Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3638 - 3657 / 8050Starší   Nejstarší

Mvek - 30. listopad 2012 14:08sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Je to off topic, ale by mě zajímalo, nakolik jsou ty problémy s karpálním tunelem dané pro určité lidi, a nakolik ne. Snad nikdy jsem k tomu neměl nakročeno, i když jsem hrál celý den nějaké Settlers apod. To jsem z toho spíš pak v noci blouznil a měl krvavé oči, jak moc jsem se na obrazovku soustředil.
A přitom nemám žádnou super polohu. Ale jo, chce to myš mít opravdu tak, aby člověk měl v podstatě pravý úhel lokte. Jinak mě spíš začalo bolet u lopatky, když jsem hrál u stolního počítače, kde jsem měl často myš dost vepředu a natahoval k ní ruku, i když ne moc.
AVip - 30. listopad 2012 14:04sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mirak:
Však u původních Falloutů je to snad úplně stejné, ne?

I proto už je taky nemůžu hrát... :-)
a
:-(
AVip - 30. listopad 2012 13:59sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mvek:
Ale tady ovládáš skupinu postav, navíc ti nic nebrání ve známém terénu (kde strávíš nejvíc času) kliknout na druhý konec mapy a čekat, až tam AI dobloudí.

V U7 taky... takže tohle argumentačně neobstojí a při přesunu vážně nepotřebuju (a NECHCI) klikat někam "do kšá"...

Teď samozřejmě nic proti nikomu a ničemu (a zde přítomným zvlášť), ale vývojářské kecy na téma, že do BG/Infinity Engine her nejde implementovat ovládání pohybu party z klávesnice jsou opravdu jen kecy lidí, kteří si nevidí dál, než na špičku nosu (a kterým bych opravdu ze srdce přál, aby strávili posledních deset - patnáct let vždy o krok napřed před zánětem karpálního tunelu - a jediné, co mne škodolibě těší, je to, že mají solidní šanci, že na to dříve či později přijdou sami a to dost brutálním způsobem).
Mirak - 30. listopad 2012 13:58sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Právě. Netvrdím, že jsem z toho nikdy neměl unavenou ruku (ale nic takového si nevybavuju), ale do nějakých bezduchých klikaček alá Diablo to má myslím zatraceně daleko.
Jinak vím, že to asi nemáš na mysli, ale u BG já klávesové zkratky vždycky využíval (pro označování a přepínání postav, používání quickslotů, přepínání do mapy, deníku, inventáře atd.) Navíc, jakmile jednou větší oblast projdeš, tak se dá využívat přesně ten postup, co popisuje Mvek (byť je pravda, že pathfinding není silná stránka hry :)

Však u původních Falloutů je to snad úplně stejné, ne?
Mvek - 30. listopad 2012 12:56sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
AVip: Ale tady ovládáš skupinu postav, navíc ti nic nebrání ve známém terénu (kde strávíš nejvíc času) kliknout na druhý konec mapy a čekat, až tam AI dobloudí.
AVip - 30. listopad 2012 12:44sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mirak: Ale byl... zkus Ultimu VII, u ní se tehdy v Bioware vydatně a dobře inspirovali, co se ovládání týče - a abych byl fér, přidali i hezkých pár zlepšení - a bohužel, naopak jedno zhoršení a sice nemožnost používat klávesnici při dlouhých přesunech (jako nic proti myši, ale při delší cestě mi má tendenci doslova upadnout pazoura a abych tak řekl,s věkem se tohle rozhodně nelepší :-D).

A abych nebyl špatně pochopen, já nemám problém se smíšeným ovládáním... ale čistě myším ano.

Mirak - 30. listopad 2012 12:40sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Aha, to mě nikdy nenapadlo, to bych nebyl schopnej hrát.
AVip - 30. listopad 2012 12:37sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mirak: Kurzorovými klávesami, via (vypnutý) num pad a nebo třeba i přes WASD... cokoliv, co mne nebude nutit mít ruku skoro permanentně na myši.

Mirak - 30. listopad 2012 12:24sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
U druhého bodu se celkem ztrácím, jaké ovládání by sis představoval?
AVip - 30. listopad 2012 12:19sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mirak: Pro mne to má dvě dealbreaking masařky...

