|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| MickTheMage:
Ad zrno bola prva vec, ktoru som v nastaveniach vypol - fuj :)
:-)
Tak jsem nebyl jediný, koukám... to je dobře. |
|
|
|
| John Shepard je standardne meno - kazdy Shepard predsa musi byt John :)(oficialne, i ked mam taky pocit, ze v knihach sa tiez spominal len ako Shepard, bez mena) Este ze ten moj sa vola Mick :)
Ad zrno bola prva vec, ktoru som v nastaveniach vypol - fuj :) |
|
|
|
| Akorát u defaultní postavy mi to nabídlo jméno John Shepard. Naštěstí to šlo změnit :) |
|
|
|
| ad Mass Effect) Hekzý KotOR :-) Dokonce hlas toho vojáka, co šel se mnou na misi je hlas Cartha Onasiho :) Graficky je to úžasné, zvlášť mě potěšilo zrno v obraze, ale to už je zase ala Republic Commando, které to místy taky hodně evokuje. Je to celkově velice zdařilý mix napříč sci-fi světy. Jsem velmi zvědavý, co se z toho vyklube dál... |
|
|
|
| TelemachusRhade: Pro uspokojivý chod ME 1 stačí "upper mid-range" počítač z roku 2006, což bys měl AFAIK s přehledem splňovat... jsem zvědav, jak dopadneš s ME 2... (pokud jsi nezměnil CPU, protože ME 2 má zadrátovaný požadavek na plnohodnotný dual core systém, byť i s tímhle měl pohnout jeden z patchů - ale právě proto jsem na to zvědav)
Jinak s druhým DLC (Pinnacle Station) si v podstatě nemá cenu špinit drive (a savy)... bohužel. :-( |
|
|
|
| V každém případě budu heroický inteligentní občas-rozkazy-plnící voják. Hrát za pašeráky, zloděje, kupce, vyslance (apod) mě nikdy nebavilo. |
|
|
|
| Jinak dobře že si začal budeš spokojen je to sice next gen RPG, ale prostě se to pořád může se starejma klasikama rovnat co se týče propracovanosti atmosféry a příběhu. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Já si vybral mariňáka tj snad toho válečného hrdinu a bylo to dobré, ale myslím, že zloděj y taky ušel. |
|
|
|
| Tak se mi kupodivu podařilo nainstalovat Mass Effect i s oběma DLC. Překvapilo mě jak moc je to plynulé a přitom graficky pěkném na mém obstarožním P4. Ovšem samozřejmě využivám plný tepelný výkon, který procesor nabízí :) Je to tak na přídavnou klimatizaci a digestoř..
Je na tom až extrémě poznat, že zkušenosti z KotORu jsou stavebním kamenem tohoto, ale to vůbec nevadí, ba naopak. Velké množství detailů je velice příjmené.
Zeptám se, mám hrát za defaultně navrženou postavu, nebo za "solo runner soldier from colony"? :) (což byla moje volba v sestavovači postavy) |
|
|
|
| Torchwood je taky omnisexuální seriál a jak je supr! :) |
|
|
|
| Razer: V DA 2 je problémů kolem "vztahů" několik...
kupodivu, že může "každý s každým" za ten největší nepovažuji, jak bylo kdesi na netu řečeno, postavy v DA 2 nejsou ani vyhraněně hetero- či homosexuální, ony jsou "hawkesexuální"...
Problém je, že v dialozích je občas docela fuška z počínajícího vztahu vykličkovat, aniž by zároveň hráč dotyčnou postavu vyloženě nenaštval a problém je taky s tím, že ač se hra oficiálně honosí otevřeností, tak to postavy nejspíš dělají rovnou v brnění (no, snad až na Isabelu, u té si to s jejím outfitem -nějak- představit dovedu) - aneb kde jsou ty časy, kdy ME 1 způsobil v americe skandál, když se ukázala (rozmazaná) Liara "nahoře bez" a kdy to postavy v DAO "dělaly" ve spodním prádle (což sice taky není ideální, ale budiž, je to rozumný kompromis).
