|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Tu planární kouli jsi udělal? |
|
|
|
| Mvek: Zvláštní, jsem myslel, že nejsou tak silní. Musíš se holt nejdřív zbavit těch mágů. To zastavení času myslím kouzlí Shangalar.
Jj, na tu připravovanou invazi mozkožroutů jsem zapomněl. Tam je tuším k nalezení jedna z částí nejsilnější zbraně ve hře (kladivo Crom Fayer).
Kangaxxe zkusit můžeš no. |
|
|
|
| Ale vyvraždil jsem podzemí v Chrámové čtvrti, v té tajné chodbě, co mě tam pustí klíč získaný z Vršků, co tam jsou mozkožrouti. Tam ani tak moc nepomohly pasti, jako spíš ucpání cesty ke mně vyvolanými krátce žijícími monstry, a mé ostřelování. Nesměl jsem si je pustit k tělu, jinak to bylo špatné.
Je fakt, že jsem ještě zapomněl na toho Kangaxxe, můžu ještě zkusit jeho najít, když mám torzo. |
|
|
|
| Mirak: Hm, na runové strážce nebo koho, s tím kamenem darebáků na Mostě, zatím moc nemám. Protože tam nejde spát, takže můžu naklást jen jednu várku pastí:-). Není problém jimi zabít toho Shangalara nebo koho, ale to zůstane uprostřed, a nedostanu se k němu, takže získám 50k exp, ale už se nedostanu pryč.
Není ani problém si pomoct s pastmi připravenými opodál, abych přizabil nebo zabil někoho z přivolaných pomocníků, beholdera taky stihnu včas, ale pak zastavení času a různé jejich magické ochrany mi nedovolí zabít všechny dřív, než mi někoho zabijou. Možná by to na xtý pokus vyšlo, s lépe rozmístěnými pastmi, ale asi to zkusím až v další kapitole. Půjdu konečně s penězi za zloději. |
|
|
|
| Jaj, ked som zbadal ten screen z Oblivionu, tiez som musel vytiahnut par spomienkovych :)
http://img825.imageshack.us/img825/7966/001uic.jpg
http://img850.imageshack.us/img850/6615/002at.jpg
http://img15.imageshack.us/img15/189/003brd.jpg
http://img198.imageshack.us/img198/4816/004kg.jpg
http://img857.imageshack.us/img857/2981/005wm.jpg
|
|
|
|
| MickTheMage:
v podstate rovnake ako prvy diel, len v 3D :)
Ale tak to asi časopis opět koupím, ale je to špatné, už ho kupuji od ledna letos bez přestání, to se mi nestalo roky:-).
Já jedničku hrál, sice mi moc nešla, byla dost těžká, ale líbila se mi. Tady už jsou silnice a tak, tak to může být trochu jiné, ale uvidím. |
|
|
|
| Mvek ad Tropico 3, ked ti napisem - super hra - to ti moc nepomoze...alebo? Inak povedane, v podstate rovnake ako prvy diel, len v 3D :) |
|
|
|
| Mvek: Vím, to souvisí s tím questem s lichem Kangaxxem v přístavu, máš mu to donést. Jsem zvědavý, jestli si s ním poradíš, IMHO nejsilnější soupeř ve hře, byť ty pasti by mu mohli ublížit. |
|
|
|
| Mirak: Jasně, byl to jen příklad, v mém případě to platí spíš o mé postavě mága a o Jaheiře. I když ta už jde, co jsem jí zvýšil sílu prstenem nebo čím a dal jeden slušný meč, lepší než scimitar (jak jsem dřív říkal, myslel jsem si, že jako druid taky nemůže mít nic než hůl a dýku).
Většinu různých dotazů eliminuji díky webu, ale nevím už jak najít jednu odpověď, tak jestli si nepamatuješ, po zabití kohosi (právě si nepamatuji, kde nebo koho) jsem získal zlaté nohy a paže (vypadá to jak skelet bez hlavy), z mrtvoly. A tahám to s sebou, a přitom Cromwell na to nereaguje a jinak se taky už s tím tehdejší quest nespojoval, takže nevím, jestli mi je to k něčemu:-). |
|
|
|
| Mvek: Být tebou tak Anomena normálně využívám i v boji na blízko, je to zároveň i bojovník a může využívat i ty nejlepší zbroje a štíty, tudíž je dost dobře opancířovaný a dost toho vydrží. |
|
|
|
| Ad obrázek z Oblivionu - tohle mi trochu vadí u mnoha nových her, cpou tam funkci "gloom", ale přitom bývá jen jako checkbox, a po jejím zapnutí se vše leskne jak z kovu, i když to kovové není (viz tady ten kůň), ale bez nich to zase občas vypadá divně.
