|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Na Steamu je akce na ARMAII |
|
|
|
| Na aktuálním dubnovém Score vyšly mimo jiné:
ArmA gold (tedy s datadisky, patchi a i nějaké mody, prý je možné si v ArmA zahrát původní kampaň z Operace Flashpoint)
Bus Driver - tohle je hrozná budgetovka, jestli jste viděli české 2D (z boku) počiny jako Bus Simulator nebo jak se to jmenovalo, a totéž potom s tramvají, jako shareware, tak tohle je v podstatě mnohonásobně lepší, 3D verze. Bohužel nic moc ovládání (hlavně žádná kamera a pohled není nejšťastnější občas, kdy člověk nevidí pořádně na semafor, asi je to dělané na konzoli, protože to nepoužívá myš).
Ale je to zábavná hříčka. |
|
|
|
| Balené Cities in Motion jsou ve verzi ..15, tedy o chlup novější než poslední patch. A konečně již opravily i tu chybu s ATI.
Jen nechápu, proč je na krabici, že se hra musí aktivovat přes registraci Steamu, když to není pravda. |
|
|
|
| Tak zítra si vyzvednu originálku Cities in Motion v prodejně. Škoda, že do úterního večera nebudu mít počítač, na kterém by to šlo hrát, vyjma chvilky v pátek, no ale neva. Chci kampaň zahrát ještě jednou, a tentokrát se pokusit i postupně dohrát a nespěchat.
Jinak jsem ale objevil zajímavé drobnosti, jednak to, že okna domů se lesknou:-) (ale to díky modu, co umožňuje změnit pevné úhly pozorování), jednak, že v okně nákupu vozidel se dá kliknout na obrázek vozidla v levé dolní části, a dostanu delší odstavec o daném vozidlu (náznak historie).
A pak jsem objevil mod na uvolnění voleb editoru pro použití ve hře, takže je už možné si k zastávce na louce udělat cestičku, nebo opravit zábradlí apod., co člověk zbourá. |
|
|
|
| To by mě zajímalo, když CiM stránka na FB uvádí:
"Cities in Motion Design Classics DLC released today! Design Classics adds five brand new vehicles to Cities in Motion. Expand the cities transit capabilities while providing your citizens with new and exciting comute options"
Jak to vlastně nakonec vyjde v obchodech v krabici... |
|
|
|
| Dobrá zpráva, povedlo se mi nainstalovat patch .14, který i na první pohled zlepšuje věci, jako že se zastávky na stejném políčku, ale opačné straně ulice jmenují stejně, nebo že z Vehicle Rosteru se kliknutím objeví rovnou dané vozidlo v okně vpravo. A taky to má docílit menších výkyvů ekonomiky a do Sandboxu to přidává volbu hustoty provozu, na medium je nyní 80%.
Lze stáhnout tady (ale pokud by ti nefungovalo tlačítko pro dwnl, tak to asi vyžaduje registraci, já si ji ale udělal stejně). |
|
|
|
| Hm, koukal jsem, že už to má ten můj vytoužený mod pro volnou kameru, jen zjevně ta hra na to není dělaná, takže až na pár úhlů to asi nebude ono, viz Free camera mod, ale nezkoušel jsem, ostatně píší u všech modů, že chtějí ten patch .13, takže jedině jestli se mi ten podaří, a nebo až se dočkám za měsíc krabicové verze.
Ono v nějakém tom patchi koukám, že už je i to, že stanice naproti sobě se jmenují stejně.
A mody zas nabízí krom herních úprav (realističtější kapacita vozidel, což samozřejmě naruší vyváženost hry, i když díky současné kapacitě právě věšinou nejde vydělávat na busech ani moc tramvajích, pokud je i nějaká ta zácpa) i různé lepší statistiky apod. viz taky ta stránka s tím modem. |
|
|
|
| A ad nové mapy, no ono si hlavně myslím, že po nějaké té zkušební, fiktivní, mě to brzy přestane bavit:-).
A stejně prioritně jsem nadšen do České Lípy, teprve pak bych zvažoval, co z jiných variant.
Pro Lost Heaven nám hlavně asi chybí dost druhů budov, hlavně nějakých těch mrakodrapů apod. Ale uvidíme. Naopak si říkám, že by tam nemuselo být tolik těch kompromisů, protože i když není Mafia podle 45 stupňů, dost tam imho hrají roli.
Jinak já si dovedu představit metro i v té Lípě:-), zvláště v této hře, ona holt tím, jak má debilně malé kapacity u vozů, tak je to všechno jinak.
To je fakt věc, kterou ale nechápu ani v OTTD, kdy autobus, kde jsou imho extrémně malé kapacity. Nedovedu si představit, že v tak velkých busech zvenku je tak málo míst (i když mluvím jen o sedačkách). |
|
|
|
| Tak já taky normálně moc nehraju, tohle je prostě extrém, na co jsem čekal, že to u mě vyvolává starou známou závislost, že se těžko odolává, když ten volný čas je. A teď je ho nezdravě moc.
Ale nakonec jsem se rozhodl kampaň nechat na originálku s patchem, případně nějakým UI modem (na čísla linek a tak).
A teď si zas hraju pomalu Vídeň.
Bohužel screeny nevím, ale hodil jsem dotaz do fóra. Nicméně asi to chce najít nějaký ten soft na screeny všude tam, kde nefunguje printscreen.