Jo a mimochodem, za optimální ze svého úhlu pohledu považuji to, co se děje v Zaklínači 2 na začátku ve stanu... ;-)
(aneb Triss v celé nah... eh, kráse...) |
|
|
|
| Teď po sobě čtu poslední příspěvek a nedá mi to se ještě nedoplnit i když vím, že bavení se o tomhle, kor na internetu téměř vždy končí špatně. A že na to zřejmě není ani nikdo zvědavý, ale kdyby to tu náhodou někdo někdy četl nechci aby mě blbě pochopil... .
"Úchyláky" byl míněn pohled studia na část jejich zákazníků. Já si nic takového nemyslím, jelikož když člověk v ST sleduje vztahy mezi mimozemšťany tak teplení by ho asi vážně rozhodit nemělo.
Navíc když už se mám teda ztrapnit a dovysvětlit i proč považuju DA v určitých ohledech za vážně zdařilé RPG (spoilery) přiznám se, že sem nakonec ve hře! přemýšlel o tom vybrat si za "partnera" právě Zevrana.
Morrigan mi ještě před finálním odhalením připadala jako pěkně bezcitná mrcha, která je ještě navíc kdoví co a která mě jednou vykuchá do svých pokusů... konec hry mi dal téměř za pravdu.
Leliana je náboženská fanatička, která klame sama sebe a i když je vážně hodná s někým takovým vážně nevím.
A tak zbyl kdo zbyl a i když tyhle tendence nemám celkem mě to donutilo zauvažovat co kdyby to byl reálný svět.
Asi sem právě napsal víc než si kdo přál vědět..., ale tak i právě proto považuju DA za skvělou hru, protože kolikrát donutila i poměrně dospělého stereotypického člověka zamyslet se :-p |
|
|
|
| MickTheMage: tak samozřejmě... ale jak jsem se dočetl v diskuzích, v některých situacích DA 2 save z DAO ignoruje... já jsem do DA 2 importoval svůj poměrně pečlivě "vytuněný" save (kde jsem se snažil o co nejmenší úmrtnost mezi postavami), takže já problém neměl, naopak...!
Já obecně vidím u Awakening, DLC a DA 2 největší problém v tom, že Bioware pro ně záměrně nevypustili toolkit ve snaze nekonkurovat prodejům svých DLC a že se, lidově řečeno, Bioware nikdy nepostavili za určitou kolekci modů pro DAO, t.zn, že nikde nevisí oficiální seznam modů typu "must have" na základě kterého by si pak člověk mohl kolekci modů rozšiřovat (a ne, BwSN a DAnexus v tomhle nestačí, jsou až příliš nepřehledné).
že DA 2 začala svou existenci coby druhý datadisk k DAO, je z celé té hry očividné...
osobně si myslím, že nejvíc hráče naštvaly ty tanečky kolem edicí a také, že DA 2 spadla do období, kdy celá branže bohužel zvedla dolarové ceny her pro PC. |
|
|
|
| AVip: DA2 ti tiez predsa upravi niektore udalosti podla saveu z DA:O! :) |
|
|
|
| Problém s DA 2 je primárně ten, že DA 2 slízlo všechnu kritiku, kterou měl správně slíznout i ME 2.
Já netvrdím, že kritika DA 2 není oprávněná - protože v mnoha bodech je (nicméně - zamyslel se už někdo nad tím, že všechny ty kompromisy dávají s ohledem na fakt, že DA 2 je jeden velký flashback z pohledu jedné(!) osoby celkem smysl?), já jen tvrdím, že ME 2 směl odkráčet se srovnatelnými prohřešky a abych tak řekl, když jsem hrál ME 2, tak x prvních misí jsem si musel pořád říkat "jo, je to ME, je to ono, je to ono", zatímco v DA 2 jsem po pěti minutách hraní měl pocit "jo, jsem doma, tohle je DA svět z trochu jiného úhlu, ale je to ono".
A vzhledem k tomu, že jsem obrovský fanda ME 1, tak mi "massefektizace" DA 2 opravdu nevadí, spíš je to u mne velké "plus" pro DA 2, než naopak.
