Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3778 - 3797 / 8050Starší   Nejstarší

Mirak - 02. srpen 2012 23:11sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Mvek: HOMAM II jsem nikdy pořádně nehrál, ale trojka je dodnes naprosto parádní a ta grafika je nestárnoucí. Kampaň není těžká, horší je kampaň v datadisku.

Ty jsi nehrál W3?
Mvek - 02. srpen 2012 22:50sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Já bych váhal mezi Heroes II a III, protože v něčem měla II lepší atmosféru. A snad i hratelnost, III jsem nedávno znova zkoušel a pár misí z jedné kampaně easy, a pak najednou i napotřetí jsem to nedal.
Tu hru asi nikdy nedohraju:-).

Nicméně jinak je to zajímavé, vše kromě Spellcrossu a Starcraftu znám jen z recenzí a nehrál jsem.
Mirak - 02. srpen 2012 22:49sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Razer: jj, četl jsem, že to je nějaká xp verze vydaná z před pár let.
Mirak - 02. srpen 2012 22:48sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Ono jako když bych měl vytvořit nějaký svůj žebříček 10 nej strategií, tak by to vypadalo asi takhle (ne nutně v tomhle pořadí):

Starcraft
Warcraft III: Reign of Chaos
Spellcross
Original War
Jagged Alliance 2
Commandos: Behind Enemy Lines
X-Com: Apocalypse
Warhammer 40 000: Chaos Gate
Heroes of Might and Magic 3: Restoration of Erathia
Desperados: Wanted Dead or Alive

těsně se mi nevešly:

Company of Heroes
Warhammer 40 000: Dawn of War
Gorky 17 (ale to už je spíš rpg)

Přitom nemůžu říct, že bych kdy byl nějaký extra fanda do strategií.
Razer - 02. srpen 2012 22:46sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mirak: Ne, byl to vlastně klon Redalertů apod, ale dobře udělanej.

Celkem vtip je, že kdesi mám originálku, přesto se mi nechtělo ji hledat tak sem si na netu stáhnul verzi z GOG, ale byla divná tak jdu na fórum a zjistím tam, že poláci to GOGu prodali bez Ai nepřátel :-D a on to přeprodával jako plnou hru, celkem zmr*ovina.
Mirak - 02. srpen 2012 22:40sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Earth 2140 jsem hrál jen když to tenkrát vyšlo na Levelu. Jako vím, že to bylo dost zvláštní a hlavně velice obtížné, ale zas že by to byla nějaká výjimečná strategie, tak to mi úplně nepřišlo.
Razer - 02. srpen 2012 21:29sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mirak: Mě to jako úplně jiná hra nepřipadá, ano je svým způsobem unikátní, ale není to tak daleko od atmosferických RTS té doby jako právě Earth.

Jinak Original War je svým způsobem podobné i Spellforce (1)
http://www.youtube.com/watch?v=MAC-Vj3nLsU
Mirak - 02. srpen 2012 20:29sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Razer: Jo, to je asi pravda. Obzvlášť větší bitky byly občas dost peklo, jak se tam ta vozidla zasekávala a mohlo to nepříjemně posrat celou misi, na druhou stranu i tohle považuju spíš za jakýsi detail.

Ale nechápu jak to souvisí s Warcrafty, Starcrafty atd. vždyť je to úplně, ale úplně jiná hra. Já hrál OW asi jen rok dva po vydání.
Razer - 02. srpen 2012 19:50sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mirak: OW je u mě dobrá hra, ale dodnes si třeba pamatuju katastrofický pathfinding, strašně mě to na té hře nějak štvalo, zvlášť když byla penalizace třeba i za loady pro finální score hodně mi to vadilo.

Jednotky prostě nedělaly přesně co sem chtěl.

Navíc sem OW hrál pořádně až asi v 2006? Nebo tak někdy tj. asi 7 let po spelovi, Earth 2140, Starcraftech, Warcraftech...
Mirak - 02. srpen 2012 19:29sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
A ještě Slavíkovou tuším.
Mirak - 02. srpen 2012 19:28sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Vybavuju si tam Ladislava Cigánka.

Jako, všichni špatní nejsou. Třeba zrovna MacMillan se naštěstí docela povedl. Ale třeba ten Powell je strašný zlo. Pak teda někteří Rusáci s hraným přízvukem :-)
Telemachus Rhade - 02. srpen 2012 19:24sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mirak:
ten co daboval Powella (tuším, že ve VOY daboval Doktora)

Přemysl Přichystal to rozhodně nebyl. Pokud si pamatuju dobře, tak to byl Jiří Tomek, který v DS9 a VGR dělal spíše starší vedlejší role.

Jinak dabing OW je komplet dílem brněnské party na svém vrcholu a jelikož z devadesátek znám ty hlasy nazpaměť (DS9, VGR, Doktor z hor, Dallas, JAG, Akta X, teleshopingy Horsta Fuchse, etc..), tak mi to poměrně vyhovuje. Byť samozřejmě často je to úsměvné :)
Mirak - 02. srpen 2012 19:02sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Razer: Mám sice Spellcross radši, než OW, ale nazvat ho průměrným? Proč? Vždyť je to strategie, která přináší naprosto unikátní systém nelineární RPG/strategie s velice realistickou výrobou (panáčci se magicky neobjevují v budovách a vozidla a budovy vypadají opravdu jako "na koleni postavená", "těžba" je též řešena velmi dobře) a netradiční a rozmanitou náplní misí. K tomu spousta postav vlastní jméno a charakter (a že jich tam je několik opravdu dobrých)
Navíc s tak kvalitní premisou, potažmo příběhem. Vím, že byla kritizovaná grafika, ale netuším proč, podle mě na svou dobu naprosto dostačující.
Jediné, co se mi na hře silně nelíbilo byl dabing. I pár dialogů nebylo úplně košer, ale za většinu mohl ten dabing, kde spousta herců strašně přehrávala. Nejhorší byl ten co daboval Powella (tuším, že ve VOY daboval Doktora). Jo, i hudba byla slabší, ale to už je detail.

