Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 4309 - 4328 / 8050Starší   Nejstarší

Mvek - 05. červen 2011 23:48sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mirak: Jasně, byl to jen příklad, v mém případě to platí spíš o mé postavě mága a o Jaheiře. I když ta už jde, co jsem jí zvýšil sílu prstenem nebo čím a dal jeden slušný meč, lepší než scimitar (jak jsem dřív říkal, myslel jsem si, že jako druid taky nemůže mít nic než hůl a dýku).

Většinu různých dotazů eliminuji díky webu, ale nevím už jak najít jednu odpověď, tak jestli si nepamatuješ, po zabití kohosi (právě si nepamatuji, kde nebo koho) jsem získal zlaté nohy a paže (vypadá to jak skelet bez hlavy), z mrtvoly. A tahám to s sebou, a přitom Cromwell na to nereaguje a jinak se taky už s tím tehdejší quest nespojoval, takže nevím, jestli mi je to k něčemu:-).
Mirak - 05. červen 2011 22:58sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: Být tebou tak Anomena normálně využívám i v boji na blízko, je to zároveň i bojovník a může využívat i ty nejlepší zbroje a štíty, tudíž je dost dobře opancířovaný a dost toho vydrží.
Mvek - 05. červen 2011 22:42sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Ad obrázek z Oblivionu - tohle mi trochu vadí u mnoha nových her, cpou tam funkci "gloom", ale přitom bývá jen jako checkbox, a po jejím zapnutí se vše leskne jak z kovu, i když to kovové není (viz tady ten kůň), ale bez nich to zase občas vypadá divně.
Každopádně třeba v Roller Coaster Tycoonu 3D jsem to chvíli hltal, ale pak mi taky přišlo, že se leskne moc všechno, ne jen kovové povrchy.
Mvek - 05. červen 2011 22:39sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Razer: Jo jo, o autolevelování vím dávno, možná, až k Oblivionu dospěju (nemám ho, tak to asi hned tak nebude, dám přednost jiným hrám, byť už jde koupit levně), tak se podívám, jestli na to není mod nebo cheat. Jinak myslím si, že ta volnost se mi bude líbit hodně, že to nebudu hrát tolik jako hru dohrát, ale víc jako poznat svět, ale uvidím, nechci předjímat.

Gothic hry mají právě ten funkční svět (asi jako Oblivion), že farmáři skutečně pracují na poli určitou dobu, že prostě ty postavy žijí, mají naskriptované aktivity podle času, a ty vykonávají, a prý se dá hodně ovlivnit i drobností jiné věci (ale ano, nevím, jestli tak nějaká blbina nemůže v krajním případě zazdít dokončení hry). A to skutečně už v dvojce fungovalo, krajina taky byla fajn, na to, že je to staré 3D, je tak na hraně, že se mi už líbí, ale nechce se mi úvodní napůl výukovou kapitolku hrát znova s datadiskem, protže jsem rozehrál původní hru, a pak z jiného časopisu získal gold verzi a není to kompatibilní.


Mirak: Mea culpa, nacpat do ruky jsem mu to ani nezkusil, viděl jsem červené políčko, ale asi jsem se přehlédl na jinou věc v inventáři, co nemůže používat.

Tak ano, s pauzami, to není tak chaotické, ale stejně je to nějak otravné furt označovat, kdo kde má stát, jak změnit cíl atd.
Autopauza se mi osvědčila jako nutná po seslání kouzla (aby mi mág nestál bez hnutí ani chvíli), případně po zahlédnutí nepřítele a "cíl je pryč", protože AI skupiny spíš vypínám, takže často zůstanou stát. Ale nevím, na souboje by to chtělo tak 3, ne 6 členů, takhle už se v tom ztrácím i s pauzou, takže udělat si hezky strategii: klerik vzadu, léčí, podporuje skupinu atd., nikdy nedodržím, navíc mnohá kouzla potřebují být zblízka, a tak si to stejně naruším, protože je tolik neznám.
No prostě boje MNĚ moc nejdou, a tak ani nebaví.
Mirak - 05. červen 2011 18:57sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Razer:
Další fatální mínus jsou ty autogenerované dungeony (oblivion brány) které sou prakticky na stejné brdo a i jen při hlavní lince si tou samou věží projdeš nejmíň 10x takže při sidequestech je to na oprátku.

Já obecně dungeony nemám rád a tenhle typ RPG k tomu hrozným způsobem svádí. Docela jsem trpěl už u Neverwinter Nights a to jich je tam zřejmě o dost míň.
Razer - 05. červen 2011 17:14sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mvek: Oblivion tu hru hraju už od vydání tj několik let a stále sem ho nedohrál i když už sem tomu několik intenzivních víkendů věnoval. A to rozhodně neprocházím všechny vedlejší questy... .

