Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 4482 - 4501 / 8050Starší   Nejstarší

Mvek - 25. březen 2011 09:23sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Dobrá zpráva, povedlo se mi nainstalovat patch .14, který i na první pohled zlepšuje věci, jako že se zastávky na stejném políčku, ale opačné straně ulice jmenují stejně, nebo že z Vehicle Rosteru se kliknutím objeví rovnou dané vozidlo v okně vpravo. A taky to má docílit menších výkyvů ekonomiky a do Sandboxu to přidává volbu hustoty provozu, na medium je nyní 80%.

Lze stáhnout tady (ale pokud by ti nefungovalo tlačítko pro dwnl, tak to asi vyžaduje registraci, já si ji ale udělal stejně).
Mvek - 24. březen 2011 23:18sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Hm, koukal jsem, že už to má ten můj vytoužený mod pro volnou kameru, jen zjevně ta hra na to není dělaná, takže až na pár úhlů to asi nebude ono, viz Free camera mod, ale nezkoušel jsem, ostatně píší u všech modů, že chtějí ten patch .13, takže jedině jestli se mi ten podaří, a nebo až se dočkám za měsíc krabicové verze.

Ono v nějakém tom patchi koukám, že už je i to, že stanice naproti sobě se jmenují stejně.

A mody zas nabízí krom herních úprav (realističtější kapacita vozidel, což samozřejmě naruší vyváženost hry, i když díky současné kapacitě právě věšinou nejde vydělávat na busech ani moc tramvajích, pokud je i nějaká ta zácpa) i různé lepší statistiky apod. viz taky ta stránka s tím modem.
Mvek - 24. březen 2011 16:16sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
A ad nové mapy, no ono si hlavně myslím, že po nějaké té zkušební, fiktivní, mě to brzy přestane bavit:-).

A stejně prioritně jsem nadšen do České Lípy, teprve pak bych zvažoval, co z jiných variant.

Pro Lost Heaven nám hlavně asi chybí dost druhů budov, hlavně nějakých těch mrakodrapů apod. Ale uvidíme. Naopak si říkám, že by tam nemuselo být tolik těch kompromisů, protože i když není Mafia podle 45 stupňů, dost tam imho hrají roli.

Jinak já si dovedu představit metro i v té Lípě:-), zvláště v této hře, ona holt tím, jak má debilně malé kapacity u vozů, tak je to všechno jinak.

To je fakt věc, kterou ale nechápu ani v OTTD, kdy autobus, kde jsou imho extrémně malé kapacity. Nedovedu si představit, že v tak velkých busech zvenku je tak málo míst (i když mluvím jen o sedačkách).
Mvek - 24. březen 2011 16:08sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Tak já taky normálně moc nehraju, tohle je prostě extrém, na co jsem čekal, že to u mě vyvolává starou známou závislost, že se těžko odolává, když ten volný čas je. A teď je ho nezdravě moc.

Ale nakonec jsem se rozhodl kampaň nechat na originálku s patchem, případně nějakým UI modem (na čísla linek a tak).
A teď si zas hraju pomalu Vídeň.

Bohužel screeny nevím, ale hodil jsem dotaz do fóra. Nicméně asi to chce najít nějaký ten soft na screeny všude tam, kde nefunguje printscreen.

A jo, tedy tramvaje v Amstru si představit nedovedu, pouze na vesnici na pevnině. Tam jsem tahal tramvaj třeba na letiště, a pak mezi nějakými těmi vesnicemi k metru na okraji u kanálu. Než mi ji tedy město zbořilo novým hotelem:-).
Telemachus Rhade - 24. březen 2011 10:16sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Ovšem Lost Heaven by bylo geniálí. Jen by asi nešlo udělat přesně, což je škoda, protože tam znám doslova každé zákoutí :)
Telemachus Rhade - 24. březen 2011 10:14sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
*řešení :)
Telemachus Rhade - 24. březen 2011 10:14sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek: Já budu psát :) Jen jsem zaměstnaný člověk a hry jsou to poslední po čem šáhnu když mám volný čas, takže nějaký rýchlý vývoj ve vícero městech u mě nečekej :) Já jsem rád, že mám 6 linek metra v Amstru a teď dělám tramvaje, což je v případě tohohle města silný oříšek :) Jestli jsi už přišel na to jak se dělají screeny, tak můžu občas nahodit nějaké pěkné nestandartní neřešení.

