|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8066 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Občas se vyplatí nechat si posílat newslettery i od distributorů her... Jsem registrovaný na fórum Paradox Interactive kvůli Cities in Motion a chodí mi newsletter, vždycky jsem ho zahazoval rovnou, až nedávno jsem zjistil, že mi díky tomu unikla příprava pokračování té hry (a mohl jsem tak vynechat koupi některých DLC, až kdybych opravdu nevěděl, co dělat). A tak jsem je začal prolétávat.
No a dneska jsem díky newsletteru získal Steam kód na Europu Universalis III i s dvěma rozšířeními. Protože slaví kulaté číslo odběratelů. |
|
|
|
| Military Arms of Ostravia :)
Ale ano, Square Enix je sice japonska firma, ale prave pred par rokmi kupili Eidos (so vsetkymi jeho znackami, vratane Hitmana alebo Tomb Raidera), tak sa i ten premenoval na Square Enix. |
|
|
|
| MickTheMage: Dík za upřesnění, teď si vzpomínám, že jsem i viděl rozhovor s "bílým" vývojářem.
Za bernou minci jsem bral onoho hlavního producenta či co to je Square enix a různé odkazy ve hře na Final Fantasy 27, japonské pizzy, sportovní magazíny s nějakejma japoncema všude po stolech i když se děj odehrává v Detroitu. |
|
|
|
| Razer Japoncik? Human Revolution robili francu...ehm Kanadania :) (Eidos Montreal) |
|
|
|
| Mirak:
že v původní Command and Conquer se jedna mise odehrává taky u Ostravy.
Tam by to spíš asi mohl být odkaz na bitvu z konce WWII. |
|
|
|
| Myslím, že v původní Command and Conquer se jedna mise odehrává taky u Ostravy. |
|
|
|
| Jen takový postřeh do nového Deus EX od Square Enix! Se dostala naše zemička ,)
Brokovnice a jejich vylepšení vyrábí "Military Arms of Ostrava" :-)
Asi tu byl nějakej japončík na dovolené/v lokalizaci dělá čech. |
|
|
|
| Jinak nám prakticky vymřely RTSky...
Sáhl sem tenhle víkend po jedné z posledních co vyšla Majesty 2 (dobře herně navazuje na první díl)
http://www.youtube.com/watch?v=s3XKifM9s-A
Za den a půl bylo dohráno, ale mohu doporučit na hře si dali autoří záležet a každá mise je zapamatovatelná, jiná a svým způsobem humorná... .
Třeba jeden král nechal povraždit celý svůj dvůr protože mu někdo zabil jeho lásku... . Všechno začíná klasicky tj. máte najít jejího ducha... no pak z toho vyleže, že královou milou byly dudy :-D a schoval mu je jeho poradce co je teď onen duch v "šatech". |
|
|
|
| Hezké.. Hamburg není zas tak daleko.. |
|
|
|
| :-)
Občas se tam prej mihne. |
|
|
|
| Tohle je taky svým způsobem hra, navíc nevím, zda AVip chodí do Plastikových modelů:-).
Miniature world - aneb pořádné vláčkoviště..." |
|
|
|
| Mirak: Tak zrovna tohle je killer chyba ne jen běžná chybka jako průhledné textury, tu sem nezneužíval. |
|
|
|
| Jinak ale ano, já hraji čím dál víc hry jinak. Nebaví mě hry, kde musím být nejrychlejší, nejsilnější apod. Já mám rád hry, kde stačí být nadprůměrný, ne nej. Soutěže a žebříčky jsem nikdy neměl příliš v lásce, ostatně realita je právě o té nadprůměrnosti obecně, a ne o tom být nejlepší ze všech. Stačí být mezi nejlepšími.
A tak zrovna u FTL mi nesedí koncept úniku před rebely, nikdy jsem neměl rád hry nebo mise, kde mě omezuje čas. Takže kdyby mi hra dávala více prostoru k rozvážnosti, tak by mi taky absence ani jednoho z těch bodů nechyběla. Kdyby to byl prostě ten styl hry, kdy létáte po vesmíru, objevujete planety, nakupujete, prodáváte, bojujete s piráty, a to vše řešeno tímto uživ. rozhraním, byl bych nadšen víc a absenci jakéhokoliv záchytného bodu bych nijak nekritizoval.
