Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8066
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3592 - 3611 / 8066Starší   Nejstarší

Mvek - 25. leden 2013 18:01sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Razer: No jo, já vím, proč hraji starší kousky, nebo nezávislé hry teď díky Steamu:-).
Ale tohle by stejně nebyl můj šálek kávy. Já jsem divný hráč.

abych si hrů vůbec užil neužíval sem autonaváděcí vylepšení pro pušku,

Takový humorný příklad, kde máš dělat čárky i kvůli srozumitelnosti.
Razer - 25. leden 2013 00:59sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Tady názorný příklad, že je cosi s klíčovými částmi hry špatně .-(
http://www.youtube.com/watch?v=UQBDpi2F4_Y&feature=player_embedded
Razer - 25. leden 2013 00:53sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Jo a ještě takový dodatek, abych si hrů vůbec užil neužíval sem autonaváděcí vylepšení pro pušku, typhon, neviditelnost, vidění skrz zdi, pokročilou preditkci tras nepřátel... takže mi na konci zbylo asi 14 praxisů.
Razer - 25. leden 2013 00:41sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Deus Ex: Human Revolution

Doba pokročila, AAA herní tituly vydávají už jen korporace, ne samostatná studia a dle toho musí vypadat i herní obsah.

Podrobné srovnání s původním Deus Ex, který je zřejmě nejlepší hrou svého druhu (kombinace RPG a FPS/TPS) by si zasloužilo obsáhlý článek, ale zkusím to stručně.

Nový Deus je setsakra pořádně udělaná hra, prakticky sem nenarazil na nějaké herní nebo programové bugy (jen se párkrát sekla videosekvence). Namluvení je perfektní, hra je pokud procházíte všechny cesty a nepřátele nezabíjíte ale "jen" paralyzujete na dnešní poměry nezvykle dlouhá - místo plánovaného víkendu jsem promarnil celý týden... .

Dokonce i v leveldesingu je vidět ohromné množství vložené práce.
A musím říct, že i kdybych nakrásně dostal neomezený finanční limit a mohl si najmout koho bych chtěl nemohl bych zaručit, že udělám hru lepší... .

Přes to všechno úrovně původní nyní již stařičké hry ten nový snad v ničem kromě stealth prvku/grafiky nedosahuje.
Nejde o nostalgii původní DE sem hrál v roce 2009... .

Kdybych to měl říct na rovinu nový DE je hra pro dnešní "hloupou" generaci. V rozhovorech prakticky není možnost nějaké volby. Některé klíčové příběhové situace nemají logiku, nebo nejsou vůbec vysvětleny.

Dám příklad: do korporátní počítačové sítě se někdo vlamuje díky nějakému TV vysílači na střeše, problém se vyřeší jeho vypnutím... uhm jistě, přesně takhle fungují firewally :-)

Případně zcela klíčová věc příběhu tj. ovlivnění implantátů od různých společností nějakým druhem malých zkratů není vůbec vysvětleno... .

Nebo herní bosové... hráč je vždy vržen do malé místnosti kde s nimi musí bojovat (žádný stealth). Ok i na takové eventuality je člověk připraven a syslí si i v hard obtížnosti náboje do útočné pušky... . Jenže bos (3 bosové) jsou snad nesmrtelní... pak mě napadne užít granát a naprosto bez práce je po prvním, pak druhé, pak třetím... WTF absolutně žádný challenge!!! ale absolutně i na hard.

To samé finální střetnutí, je spíš nějaký výsměch. Nashromáždil sem si za hru arzenál smrti (protože sem nestřílel). Tj. granátomet náboje do něj, granáty, plasmovou pušku, plně upgradovanou útočnou... a čekal brutální finální souboj jako za starých časů. Dostalo se mi něčeho zcela retardovaného... bez nejmenší špetky nápditosti.


To samé ukončení příběhu namísto jasné volby jako v případě DE 1 člověka čeká nějakej rádoby důležitej sliz kde o osudu lidstva namísto činnů má rozhodnout nějaká videoreportáž :-D panebože...!

