Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 4489 - 4508 / 8050Starší   Nejstarší

Mvek - 24. březen 2011 00:03sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Nicméně mnohá ta města by chtěla, kdyby bylo víc grafiky, v editoru jsem byl zklamán, jak málo budov ta hra má (imho TG měl víc, krom toho mi tu chybí víc takových barevných budov, které Telemachovi možná evokují východní Německo, ale mně porevoluční renovované pražské Vinohrady), zejména domků/vilek má málo.
Ale tipuji, že časem vylezou i grafické balíky (byť ty pak budou omezovat vytvořenou mapu, že je bude muset mít i hráč).
Mvek - 24. březen 2011 00:01sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
TelemachusRhade: Piš taky ty své dojmy, jak postupuješ nebo něco:-). Mě to zajímá i když jsem tu asi jediný.

Jako jsem fakt zvědav, co udělají různé patche, a pak stejně použiji nějaké mody, co už se rojí (na zobrazení čísel linek, na zmírnění poruch vozidel, na přehlednější zjištění, která linka prodělává atd.). Budu muset začít víc sledovat fórum i další stránky a aspoň mě to dovede také k němčině zpátky.

Nicméně pak až budu mít originálku a patche, tak si začnu hrát sám s editorem. Krom nějaké malé cvičné mapy bych měl zálusk na několik variant, ta první je celkem jistá jako první, ostatní asi spíš zavrhnu po té první:-):

- Česká Lípa (ta je imho pěkně pestrá, jak pro metro, tak tramvaje, ačkoliv tam ani jedno není)
- Sušice, Mariánské Lázně (obě města mají velkou část v nudlovité podobě, asi výzva pro metro podélně a šikmo nějaké busy a tram, ale spíš Sušice je zajímavá ještě díky řece)
- část Prahy (celá by se asi ani na největší mapu nevešla a hrát by to byl opruz), řekněme část kterou znám, takže část východního břehu, spíš bez centra
- Plzeň (tady je dost pravidelnosti v centru, pak už ne)
- Lost Haeven z Mafie:-)
Mvek - 22. březen 2011 16:24sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Pozemstan: No jedna z těch čtvrtí (s vysokými paneláky) byla zrovna kousíček od letiště, ale jako ta hra nebude tak realistická, dneska jsem se díval na mapu Vídně a je to hoooodně vzdáleně inspirované:-).

A tedy to, co popisuješ, tam není, v centru mají klasické budovy jako v jiném v eropském městě, ta hra specifickou architekturu nepřináší.
Mirak - 22. březen 2011 16:04sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Yakuzza: Protože se cítím.
AVip - 22. březen 2011 14:32sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Jak už tady Mirak a Razer napsali - ME1 je typická "high SF" space opera, lehce smrncnutá B5 a Star Wars a to vše pod rouškou akční RPG.

ME2 v tomto duchu do značné míry pokračuje, akorát že už to není vyloženě RPG, ale spíš příběhová střílečka, navíc s tím, že určité návaznosti dostaly mezi ME1 a ME2 dost "na pozadí" (např. DA1 a DA2 jsou vzdor vší kritice na adresu DA2 mezi sebou provázané daleko lépe, než ME1 a ME2).
Pozemstan - 22. březen 2011 14:31sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
TelemachusRhade, Mvek: Ale jak to vypadá v reálu se zeptej spíš Pozemstana :)

