|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| AVip: DA2 ti tiez predsa upravi niektore udalosti podla saveu z DA:O! :) |
|
|
|
| Problém s DA 2 je primárně ten, že DA 2 slízlo všechnu kritiku, kterou měl správně slíznout i ME 2.
Já netvrdím, že kritika DA 2 není oprávněná - protože v mnoha bodech je (nicméně - zamyslel se už někdo nad tím, že všechny ty kompromisy dávají s ohledem na fakt, že DA 2 je jeden velký flashback z pohledu jedné(!) osoby celkem smysl?), já jen tvrdím, že ME 2 směl odkráčet se srovnatelnými prohřešky a abych tak řekl, když jsem hrál ME 2, tak x prvních misí jsem si musel pořád říkat "jo, je to ME, je to ono, je to ono", zatímco v DA 2 jsem po pěti minutách hraní měl pocit "jo, jsem doma, tohle je DA svět z trochu jiného úhlu, ale je to ono".
A vzhledem k tomu, že jsem obrovský fanda ME 1, tak mi "massefektizace" DA 2 opravdu nevadí, spíš je to u mne velké "plus" pro DA 2, než naopak.
DA 2 má z mého úhlu pohledu poměrně solidně optimalizovaný systém - na jedné straně ještě pořád je variabilní, na druhou stranu z něj vypadly blbosti typu tvorba pastí a jedů ála "DA 1".
Navíc oba díly DA jsou poměrně solidně propojené (víc, než by se na první pohled zdálo).
A konečně., to že autoři udělali nad osudem některých postav "override" a prohlásili něco ve smyslu "pokud následující postava v "DA 1" zahynula, tak to není oficiální a platí to, co řekneme my", tak je to sice z jedné strany do jisté míry arogantní přístup - jenže na straně druhé, pokud ten svět má nějak konzistentně fungovat, je to jediný možný přístup (kdo hrál ME 2 bez importu z ME 1, tak ví, o čem to je, ME 2 je bez importu z ME 1 maximálně 75% zážitek a je až bezútěšně prázdný z hlediska vedlej39ch postav). |
|
|
|
| MickTheMage: Tak nějak jsem to myslel s tou "lineárností", jako jsi to napsal s těmi tunely. |
|
|
|
| Mvek: Dragon Age 1 je úžasné hra, opravdu doporučuju viz ostatně má recka na FA, kde sou recky i na ME a Kotory.
Bohužel DA2 bude zřejmě srágora prostě proto, že Bioware už neni Bioware, ale jen divize EA a té jde jenom, ale JENOM o prachy! Všechno ostatní musí stranou.
Dám příklad z DA, tam je jedna postava z teamu elf Zevran teplouš, no zezačátku by se ho člověk raději nedotkl ani desinfikovaným klackem, ale příběh je tak dobře napsaný, že ho člověk začne minimálně chápat, nebo mít celkem rád (už jen ty hlášky).
Ovšem co sem četl tak si v DA2 EA řekla, že teplouši asi letí a každý chlap i holky z party může bejt teplouš/lesba..., protože pak to ti úchyláci spíš koupí, to není hezké jako v prvním dílu, ale nechutné.
Stejně tak DLC pomalu na každej další strom. |
|
|
|
| Mvek: Ak mozem vstupit do debaty o Dragon Age 2, tak... NPC su napisane (z vacsej casti) velmi dobre, scenar tiez nie je najhorsi (hudba tiez vyborna), ale cim viac ku koncu, tym viac vidis, ze cely DA2 bol zostaveny tak na rychlo, ze to az pekne neni. Nehladiac na to debilne vyustenie zaveru.
Problem je vsak v dizajne samotnej hry - nielen z hladiska level dizajnu - teda prostredia, ale aj ostatnych veci. V snahe priblizit sa stylom k Mass Effectu je hra jeden velky tunel a mesto sluzi ako krizovatka, z ktorej si vyberas, do ktoreho tunelu sa vyberies :) Nehladiac na uplne dementne riesene suboje. Tunel je heslo poslednych hier od Bioware, snad uz od ciast Knights of the Old Republic. O to by teda ani neslo, bohuzial su tie tunely tak nekreativne a jednotvarne, ze to zabija celu hru.
