Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 4003 - 4022 / 8050Starší   Nejstarší

Mvek - 22. únor 2012 12:39sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip: Zajímavé, ale jo, tak kupovat nějaký měsíc po by mě nenapadlo, že by mělo být jakkoliv lepší.
AVip - 22. únor 2012 12:20sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek: Všechny hry od Bioware od doby Mass Effect 1 měly "day 1" dlc, což je v podstatě opatření proti bazarovým prodejům a všechny preordery od časů DAO mají nějaký bonus v inventáři (to je třeba důvod, proč asi nejhorší období pro koupi současného herního trháku je cca. měsíc - dva po vydání, kdy preorder bonusy už nejsou a slevy u obchodníků s tím, jak titul stárne, ještě nejsou).

Všechny hry měly vždy dvě krabicové verze, regulérní a sběratelskou (do digitálních se teď pouštět nebudu).
Sběratelská verze většinou obsahuje nějaká ta DLC navíc, někdy výrazně, někdy v podstatě zanedbatelně (to byl třeba případ ME2 a do jisté míry i DAO; v době ME1 ještě DLC mor nebyl tak rozšířen a bonusy se omezovaly na klasické bonusové záležitosti). U ME3 je právě zarážející to, že žádné informace na toto téma nikde nejsou.

Problém u BEAware je v tom, že zatímco hry postupně zlevňují, (např. regulérní ME1 a ME2 se daly o Vánocích koupit i za 5€, což je za podobné věci super cena), tak DLC pro ně v ceně dolů prakticky nikdy nejdou a dá se říci, že BEAware rejžuje hlavně na nich. Je to určitě také jeden z důvodů, proč se EA stáhla ze Steamu, protože Steam dává slevy na celou produktovou řadu, t.j. včetně DLC). Jediná výjimka, které se od té doby nikdy neopakovala, byla Dragon Age Origins: Ultimate Edition, která obsahuje jak datadisk Awakening, tak všechna dějová DLC (kdy ve finále došlo k paradoxu, že pro řadu hráčů bylo levnější "znova" koupit DAO, tentokrát ve formě UE, než kupovat per partes datadisk a DLC). Ale bohužel zůstalo jen u ní.
Mvek - 22. únor 2012 11:56sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip:
jaká DLC budou v regulérní verzi přibalena

Co znamená regulérní verze? Krabociová? A tedy u online ta DLC nebyla?

Jinak, no tak vidíš, spěchat nemusíš:-). A dokompletovat můžeš i potom.

Až na výjimku v podobě toho Cities in Motion (ale ne dodatků, na ty si musím udělat letos čas do Vánoc) vždycky čekám (no někdy až na příbal:-)).
AVip - 22. únor 2012 11:44sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek: No právě že hrozí... :-D
Nejpozději o Vánocích zcela určitě.

Cenová přirážka ME3 oproti ME2, neřku-li ME1 je prostě holý fakt a nedá se jednoduše shodit ze stolu ani poukazem na vývoj kurzu koruny, navíc, je tu oprávněná obava ze skrytých nákladů v podobě "nepovinných" DLC, vypáraných ze zápletky hry, ticho ze strany BEAware stran obsahu regulérní verze je až ohlušující - pro srovnání, u všech předchozích her Bioware jsme v této fázi už věděli, jaká DLC budou v regulérní verzi přibalena, to platilo od ME1 až po DA2.
Mvek - 22. únor 2012 11:36sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip: A nehrozí pozdější sleva? Že bys nalezl kompromis.
AVip - 22. únor 2012 11:23sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Praotec trekkie: Tak to každopádně... faktem zas je, že i v ME1 probíhala "asimilace" celkem svižně, navíc nevíme, jak dlouho už tam ten nešťastník byl nabodnutý...

ME nikdy nebyla nějak ultra originální záležitost, ale to, co zatím předvádí ME3 je klišé na n-tou...

No fakt nevím, kompletista ve mně bojuje s kolenovrtem, abych tak řekl. :-D
Praotec trekkie - 22. únor 2012 11:13sipka
ZAMĚŘIT
Praotec trekkie
AVip:
Tak vidíš a někdo to naopak komentoval jako Gethy. :P
A samozřejmě mi to připomnělo "bleskovou" borgskou asmiliaci, například ve snu Holodoktora v epizodě "Tinker, Tenor, Doctor, Spy". :)

AVip - 22. únor 2012 10:29sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Praotec trekkie:
Nepřípomíná vám ten vznik Gethů něco? :P

Máš na mysli Husks/Přetvořence/Skořápky (podle původního překladu ME1, ano, toho, nad kterým dodnes čeští fanboys slintají blahem a žvatlají něco o tom, jak byl dokonalý? ;-D)?
To nejsou gethové... ti se tam ani nemihnou... A způsob vzniku "husks" je vidět -byť ne v takovém detailu- hned v první misi v ME1 na Eden Prime.

