|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| MickTheMage: Je pravda, že některé melodie k původnímu BG jsou perfektní, obzvlášť ústřední epická melodie je super. Mám z toho smíšené pocity.
Ale už vidím, že hned po vydání někdo vydá patch s původní hudbou :-) |
|
|
|
| Nope. Imho Michael Hoenig odviedol na povodnej hudbe k BG vynikajucu pracu. Zur je sice fajn, ale na originalny BG soundtrack skratka nema ani on. A Hulick uz vobec nie (aspon co sa BG tyka). Ale uvidime co z neho vypadne a ako to zapadne k starej hudbe. |
|
|
|
| Mirak: Sam Hulick je dobrý (a jak se ukázalo v ME3, lepší než Jack Wall), ale upřímně, Inon Zur (Dragon Age I+II, BGII:ToB) by byl IMNSHO lepší volba, ale třeba není k dispozici...
|
|
|
|
| U remakeu BG bude nová hudba, složí ji Sam Hulick, autor hudby z Mass Effectů. |
|
|
|
| Já objevil snad všechno. Z narážek na ST je tam ještě Strážce Věčnosti ve Falloutu 2. Když jím člověk proběhne dostane se do Vaultu 13 před začátkem příběh Falloutu 1 a musí zničit vodní čip....
Milá narážka :-)
Krom toho jsou Fallouty doslova protkané i slovními narážkami na ST. |
|
|
|
| Razer: Aha, já myslel, že se pořád mluví o Baldu´s Gate. |
|
|
|
| http://www.youtube.com/watch?v=fVtPf-1CEkY
Nemůžu najít nějakej dlouhej sestřih všech.
Tohle je prostě Fallout u nás na Zš sme s kamarádem nehráli celé dvoje velké prázdniny (1 a 2 díl) vůbec nic jiného. I když je to dávno strávil sem tou hrou přecijen kus života (no internet then).
Fallout byl moje první a dost možná stále nejoblíbenější RPG...
Akorát Dragon Age 1 měl pár opravdu unikátních momentů a spíše i postav typu Oghrena, elfí osady, které snad přebíjí i Falloutí atmosféru.
http://www.postavy.cz/oghren/video-757/ |
|
|
|
| Razer: To jako fór nebo fakt? :-) Nikdy jsem na nic takového nenarazil, jen na Drizzta.
|
|
|
|
| Bohužel jsem snad nepotkal ani ST mrtvoly. Jen UFO, a pak snad jednou strážce mostu a jednou nějakou zajímavější přestřelku s příběhem a s mafiány, jinak asi nic:-). |
|
|
|
| Mvek: Náhodné setkání v poušti policejní budka Doktora :-) |
|
|
|
| Razer: Na budky si tam nevzpomínám, co tam plnily za úlohu? Třeba jsem je ani moc nepotkal. Prostě jen tak namátkově byly v náhdoných lokacícH? |
|
|
|
| No vzhledem k tomu, že remake BG bud i na Ipad, tak jsem zvědavej, jak se s tím popere tahle skupina :-)
Ale zvláštní, ten problém s ovládáním jsem nikdy nevnímal, ale když nad tím tak přemýšlím, tak na tom něco bude.
No, já doufám, že nějaké nedodělky (a zas tak málo jich nebylo) budou pěkně pořešené a pár questíků a nových lokací BG1 taky určitě snese (XP cap má být navýšen, což je fajn). Koncekonců datadisk ToSC neměl s příběhem původní hry žádné vazby a stejně to byl podle mě na svou dobu výborný a plnohotný datadisk. Nějaká nová grafika (např. obrázky u načítání lokací nebo nová mapa světa) se určitě šiknou, stejně jako nějaké to nové audio.