Plzeň je dobrý návrh, ale přijde mi úchylné budovat tam metro :) Metro A: Slovany - vnitřní město - Lochotín - Košutka :-D
Mvek - 24. březen 2011 00:03sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Nicméně mnohá ta města by chtěla, kdyby bylo víc grafiky, v editoru jsem byl zklamán, jak málo budov ta hra má (imho TG měl víc, krom toho mi tu chybí víc takových barevných budov, které Telemachovi možná evokují východní Německo, ale mně porevoluční renovované pražské Vinohrady), zejména domků/vilek má málo.
Ale tipuji, že časem vylezou i grafické balíky (byť ty pak budou omezovat vytvořenou mapu, že je bude muset mít i hráč).
Mvek - 24. březen 2011 00:01sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
TelemachusRhade: Piš taky ty své dojmy, jak postupuješ nebo něco:-). Mě to zajímá i když jsem tu asi jediný.

Jako jsem fakt zvědav, co udělají různé patche, a pak stejně použiji nějaké mody, co už se rojí (na zobrazení čísel linek, na zmírnění poruch vozidel, na přehlednější zjištění, která linka prodělává atd.). Budu muset začít víc sledovat fórum i další stránky a aspoň mě to dovede také k němčině zpátky.

Nicméně pak až budu mít originálku a patche, tak si začnu hrát sám s editorem. Krom nějaké malé cvičné mapy bych měl zálusk na několik variant, ta první je celkem jistá jako první, ostatní asi spíš zavrhnu po té první:-):

- Česká Lípa (ta je imho pěkně pestrá, jak pro metro, tak tramvaje, ačkoliv tam ani jedno není)
- Sušice, Mariánské Lázně (obě města mají velkou část v nudlovité podobě, asi výzva pro metro podélně a šikmo nějaké busy a tram, ale spíš Sušice je zajímavá ještě díky řece)
- část Prahy (celá by se asi ani na největší mapu nevešla a hrát by to byl opruz), řekněme část kterou znám, takže část východního břehu, spíš bez centra
- Plzeň (tady je dost pravidelnosti v centru, pak už ne)
- Lost Haeven z Mafie:-)
Mvek - 22. březen 2011 16:24sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Pozemstan: No jedna z těch čtvrtí (s vysokými paneláky) byla zrovna kousíček od letiště, ale jako ta hra nebude tak realistická, dneska jsem se díval na mapu Vídně a je to hoooodně vzdáleně inspirované:-).

A tedy to, co popisuješ, tam není, v centru mají klasické budovy jako v jiném v eropském městě, ta hra specifickou architekturu nepřináší.
Mirak - 22. březen 2011 16:04sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Yakuzza: Protože se cítím.
AVip - 22. březen 2011 14:32sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Jak už tady Mirak a Razer napsali - ME1 je typická "high SF" space opera, lehce smrncnutá B5 a Star Wars a to vše pod rouškou akční RPG.