No už to zas moc roztahuju... . Takže ve zkratce nový DE je kvalitní dobře udělaná hra dnešní doby, bohužel to se rovná opravdu divná obtížnost, průměrný leveldesign a pomrvení dobře rozjetého příběhu politickou korektností a autocenzurou na konci.


BTW takovej dost důležitej postřeh, asi 40 procent hry se odehrává v číně. Z nějakého naprosto neznámého důvodu vypadá a mluví polovina číňanů (většinou bezďáci a mafiáni) jako US černoši... . Což se nezlobte ale působilo to na mě vážně divně a nevěděl sem si co si o tom myslet.... a takových zčista jasna nepochopitelných věcí je semtam víc, např nemožnost někam na mapě vyskočit díky jakési neviditelné zábraně... jo to si pak člověk těch augmentů na skákání do výšky vážně užije .-D


Ale potěšilo, že Bop Page a ostatní I. se sjeli na konferenci do Prahy a bylo to i v novinách ,,--D
Mvek - 21. leden 2013 19:31sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Občas se vyplatí nechat si posílat newslettery i od distributorů her... Jsem registrovaný na fórum Paradox Interactive kvůli Cities in Motion a chodí mi newsletter, vždycky jsem ho zahazoval rovnou, až nedávno jsem zjistil, že mi díky tomu unikla příprava pokračování té hry (a mohl jsem tak vynechat koupi některých DLC, až kdybych opravdu nevěděl, co dělat). A tak jsem je začal prolétávat.
No a dneska jsem díky newsletteru získal Steam kód na Europu Universalis III i s dvěma rozšířeními. Protože slaví kulaté číslo odběratelů.
MickTheMage - 17. leden 2013 19:24sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Military Arms of Ostravia :)

Ale ano, Square Enix je sice japonska firma, ale prave pred par rokmi kupili Eidos (so vsetkymi jeho znackami, vratane Hitmana alebo Tomb Raidera), tak sa i ten premenoval na Square Enix.
Razer - 17. leden 2013 18:32sipka
ZAMĚŘIT
Razer
MickTheMage: Dík za upřesnění, teď si vzpomínám, že jsem i viděl rozhovor s "bílým" vývojářem.

Za bernou minci jsem bral onoho hlavního producenta či co to je Square enix a různé odkazy ve hře na Final Fantasy 27, japonské pizzy, sportovní magazíny s nějakejma japoncema všude po stolech i když se děj odehrává v Detroitu.
MickTheMage - 17. leden 2013 18:29sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Razer Japoncik? Human Revolution robili francu...ehm Kanadania :) (Eidos Montreal)
AVip - 17. leden 2013 16:23sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mirak:
že v původní Command and Conquer se jedna mise odehrává taky u Ostravy.

Tam by to spíš asi mohl být odkaz na bitvu z konce WWII.
Mirak - 17. leden 2013 14:06sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Myslím, že v původní Command and Conquer se jedna mise odehrává taky u Ostravy.
Razer - 17. leden 2013 13:38sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Jen takový postřeh do nového Deus EX od Square Enix! Se dostala naše zemička ,)

Brokovnice a jejich vylepšení vyrábí "Military Arms of Ostrava" :-)

Asi tu byl nějakej japončík na dovolené/v lokalizaci dělá čech.
Razer - 14. leden 2013 17:21sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Jinak nám prakticky vymřely RTSky...

Sáhl sem tenhle víkend po jedné z posledních co vyšla Majesty 2 (dobře herně navazuje na první díl)
http://www.youtube.com/watch?v=s3XKifM9s-A

Za den a půl bylo dohráno, ale mohu doporučit na hře si dali autoří záležet a každá mise je zapamatovatelná, jiná a svým způsobem humorná... .

Třeba jeden král nechal povraždit celý svůj dvůr protože mu někdo zabil jeho lásku... . Všechno začíná klasicky tj. máte najít jejího ducha... no pak z toho vyleže, že královou milou byly dudy :-D a schoval mu je jeho poradce co je teď onen duch v "šatech".
Telemachus Rhade - 07. leden 2013 09:15sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Hezké.. Hamburg není zas tak daleko..
AVip - 06. leden 2013 09:00sipka
ZAMĚŘIT
AVip
:-)
Občas se tam prej mihne.
Mvek - 05. leden 2013 23:27sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Tohle je taky svým způsobem hra, navíc nevím, zda AVip chodí do Plastikových modelů:-).