A ano, vím, že FTL spíše o tom NEJ a o spěchu, těm, co to mají rádi, to neberu, ale chtěl bych variace, a doufám, že by po jeho úspěchu mohlo přijít něco se stejným konceptem ovládání lodi a posádky, ale jiným průběhem hry. Třeba i mody, DLC apod.
(Tedy vím, že je tu možnost modu/cheatu, a to vypnout rebelskou flotilu, a časem o tom budu uvažovat, možná). |
|
|
|
| MickTheMage: Psal jsem to tu kvůli těm, kteří takovou hru odmítnou jen proto, že není žádný save.
Jinak ale částečně jsem jiný hráč, ale částečně stejně nesouhlasím, té hře chybí alespoň jedna z těchto věcí:
1) Uložení pozice po nějaké době (třeba na EXITu ze sektoru) - není to všespásné, pokud člověk špatně hraje, stejně bude muset nakonec hrát odznovu, protože už v době savu má špatnou konfiguraci apod.
2) Tutorialy/playground na některé prvky, třeba postupně odemykané, až se s tím člověk setká. Protože je chyba, když po mnoha opakováních (desítkách) získám nějakou technologii, třeba i důležitou, kterou potřebuji začít používat, ale s ní nemám žádnou zkušenost, a tak zbytečně dojdu ke game over a musím opakovat znovu dlouhou cestu, abych se k této technologii ani tentokrát neodstal a třeba zas narazil na jinou.
Člověk pak ty počáteční sektory prolétává automatizovaně, a tím spíš to pak voře, a tím spíš selže. Přitom tento problém by zmírnil kterýkoliv z výše uvedených bodů (a zrovna ty tutorialy nejsou ani trochu proti principu, prostě taková simulace, kterou si dám bokem, na různých situacích). |
|
|
|
| Razer: Máš pravdu, zní to divně :-) Ono vždy záleží jaké chyby Mně se vybavuje ta u Spellcrossu, kdy hráč může jít s penězi do mínusu a hře to nijak nevadí, že je člověk celé tažení v mínusu. Ale používal jsem to, když jsem Spellcross teprve začínal hrát, protože hra je už i tak dost těžká. |
|
|
|
| MickTheMage: Cheaty zásadně nepoužívám, ale chyby her jo, je to :-) Možná to zní divně, ale když to "pravidla" umožňují proč to nevyužít. |
|
|
|
| Mvek: Ne, ne a nie - je to cheat a nici to herny zazitok. Jadro hratelnosti je v tom, ze umries a hotovo - musis vsetko znova. Takto to oklamat, je... No, ale ako sa hovori - kazdy hra ako to umi (alebo ako ho to bavi :) ) |
|
|
|
| A kdyby někdo o FTL uvažoval, není pravda, že neexistuje save. Vždy, když je loď v bezpečí (tzn. po boji, po události, a ne zrovna v tom systému, kde jsou solární erupce), tak lze dát Quit and save. A pak si najít soubor continue.sav v dokumentech, který si lze zazálohovat.
Svým způsobem je to cheat, ale po x pokusech dělá ze hry něco hratelného:-).
I když je fakt, že jsem to zatím hrál jen na normální obtížnost, nikoliv na snadnou. |
|
|
|
| Až moc návykové... Chtěl jsem si zahrát trochu k pozdní snídani o dovolené, a pak jít něco dělat, a skončil jsem s tím až se stmíváním...
Každopádně prvky této hry by měly být v různých klonech Elite apod. prostě v těch, kde se ještě obchoduje (jednu jsem takovou free měl i na Palm PC). Aby člověk řešil takhle lépe management i aktivní ovládání systémů lodi, a přitom docela efektně i zábavně. Tady to přece jen je moc jednostranné na ten boj, navíc honěný časem (postupující rebelskou flotilou, která moji loď Federace pronásleduje).
Ale tak třeba díky úspěchu té hry budou další příběhy/nápady/rozšíření. |
|
|
|
| To FTL je fakt návykové... na Stemu mají tuším ještě dneska ještě větší sale... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

|