Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3871 - 3890 / 8050Starší   Nejstarší

Mvek - 28. duben 2012 21:44sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Razer: Na budky si tam nevzpomínám, co tam plnily za úlohu? Třeba jsem je ani moc nepotkal. Prostě jen tak namátkově byly v náhdoných lokacícH?
Mirak - 28. duben 2012 18:53sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
No vzhledem k tomu, že remake BG bud i na Ipad, tak jsem zvědavej, jak se s tím popere tahle skupina :-)

Ale zvláštní, ten problém s ovládáním jsem nikdy nevnímal, ale když nad tím tak přemýšlím, tak na tom něco bude.

No, já doufám, že nějaké nedodělky (a zas tak málo jich nebylo) budou pěkně pořešené a pár questíků a nových lokací BG1 taky určitě snese (XP cap má být navýšen, což je fajn). Koncekonců datadisk ToSC neměl s příběhem původní hry žádné vazby a stejně to byl podle mě na svou dobu výborný a plnohotný datadisk. Nějaká nová grafika (např. obrázky u načítání lokací nebo nová mapa světa) se určitě šiknou, stejně jako nějaké to nové audio.

Oproti tomu u dvojky jaksi nevím moc, co vylepšovat, snad krom vylapání asi milionu bugů, o které se musí starat neofiko fixpacky. Vzhledem ke struktuře hry si tam moc nedovedu představit nějaká nová dobrodružství, aniž by to narušilo stávající hru a zároveň to tam nějak logicky zapadlo.
Razer - 28. duben 2012 18:40sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Je pravda, že vzhledem k relativnímu nedostatku času cokoli komplikovanějšího než Fallout v malém rozlišení atd. může zachránit snad jen opravdu strhující příběh.

Asi stárnů, ale na poslední pokus asi před rokem sem se zasekl jak u Fallouta tak Spellcrossu někde v polovině a dál mě to netáhlo .-/ Možná je to také tím, že paradoxně chápu narážky typu modré policejní budky v poušti. Dokud sem neměl o souvislostech potuchy bral sem to jako čirou genialitu, teď je to "jen" narážka.
AVip - 28. duben 2012 18:10sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek: Ad otevřený svět, zkus Ultimy V, VI a VII (a kvůli kontinuitě i IV).
Btw. U VII bych jako studijní materiál doporučil +/- všem hráčům počítačových RPG...
Mvek - 28. duben 2012 18:05sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mirak: Je to jen subjektivní preference a tehdy mi to vůbec nevadilo, tehdy mi to naopak BG přišlo úžasně otevřené oproti Falloutu (hlavně jednička tou volnou krajinou, a přitom nebylo nutné tu krajinu procházet víckrát).
Pak jsem ale viděl, že něco funguje živě v Gothic II, a to jsem došel jen do města, než jsem zjistil, že mám špatnou verzi, a už jsem byl líný znovu hrát ten kus, že radši počkám na Gothic III:-). Nicméně líbilo se mi, že ty postavy něco dělaly (farmáři chodili přes den na pole, když tam přišel vlk, vrhli se na něj).
Ten styl BG je víc takový adventurový a dneska mě prostě už mě baví jen chvíli.
Ale souhlasím, že udělat otevřený svět ala starší Gothic, aby to žilo, a přitom aby člověk nemusel furt hledat návody, jak se dočkat té či oné postavy, a aby to mělo vůbec nějaký význam, je těžké a drahé.
Razer - 28. duben 2012 17:35sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Jono extrémní únava ruky je důvod proč se třeba vůbec netěším na Diablo 3, pamatuju si když sem jako mlaďoch dohrál dvojky bolela jak čert. Teď by mi asi upadla.
AVip - 28. duben 2012 17:16sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Infinity Engine určitě problém není, pravidla jsou D&D, čili to také není nic neřešitelného.

Potíž může s nějakým tím "originálním obsahem", t.j. s postavami a místy, které si vymysleli přímo v Bioware.

No uvidíme a necháme se ev. překvapit. Upřímně, v tuto chvíli by mi úplně stačil oficiální upgrade pro BG1, který by běžel v nějakém normálním rozlišení a pak nějaká úprava, při jejíž aplikaci by hráči nehrozil akutně zánět karpálního tunelu (jestli mám vůči Infinity Engine hrám nějakou opravdovou výhradu, je to nemožnost je pořádně hrát z klávesnice, v tomto směru zaplaťpámbu za pokrok, který přinesly série KOTOR a NWN, ev. Zaklínač 1 a Dragon Age).
Mirak - 28. duben 2012 16:52sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: Je to už odzkoušené na Wasteland 2 (Wasteland je duchovní předchůdce Falloutu) byly vybrány peníze za dva dny.
Mirak - 28. duben 2012 16:41sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
AVip: Oster later revealed that Baldur's Gate 3 would be made after Enhanced Editions of Planescape: Torment and Icewind Dale.

No stejně si u BG3 ani u PST2 nedovedu představit, že by to nějak přímo navazovalo. Spíš by to podle mě mělo vypadat něco jako třeba KOTOR2 či NWN2.

