|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| AVip:
Jj, taky jsem to slyšel. Ale fakt je, že Bioware umějí dobře zpracovat i "vykradená" témata.
|
|
|
|
| Praotec trekkie: Tak ME je celkem přiznaná vykrádačka všeho, co kdy na tomto poli vzniklo... koneckonců, legenda praví, že ME vznikl primárně tak, že LucasArts nechtěli dát práva na další (Ko)TOR... (což nakonec stejně udělali,že...) a Bioware chtěli vydat nějakou SF hru... |
|
|
|
| Mvek: SGA byla určitě dřív, než Reynolds ty knihy napsal, takže tady asi ne.
Já už mám takovou posedlost hledat paralely s něčím, co jsem kdysi/kdesi četl - ta příprava invaze Reaperů pomocí "spících agentů" mi zase trochu připomněla Genestealery před invazí Tyranidů z W40k, to jsou taky předběžně vyslaní zvědové, kteří rozvracejí vytipované planety - i když pomocí obskurních kultů, nikoli indoktrinace mysli.
|
|
|
|
| Mvek: Myslím, že ne Wraithové jsou totiž obyčejní upíři :) |
|
|
|
| To vypadá, jestli se tím Reynoldsem neinspirovala i SGA - Wraithové |
|
|
|
| Tak sem v STO někde na 15 úrovni a tak do 12 to nebylo zas až tak zajímavé (k PvP sem zatím ani nečuchnul). Jenže teď už tak nějak chápu herní mechanismy, vytunil sem si v rámci omezených možností lodičku...
No a včera dostal mise od sekce 31 a pánové najednou se z průměrných standalone misí začíná rodit celkem zajímavej příběh (snad nezklame).
Dokonce i doposud trapné narážky typu nějakého pravnuka jménem "Sulu" vystřídali chytré nápady, typu hologram Leety u Dabo stolu na nějaké zapadlé vesmírné stanici.
Sem zvědav jak se to dál vyvrbí. |
|
|
|
| Praotec trekkie:
ten cyklus Reaperů (četl jsem už překlad "Smrťáci") oproti Revelation Space zkrátili až moc
Určitě. Navíc se mi zdálo, aspoň z toho popisu, že co bylo u Reynoldse fakt totální Armageddon a průšvih jak hrom, tak v Mass Effectu je spíš něco jako "pravidelná bouřka." :-) |
|
|
|
| BorgDog: Na netu si toho všiml už leckdo, ale asi to Reynoldsovi za to nestálo.
Navíc IMHO ten cyklus Reaperů (četl jsem už překlad "Smrťáci") oproti Revelation Space zkrátili až moc, 50.000 let není zas tak mnoho na vznik inteligentních druhů. Zmarové se objevovali (po odpovídajícím "zavolání") tuším tak jednou za milion let.
|
|
|
|
| Praotec trekkie: Tak že Mass Effect vykrádá Zmary mě napadlo hned, jak jsem o jeho příběhu prvně slyšel. Reynolds by je měl zažalovat. :-D
|
|
|
|
| A co demo ME3?
Zkusil ho někdo (tedy kromě mne a MickTheMage, na jehož zápisek bych si dovolil vložit odkaz:
http://www.kulturakriplu.net/2012/02/mass-effect-3-demo.html )?
Moje dojmy jsou následující - default Shepard s +/- default backgroundem ... no nic moc, popravdě.
Pak jsem si zkusil vzít femShep, dal jsem jí přibližný background (který IMNSHO v demu stejně nehraje roli, ale čistě pro úplnost), který má moje primární "psycho-femShep"... a byl jsem mile překvapen.
Default FemShep naštěstí i po faceliftu vypadá pořád jako ta hranatá, lehce prdelatá (dámy prominou) a teď už i lehce vrásčitá vojanda od rány a naštěstí nový oficiální ksicht k ní sedne (a je skoro škoda, že šance, že by vznikl patch, který by nový ksicht femShep backportoval do předchozích dílů je nejspíš z říše totální utopie).
Zřejmě to bude voice overem, Jennifer Hale mi prostě sedne víc, ale najednou jsem se začal na ME3 docela těšit... tak doufám, že mne nezklame víc, než je nutné.
