|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Ono jako když bych měl vytvořit nějaký svůj žebříček 10 nej strategií, tak by to vypadalo asi takhle (ne nutně v tomhle pořadí):
Starcraft
Warcraft III: Reign of Chaos
Spellcross
Original War
Jagged Alliance 2
Commandos: Behind Enemy Lines
X-Com: Apocalypse
Warhammer 40 000: Chaos Gate
Heroes of Might and Magic 3: Restoration of Erathia
Desperados: Wanted Dead or Alive
těsně se mi nevešly:
Company of Heroes
Warhammer 40 000: Dawn of War
Gorky 17 (ale to už je spíš rpg)
Přitom nemůžu říct, že bych kdy byl nějaký extra fanda do strategií. |
|
|
|
| Mirak: Ne, byl to vlastně klon Redalertů apod, ale dobře udělanej.
Celkem vtip je, že kdesi mám originálku, přesto se mi nechtělo ji hledat tak sem si na netu stáhnul verzi z GOG, ale byla divná tak jdu na fórum a zjistím tam, že poláci to GOGu prodali bez Ai nepřátel :-D a on to přeprodával jako plnou hru, celkem zmr*ovina. |
|
|
|
| Earth 2140 jsem hrál jen když to tenkrát vyšlo na Levelu. Jako vím, že to bylo dost zvláštní a hlavně velice obtížné, ale zas že by to byla nějaká výjimečná strategie, tak to mi úplně nepřišlo. |
|
|
|
| Mirak: Mě to jako úplně jiná hra nepřipadá, ano je svým způsobem unikátní, ale není to tak daleko od atmosferických RTS té doby jako právě Earth.
Jinak Original War je svým způsobem podobné i Spellforce (1)
http://www.youtube.com/watch?v=MAC-Vj3nLsU |
|
|
|
| Razer: Jo, to je asi pravda. Obzvlášť větší bitky byly občas dost peklo, jak se tam ta vozidla zasekávala a mohlo to nepříjemně posrat celou misi, na druhou stranu i tohle považuju spíš za jakýsi detail.
Ale nechápu jak to souvisí s Warcrafty, Starcrafty atd. vždyť je to úplně, ale úplně jiná hra. Já hrál OW asi jen rok dva po vydání. |
|
|
|
| Mirak: OW je u mě dobrá hra, ale dodnes si třeba pamatuju katastrofický pathfinding, strašně mě to na té hře nějak štvalo, zvlášť když byla penalizace třeba i za loady pro finální score hodně mi to vadilo.
Jednotky prostě nedělaly přesně co sem chtěl.
Navíc sem OW hrál pořádně až asi v 2006? Nebo tak někdy tj. asi 7 let po spelovi, Earth 2140, Starcraftech, Warcraftech... |
|
|
|
| A ještě Slavíkovou tuším. |
|
|
|
| Vybavuju si tam Ladislava Cigánka.
Jako, všichni špatní nejsou. Třeba zrovna MacMillan se naštěstí docela povedl. Ale třeba ten Powell je strašný zlo. Pak teda někteří Rusáci s hraným přízvukem :-) |
|
|
|
| Mirak:
ten co daboval Powella (tuším, že ve VOY daboval Doktora)
Přemysl Přichystal to rozhodně nebyl. Pokud si pamatuju dobře, tak to byl Jiří Tomek, který v DS9 a VGR dělal spíše starší vedlejší role.
Jinak dabing OW je komplet dílem brněnské party na svém vrcholu a jelikož z devadesátek znám ty hlasy nazpaměť (DS9, VGR, Doktor z hor, Dallas, JAG, Akta X, teleshopingy Horsta Fuchse, etc..), tak mi to poměrně vyhovuje. Byť samozřejmě často je to úsměvné :) |
|
|
|
| Razer: Mám sice Spellcross radši, než OW, ale nazvat ho průměrným? Proč? Vždyť je to strategie, která přináší naprosto unikátní systém nelineární RPG/strategie s velice realistickou výrobou (panáčci se magicky neobjevují v budovách a vozidla a budovy vypadají opravdu jako "na koleni postavená", "těžba" je též řešena velmi dobře) a netradiční a rozmanitou náplní misí. K tomu spousta postav vlastní jméno a charakter (a že jich tam je několik opravdu dobrých)
Navíc s tak kvalitní premisou, potažmo příběhem. Vím, že byla kritizovaná grafika, ale netuším proč, podle mě na svou dobu naprosto dostačující.
Jediné, co se mi na hře silně nelíbilo byl dabing. I pár dialogů nebylo úplně košer, ale za většinu mohl ten dabing, kde spousta herců strašně přehrávala. Nejhorší byl ten co daboval Powella (tuším, že ve VOY daboval Doktora). Jo, i hudba byla slabší, ale to už je detail.
Každopádně máš pravdu, Spellcross mám radši a ani nevím proč. Zřejmě atmosféra a dokonalý soubojový systém. Ale i on má své mouchy. (občas přílišný stereotyp, náplň misí pořád stejná, i když je pravda, že omáčka, kterou k tomu umí udělat - brífink před misí i po misi to hodně zvedají - holt jak málo někdy stačí) |
|
|
|
| Jinak teda Original war je spíš takový průměr...
Spellcross je unikátní drahokam...