Každopádně třeba v Roller Coaster Tycoonu 3D jsem to chvíli hltal, ale pak mi taky přišlo, že se leskne moc všechno, ne jen kovové povrchy. |
|
|
|
| Razer: Jo jo, o autolevelování vím dávno, možná, až k Oblivionu dospěju (nemám ho, tak to asi hned tak nebude, dám přednost jiným hrám, byť už jde koupit levně), tak se podívám, jestli na to není mod nebo cheat. Jinak myslím si, že ta volnost se mi bude líbit hodně, že to nebudu hrát tolik jako hru dohrát, ale víc jako poznat svět, ale uvidím, nechci předjímat.
Gothic hry mají právě ten funkční svět (asi jako Oblivion), že farmáři skutečně pracují na poli určitou dobu, že prostě ty postavy žijí, mají naskriptované aktivity podle času, a ty vykonávají, a prý se dá hodně ovlivnit i drobností jiné věci (ale ano, nevím, jestli tak nějaká blbina nemůže v krajním případě zazdít dokončení hry). A to skutečně už v dvojce fungovalo, krajina taky byla fajn, na to, že je to staré 3D, je tak na hraně, že se mi už líbí, ale nechce se mi úvodní napůl výukovou kapitolku hrát znova s datadiskem, protže jsem rozehrál původní hru, a pak z jiného časopisu získal gold verzi a není to kompatibilní.
Mirak: Mea culpa, nacpat do ruky jsem mu to ani nezkusil, viděl jsem červené políčko, ale asi jsem se přehlédl na jinou věc v inventáři, co nemůže používat.
Tak ano, s pauzami, to není tak chaotické, ale stejně je to nějak otravné furt označovat, kdo kde má stát, jak změnit cíl atd.
Autopauza se mi osvědčila jako nutná po seslání kouzla (aby mi mág nestál bez hnutí ani chvíli), případně po zahlédnutí nepřítele a "cíl je pryč", protože AI skupiny spíš vypínám, takže často zůstanou stát. Ale nevím, na souboje by to chtělo tak 3, ne 6 členů, takhle už se v tom ztrácím i s pauzou, takže udělat si hezky strategii: klerik vzadu, léčí, podporuje skupinu atd., nikdy nedodržím, navíc mnohá kouzla potřebují být zblízka, a tak si to stejně naruším, protože je tolik neznám.
No prostě boje MNĚ moc nejdou, a tak ani nebaví. |
|
|
|
| Razer:
Další fatální mínus jsou ty autogenerované dungeony (oblivion brány) které sou prakticky na stejné brdo a i jen při hlavní lince si tou samou věží projdeš nejmíň 10x takže při sidequestech je to na oprátku.
Já obecně dungeony nemám rád a tenhle typ RPG k tomu hrozným způsobem svádí. Docela jsem trpěl už u Neverwinter Nights a to jich je tam zřejmě o dost míň. |
|
|
|
| Mvek: Oblivion tu hru hraju už od vydání tj několik let a stále sem ho nedohrál i když už sem tomu několik intenzivních víkendů věnoval. A to rozhodně neprocházím všechny vedlejší questy... .
Ta hra rozhodně není špatná, má le pár fatálních nedostatků. Tím hlavním je autolevelování nepřátel. Co to znamená? Že čím víc se snažíš aby byl tvůj charakter lepší tím je hra těžší. Jak je to možné? Zbraně na určité úrovni přestanou být stále lepší (sem tam je nějakej šílenej spešl kousek ale to nepočítám) a od toho okamžiku je ti úroveň navíc prakticky jen k tomu, že je nepřítel silnější = v asi půlce hry musíš přestat hrát RPG stylem a prostě úrovňování zaseknout a to ti komplikuje i hodně sidequestů.
Další fatální mínus jsou ty autogenerované dungeony (oblivion brány) které sou prakticky na stejné brdo a i jen při hlavní lince si tou samou věží projdeš nejmíň 10x takže při sidequestech je to na oprátku.
Co mě ale zase třeba velmi mile překvapilo je úroveň "ingame" knih. Příběhy v nich rozhodně nepůsobí, že jsou jen jakoby navíc a hodněktrát se infa z nich krásně doplňují se "kutečným" světem.
