|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Mvek: Si zjisti, co byla jedna z první, ne-li úplně první věc, co dělal zmíněný Inon Zur (a kde se asi tak mohl inspirovat) a kterou jsem ve výčtu vynechal, neb byl mohl být oprávněně podezírán z podjatosti... :-p |
|
|
|
| No, nevím, možná je to tím, že jste to tu zrovna vytáhli, ale při sledováni ST VI jsem měl hodněkrát pocit, že běží bojový motiv BG II:-). |
|
|
|
| MickTheMage: Je pravda, že některé melodie k původnímu BG jsou perfektní, obzvlášť ústřední epická melodie je super. Mám z toho smíšené pocity.
Ale už vidím, že hned po vydání někdo vydá patch s původní hudbou :-) |
|
|
|
| Nope. Imho Michael Hoenig odviedol na povodnej hudbe k BG vynikajucu pracu. Zur je sice fajn, ale na originalny BG soundtrack skratka nema ani on. A Hulick uz vobec nie (aspon co sa BG tyka). Ale uvidime co z neho vypadne a ako to zapadne k starej hudbe. |
|
|
|
| Mirak: Sam Hulick je dobrý (a jak se ukázalo v ME3, lepší než Jack Wall), ale upřímně, Inon Zur (Dragon Age I+II, BGII:ToB) by byl IMNSHO lepší volba, ale třeba není k dispozici...
|
|
|
|
| U remakeu BG bude nová hudba, složí ji Sam Hulick, autor hudby z Mass Effectů. |
|
|
|
| Já objevil snad všechno. Z narážek na ST je tam ještě Strážce Věčnosti ve Falloutu 2. Když jím člověk proběhne dostane se do Vaultu 13 před začátkem příběh Falloutu 1 a musí zničit vodní čip....
Milá narážka :-)
Krom toho jsou Fallouty doslova protkané i slovními narážkami na ST. |
|
|
|
| Razer: Aha, já myslel, že se pořád mluví o Baldu´s Gate. |
|
|
|
| http://www.youtube.com/watch?v=fVtPf-1CEkY
Nemůžu najít nějakej dlouhej sestřih všech.
Tohle je prostě Fallout u nás na Zš sme s kamarádem nehráli celé dvoje velké prázdniny (1 a 2 díl) vůbec nic jiného. I když je to dávno strávil sem tou hrou přecijen kus života (no internet then).
Fallout byl moje první a dost možná stále nejoblíbenější RPG...
Akorát Dragon Age 1 měl pár opravdu unikátních momentů a spíše i postav typu Oghrena, elfí osady, které snad přebíjí i Falloutí atmosféru.
http://www.postavy.cz/oghren/video-757/ |
|
|
|
| Razer: To jako fór nebo fakt? :-) Nikdy jsem na nic takového nenarazil, jen na Drizzta.
|
|
|
|
| Bohužel jsem snad nepotkal ani ST mrtvoly. Jen UFO, a pak snad jednou strážce mostu a jednou nějakou zajímavější přestřelku s příběhem a s mafiány, jinak asi nic:-). |
|
|
|
| Mvek: Náhodné setkání v poušti policejní budka Doktora :-) |
|
|
|
| Razer: Na budky si tam nevzpomínám, co tam plnily za úlohu? Třeba jsem je ani moc nepotkal. Prostě jen tak namátkově byly v náhdoných lokacícH? |
|
|
|
| No vzhledem k tomu, že remake BG bud i na Ipad, tak jsem zvědavej, jak se s tím popere tahle skupina :-)
Ale zvláštní, ten problém s ovládáním jsem nikdy nevnímal, ale když nad tím tak přemýšlím, tak na tom něco bude.
No, já doufám, že nějaké nedodělky (a zas tak málo jich nebylo) budou pěkně pořešené a pár questíků a nových lokací BG1 taky určitě snese (XP cap má být navýšen, což je fajn). Koncekonců datadisk ToSC neměl s příběhem původní hry žádné vazby a stejně to byl podle mě na svou dobu výborný a plnohotný datadisk. Nějaká nová grafika (např. obrázky u načítání lokací nebo nová mapa světa) se určitě šiknou, stejně jako nějaké to nové audio.
Oproti tomu u dvojky jaksi nevím moc, co vylepšovat, snad krom vylapání asi milionu bugů, o které se musí starat neofiko fixpacky. Vzhledem ke struktuře hry si tam moc nedovedu představit nějaká nová dobrodružství, aniž by to narušilo stávající hru a zároveň to tam nějak logicky zapadlo. |
|
|
|
| Je pravda, že vzhledem k relativnímu nedostatku času cokoli komplikovanějšího než Fallout v malém rozlišení atd. může zachránit snad jen opravdu strhující příběh.
Asi stárnů, ale na poslední pokus asi před rokem sem se zasekl jak u Fallouta tak Spellcrossu někde v polovině a dál mě to netáhlo .-/ Možná je to také tím, že paradoxně chápu narážky typu modré policejní budky v poušti. Dokud sem neměl o souvislostech potuchy bral sem to jako čirou genialitu, teď je to "jen" narážka. |
|
|
|
| Mvek: Ad otevřený svět, zkus Ultimy V, VI a VII (a kvůli kontinuitě i IV).
Btw. U VII bych jako studijní materiál doporučil +/- všem hráčům počítačových RPG... |
|
|
|
| Mirak: Je to jen subjektivní preference a tehdy mi to vůbec nevadilo, tehdy mi to naopak BG přišlo úžasně otevřené oproti Falloutu (hlavně jednička tou volnou krajinou, a přitom nebylo nutné tu krajinu procházet víckrát).
Pak jsem ale viděl, že něco funguje živě v Gothic II, a to jsem došel jen do města, než jsem zjistil, že mám špatnou verzi, a už jsem byl líný znovu hrát ten kus, že radši počkám na Gothic III:-). Nicméně líbilo se mi, že ty postavy něco dělaly (farmáři chodili přes den na pole, když tam přišel vlk, vrhli se na něj).
Ten styl BG je víc takový adventurový a dneska mě prostě už mě baví jen chvíli.
Ale souhlasím, že udělat otevřený svět ala starší Gothic, aby to žilo, a přitom aby člověk nemusel furt hledat návody, jak se dočkat té či oné postavy, a aby to mělo vůbec nějaký význam, je těžké a drahé. |
|
|
|
| Jono extrémní únava ruky je důvod proč se třeba vůbec netěším na Diablo 3, pamatuju si když sem jako mlaďoch dohrál dvojky bolela jak čert. Teď by mi asi upadla. |
|
|
|
| Infinity Engine určitě problém není, pravidla jsou D&D, čili to také není nic neřešitelného.
Potíž může s nějakým tím "originálním obsahem", t.j. s postavami a místy, které si vymysleli přímo v Bioware.
No uvidíme a necháme se ev. překvapit. Upřímně, v tuto chvíli by mi úplně stačil oficiální upgrade pro BG1, který by běžel v nějakém normálním rozlišení a pak nějaká úprava, při jejíž aplikaci by hráči nehrozil akutně zánět karpálního tunelu (jestli mám vůči Infinity Engine hrám nějakou opravdovou výhradu, je to nemožnost je pořádně hrát z klávesnice, v tomto směru zaplaťpámbu za pokrok, který přinesly série KOTOR a NWN, ev. Zaklínač 1 a Dragon Age). |
|
|
|
| Mvek: Je to už odzkoušené na Wasteland 2 (Wasteland je duchovní předchůdce Falloutu) byly vybrány peníze za dva dny. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|