Jo, Ashley je v ME3 každopádně ztělesněním togho, čemu se anglicky říká "botched facelift" - vadit mi to ovšem přehnaně nemusí, ve většině mých playthrough se stejně nedožila ani druhého dílu. :-p |
|
|
|
| Možná trochu OT - díky účasti na Bioconu a zhlédnutí dema Mass Effect 3 jsem začal po letech znovu číst romány Reynoldsova cyklu Odhalený vesmír, který možná tvůrce ME inspiroval (zejména u bytostí cyklicky ničících všechno živé v Galaxii - Reaperů / Zmarů). Pokud by ještě někdo neznal, zejména první dva romány opravdu doporučuji. |
|
|
|
| Ještě pár věcí mě napadlo.
Ze začátku bych rozhodně kontroloval mise pro duty officery na hlavní základně Federace a na akademii, čas odčasu se tam objeví mise, kde je jako odměna několik duty officerů.
Mise jsou také rozděleny do několika kategorií, v každé kategorii sbíráš zkušenosti a když dosáhneš na vyšší level, je za to odměna. Například za nejvyšší level v Diplomacy je titul Ambassador a vlastní orionská otrokyně, případně jiný zástupce neprátelské frakce, ale narovinu, kdo by si vzal přerostlou ještěrku když může mít vlastní orionskou otrokyni :D |
|
|
|
| No každý bridge officer má 4 vesmírné ability a 4 ability pro zemní boj. Aby si mohl trénovat další ability musíš své důstojníky povyšovat. Vždy je vhodné volit takové ability aby vyhovovaly výbavě lodi a stylu tvojí hry. To znamená pokuď požíváš pulzní fazery tak je dobré vzít ability, které zvyššují rychlost palby atd.
Duty officer můžeš posílat na různé mise. Například vyjednávání s nějakou mimozemskou rasou, obchodování, zásobovací mise, přeprava kolonistů. Na každou misi je většinou potřeba specifický důstojník. Na diplomatické jednání je potřeba diplomat, na obchodování zase obchodníl, někdy to není nutnost, ale šance na úspěch mise samozřejmě klesá, pokuď na misi vyrazí nevhodně složený tým.
Tvoje posádka má několik stupňů kvality, stejně jako všechno ostatní vybavení. Čím kvalitnější důstojník, tím větší šance na kritický úspěch a lepší odměnu.
Každý důstojník má také několik vlastností, například Peaceful, Stubborn, Efficient, tyto vlastnosti se při některých misích počítají jako kladné a zvednou šanci na úspěch jindy naopak takové vlastnosti mohou misi ohrozit. Například postava, která má schopnost Aggresive se na vyjednávání moc nehodí, avšak na vojenskou misi je zase tato schopnost výhodou.
Mise jsou také různě nebezpečné, výuka na akademii sebo přílišné riziko nenese, ale výpad na klingonské území může klidně skončit smrtí člena výsadku. Ale i jednoduchá mise s nevhodně složeným výsadkem se může změnit v jatka.
Na závěr každá mise trvá určitou dobu, která se počítá ať už si připojený nebo ne. Takže 20 hodin dlouhá mise neznamená, že musíš být ve hře 20 hodin.
Nic dalšího mě momentálně nenapadá, tak případně to může někdo ještě doplnit. |
|
|
|
| MickTheMage: Neva, asi už se začínám nějak orientovat, Sabre je konečně použitelná loď, dokážu už zlikvidovat i npc Neghvar bitevní loď.
Grafiku to má storpocentně xkrát lepší než ta EVE... no lepší, prostě nápaditější jak bych to jen řekl.
Jen mi zatím nejsou vůbec jasní ti duty officers a bridge officers nějaké rady jak je nejlépe ošéfovat? |
|
|
|
| Razer: Clovece, tak s tymto ti neporadim. Ako som pisal, PvP som naposledy skusal cca pred dvoma rokmi! Odvtedy...ani tuk :) |
|
|
|
| MickTheMage: Už hraju, už hraju -) uvidím jak daleko to dotáhnu jako taktický důstojník.
Nějaké tipy když se chci zaměřit na PvP stylem maximální dmg? :-) |
|
|
|
| Jo a dnes zacina dalsi sled pribehovych misii nazvanych "feature episodes", ktore doteraz imho patria k tomu najlepsiemu co sa v STO objavilo. Series 4: The 2800 Trailer |
|
|
|
| Mvek:
Namco Bandai chystá ST XI-XII hru
Moment, to uz je pol roka (ak nie viac) stara informacia. Vratane traileru. To sa na startrek.com az teraz zobudili? :)
Som davno tvrdil, ze ak teda nieco akcne zo sveta ST, tak by som privital cosi v style Elite Force (a najlepsie aj v kvalite). Holt, ale dnes sa uz aj na herny Star Trek kasle z vysoka. Vsak po roku 2000 uz ani nevychadzalo tolko ST hier vseobecne. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|