Já jsem právě byl v Helsinkách jen chvíli na letišti, ale finská města obecně prodělala v 60. až 80. letech velkou přestavbu, kdy ve jménu modernizace historická jádra s tradičními dřevěnými budovami nahradila pravidelná síť pravoúhlých ulic s betonovými "krabicovými" budovami připomínajícími socialistickou architekturu té doby, ovšem vlivem dostatku prostoru většinou nízkopodlažními. Ulice tak často lemují jednotvárné asi dvou až čtyřpatrové "paneláky". Řekl bych, že finská architektura a design jsou obecně dost strohé, byť v něčem i ve světě oblíbené. V hlavním městě to ale asi bude pestřejší, i když jednotvárnost samotného plochého terénu, alespoň pokrytého lesy a jezery, je prostě dána historickým "omletím" kontinentálním ledovcem... Absence chodníků, parků apod. se mi ale dosti nezdá, protože finský sociální stát kombinovaný s přístupem dávajícím značné pravomoci místní samosprávě dosti dbá na veřejné potřeby. Možná ale ty Mvekem popisované krabice na konci slepých ulic slouží jiným účelům než ubytování, nebo se zrovna tam místní dohodli, že chodníky nepotřebují... -)
Mvek - 22. březen 2011 12:43sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Ale je fakt, že jsem si je moc neprohlédl, ani se tolik nepobavil nad tou krávou mladou manažerkou, co je vede:-). Protože od nich mi najednou hra začala házet mission finished velice brzy, nechápu na základě čeho, třeba rozdělený Berlín jsem hrál jen asi rok nebo dva, jen doslova pár úkolů od šéfa.
Mvek - 22. březen 2011 12:42sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
TelemachusRhade: Koncepčně mi Helsinky nevadí, jen vizuálně mi to přijde nedodělané. Centrum města je ok, ale právě ta předměstí a okolí. Ale možná to tam tak divně fakt vypadá, takové velké krabice na slepých koncích silnice, bez nějakých parků nebo chodníků mez, jen po silnici přístupné...
Telemachus Rhade - 22. březen 2011 12:28sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek: Helsinky mi přijde jako slušně koncepčně rovinuté město s velkým počtem předměstí. Určitě mnohem lepší než Amsterdam, který je vzheledem k úplně debilní pravidelnosti, s vyjímkou metra, téměř nehratelný. A těch stromů mi tam přijde dost. Ale jak to vypadá v reálu se zeptej spíš Pozemstana :)
Razer - 22. březen 2011 11:01sipka
ZAMĚŘIT
Razer
TelemachusRhade: TR 1. díl Massefectu je defacto výcuc toho nejlepšího ze scifi slepený dohromady (to same z fantasy je vlastně Dragon Age).

Ten slepenec je však tak zdařilý, že je to radost hrát.
Telemachus Rhade - 22. březen 2011 10:26sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mirak: To nezní špatně, možná zkusím.
Yakuzza - 22. březen 2011 10:09sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Mirak: Proč jsi začal psát anglicky?
Mirak - 22. březen 2011 09:56sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mass Effect's story primarily falls within the space opera genre and explores themes such as freedom of thought, space colonization, vigilantism, and artificial intelligence. The story, with its human-vs.-machine elements, has drawn comparisons to both Fred Saberhagen's Berserker novels and Battlestar Galactica, as well as to Frederik Pohl's Gateway novels. The elements of machine culling organic life are similar to Alastair Reynolds' Revelation Space. While the Citadel and its governing structure seems to draw influence from Babylon 5, with the SPECTREs being comparable with the Anla'shok (Rangers) of that same universe. According to Casey Hudson, the project director at BioWare, the films Aliens, Blade Runner, Star Wars, Star Trek II: The Wrath of Khan and Starship Troopers all served as influences for the game.
Telemachus Rhade - 22. březen 2011 09:51sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
AVip: Kdybys měl přirovnat Mass Effect k nějkému filmovému sci-fi, nebo aspoň udat žánr, co by to bylo? Já mám totiž po SG Shitverse chuť na nějakou pořádnou SF, a když už mi televize nic nenabízí..
Mvek - 21. březen 2011 23:38sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Zdá se, že tady (Gamehouse) bude možné CiM koupit u nás v krabici za 399,-.

To by byla nádherná cena a ke hře by seděla vzhledem k těm drobnějším nedodělávkám.

Jinak tedy ta kampaň je už otravná, když se začnou mapy opakovat. Sice občas jsou ty hlášky zadavatelů vtipné (nejlepší je íránská vystudovaná odbornice na ekologii, která jde do Vídně radit, jak dělat ekologickou cool dopravu a hned na začátku zakazuje metro:-)), ale ani berlínská zeď mi nepřijde takový zpestřující prvek.

Takže asi mě tím kampaň přestala bavit a už si zkusím Berlín nebo Vídeň zahrát v sandboxu.

Btw. taky ti, Telemachu, přišly Helsinky tak nedodělané? Takové zelené pláně bez nějaké "ozdoby", jako by tomu chyběly co do terénu textury:-).
AVip - 21. březen 2011 12:42sipka
ZAMĚŘIT
AVip
TelemachusRhade:
Už jenom proto, že normální vesmír tam "moc nefunguje".

