jinak ano, Cities in Motion jsou defacto Traffic Giant 3.0. Spousta prvků je naprosto shodných, takže Paradox bude nějaký odštěpený JoWood. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Je fakt, že reklama ve spojení s metrem může být dobrý artikl, to je fakt, ale já málokdy mám v hotovosti víc jak 2 000:-). |
|
|
|
| Jako po téhle stránce je tohle výborné, to určitě. Ale fakt mi dost chybí vypiplaná německá grafika TG, byla taková roztomilejší. I když tohle není špatné, to vůbec. No, na editor jsem také zvědavý, časem. |
|
|
|
| Yakuzza: Protože i sám Telemachus řekl, že je Cities in Motion v podstatě čistokrevné pokračování, dotažený Traffic Giant. A protože jsem měl dojem, že je to taky od JoWoodu, od kterého je imho Cities XXL (stavěcí strategie). Nehledal jsem původ vývojářů Paradox Interactive, ale něco mi říká, že taky budou z Německa, občas mi přijde divný anglický jazyk, jako špatně přeložený v popisech.
Ale hlavně jsem líný psát Traffic Giant, to mi "jednička" jde rychleji:-D |
|
|
|
| TelemachusRhade: Tak to zní hodně dobře, oproti tomu mi přijde TG dosti sterilní... |
|
|
|
| Šikmé silnice, nadjezdy, podjezdy, mosty od prašných cest až po šestiproudé dálnice. A jsem zvědavý, co se na internetu vyrojí za mapy. Scenario editor je fantastický.. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|