Ta hra rozhodně není špatná, má le pár fatálních nedostatků. Tím hlavním je autolevelování nepřátel. Co to znamená? Že čím víc se snažíš aby byl tvůj charakter lepší tím je hra těžší. Jak je to možné? Zbraně na určité úrovni přestanou být stále lepší (sem tam je nějakej šílenej spešl kousek ale to nepočítám) a od toho okamžiku je ti úroveň navíc prakticky jen k tomu, že je nepřítel silnější = v asi půlce hry musíš přestat hrát RPG stylem a prostě úrovňování zaseknout a to ti komplikuje i hodně sidequestů.

Další fatální mínus jsou ty autogenerované dungeony (oblivion brány) které sou prakticky na stejné brdo a i jen při hlavní lince si tou samou věží projdeš nejmíň 10x takže při sidequestech je to na oprátku.


Co mě ale zase třeba velmi mile překvapilo je úroveň "ingame" knih. Příběhy v nich rozhodně nepůsobí, že jsou jen jakoby navíc a hodněktrát se infa z nich krásně doplňují se "kutečným" světem.

Pak mi samozřejmě vadí taková ta rozplizlost kdy člověk může mluvit s 1000 postavama po celém státě ale vlastně ti skoro žádná neřekne nic co stojí zato...
Mirak - 05. červen 2011 15:35sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Podobně jsem trpěl i ve Falloutu 3, kde byly kvalitně napsané questy nahrazeny nekonečnými a nudnými souboji a až triviální jednoduchost celé hry, stupidní příběh a nelogicky fungující svět vedly k tomu, že jsem to po týdnu vzdal.

Ale plánuju testnout New Vegas, to mi kamarád chválil.
Mirak - 05. červen 2011 15:32sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: To je nesmysl. Inkvizitor je typ paladina, vždy když hraju s Keldornem a sám nejsem paladin, tak ho u něj mám.... (jediný důvod, proč bys mu tu zbraň nemohl dát do ruky je ten, že už nějakou obouruční zbraň drží nebo drží štít)

Jasný chápu, ale já třeba něco jako autopauzy vypínám, přijde mi to spíš otravné. A když si můžeš pauzovat sám, tak moc nechápu, jak to může být chaotické.
btw. postavy moc nenechávej umírat, občas se tím domrví nějaké jejich chování k tobě, popřípadě se resetují. V ŽÁDNÉM případě nenech umírat Jaheiru, tu to postihuje snad nejvíc.

Jinak jasný, BG2 je spíš takové hardcore RPG, Oblivion mně osobně vůbec nevyhovuje, je linearita a linearita. Zas kvůli přílišné volnosti se pak jaksi ztrácím v ději a hra mě jednoduše nebaví a Oblivion mi prostě přišel špatnej.
Gothicy jsem nikdy nehrál.
Mvek - 05. červen 2011 14:25sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mirak: Keldorn je inkvizitor, také tu zbraň nemůže vzít. V jejím popisu je, že jen paladin. A je také u všech ve skupině v inventáři červená.

No, já nevím, tak jako tak jsou pro mě vždycky souboje chaotické, furt pauza (nebo nastavená automatická pauza), úkon, vztekání se s blbým path findingem a tím, že si překáží navzájem při souboji, v označování postav, takže stejně často do vřavy vrhnu i slabé mágy, kleriky apod., navíc před soubojem vždy výběr ochran, teď některé z nich vyprší dřív, než začnu bojovoat... a tak prostě polovinu featur soubojů nestíhám využívat, boje mi tedy vadí a kochat se bojem už nestíhám vůbec i když ta dechová zbraň je pěkná. A boje se slabšími nepřáteli zas bývají moc rychlé, než něco stihnu vybrat a zkusit, tak je nepřítel mrtvý:-).
Ale jak říkám, ten červený mě trochu zklamal, že to pak tak vyšlo, napotřetí, u stínového jsem přeci jen vyvolával bytosti sotva stejnou rychlostí, jako je drak hubil, taky mi zabil dvě postavy, ale měl jsem žezlo vzkříšení, tak jsem neloadoval.
Zrovna toho červeného bych asi dost těžko zvládl bez pastí, jak jsem to tak zkusil poprvé.

Tak nějak to stejně hraju spíš proto, abych to uhrál, těším se prostě na modernější RPG typu toho Gothicu III nebo Oblivion (asi budu zklamán, ale od první recenze bych si ho dal). Víc vdechnu atmosféru méně lineárně naskriptovaného děje, více připomínajícího simulaci, kdy prostě prostředí víc působí jako žijící (třeba Mafii jedničku jsem si takhle v kampani užil hrozně i když šlo o pouhou jízdu někam)
Mirak - 05. červen 2011 00:44sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: Hm, jsem ani netušil, že ty pasti jsou tak silný, i když Yoshimo je vlastně bounty hunter, takže je na ty pasti vlastně specializovaný.

Ale jinak se tímhle stylem myslím zbytečně okrádáš o zajímavé souboje, mohls s tím drakem aspoň zkusit tradičnější souboj, vždycky ty bitky s draky bývají takové celkem epické (IMHO ti draci jsou nádherně proporcionálně a graficky vyvedení), i když bych taky nečekal, že drak tak snadno podlehne pastem (ale je to asi tím, že na sebe nestihl vyvolat žádné ochrany).