Každopádně máš pravdu, Spellcross mám radši a ani nevím proč. Zřejmě atmosféra a dokonalý soubojový systém. Ale i on má své mouchy. (občas přílišný stereotyp, náplň misí pořád stejná, i když je pravda, že omáčka, kterou k tomu umí udělat - brífink před misí i po misi to hodně zvedají - holt jak málo někdy stačí)
Razer - 02. srpen 2012 18:00sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Jinak teda Original war je spíš takový průměr...

Spellcross je unikátní drahokam...
České intro
Mirak - 02. srpen 2012 17:53sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Kampaň za Rusáky je hlavně neporovnatelně těžší, než americká kampaň.
Razer - 02. srpen 2012 17:17sipka
ZAMĚŘIT
Razer
TelemachusRhade: Nedohrál sem tam poslední misi za Rusáky myslím...
Telemachus Rhade - 02. srpen 2012 14:39sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Oznamuji, že Original War běhají pod Windows 7 perfektně. Pokud to někoho zajímá :)
AVip - 27. červenec 2012 10:05sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Ad. 1 - ano
Ad. 2 - ano, taky mne to štve*
Ad. 3 - tohle základní set, jsou i pokročilé stroje, kde se stačí na chvíli zamyslet a je vymalováno; v základní sadě podobné hardcore věci mít fakt nechceš; nehledě na to zatím je konsenzus mezi RW hráči spíš takový, že žádné podobné pitomosti v basic RW nechceme a "počítači nýtů" nechť jdou kurvit jiné prudukty (bez ironie). Na straně druhé, např. virtual-rairoads.de prodává modely pro RW, které si s reálnou věcí nezadají - ale jejich provoz je poněkud frustrující.
Ad. 4 - daň za velikost a i tak jsou zvuky nejčastějším zdrojem rubberbandingu... potíž je, že RS/RW měly kdysi solidní podporu pro EAX, ale kde je dneska EAX konec, že... (tím to neomlouvám, ale faktem je, že vývoj zvukového hw pro PC vzal totální faleš); na dodávkách kvalitnějších zvuků se btw. přiživuje několik firem; zvuky jde v reálu nahrávat jen za ostrého provozu a to je taky lehce o hubu, abych tak řekl


* za houkání v kariérních misích je achievement, obecně, "ečívy" jsou jen za kariérní mise, takže alespoň nějaká motivace by tu byla...
Mvek - 27. červenec 2012 09:29sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip: Zas mě ale překvapilo, jak je to nedotažené v realističnosti i když jsem nečekal nic jako Sturmovika. Ale zamrzí, že spousta těch věcí tam nemá moc význam.

Tedy tipuji:
- můžu pískovat klidně celou hru a nic se nebude dít
- ani v kariéře nikoho nezajímá, jestli svítím, nebo ne, totéž houkání (tedy prý houkání v noci se penalizuje, ale myslel jsem spíš naopak)
- nemůžu spálit brzdy, což by bylo velmi zajímavé u táhlého sjezdu z kopců
- zvuky jsou imho dost hrozné, možná takhle divně houkají všechny lokomotivy, co jsem zatím měl, ale zní to příšerně, přejezd v UK taky možná takhle hrozně pípá, ale jinak mi přijde ten vlak často moc tichý ve smyslu, že slyším jen motor, ale nikoliv randál podvozku. A neříkejte mi, že jsem jen zvyklý na tak špatné tratě u nás:-).
Jako imho i na tšch rekonstruovaných koridorech i City Elefant venku je slyšet víc. Nemluvě o tom, že je škoda, že železné mosty neduní.

Ale samozřejmě mohlo by to se zvuky být horší, zvuk motoru se mění a je tam u mostků aspoň nějaký odraz, nějaké věci se také dají podle zvuků poznat. Je to spíš povzdech než vysloveně velká negativní kritika.
AVip - 27. červenec 2012 06:30sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek: íš jak to chodí s drogami a první dávkou... :-D
Ne, fakt si myslím, že tyhle "peníze" se to vyplatí prubnout, zvlášť, když RSC svůj produkt průběžně updatuje a není to jako jinde, kde jen platíš a platíš za nové verze. Tady platíš jen za DLC, což je naprosto volitelná záležitost (je to obdobný model jako u leteckých simulátorů, když na to přijde).

Čas od času se dokonce objeví spekulace, že by RW mohly časem být "free to play" v základní verzi, ale řekl bych, že tomu vadí to, že i RW3 jsou +/- založeny na starém EA/Kuju RailSimulatoru a nebyl by to první (a asi ani poslední) sw produkt, u kterého by smluvně nesměl nový vlastník sundat cenu na "0", byť jinak s ní může dělat v rámci volné tvorby cen co chce.


(a závěrem poznámka pro všechny: co mají společného vláčky a ženská prsa? No primárně jsou určené pro děti, ale nejraději si s nimi hrají tatínkové ;-D)


Nejnovější   Novější 3778 - 3797 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o