A jo, tedy tramvaje v Amstru si představit nedovedu, pouze na vesnici na pevnině. Tam jsem tahal tramvaj třeba na letiště, a pak mezi nějakými těmi vesnicemi k metru na okraji u kanálu. Než mi ji tedy město zbořilo novým hotelem:-). |
|
|
|
| Ovšem Lost Heaven by bylo geniálí. Jen by asi nešlo udělat přesně, což je škoda, protože tam znám doslova každé zákoutí :) |
|
|
|
| Mvek: Já budu psát :) Jen jsem zaměstnaný člověk a hry jsou to poslední po čem šáhnu když mám volný čas, takže nějaký rýchlý vývoj ve vícero městech u mě nečekej :) Já jsem rád, že mám 6 linek metra v Amstru a teď dělám tramvaje, což je v případě tohohle města silný oříšek :) Jestli jsi už přišel na to jak se dělají screeny, tak můžu občas nahodit nějaké pěkné nestandartní neřešení.
Plzeň je dobrý návrh, ale přijde mi úchylné budovat tam metro :) Metro A: Slovany - vnitřní město - Lochotín - Košutka :-D |
|
|
|
| Nicméně mnohá ta města by chtěla, kdyby bylo víc grafiky, v editoru jsem byl zklamán, jak málo budov ta hra má (imho TG měl víc, krom toho mi tu chybí víc takových barevných budov, které Telemachovi možná evokují východní Německo, ale mně porevoluční renovované pražské Vinohrady), zejména domků/vilek má málo.
Ale tipuji, že časem vylezou i grafické balíky (byť ty pak budou omezovat vytvořenou mapu, že je bude muset mít i hráč). |
|
|
|
| TelemachusRhade: Piš taky ty své dojmy, jak postupuješ nebo něco:-). Mě to zajímá i když jsem tu asi jediný.
Jako jsem fakt zvědav, co udělají různé patche, a pak stejně použiji nějaké mody, co už se rojí (na zobrazení čísel linek, na zmírnění poruch vozidel, na přehlednější zjištění, která linka prodělává atd.). Budu muset začít víc sledovat fórum i další stránky a aspoň mě to dovede také k němčině zpátky.
Nicméně pak až budu mít originálku a patche, tak si začnu hrát sám s editorem. Krom nějaké malé cvičné mapy bych měl zálusk na několik variant, ta první je celkem jistá jako první, ostatní asi spíš zavrhnu po té první:-):
- Česká Lípa (ta je imho pěkně pestrá, jak pro metro, tak tramvaje, ačkoliv tam ani jedno není)
- Sušice, Mariánské Lázně (obě města mají velkou část v nudlovité podobě, asi výzva pro metro podélně a šikmo nějaké busy a tram, ale spíš Sušice je zajímavá ještě díky řece)
- část Prahy (celá by se asi ani na největší mapu nevešla a hrát by to byl opruz), řekněme část kterou znám, takže část východního břehu, spíš bez centra
- Plzeň (tady je dost pravidelnosti v centru, pak už ne)
- Lost Haeven z Mafie:-) |
|
|
|
| Pozemstan: No jedna z těch čtvrtí (s vysokými paneláky) byla zrovna kousíček od letiště, ale jako ta hra nebude tak realistická, dneska jsem se díval na mapu Vídně a je to hoooodně vzdáleně inspirované:-).
A tedy to, co popisuješ, tam není, v centru mají klasické budovy jako v jiném v eropském městě, ta hra specifickou architekturu nepřináší. |
|
|
|
| Yakuzza: Protože se cítím. |
|
|
|
| Jak už tady Mirak a Razer napsali - ME1 je typická "high SF" space opera, lehce smrncnutá B5 a Star Wars a to vše pod rouškou akční RPG.
ME2 v tomto duchu do značné míry pokračuje, akorát že už to není vyloženě RPG, ale spíš příběhová střílečka, navíc s tím, že určité návaznosti dostaly mezi ME1 a ME2 dost "na pozadí" (např. DA1 a DA2 jsou vzdor vší kritice na adresu DA2 mezi sebou provázané daleko lépe, než ME1 a ME2). |
|
|
|
| TelemachusRhade, Mvek: Ale jak to vypadá v reálu se zeptej spíš Pozemstana :)
Já jsem právě byl v Helsinkách jen chvíli na letišti, ale finská města obecně prodělala v 60. až 80. letech velkou přestavbu, kdy ve jménu modernizace historická jádra s tradičními dřevěnými budovami nahradila pravidelná síť pravoúhlých ulic s betonovými "krabicovými" budovami připomínajícími socialistickou architekturu té doby, ovšem vlivem dostatku prostoru většinou nízkopodlažními. Ulice tak často lemují jednotvárné asi dvou až čtyřpatrové "paneláky". Řekl bych, že finská architektura a design jsou obecně dost strohé, byť v něčem i ve světě oblíbené. V hlavním městě to ale asi bude pestřejší, i když jednotvárnost samotného plochého terénu, alespoň pokrytého lesy a jezery, je prostě dána historickým "omletím" kontinentálním ledovcem... Absence chodníků, parků apod. se mi ale dosti nezdá, protože finský sociální stát kombinovaný s přístupem dávajícím značné pravomoci místní samosprávě dosti dbá na veřejné potřeby. Možná ale ty Mvekem popisované krabice na konci slepých ulic slouží jiným účelům než ubytování, nebo se zrovna tam místní dohodli, že chodníky nepotřebují... -) |
|
|
|
| Ale je fakt, že jsem si je moc neprohlédl, ani se tolik nepobavil nad tou krávou mladou manažerkou, co je vede:-). Protože od nich mi najednou hra začala házet mission finished velice brzy, nechápu na základě čeho, třeba rozdělený Berlín jsem hrál jen asi rok nebo dva, jen doslova pár úkolů od šéfa. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|