DA 2 má z mého úhlu pohledu poměrně solidně optimalizovaný systém - na jedné straně ještě pořád je variabilní, na druhou stranu z něj vypadly blbosti typu tvorba pastí a jedů ála "DA 1".
Navíc oba díly DA jsou poměrně solidně propojené (víc, než by se na první pohled zdálo).
A konečně., to že autoři udělali nad osudem některých postav "override" a prohlásili něco ve smyslu "pokud následující postava v "DA 1" zahynula, tak to není oficiální a platí to, co řekneme my", tak je to sice z jedné strany do jisté míry arogantní přístup - jenže na straně druhé, pokud ten svět má nějak konzistentně fungovat, je to jediný možný přístup (kdo hrál ME 2 bez importu z ME 1, tak ví, o čem to je, ME 2 je bez importu z ME 1 maximálně 75% zážitek a je až bezútěšně prázdný z hlediska vedlej39ch postav). |
|
|
|
| MickTheMage: Tak nějak jsem to myslel s tou "lineárností", jako jsi to napsal s těmi tunely. |
|
|
|
| Mvek: Dragon Age 1 je úžasné hra, opravdu doporučuju viz ostatně má recka na FA, kde sou recky i na ME a Kotory.
Bohužel DA2 bude zřejmě srágora prostě proto, že Bioware už neni Bioware, ale jen divize EA a té jde jenom, ale JENOM o prachy! Všechno ostatní musí stranou.
Dám příklad z DA, tam je jedna postava z teamu elf Zevran teplouš, no zezačátku by se ho člověk raději nedotkl ani desinfikovaným klackem, ale příběh je tak dobře napsaný, že ho člověk začne minimálně chápat, nebo mít celkem rád (už jen ty hlášky).
Ovšem co sem četl tak si v DA2 EA řekla, že teplouši asi letí a každý chlap i holky z party může bejt teplouš/lesba..., protože pak to ti úchyláci spíš koupí, to není hezké jako v prvním dílu, ale nechutné.
Stejně tak DLC pomalu na každej další strom. |
|
|
|
| Mvek: Ak mozem vstupit do debaty o Dragon Age 2, tak... NPC su napisane (z vacsej casti) velmi dobre, scenar tiez nie je najhorsi (hudba tiez vyborna), ale cim viac ku koncu, tym viac vidis, ze cely DA2 bol zostaveny tak na rychlo, ze to az pekne neni. Nehladiac na to debilne vyustenie zaveru.
Problem je vsak v dizajne samotnej hry - nielen z hladiska level dizajnu - teda prostredia, ale aj ostatnych veci. V snahe priblizit sa stylom k Mass Effectu je hra jeden velky tunel a mesto sluzi ako krizovatka, z ktorej si vyberas, do ktoreho tunelu sa vyberies :) Nehladiac na uplne dementne riesene suboje. Tunel je heslo poslednych hier od Bioware, snad uz od ciast Knights of the Old Republic. O to by teda ani neslo, bohuzial su tie tunely tak nekreativne a jednotvarne, ze to zabija celu hru.
Mam (mal) som hry od Bioware rad. Co rad, priam som ich miloval, ale... Vsetko ma svoje medze. A preto ked som nedavno pisal recenziu na posledne DLC k Dragon Age 2 uz som im nic netoleroval. Po vydani Zaklinaca 2 sa im uz ani neda nic tolerovat.
Je to smutne, ale osobne som zvedavy kam to dopracuju v dalsom Dragon Age. |
|
|
|
| AVip (na hozenou rukavici v Hudbě...): To o DA2 rozveď. Co jsem četl recenzi, tak jsem nabyl dojmu, že to fakt nikdy (tedy já nehrál jedničku, ale ta je v teoretickém TODO).
A to hlavně pro to, jak je to zjednodušené, co si vybavuji, mluví o barevně zvýrazněném vyznění odpovědí v dialozích, o minimu fungujících NPC, polomrtvém městě atd. Že je to hrozně zlinearizované. |
|
|
|
| http://www.postavy.cz/svet/the-elder-scrolls/video-3986/ |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|