Miniature world - aneb pořádné vláčkoviště..."
Razer - 31. prosinec 2012 15:15sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Mirak: Tak zrovna tohle je killer chyba ne jen běžná chybka jako průhledné textury, tu sem nezneužíval.
Mvek - 31. prosinec 2012 15:05sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Jinak ale ano, já hraji čím dál víc hry jinak. Nebaví mě hry, kde musím být nejrychlejší, nejsilnější apod. Já mám rád hry, kde stačí být nadprůměrný, ne nej. Soutěže a žebříčky jsem nikdy neměl příliš v lásce, ostatně realita je právě o té nadprůměrnosti obecně, a ne o tom být nejlepší ze všech. Stačí být mezi nejlepšími.

A tak zrovna u FTL mi nesedí koncept úniku před rebely, nikdy jsem neměl rád hry nebo mise, kde mě omezuje čas. Takže kdyby mi hra dávala více prostoru k rozvážnosti, tak by mi taky absence ani jednoho z těch bodů nechyběla. Kdyby to byl prostě ten styl hry, kdy létáte po vesmíru, objevujete planety, nakupujete, prodáváte, bojujete s piráty, a to vše řešeno tímto uživ. rozhraním, byl bych nadšen víc a absenci jakéhokoliv záchytného bodu bych nijak nekritizoval.

A ano, vím, že FTL spíše o tom NEJ a o spěchu, těm, co to mají rádi, to neberu, ale chtěl bych variace, a doufám, že by po jeho úspěchu mohlo přijít něco se stejným konceptem ovládání lodi a posádky, ale jiným průběhem hry. Třeba i mody, DLC apod.
(Tedy vím, že je tu možnost modu/cheatu, a to vypnout rebelskou flotilu, a časem o tom budu uvažovat, možná).
Mvek - 31. prosinec 2012 15:00sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
MickTheMage: Psal jsem to tu kvůli těm, kteří takovou hru odmítnou jen proto, že není žádný save.

Jinak ale částečně jsem jiný hráč, ale částečně stejně nesouhlasím, té hře chybí alespoň jedna z těchto věcí:

1) Uložení pozice po nějaké době (třeba na EXITu ze sektoru) - není to všespásné, pokud člověk špatně hraje, stejně bude muset nakonec hrát odznovu, protože už v době savu má špatnou konfiguraci apod.

2) Tutorialy/playground na některé prvky, třeba postupně odemykané, až se s tím člověk setká. Protože je chyba, když po mnoha opakováních (desítkách) získám nějakou technologii, třeba i důležitou, kterou potřebuji začít používat, ale s ní nemám žádnou zkušenost, a tak zbytečně dojdu ke game over a musím opakovat znovu dlouhou cestu, abych se k této technologii ani tentokrát neodstal a třeba zas narazil na jinou.

Člověk pak ty počáteční sektory prolétává automatizovaně, a tím spíš to pak voře, a tím spíš selže. Přitom tento problém by zmírnil kterýkoliv z výše uvedených bodů (a zrovna ty tutorialy nejsou ani trochu proti principu, prostě taková simulace, kterou si dám bokem, na různých situacích).
Mirak - 31. prosinec 2012 14:13sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Razer: Máš pravdu, zní to divně :-) Ono vždy záleží jaké chyby Mně se vybavuje ta u Spellcrossu, kdy hráč může jít s penězi do mínusu a hře to nijak nevadí, že je člověk celé tažení v mínusu. Ale používal jsem to, když jsem Spellcross teprve začínal hrát, protože hra je už i tak dost těžká.
Razer - 31. prosinec 2012 14:05sipka
ZAMĚŘIT
Razer
MickTheMage: Cheaty zásadně nepoužívám, ale chyby her jo, je to :-) Možná to zní divně, ale když to "pravidla" umožňují proč to nevyužít.

Nejnovější   Novější 3592 - 3611 / 8066Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o