České intro |
|
|
|
| Kampaň za Rusáky je hlavně neporovnatelně těžší, než americká kampaň. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Nedohrál sem tam poslední misi za Rusáky myslím... |
|
|
|
| Oznamuji, že Original War běhají pod Windows 7 perfektně. Pokud to někoho zajímá :) |
|
|
|
| Ad. 1 - ano
Ad. 2 - ano, taky mne to štve*
Ad. 3 - tohle základní set, jsou i pokročilé stroje, kde se stačí na chvíli zamyslet a je vymalováno; v základní sadě podobné hardcore věci mít fakt nechceš; nehledě na to zatím je konsenzus mezi RW hráči spíš takový, že žádné podobné pitomosti v basic RW nechceme a "počítači nýtů" nechť jdou kurvit jiné prudukty (bez ironie). Na straně druhé, např. virtual-rairoads.de prodává modely pro RW, které si s reálnou věcí nezadají - ale jejich provoz je poněkud frustrující.
Ad. 4 - daň za velikost a i tak jsou zvuky nejčastějším zdrojem rubberbandingu... potíž je, že RS/RW měly kdysi solidní podporu pro EAX, ale kde je dneska EAX konec, že... (tím to neomlouvám, ale faktem je, že vývoj zvukového hw pro PC vzal totální faleš); na dodávkách kvalitnějších zvuků se btw. přiživuje několik firem; zvuky jde v reálu nahrávat jen za ostrého provozu a to je taky lehce o hubu, abych tak řekl
* za houkání v kariérních misích je achievement, obecně, "ečívy" jsou jen za kariérní mise, takže alespoň nějaká motivace by tu byla... |
|
|
|
| AVip: Zas mě ale překvapilo, jak je to nedotažené v realističnosti i když jsem nečekal nic jako Sturmovika. Ale zamrzí, že spousta těch věcí tam nemá moc význam.
Tedy tipuji:
- můžu pískovat klidně celou hru a nic se nebude dít
- ani v kariéře nikoho nezajímá, jestli svítím, nebo ne, totéž houkání (tedy prý houkání v noci se penalizuje, ale myslel jsem spíš naopak)
- nemůžu spálit brzdy, což by bylo velmi zajímavé u táhlého sjezdu z kopců
- zvuky jsou imho dost hrozné, možná takhle divně houkají všechny lokomotivy, co jsem zatím měl, ale zní to příšerně, přejezd v UK taky možná takhle hrozně pípá, ale jinak mi přijde ten vlak často moc tichý ve smyslu, že slyším jen motor, ale nikoliv randál podvozku. A neříkejte mi, že jsem jen zvyklý na tak špatné tratě u nás:-).
Jako imho i na tšch rekonstruovaných koridorech i City Elefant venku je slyšet víc. Nemluvě o tom, že je škoda, že železné mosty neduní.
Ale samozřejmě mohlo by to se zvuky být horší, zvuk motoru se mění a je tam u mostků aspoň nějaký odraz, nějaké věci se také dají podle zvuků poznat. Je to spíš povzdech než vysloveně velká negativní kritika. |
|
|
|
| Mvek: íš jak to chodí s drogami a první dávkou... :-D
Ne, fakt si myslím, že tyhle "peníze" se to vyplatí prubnout, zvlášť, když RSC svůj produkt průběžně updatuje a není to jako jinde, kde jen platíš a platíš za nové verze. Tady platíš jen za DLC, což je naprosto volitelná záležitost (je to obdobný model jako u leteckých simulátorů, když na to přijde).
Čas od času se dokonce objeví spekulace, že by RW mohly časem být "free to play" v základní verzi, ale řekl bych, že tomu vadí to, že i RW3 jsou +/- založeny na starém EA/Kuju RailSimulatoru a nebyl by to první (a asi ani poslední) sw produkt, u kterého by smluvně nesměl nový vlastník sundat cenu na "0", byť jinak s ní může dělat v rámci volné tvorby cen co chce.
(a závěrem poznámka pro všechny: co mají společného vláčky a ženská prsa? No primárně jsou určené pro děti, ale nejraději si s nimi hrají tatínkové ;-D)
|
|
|
|
| JInak jsem koukal, že mě RW3 stály 92 Kč nakonec. |
|
|
|
| AVip:
Jo a ještě jedna věc - podobně jako velká železnice není nikdy 100% funkční, tak ani Railworks nejsou nikdy 100% v provozu
Jo, přitom ten Chasing Yellow je velmi pěkný scénář, docela rychlost, občas ubrat, a jinak možnost se kochat. |
|
|
|
| Mvek:
jen mi tam chybí nějaké vysloveně lokálky, někdo by měl (pokud už neudělal) zpracovat třeba trať Karlovy Vary-Teplá přes Bečov, nebo určitě jsou podobné i jako Posázaví v cizině.
Protože to obecnější dotaz, tak to vezmu tady... klasické lokálky v základu bohužel nejsou (byť v rámci payware a freeware je jich poměrně dost) a dvakrát bohužel, česká scéna pro RW je prakticky "non existant" a pokud je mi známo, není pro ně udělaná jediná ČS trať, která by byla kompletní (jsou různé projekty v různém, stádiu rozesr... eh, rozestavěnosti).
Snad se něco časem zlomí, protože se o RW3 začínají zajímat i "skalnatí" příznivci MSTS... tento problém není specificky český, německá RW scéna jím trpí také, byť je přece jen o kousíček dál (minimálně už má nějaké ty 3rd party tratě hotové). |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|