|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Razer:
Star Citizen
Já zaujmu svou oblíbenou vyčkávací pozici... protože mám ještě v živé paměti páně Robertsovu tvorbu v dobách před dvaceti lety a ne nadarmo platilo, že "Originské hardwareové nároky" byl jistou dobu mezi hráči "terminus technicus" značící naprosto přepálené HW požadavky a stejně tak se dalo v mnoha případech hovořit o "Originské obtížnosti", kdy zejména datadisky inklinovaly k nehratelně pekelným obtížnostem (aneb ono to mělo i svou druhou stránku a to říkám jako hodně velký fanoušek Wing/Strike univerza).
Navíc Chris Roberts pár zápletek docela "pokonil" - třeba Privateera udělal IMNSHO mnohem lépe Warren Spector (když porovnám strukturu hlavní kampaně ve hrách Privateer a Righteous Fire - tak vyhraje Righteous Fire).
|
|
|
|
| Jinak ten Star Citizen o kterém sem mluvil se právě stal zřejmě největším cowdfundingovým soft projektem.
Za ani ne měsíc co ho sleduju se z nějakých 1.7M dolarů vyšvihnul na současných 4,5 což je tedy dost neuvěřitelné a hodně mě těší, že poptávka po skutečných space-simech je. Pouze herní giganti na ně z vysoka se*ou.
http://www.robertsspaceindustries.com/star-citizen/ |
|
|
|
| Hoši hoši, jestli toužíte po nostalgii a chcete něco nového jdetě do Spellcrossu na tom sem zase já "proflákal" snad 2 celé prázdniny na základce.
Jinak kdybyste hráli tuhle novou verzi určitě si zvolte obtížnost clasic, ale ne ironmana - toho ne kvůli bugům!
Je to narozdíl od snad všech dnešních her celkem výzva, ps už sem sundal prvního cyberdiska a začíná hodně přituhovat. |
|
|
|
| já taky. Je to hra na který sem strávil nejvíc času... snad i třeba 20 hodin vkuse (kromě jídla a záchodu)... :-)
I bych si jí znova dal, škoda že nemám tolik času... ;-) |
|
|
|
| Lt.Shark:
Původní Xcom byla skvělá hra
Jedna z mála, kterou jsem hrál mockrát! :-) |
|
|
|
| Původní Xcom byla skvělá hra... a tohle nový bych si taky dal... kdyby ho můj komp unesl... :-))) |
|
|
|
| X-com
Až to dohraju možná as po půl roce napíšu recku, ale zatím tady gameplay video od někoho kdo to hraje asi jen na normal, ale zase je aspoň v rozliš 720
http://www.youtube.com/watch?v=weGqMkL4JMs&hd=1 |
|
|
|
| AVip: No mateřská firma Take 2 prej dostala injekci od Mrvosoftu... . |
|
|
|
| Razer:
že ta hra je údajně moc nová na XPčka, ale na 7 let starej křáp Xbox
Nojo... marketing... ale trochu se vydavatele zastanu. Support XP definitivně končí za cca. 18 měsíců - a pokud mají s tou sérií nějaké dlouhodobé plány, tak je to problém.
Protože jiný důvod v podstatě neobstojí... |
|
|
|
| Battlefield 1942 zdarma!
http://store.origin.com/store/eaemea/en_IE/html/pbPage.demos-en_IE
Sice jen základní verze, ale to nevadí. Kdo zná, tak zná - a kdo nezná, měl by vyzkoušet. A ač je to primárně multiplayerový titul, je to úžasná odreagovávačka i v singlu. Doporučuji! |
|
|
|
| Mě vadí třeba přístup k novému X-comu, že ta hra je údajně moc nová na XPčka, ale na 7 let starej křáp Xbox, kterej pomalu nerozjede ani spořič obrazovky je to doslova dělaný.
A že pirátům stačí přejmenovat pár souborů v texťáku a rázem to jede i pod XP... takhle se komerční firma nechová, a přesto.
A nejhorší je, že ještě člověk čte reakce typu "přejdi do nového století" na to mám chuť napsat, až vyhodíš PS3 a Xbox "ty hitech demente". |
|
|
|
| A když už se tu promenuju...
Onehdá jsem si řekl, že bych mohl zkusit zas jednou klasický Silent Hunter III...
Pokud pominu klasické (po)instalační problémy na téma "vyhýbáme se sra*ce jménem Starforce", a "hledáme EMEA patch, protože blbci z UbiSoftu mají na serverech jen US verzi", tak jsem narauzil na poměrně ultimátní problém pod Windows 7 (x64 a pravděpodobně pod všemi verzemi):
z nějakého důvodu požaduje SH3 pod W7 rozlišení 1600x1200 nebo menší (to zahrnuje i 1650x1080), ale na 1920x1200 (a pravděpodobně i větším) se prostě nerozjede.