Nevím, jak to mají legislativně pořešené, ale tak žádná zmínka, že by tam byl nějaký problém jsem nikde neviděl. Licenci na inifinity engine od Bioware normálně získali.
Mirak - 28. duben 2012 16:08sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: V BG1 je hlavně spousta té volné krajiny, v něčem je to plus, v něčem mínus. Nevím moc co je na naskriptovanosti světa nějak špatného.
AVip - 28. duben 2012 15:59sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mirak:
tvůrci plánují BG3 a PST2

PST2 si představit dovedu, ten dělal Obsidian, ale u BG3 nevím, nevím - tu dělali Bioware a vzhledem k tomu, komu v současnosti patří... to mi připadá trochu jako wishfull thinking, nicméně dovedu si představit nějaké pokračování "na motivy" pod jiným názvem.
Mvek - 28. duben 2012 15:10sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mirak: No, netuším kolik od toho chtějí jako minimum těch peněz, ale přijde mi to přece jen dneska už dost riskantní věc. Mně sice nevadí technické provedení BG, ale už mi vadí přece jen moc naskriptovaný svět, a to byl dost otevřený podobně jako Fallout. Ale prostě takový už málo živý. A to těžko můžou překopávat.

Nicméně BG I bych si i zahrál pak konečně, protože se mi tam líbilo, že člověk musel jednou projít volnou krajinu. A vůbec větší množství volné krajiny, nebo třeba hlášky na hřbitově v Beregothu, nebo jak se to jmenovalo, v BG II žádné epitafy nejsou:-).
Mirak - 28. duben 2012 15:03sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: Jo, budu to průběžně sledovat. Zatím toho moc není. Ale třeba už bylo potvrzeno, že povolání (a kity) a také všechny rasy dosuptné v dvojce, budou i v jedničce plus nějaké nové. Dále spíš takové neurčité řeči typu: "Overhaul games have remained adamant that the games are more than just mere remakes of classic RPG's and that there are many differences in the game." nebo "DLC Add-On content has also been revealed to be in the game in addition to modding. This is a decision made by Overhaul Games to not only keep the game updated but also revamp it to fit the suggestions of the people."

No, líbily se mi víc třeba ikony postav, styl zbraní a hlavně zbrojí a helem (!). Občas i nějaká grafika okolního prostředí - hlavně třeba lesů a krajin - mi přišla taková živější, nevím, možná už to vnímám trochu moc nostalgicky.

No jsem každopádně rád, že to není totální remake, ale spíš takové vylepšení na všech frontách.
Mvek - 28. duben 2012 14:13sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mirak: Tak uvidíme, určitě, jestli to budeš dál sledovat, dej pak vědět, kdyby bylo nějaké info.

A jak to myslíš s tou grafikou, jde o interface, ikony postav, nebo myslíš i nějaké věci týkající se prostředí?

Protože kromě ikon a grafického interface mě napadá už jen rozdíl, že jednička asi neměla akcelerované efekty, takže kouzla apod. nezářila, byla spíš "kreslená".
Mirak - 28. duben 2012 13:49sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Na jedničku se hodně těším, hlavně na to, že si ji zahraju v "původní" grafice s vyšším rozlišením (většinou už jsem ji později hrál výhradně v enginu dvojky kvůli rozlišení.) Grafický styl jedničky se mi v některých věcech líbí víc.

Hlavně bude supr si to zahrát jako clean game, kde nebude třeba instalovat tunu dodatečných věcí, aby hra byla co nejlepší.
Na dvojce teda úplně nevím co zas tak vylepšovat. Maximálně tak integrovat datadisk do hry, vzhledem k tomu, že začíná víceméně tam, kde základní hra končí.
Razer - 28. duben 2012 12:16sipka
ZAMĚŘIT
Razer
No vida, možná si vše nakonec i zahraju :-)
Mvek - 28. duben 2012 11:38sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Mirak: Hm, to nerad slyším, to mi bude vrtat hlavou to hrát celé znovu:-). Ale už mě fakt nebude bavit rozehrávat dvojku potřetí:-/.

Zatímco jedničku bych si i zahrál, kdysi jsem jí moc nerozuměl, měl jsem ji v aj, a ještě všechna CD nefungovala.
Mirak - 28. duben 2012 10:19sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
btw. chystá se remake Baldurs Gate 1 i 2 s vylepšeným infinity enginem, integrovanými datadisky, dodělání věcí, které se při prvním vydání nestihly, plus nové lokace, úkoly a postavy. Dokončeno má být v létě 2012.
To samé se chystá pro Planescape Torment.

Pokud bude projekt úspěšný, tvůrci plánují BG3 a PST2. Financování by mělo být zajištěno pomocí kickstarteru. (stanoví se částka, která má být vybrána a datum, do kdy má být vybrána a lidé poté přispívají. Pokud se celá částka nevybere, vše se vrací zpátky přispěvatelům. V případě těchto dvou her je neúspěch prakticky nemožný)

http://www.baldursgate.com/
Mirak - 28. duben 2012 10:12sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Dorn dabuje i Bhalla, tedy otce PC.

Ve Falloutu 2 dabuje hlavního záporňáka a ještě supermutanta Marcuse.

V PST je pro změnu John De Lancie v roli padlého anděla Triase.
Mvek - 27. duben 2012 23:33sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Ha! Já věděl, že ta otravná hláška "You must gather your party before venturing the forth" je Michael Dorn:-). A podle IMDB tam skutečně v Baldur's Gate II měl nějaké voice cameo, by't uncredited.

Nejnovější   Novější 3871 - 3890 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o