1. je to jen na jednom poměrně obskurním prodejním serveru, až to bude na Steamu a/nebo Gogu, tak můžeme začít bavit (to se doufejme časem změní)

2. mám rád svůj karpální tunel a dokud někdo neimplemetuje alternativní ovládání via klávesnice, tak se BG nehodlám do konce života dotknout ani klackem (když to jakž takž uměla implementovat i pramáti všech isometrických "myších" RPG Ultima VII - a to už před nějakými dvaceti lety a její re-release via nový engine Exult to dotáhnul k dokonalosti-, nevím, proč by to neměla umět BG).
Mirak - 30. listopad 2012 12:10sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Vyšla Baldur's Gate: Enhanced Edition. Po zběžném dvacetiminutovém průzkumu se to jeví božsky :-)
AVip - 21. listopad 2012 20:34sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Generování systémů není problém, pokud jsou správně ošetřené výjimky, ať už manuální kontrolou nebo dobře napsaným programem (hrával jsem si se Stargenem a generátory planetárních textur)... naopak, občas z nich vypadne něco zajímavého, co by člověka normálně ani nenapadlo (a přitom je to zcela "reálné"), ale to bych šel OT.

Taj jako tak... na Steamu začal "autumn sale", takže pokud někdo neví, co s prachama... :-D
Já se třeba chci konečně podívat na toto:
http://store.steampowered.com/app/208600/
(Lunar Lander)
Razer - 21. listopad 2012 19:43sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Black: Na stranu druhou, taky si říkám, raději něco, nežli nic :-) člově nemůže chtít všechno.
Black - 21. listopad 2012 19:08sipka
ZAMĚŘIT
Black
Tak předpokládám, že ty hlavní uzlové soustavy budou dělané ručně, ale taková běžná soustava rudého obra s pár planetami a těžební kolonií apod bude imo dostačující vytvořená tou procedurální generací.
Razer - 21. listopad 2012 18:39sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Black: V žádném případě nechci předjímat, ale zkušenost miříká, že ručně dělané a vypiplané lokace(mapy) jsou vždy lepší, než nějakej random generátor.
Black - 21. listopad 2012 18:25sipka
ZAMĚŘIT
Black
No právě Elite používá procedurální generaci, takže by ty systémy prázdné být právě neměly. Tady by to mělo být vysvětlené, ale ještě jsem neměl čas se na to kouknout: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iTBvpd3_Vqk
Razer - 21. listopad 2012 18:12sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Black: EVE jich má mnoho stovek a stojí to stejně za prd, proč? Protože v mnoha prostě nikdo není - kromě občasného "kill" gangu co prolétne :)

Nechci malovat bubáka na zeď, ale mnohem víc by se mi líbilo 3 opravdu promakaných systémů s bitvami v prstencích, ohonech komet, vnitřku obrovské planety, nebo nad povrchem slunce kde občas bouchne erupce... ježiš těch možností je... Než 100 na chlup stejných prázdných .-(
Black - 21. listopad 2012 17:37sipka
ZAMĚŘIT
Black
100 hvězdnej systémů je nic. :D Nový Elite jich bude mít mnohem víc, pokuď tedy vyberou dost peněz.
Razer - 21. listopad 2012 11:42sipka
ZAMĚŘIT
Razer
A teď se prozměnu SC totálně rozpadnul layout, jakoby neměli aktivní css soubor ,p

Jinač i přes ukončetní raisingu částka pořád šplhá a je teď na 6,5M dolarů... opravdu neuvěřitelné modlím se, aby to nezmršili, ale mám strach, že to nakonec zmršej.

Začal sem bejt nedůvěřivej, když sem se dočetl, že díky + penězům udělají místo plánovanejch 30 celejch 100 hvězdnejch systémů.

Což, ale svědčí o tom, že hvězdnej systém bude zase jenom nudná klasika ve stylu asteroidy a skin planety/mlhoviny. .-/

Doufal sem vážně v něco víc.
Carth22 - 20. listopad 2012 07:24sipka
ZAMĚŘIT
Carth22
Mám teď rozehranou star trekovsky laděnou indie hříčku FTL - faster than light. Všem vřele doporučuji. Hrajete za loď "federace" která nese důležité informace o postupující invazi rebelů a snažíte se je dostat na poslední základnu na druhé straně herního vesmíru. Při hraní vidíte průřez lodí a ovládate posádku a všechny hlavní funkce. Takže obsazujete posádkou kormidlo, strojovnu, zbraně, atd. Cestujete pomocí FTL pohonu po sektorech a jednotlivých planetách a pomáháte přítelům, bojujete, nebo řešíte záhady vesmíru. Plněním questů je možné si postupně odemykat nové hratelné lodě či jejich "refity". Obtížnost hry je dána především vlnou rebelů, kteří vás tlačí napříč vesmírem a nedovolí vám prozkoumat včechna místa v sektoru, či se vracet. Hra je však dobře vybalancovaná a neschopnost prozkoumávat vše a generované prostředí odvrací stereotyp. Minimalistická grafika je skvělá a ke hře pasuje a dobře se při tom relaxuje. Takže pokud si chcete užít trochu star trek like hraní neváhejte.

Nejnovější   Novější 3638 - 3657 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o