|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Tak já taky normálně moc nehraju, tohle je prostě extrém, na co jsem čekal, že to u mě vyvolává starou známou závislost, že se těžko odolává, když ten volný čas je. A teď je ho nezdravě moc.
Ale nakonec jsem se rozhodl kampaň nechat na originálku s patchem, případně nějakým UI modem (na čísla linek a tak).
A teď si zas hraju pomalu Vídeň.
Bohužel screeny nevím, ale hodil jsem dotaz do fóra. Nicméně asi to chce najít nějaký ten soft na screeny všude tam, kde nefunguje printscreen.
A jo, tedy tramvaje v Amstru si představit nedovedu, pouze na vesnici na pevnině. Tam jsem tahal tramvaj třeba na letiště, a pak mezi nějakými těmi vesnicemi k metru na okraji u kanálu. Než mi ji tedy město zbořilo novým hotelem:-). |
|
|
|
| Ovšem Lost Heaven by bylo geniálí. Jen by asi nešlo udělat přesně, což je škoda, protože tam znám doslova každé zákoutí :) |
|
|
|
| Mvek: Já budu psát :) Jen jsem zaměstnaný člověk a hry jsou to poslední po čem šáhnu když mám volný čas, takže nějaký rýchlý vývoj ve vícero městech u mě nečekej :) Já jsem rád, že mám 6 linek metra v Amstru a teď dělám tramvaje, což je v případě tohohle města silný oříšek :) Jestli jsi už přišel na to jak se dělají screeny, tak můžu občas nahodit nějaké pěkné nestandartní neřešení.
Plzeň je dobrý návrh, ale přijde mi úchylné budovat tam metro :) Metro A: Slovany - vnitřní město - Lochotín - Košutka :-D |
|
|
|
| Nicméně mnohá ta města by chtěla, kdyby bylo víc grafiky, v editoru jsem byl zklamán, jak málo budov ta hra má (imho TG měl víc, krom toho mi tu chybí víc takových barevných budov, které Telemachovi možná evokují východní Německo, ale mně porevoluční renovované pražské Vinohrady), zejména domků/vilek má málo.
Ale tipuji, že časem vylezou i grafické balíky (byť ty pak budou omezovat vytvořenou mapu, že je bude muset mít i hráč). |
|
|
|
| TelemachusRhade: Piš taky ty své dojmy, jak postupuješ nebo něco:-). Mě to zajímá i když jsem tu asi jediný.
Jako jsem fakt zvědav, co udělají různé patche, a pak stejně použiji nějaké mody, co už se rojí (na zobrazení čísel linek, na zmírnění poruch vozidel, na přehlednější zjištění, která linka prodělává atd.). Budu muset začít víc sledovat fórum i další stránky a aspoň mě to dovede také k němčině zpátky.
Nicméně pak až budu mít originálku a patche, tak si začnu hrát sám s editorem. Krom nějaké malé cvičné mapy bych měl zálusk na několik variant, ta první je celkem jistá jako první, ostatní asi spíš zavrhnu po té první:-):
- Česká Lípa (ta je imho pěkně pestrá, jak pro metro, tak tramvaje, ačkoliv tam ani jedno není)
- Sušice, Mariánské Lázně (obě města mají velkou část v nudlovité podobě, asi výzva pro metro podélně a šikmo nějaké busy a tram, ale spíš Sušice je zajímavá ještě díky řece)
- část Prahy (celá by se asi ani na největší mapu nevešla a hrát by to byl opruz), řekněme část kterou znám, takže část východního břehu, spíš bez centra
- Plzeň (tady je dost pravidelnosti v centru, pak už ne)
- Lost Haeven z Mafie:-) |
|
|
|
| Pozemstan: No jedna z těch čtvrtí (s vysokými paneláky) byla zrovna kousíček od letiště, ale jako ta hra nebude tak realistická, dneska jsem se díval na mapu Vídně a je to hoooodně vzdáleně inspirované:-).
A tedy to, co popisuješ, tam není, v centru mají klasické budovy jako v jiném v eropském městě, ta hra specifickou architekturu nepřináší. |
|
|
|
| Yakuzza: Protože se cítím. |
|
|
|
| Jak už tady Mirak a Razer napsali - ME1 je typická "high SF" space opera, lehce smrncnutá B5 a Star Wars a to vše pod rouškou akční RPG.