Bohužel, z ME3 mám špatné pocity hned na několika frontách... cenovou politikou BEAware počínaje a vývojem zápletky a postav konče (čímž neříkám, že nakonec se nenechám "indoktrinovat", >:-D , ale...).
(Ano, ME2 mne v řadě věcí štve, ale taky bych lhal, kdybych tvrdil, že mne nebavil, protože svou akční koridorovost aspoň dorovnával vesměs solidně napsanými dialogy, které občas dokonce k něčemu vedly, ale z toho, co jsem viděl zatím z ME3 ten pocit nemám a krom toho, už poslední DLC pro ME2 - Arrival- nastavil v tomto směru hodně ošklivý kurz).
Telemachus Rhade - 22. únor 2012 09:57sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Ne, že by MassEffect byl nědky něco originálního, ale alespoň si dokázal zajímavě hrát s koncepty různých důležitých scifek. Tohle vypadá na mix BSG, Resident Evila & Final Fantasy a už mě to ničení planet popravdě vůbec nebaví. Jako by se nedalo vymyslet nic jiného..
Praotec trekkie - 22. únor 2012 09:47sipka
ZAMĚŘIT
Praotec trekkie
Tak se nám objevil prodloužený trailer na Mass Effect 3.
Nepřípomíná vám ten vznik Gethů něco? :P
Praotec trekkie - 17. únor 2012 18:38sipka
ZAMĚŘIT
Praotec trekkie
AVip:
Jj, taky jsem to slyšel. Ale fakt je, že Bioware umějí dobře zpracovat i "vykradená" témata.

AVip - 17. únor 2012 18:33sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Praotec trekkie: Tak ME je celkem přiznaná vykrádačka všeho, co kdy na tomto poli vzniklo... koneckonců, legenda praví, že ME vznikl primárně tak, že LucasArts nechtěli dát práva na další (Ko)TOR... (což nakonec stejně udělali,že...) a Bioware chtěli vydat nějakou SF hru...
Praotec trekkie - 17. únor 2012 18:28sipka
ZAMĚŘIT
Praotec trekkie
Mvek: SGA byla určitě dřív, než Reynolds ty knihy napsal, takže tady asi ne.
Já už mám takovou posedlost hledat paralely s něčím, co jsem kdysi/kdesi četl - ta příprava invaze Reaperů pomocí "spících agentů" mi zase trochu připomněla Genestealery před invazí Tyranidů z W40k, to jsou taky předběžně vyslaní zvědové, kteří rozvracejí vytipované planety - i když pomocí obskurních kultů, nikoli indoktrinace mysli.
Razer - 17. únor 2012 16:13sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mvek: Myslím, že ne Wraithové jsou totiž obyčejní upíři :)
Mvek - 17. únor 2012 16:11sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
To vypadá, jestli se tím Reynoldsem neinspirovala i SGA - Wraithové
Razer - 17. únor 2012 15:35sipka
ZAMĚŘIT
Razer
(nespoilovat ,)
Razer - 17. únor 2012 15:34sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Tak sem v STO někde na 15 úrovni a tak do 12 to nebylo zas až tak zajímavé (k PvP sem zatím ani nečuchnul). Jenže teď už tak nějak chápu herní mechanismy, vytunil sem si v rámci omezených možností lodičku...

No a včera dostal mise od sekce 31 a pánové najednou se z průměrných standalone misí začíná rodit celkem zajímavej příběh (snad nezklame).
Dokonce i doposud trapné narážky typu nějakého pravnuka jménem "Sulu" vystřídali chytré nápady, typu hologram Leety u Dabo stolu na nějaké zapadlé vesmírné stanici.

Sem zvědav jak se to dál vyvrbí.
BorgDog - 17. únor 2012 14:38sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog
Praotec trekkie:
ten cyklus Reaperů (četl jsem už překlad "Smrťáci") oproti Revelation Space zkrátili až moc

Určitě. Navíc se mi zdálo, aspoň z toho popisu, že co bylo u Reynoldse fakt totální Armageddon a průšvih jak hrom, tak v Mass Effectu je spíš něco jako "pravidelná bouřka." :-)
Praotec trekkie - 17. únor 2012 14:15sipka
ZAMĚŘIT
Praotec trekkie
BorgDog: Na netu si toho všiml už leckdo, ale asi to Reynoldsovi za to nestálo.
Navíc IMHO ten cyklus Reaperů (četl jsem už překlad "Smrťáci") oproti Revelation Space zkrátili až moc, 50.000 let není zas tak mnoho na vznik inteligentních druhů. Zmarové se objevovali (po odpovídajícím "zavolání") tuším tak jednou za milion let.
BorgDog - 17. únor 2012 12:27sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog
Praotec trekkie: Tak že Mass Effect vykrádá Zmary mě napadlo hned, jak jsem o jeho příběhu prvně slyšel. Reynolds by je měl zažalovat. :-D


Nejnovější   Novější 4003 - 4022 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o