ME2 v tomto duchu do značné míry pokračuje, akorát že už to není vyloženě RPG, ale spíš příběhová střílečka, navíc s tím, že určité návaznosti dostaly mezi ME1 a ME2 dost "na pozadí" (např. DA1 a DA2 jsou vzdor vší kritice na adresu DA2 mezi sebou provázané daleko lépe, než ME1 a ME2).
Pozemstan - 22. březen 2011 14:31sipka
ZAMĚŘIT
Pozemstan
TelemachusRhade, Mvek: Ale jak to vypadá v reálu se zeptej spíš Pozemstana :)

Já jsem právě byl v Helsinkách jen chvíli na letišti, ale finská města obecně prodělala v 60. až 80. letech velkou přestavbu, kdy ve jménu modernizace historická jádra s tradičními dřevěnými budovami nahradila pravidelná síť pravoúhlých ulic s betonovými "krabicovými" budovami připomínajícími socialistickou architekturu té doby, ovšem vlivem dostatku prostoru většinou nízkopodlažními. Ulice tak často lemují jednotvárné asi dvou až čtyřpatrové "paneláky". Řekl bych, že finská architektura a design jsou obecně dost strohé, byť v něčem i ve světě oblíbené. V hlavním městě to ale asi bude pestřejší, i když jednotvárnost samotného plochého terénu, alespoň pokrytého lesy a jezery, je prostě dána historickým "omletím" kontinentálním ledovcem... Absence chodníků, parků apod. se mi ale dosti nezdá, protože finský sociální stát kombinovaný s přístupem dávajícím značné pravomoci místní samosprávě dosti dbá na veřejné potřeby. Možná ale ty Mvekem popisované krabice na konci slepých ulic slouží jiným účelům než ubytování, nebo se zrovna tam místní dohodli, že chodníky nepotřebují... -)
Mvek - 22. březen 2011 12:43sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Ale je fakt, že jsem si je moc neprohlédl, ani se tolik nepobavil nad tou krávou mladou manažerkou, co je vede:-). Protože od nich mi najednou hra začala házet mission finished velice brzy, nechápu na základě čeho, třeba rozdělený Berlín jsem hrál jen asi rok nebo dva, jen doslova pár úkolů od šéfa.
Mvek - 22. březen 2011 12:42sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
TelemachusRhade: Koncepčně mi Helsinky nevadí, jen vizuálně mi to přijde nedodělané. Centrum města je ok, ale právě ta předměstí a okolí. Ale možná to tam tak divně fakt vypadá, takové velké krabice na slepých koncích silnice, bez nějakých parků nebo chodníků mez, jen po silnici přístupné...
Telemachus Rhade - 22. březen 2011 12:28sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek: Helsinky mi přijde jako slušně koncepčně rovinuté město s velkým počtem předměstí. Určitě mnohem lepší než Amsterdam, který je vzheledem k úplně debilní pravidelnosti, s vyjímkou metra, téměř nehratelný. A těch stromů mi tam přijde dost. Ale jak to vypadá v reálu se zeptej spíš Pozemstana :)
Razer - 22. březen 2011 11:01sipka
ZAMĚŘIT
Razer
TelemachusRhade: TR 1. díl Massefectu je defacto výcuc toho nejlepšího ze scifi slepený dohromady (to same z fantasy je vlastně Dragon Age).

Ten slepenec je však tak zdařilý, že je to radost hrát.
Telemachus Rhade - 22. březen 2011 10:26sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mirak: To nezní špatně, možná zkusím.
Yakuzza - 22. březen 2011 10:09sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Mirak: Proč jsi začal psát anglicky?
Mirak - 22. březen 2011 09:56sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mass Effect's story primarily falls within the space opera genre and explores themes such as freedom of thought, space colonization, vigilantism, and artificial intelligence. The story, with its human-vs.-machine elements, has drawn comparisons to both Fred Saberhagen's Berserker novels and Battlestar Galactica, as well as to Frederik Pohl's Gateway novels. The elements of machine culling organic life are similar to Alastair Reynolds' Revelation Space. While the Citadel and its governing structure seems to draw influence from Babylon 5, with the SPECTREs being comparable with the Anla'shok (Rangers) of that same universe. According to Casey Hudson, the project director at BioWare, the films Aliens, Blade Runner, Star Wars, Star Trek II: The Wrath of Khan and Starship Troopers all served as influences for the game.

Nejnovější   Novější 4482 - 4501 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o