Mam (mal) som hry od Bioware rad. Co rad, priam som ich miloval, ale... Vsetko ma svoje medze. A preto ked som nedavno pisal recenziu na posledne DLC k Dragon Age 2 uz som im nic netoleroval. Po vydani Zaklinaca 2 sa im uz ani neda nic tolerovat.
Je to smutne, ale osobne som zvedavy kam to dopracuju v dalsom Dragon Age. |
|
|
|
| AVip (na hozenou rukavici v Hudbě...): To o DA2 rozveď. Co jsem četl recenzi, tak jsem nabyl dojmu, že to fakt nikdy (tedy já nehrál jedničku, ale ta je v teoretickém TODO).
A to hlavně pro to, jak je to zjednodušené, co si vybavuji, mluví o barevně zvýrazněném vyznění odpovědí v dialozích, o minimu fungujících NPC, polomrtvém městě atd. Že je to hrozně zlinearizované. |
|
|
|
| http://www.postavy.cz/svet/the-elder-scrolls/video-3986/ |
|
|
|
| MickTheMage: U těch postav, to druhé zleva je Lyta Alexander? :-) |
|
|
|
| MickTheMage: jéé to je roztomilé :) |
|
|
|
| V dnesnom hnusnom pocasi som sa tak depresivne nudil, az som robil zbytocne veci, ale snad tuto srandu aspon tu niekto trochu oceni :)) (klik na lupu pre detaily, je to fakt v relativne dobrom rozliseni :) ) |
|
|
|
| MickTheMage: Pěkné, člověk by se hned chtěl zapsat na Akademii... -) |
|
|
|
| Dnesny update priniesol jednu znamu oblast do STO. Celkom pekne, ale to je tak vsetko :)
Screen 01
Screen 02
Screen 03
Screen 04
Razer: pravda, s dvoma menovanymi som sa moc pri tvorbe nehral a nechal ich tak ako mi ich "pocitac pridelil" :) |
|
|
|
| MickTheMage: vypadá to k světu jen ty holky napravo sou takový generický |
|
|
|
| Oprášil jsem poslední dobou několik Star Trek her - Armadu, Birth of the Federation (resp. Birth of the Empires, Supremacy). Musím říct, že stará láska nerezaví, neztratily nic ze svýho kouzla. Tak jsem si říkal, jestli byste se nechtěli někdy sejít a zahrát si po síti... Nic velkýho, jen pár lidí a zapomenutých her:). |
|
|
|
| Pro příznivce Assasin Creed (já to nehrál)
to horolezecké video dolejc
http://www.postavy.cz/uzivatel/aiwenn/ |
|
|
|
| Mvek: Tak to už ti toho opravdu moc nezbývá, takže můžeš pomalu pohnout s dějem. Teď se ukáže i výpravnější charakter BGII :-)
No kouzlo ochrana proti zlu mám pocit funguje spíš proti fyzickým útokům zlých postav (snižuje třeba pravděpodobnost zásahu o 2 atd). Proti kouzlům to myslím nefunguje. Taky se to využívá k tomu, když jako mág vyvoláš nějaké démony, tak ti démoni můžou zaútočit i na tebe, pokud nejseš pod ochranou proti zlu. |
|
|
|
| Mirak: Kouli jsem udělal i s následnými questy pro mága.
Čas zastavují bohužel dva. Vůbec mám nějak pocit, že kouzlo ochrana proti zlu je na nic, ale možná jen snižuje pravděpodobnost ublížení u silnějších kouzel tak, že prostě se to moc neprojeví. Ochrany před negativní sférou, proti kouzlu apod. ochrání jen jednoho, takže mi to nestačí.
Tam je prostě ten problém skloubení útoků, obrany, a k tomu ještě prorážení ochran těch mágů. |
|
|
|
| Tu planární kouli jsi udělal? |
|
|
|
| Mvek: Zvláštní, jsem myslel, že nejsou tak silní. Musíš se holt nejdřív zbavit těch mágů. To zastavení času myslím kouzlí Shangalar.
Jj, na tu připravovanou invazi mozkožroutů jsem zapomněl. Tam je tuším k nalezení jedna z částí nejsilnější zbraně ve hře (kladivo Crom Fayer).
Kangaxxe zkusit můžeš no. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|