ME2 v tomto duchu do značné míry pokračuje, akorát že už to není vyloženě RPG, ale spíš příběhová střílečka, navíc s tím, že určité návaznosti dostaly mezi ME1 a ME2 dost "na pozadí" (např. DA1 a DA2 jsou vzdor vší kritice na adresu DA2 mezi sebou provázané daleko lépe, než ME1 a ME2). |
|
|
|
| TelemachusRhade, Mvek: Ale jak to vypadá v reálu se zeptej spíš Pozemstana :)
Já jsem právě byl v Helsinkách jen chvíli na letišti, ale finská města obecně prodělala v 60. až 80. letech velkou přestavbu, kdy ve jménu modernizace historická jádra s tradičními dřevěnými budovami nahradila pravidelná síť pravoúhlých ulic s betonovými "krabicovými" budovami připomínajícími socialistickou architekturu té doby, ovšem vlivem dostatku prostoru většinou nízkopodlažními. Ulice tak často lemují jednotvárné asi dvou až čtyřpatrové "paneláky". Řekl bych, že finská architektura a design jsou obecně dost strohé, byť v něčem i ve světě oblíbené. V hlavním městě to ale asi bude pestřejší, i když jednotvárnost samotného plochého terénu, alespoň pokrytého lesy a jezery, je prostě dána historickým "omletím" kontinentálním ledovcem... Absence chodníků, parků apod. se mi ale dosti nezdá, protože finský sociální stát kombinovaný s přístupem dávajícím značné pravomoci místní samosprávě dosti dbá na veřejné potřeby. Možná ale ty Mvekem popisované krabice na konci slepých ulic slouží jiným účelům než ubytování, nebo se zrovna tam místní dohodli, že chodníky nepotřebují... -) |
|
|
|
| Ale je fakt, že jsem si je moc neprohlédl, ani se tolik nepobavil nad tou krávou mladou manažerkou, co je vede:-). Protože od nich mi najednou hra začala házet mission finished velice brzy, nechápu na základě čeho, třeba rozdělený Berlín jsem hrál jen asi rok nebo dva, jen doslova pár úkolů od šéfa. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Koncepčně mi Helsinky nevadí, jen vizuálně mi to přijde nedodělané. Centrum města je ok, ale právě ta předměstí a okolí. Ale možná to tam tak divně fakt vypadá, takové velké krabice na slepých koncích silnice, bez nějakých parků nebo chodníků mez, jen po silnici přístupné... |
|
|
|
| Mvek: Helsinky mi přijde jako slušně koncepčně rovinuté město s velkým počtem předměstí. Určitě mnohem lepší než Amsterdam, který je vzheledem k úplně debilní pravidelnosti, s vyjímkou metra, téměř nehratelný. A těch stromů mi tam přijde dost. Ale jak to vypadá v reálu se zeptej spíš Pozemstana :) |
|
|
|
| TelemachusRhade: TR 1. díl Massefectu je defacto výcuc toho nejlepšího ze scifi slepený dohromady (to same z fantasy je vlastně Dragon Age).
Ten slepenec je však tak zdařilý, že je to radost hrát. |
|
|
|
| Mirak: To nezní špatně, možná zkusím. |
|
|
|
| Mirak: Proč jsi začal psát anglicky? |
|
|
|
| Mass Effect's story primarily falls within the space opera genre and explores themes such as freedom of thought, space colonization, vigilantism, and artificial intelligence. The story, with its human-vs.-machine elements, has drawn comparisons to both Fred Saberhagen's Berserker novels and Battlestar Galactica, as well as to Frederik Pohl's Gateway novels. The elements of machine culling organic life are similar to Alastair Reynolds' Revelation Space. While the Citadel and its governing structure seems to draw influence from Babylon 5, with the SPECTREs being comparable with the Anla'shok (Rangers) of that same universe. According to Casey Hudson, the project director at BioWare, the films Aliens, Blade Runner, Star Wars, Star Trek II: The Wrath of Khan and Starship Troopers all served as influences for the game. |
|
|
|
| AVip: Kdybys měl přirovnat Mass Effect k nějkému filmovému sci-fi, nebo aspoň udat žánr, co by to bylo? Já mám totiž po SG Shitverse chuť na nějakou pořádnou SF, a když už mi televize nic nenabízí.. |
|
|
|
| Zdá se, že tady (Gamehouse) bude možné CiM koupit u nás v krabici za 399,-.
To by byla nádherná cena a ke hře by seděla vzhledem k těm drobnějším nedodělávkám.
Jinak tedy ta kampaň je už otravná, když se začnou mapy opakovat. Sice občas jsou ty hlášky zadavatelů vtipné (nejlepší je íránská vystudovaná odbornice na ekologii, která jde do Vídně radit, jak dělat ekologickou cool dopravu a hned na začátku zakazuje metro:-)), ale ani berlínská zeď mi nepřijde takový zpestřující prvek.
Takže asi mě tím kampaň přestala bavit a už si zkusím Berlín nebo Vídeň zahrát v sandboxu.
Btw. taky ti, Telemachu, přišly Helsinky tak nedodělané? Takové zelené pláně bez nějaké "ozdoby", jako by tomu chyběly co do terénu textury:-). |
|
|
|
| TelemachusRhade:
Už jenom proto, že normální vesmír tam "moc nefunguje".
Proto jsem psal, že je to spoileroidní... :-)
To je hlavní námět ME2 aneb jak se dostat tam a pokud možno zase zpátky a i v rámci ME universa je to hodně "špešl" lokace. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|