Počkat a tys vyhodil z grupy Keldorna? Pro toho je ta zbraň jako ušitá. (btw. dal jsi mu rukavice obratnosti? jeho obratnost 9 je jeho prakticky jediná slabina)

btw. když jsi porazil draky, tak pak zkus vymlátit ještě Stočenou runu na Mostu, to by mohla být zajímavější výzva (skupina čítající licha, beholdera, upíra, mága a ještě tuším nějakého bojovníka)
Mvek - 05. červen 2011 00:17sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mirak: Tak jsem sejmul oba draky (červeného v rámci paladinského questu), ale značně mi pomohly pasti, u stínového stačilo jednou poklást (ale mám je u Yoshima uz na 100, vlastně vše u něj mám na 100 krom krádeže a schovávání nebo odhalení iluze), a pak nějakého toho elementála a útok, drak se vzmohl tak na jeden útok proti někomu z mých, jinak nic.

Červeného jsem zabil tím, že jsem tři spánky po sobě položil pasti, pak stačilo začít útočit a drak byl mrtev okamžitě (zklamalo mě to trochu, protože po druhém nakladění se dost zachránil a byl jen Zraněn, když jsem si to zkusil, jak to dopadne, ale po tom třetím jsem asi měl zrovna štěstí, že moc imunní nebyl, špatně mu padly asi hody).

Ale mám větší zklamání, nikdo z družiny nejsme paladin (ani Anomen se jím nestane, byť tím zasvěcením prošel, změnil se na zákonně dobrého a zvýšila se mu moudrost), takže ten super meč nemůžu použít.
AVip - 04. červen 2011 06:53sipka
ZAMĚŘIT
AVip
MickTheMage: Ajajaj... no, zas na straně druhé, pokud to udělají aspoň řemeslně dobře...
BorgDog - 04. červen 2011 01:21sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog
TelemachusRhade: OMG! (blijící smajlík).
Telemachus Rhade - 03. červen 2011 21:55sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
"Flight Commander John C. Cork and Professor Speck"

Really? :-)
MickTheMage - 03. červen 2011 19:39sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Oi, nova hra na temu Star Trek a rovno to bude (moj odhad z popisu :) ) urcite neuveritelna sracka :) Samozrejme nie klasicky Trek, ale Abramsov Trek a prachsprosty shooter.
AVip - 02. červen 2011 21:57sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Přerušujeme tapetování na téma BG II speciálním oznámením....

Gog.com pokračuje ve velkém stylu přidáním klasických her od EA do svého katalogu.
Mirak - 02. červen 2011 21:51sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: No jak jsem říkal, na začátku, když ti Gaelen Bayle zadá úkol získá 20 000 zlatých, tak tě pak pošle za svým synovcem, který tě nasměruje k nějakým úkolům podle toho, jaké má tvoje postava povolání. (tj. bojovníkovi zmíní pevnost De Arnise, hraničářovi Umar Hills, paladinovi Fikraga), tyto questy jsou tedy koncipovány tak, aby je byla schopná splnit i družina na nižší úrovni. Uvidíme jak se ti povede proti drakům, Kangaxxovi nebo proti nepřátelům ve Stočené runě (už běž sejmout toho stínovýho draka, z jeho šupin ti Cromwell vykove pěknou zbroj)

V kterým návodu myslíš? btw. já mám i přírůčku, která kdysi u nás vyšla. Je moc pěkná a celá barevná, je v ní téměř dokonalý návod, ale ten na netu je asi podrobnější.
Mvek - 02. červen 2011 21:37sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Safra, ty Větrné vršky mi nějak připadají teď lehké, pravda, je to tím, že jsem se naučil dopředu vždy poslat pár elementálů, nějakého kostlivce, pavouka, nebo zvěř, a tím vyčistit většinu nepřátel, případně ještě si pomoct občas pastí, a taky asitím, že tentokrát jsem tu hru hrál lépe a lépe si vybavil postavy i rozvrhl jejich sílu, koho mít, a co být sám. Tak to jsem zvědav, jaká ještě bude ta hrobka a vůbec dořešení s tím lordem Firkragem, nebo jak se jmenuje (btw. zajímavé, v tom doporučovaném a dobrém návodu není o něm ani zmínka, vůbec vršky nějak vynechali, ale do návodu se zas moc nedívám, to jen výjimečně se zpětně podívám, jestli jsem neudělal nějakou pitomost, když si nejsem jist, po rozhovoru).
Mirak - 31. květen 2011 13:16sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
A ve Větrných vršcích zatím nezabíjej draka, to je součást úkolu paladina. Ale toho stínového bys už klidně pořešit mohl.
Mirak - 31. květen 2011 13:15sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: Troly klidně vymlať, jinak druid dostává úkoly v hájku pomocí snů, takže si tam budeš muset vždycky odpočinout.

Jinak ještě je jeden úkol pomocí kouzla Limited Wish, pokud jsi našel ten svitek....

Nejnovější   Novější 4309 - 4328 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o