Oproti tomu u dvojky jaksi nevím moc, co vylepšovat, snad krom vylapání asi milionu bugů, o které se musí starat neofiko fixpacky. Vzhledem ke struktuře hry si tam moc nedovedu představit nějaká nová dobrodružství, aniž by to narušilo stávající hru a zároveň to tam nějak logicky zapadlo. |
|
|
|
| Je pravda, že vzhledem k relativnímu nedostatku času cokoli komplikovanějšího než Fallout v malém rozlišení atd. může zachránit snad jen opravdu strhující příběh.
Asi stárnů, ale na poslední pokus asi před rokem sem se zasekl jak u Fallouta tak Spellcrossu někde v polovině a dál mě to netáhlo .-/ Možná je to také tím, že paradoxně chápu narážky typu modré policejní budky v poušti. Dokud sem neměl o souvislostech potuchy bral sem to jako čirou genialitu, teď je to "jen" narážka. |
|
|
|
| Mvek: Ad otevřený svět, zkus Ultimy V, VI a VII (a kvůli kontinuitě i IV).
Btw. U VII bych jako studijní materiál doporučil +/- všem hráčům počítačových RPG... |
|
|
|
| Mirak: Je to jen subjektivní preference a tehdy mi to vůbec nevadilo, tehdy mi to naopak BG přišlo úžasně otevřené oproti Falloutu (hlavně jednička tou volnou krajinou, a přitom nebylo nutné tu krajinu procházet víckrát).
Pak jsem ale viděl, že něco funguje živě v Gothic II, a to jsem došel jen do města, než jsem zjistil, že mám špatnou verzi, a už jsem byl líný znovu hrát ten kus, že radši počkám na Gothic III:-). Nicméně líbilo se mi, že ty postavy něco dělaly (farmáři chodili přes den na pole, když tam přišel vlk, vrhli se na něj).
Ten styl BG je víc takový adventurový a dneska mě prostě už mě baví jen chvíli.
Ale souhlasím, že udělat otevřený svět ala starší Gothic, aby to žilo, a přitom aby člověk nemusel furt hledat návody, jak se dočkat té či oné postavy, a aby to mělo vůbec nějaký význam, je těžké a drahé. |
|
|
|
| Jono extrémní únava ruky je důvod proč se třeba vůbec netěším na Diablo 3, pamatuju si když sem jako mlaďoch dohrál dvojky bolela jak čert. Teď by mi asi upadla. |
|
|
|
| Infinity Engine určitě problém není, pravidla jsou D&D, čili to také není nic neřešitelného.
Potíž může s nějakým tím "originálním obsahem", t.j. s postavami a místy, které si vymysleli přímo v Bioware.
No uvidíme a necháme se ev. překvapit. Upřímně, v tuto chvíli by mi úplně stačil oficiální upgrade pro BG1, který by běžel v nějakém normálním rozlišení a pak nějaká úprava, při jejíž aplikaci by hráči nehrozil akutně zánět karpálního tunelu (jestli mám vůči Infinity Engine hrám nějakou opravdovou výhradu, je to nemožnost je pořádně hrát z klávesnice, v tomto směru zaplaťpámbu za pokrok, který přinesly série KOTOR a NWN, ev. Zaklínač 1 a Dragon Age). |
|
|
|
| Mvek: Je to už odzkoušené na Wasteland 2 (Wasteland je duchovní předchůdce Falloutu) byly vybrány peníze za dva dny. |
|
|
|
| AVip: Oster later revealed that Baldur's Gate 3 would be made after Enhanced Editions of Planescape: Torment and Icewind Dale.
No stejně si u BG3 ani u PST2 nedovedu představit, že by to nějak přímo navazovalo. Spíš by to podle mě mělo vypadat něco jako třeba KOTOR2 či NWN2.
Nevím, jak to mají legislativně pořešené, ale tak žádná zmínka, že by tam byl nějaký problém jsem nikde neviděl. Licenci na inifinity engine od Bioware normálně získali. |
|
|
|
| Mvek: V BG1 je hlavně spousta té volné krajiny, v něčem je to plus, v něčem mínus. Nevím moc co je na naskriptovanosti světa nějak špatného. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|