Pak mi samozřejmě vadí taková ta rozplizlost kdy člověk může mluvit s 1000 postavama po celém státě ale vlastně ti skoro žádná neřekne nic co stojí zato... |
|
|
|
| Podobně jsem trpěl i ve Falloutu 3, kde byly kvalitně napsané questy nahrazeny nekonečnými a nudnými souboji a až triviální jednoduchost celé hry, stupidní příběh a nelogicky fungující svět vedly k tomu, že jsem to po týdnu vzdal.
Ale plánuju testnout New Vegas, to mi kamarád chválil. |
|
|
|
| Mvek: To je nesmysl. Inkvizitor je typ paladina, vždy když hraju s Keldornem a sám nejsem paladin, tak ho u něj mám.... (jediný důvod, proč bys mu tu zbraň nemohl dát do ruky je ten, že už nějakou obouruční zbraň drží nebo drží štít)
Jasný chápu, ale já třeba něco jako autopauzy vypínám, přijde mi to spíš otravné. A když si můžeš pauzovat sám, tak moc nechápu, jak to může být chaotické.
btw. postavy moc nenechávej umírat, občas se tím domrví nějaké jejich chování k tobě, popřípadě se resetují. V ŽÁDNÉM případě nenech umírat Jaheiru, tu to postihuje snad nejvíc.
Jinak jasný, BG2 je spíš takové hardcore RPG, Oblivion mně osobně vůbec nevyhovuje, je linearita a linearita. Zas kvůli přílišné volnosti se pak jaksi ztrácím v ději a hra mě jednoduše nebaví a Oblivion mi prostě přišel špatnej.
Gothicy jsem nikdy nehrál. |
|
|
|
| Mirak: Keldorn je inkvizitor, také tu zbraň nemůže vzít. V jejím popisu je, že jen paladin. A je také u všech ve skupině v inventáři červená.
No, já nevím, tak jako tak jsou pro mě vždycky souboje chaotické, furt pauza (nebo nastavená automatická pauza), úkon, vztekání se s blbým path findingem a tím, že si překáží navzájem při souboji, v označování postav, takže stejně často do vřavy vrhnu i slabé mágy, kleriky apod., navíc před soubojem vždy výběr ochran, teď některé z nich vyprší dřív, než začnu bojovoat... a tak prostě polovinu featur soubojů nestíhám využívat, boje mi tedy vadí a kochat se bojem už nestíhám vůbec i když ta dechová zbraň je pěkná. A boje se slabšími nepřáteli zas bývají moc rychlé, než něco stihnu vybrat a zkusit, tak je nepřítel mrtvý:-).
Ale jak říkám, ten červený mě trochu zklamal, že to pak tak vyšlo, napotřetí, u stínového jsem přeci jen vyvolával bytosti sotva stejnou rychlostí, jako je drak hubil, taky mi zabil dvě postavy, ale měl jsem žezlo vzkříšení, tak jsem neloadoval.
Zrovna toho červeného bych asi dost těžko zvládl bez pastí, jak jsem to tak zkusil poprvé.
Tak nějak to stejně hraju spíš proto, abych to uhrál, těším se prostě na modernější RPG typu toho Gothicu III nebo Oblivion (asi budu zklamán, ale od první recenze bych si ho dal). Víc vdechnu atmosféru méně lineárně naskriptovaného děje, více připomínajícího simulaci, kdy prostě prostředí víc působí jako žijící (třeba Mafii jedničku jsem si takhle v kampani užil hrozně i když šlo o pouhou jízdu někam) |
|
|
|
| Mvek: Hm, jsem ani netušil, že ty pasti jsou tak silný, i když Yoshimo je vlastně bounty hunter, takže je na ty pasti vlastně specializovaný.
Ale jinak se tímhle stylem myslím zbytečně okrádáš o zajímavé souboje, mohls s tím drakem aspoň zkusit tradičnější souboj, vždycky ty bitky s draky bývají takové celkem epické (IMHO ti draci jsou nádherně proporcionálně a graficky vyvedení), i když bych taky nečekal, že drak tak snadno podlehne pastem (ale je to asi tím, že na sebe nestihl vyvolat žádné ochrany).
Počkat a tys vyhodil z grupy Keldorna? Pro toho je ta zbraň jako ušitá. (btw. dal jsi mu rukavice obratnosti? jeho obratnost 9 je jeho prakticky jediná slabina)
btw. když jsi porazil draky, tak pak zkus vymlátit ještě Stočenou runu na Mostu, to by mohla být zajímavější výzva (skupina čítající licha, beholdera, upíra, mága a ještě tuším nějakého bojovníka) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|