Proto jsem psal, že je to spoileroidní... :-)
To je hlavní námět ME2 aneb jak se dostat tam a pokud možno zase zpátky a i v rámci ME universa je to hodně "špešl" lokace.
Telemachus Rhade - 21. březen 2011 12:29sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
AVip: Zajímavé, ale nějak divně pravidelné. Navíc základna v GC je poněkud zvláštní. Už jenom proto, že normální vesmír tam "moc nefunguje".
AVip - 21. březen 2011 11:12sipka
ZAMĚŘIT
AVip
A teď něco trochu jiného... mapa Mass Effect vesmíru (ME1+ME2 se všemi DLC po LotSB včetně):
http://dwebart.deviantart.com/art/Mass-Effect-Galaxy-Map-2-0-198340809

Z principu věci je lehce spoileroidní.
Pro nezasvěcené - mapa zobrazuje polohy známých "mass relay", kolem jednoho "mass relay" může být (a většinou také je) hned několik soustav dosažitelných "konvenčním" FTL pohonem.
Mvek - 18. březen 2011 20:30sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
A kdybych tu hru měl zhodnotit objektivně (když odhlédnu od detailů a tak, co mi vadí):

Cities in Motion
+ stavět tramvaje lze mimo silnice (někdy je to skoro nutnost), všude sice nejde, někdy člověk nepochopí, proč něco nejde, ale i tak je to pěkné
+ šikmé silnice, metro a další vylomeninky, hezká grafika, drobnosti jako plující lodě, jezdící vlaky na nádraží, letadla..., podjezdy, nadjezdy
+ v kampani ty "mise" typu udělat linku někam, nebo na chvíli linku zastavit kvůli honičce na špiona apod.
+ rozdílné časové doby (tedy nejen vynálezy, ale i auta v ulicích), včetně vývoje měst (pobavilo mě, když mi oznámili, že do tří měsíců musím zbořit tramvaj na jednom místě, když jsem to neudělal, zarostl mi nový hotel koleje, už ani nešly zbořit, ale linka se přerušila:-))
+ malá náročnost hry, startuje rychle, je dělaná správně, že nevyžaduje práva správce (i když ale do složky Games a Saved Games se nezapíše, cpe se klasicky do Startu a do Dokumentů jdou savy apod.)

- když už 3D, mohlo tam být více 3D, alespoň otáčet do více úhlů, ideálně i trochu se víc sklonit (to i kdbyby v rámci modu někdo udělal free camera funkci, tak vzhledem k absenci dořešení grafiky za hranicí mapy, nebude ono, ale potěšilo by)
- příšerně nepřehledná ekonomika (tedy že nejde lehce zjistit, zda linka ve výsledku vydělává, protože něco na ní prodělává často kvůli zácpám a scuknutí se vozidel blízko za sebe, což je věc, kterou nevyřešili od dob TG), což vzhledem k fluktuaci, je děsně otravné řešení, aby se hráč nenudil:-)
- nedořešení bugů (viz to zastavění kolejí budovou, měly se zbořit, nebo ten můj problém s nespouštěním, na který si stěžují hráči i na oficiálním fóru a snad teprve bude opraven), ale něco může být zatím nekoupenou verzí

Je to rozhodně výborné pokračování a na něco takového jsem dlouho čekal (v té Vídni jsem totiž si našel víc času se podívat na město zblízka a celkově se mi zdály i barvy jiné, hrozně se mi tu grafika už líbí).

Začnu brzy zjišťovat, za kolik a jak kde koupit (zda jít do online kanálů, nebo sehnat krabici).

Mvek - 18. březen 2011 20:17sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Cities in Motion jsou super!:-) Po nalezení receptu na Amsterdam (chce to metro až na letiště, nebo v návaznosti na letiště) jsem se dostal do Vídně, a to je lahoda!

Vídeň je přesně podle stylu, který se mi líbil v Giantu. Sice v Amsterdamu to taky trochu bylo, ale ty pravidelné kanály byly divné. Ale byly tam vesnice, to se mi taky líbilo. A Berlín určitě někdy zkusím, v modernější době bude asi fajn.
Ale Vídeň, to je krása, a co je zajímavé, jako by zmizely extrémní zácpy. Jsou pořád zácpy, ale méně. Takže tady se konečně dá volněji hrát, navíc samotná mise z kampaně je koncpiovaná tak, aby se první udělalo metro, a pak už to chce jen trochu hlídat ty změny cen a platů. Žádný Telemachův "cheat" na peníze na začátek pak nepotřebuju a na medium je to celkem pohodlné (ne easy, to zas ne, staví se pomaleji).

Nejnovější   Novější 4489 - 4508 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o