Pod XP tento problém nikdy nebyl.
Řešení je přehození rozlišení... a spuštění hry pak nebrání nic (a přitom nadávání, že ani po x letech nebyl MS schopen implementovat do Windows tak jednoduchou funkci, kterou by byla změna rozlišení na základě přiřazení k aplikaci, na tohle jsem nadával už v časech Windows 95, od momentu, kdy MS umožnil ve Windows měnit rozlišení bez restartu).
Popravdě, SH3 už moc nehraju, pokud už mám potřebu do něčeho napálit torpédo, tak si pustím SH4.5 (u amerických ponorek masakrujících japonce mám trochu lepší pocity >:-D a nakonec, U-Booty jsou tam taky, když už na mne přijde "temná strana síly"), ale vzhledem k tomu, že pro SH3 existují tuny modů, tak si myslím, že tohle může relevantní i pro někoho jiného, než jen pro mne (a třeba i pro někoho ze zdejších "lurkerů" :-D). |
|
|
|
| Razer: Si děláš srandičky, jenže ono to má k tomuhle opravdu nakročeno... :-/
|
|
|
|
| Podařilo se mi získat exkluzivní screenshot z připravovaného Call of Duty 14, Future warfare! :-)
|
|
|
|
| Bioware chystá na 7. listopadu "N7 day"... (+/- k 5. výročí vypuštění ME1).
http://masseffect.bioware.com/community/n7day/
Nejspíš to bude zas nějaká pytlovina ve stylu předchozích promo akcí BEAware, ale taky se může stát, že z toho vypadne něco opravdu užitečného i pro našince (i to se v minulosti párkrát stalo), takže aby pak nikdo neřek, že mu o tom nikdo neřek... :-D |
|
|
|
| Ještě k X3, hraju to příležitostně něco přes týden.
A začíná mě to chvílema srát... protože nikdo nic hráči nevysvětlí a neexistují ani nějaké webové manuály, jen fóra a rozdrobené wiki, třeba takovej příklad s turretama.
Všichni po mě teď na vyšší úrovni střílej rakety jeden zásah = smrt, raketa tě pronásleduje pořád.
Moje loď má 2 automatická děla, která by měla po raketách střílet a když se uprostřed boje budu raketě dost dlouho vyhejbat sama ji sejmout.
Ale hádejte co ať dělám co dělám turrety po raketě nestřílej, zkoušel sem nastavení, kupovat různé ingame lodní softy hledal po netu a prostě nic... paráda no. |
|
|
|
| Jinak asi tu Minecraft nikoho neoslovil (mně chvíli dost, pak půl roku ne a znovu mě začal bavit), ale pokud někoho jo, a nesleduje "Pantareinu záchodovou mísu", měl by se mrknout na tento můj příspěvek a vidět parodii "Minceraft Style" na Gangam style (obrazem je to vysloveně předělávka do stylu Minecraftu, ale ne přímo do hry).
Když jsem tak na to video koukal, říkal jsem si, jestli nám Minecraft taky třeba nevytvoří nový grafický "žánr" ne přímo pixelart, ale třeba jako v tom videu takový kostičkový art:-), ať už pro některé hry, nebo i pro něco jiného. Ono to v tom video vypadá hodně dobře.
Jinak pokud tu nikdo Minecraft nehrál aspoň chvíli, tak nebudu dál o něm mluvit, tak posedlý nejsem:-). Ale bylo bylo o čem. O jeho vlivu (ostatně viz FF, FanCity...), o tom, jak to tvůrci teď przní a překopali generování terénu a tím hru zkazili, nebo to zabugovali. Ale také o tom, jak třeba jeden člověk jen tak začal natáčet nijak nápaditou sérii ingame videí (putuje "na konec světa", kde má dojít pak k bugům při přetečení proměnných), a spojil to po úspěchu s charitou a vybral na konto Child's Play Charity už desítky tisíc dolarů atd. |
|
|
|
| Musím si vzpomenout příště pustit to video a projít tu X3 a někam poznamenat. |
|
|
|
| Mimochodem když ste se bavili o Kmotrovi vedle, shodou okolností sem zrovna dnes znovuobjevil ztracené znázornění "bezpečnosti v EVE". No sem rád, že ji už nehraju, bylo to chvílema k nasrání :-)
http://www.postavy.cz/obrazky/dila/eve-online-116748.jpg |
|
|
|
| První slova měla bejt Mvek, Avip :-) ne jen Mvek.. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|