|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Razer: Ale přece WoL tvoří uzavřený celek. (SC1 do toho teď prostě nepleťme) Ber to jako film. Je spousta filmů, u kterých se očekává pokračování a ta pokračování vychází klidně po třech nebo čtyřech letech (přestože by ten film určitě dokázali natočit dřív)
Jinak Command and Conquer hry beru jako sice docela zábavné strategie, ale po příběhové stránce to podle mě není žádná hitparáda. A jak C&C, tak Red Alert jsou spíš takové splácance všeho možného, hlavně aby to bylo co nejvíc "cool" |
|
|
|
| Mirak: No jde o to, že jsem nedostal kompletní díl .-/ dostal sem jen jeho 1/3... .
Třeba ten singl Stara je pouze o příběhu, skutečnou pařbu člověk zažije až v multiplayeru...
Ale tak myslím, že si rozumíme.
Jinak jak psal Blackie bude hodně záležet na tom jak tahle první vlna crowdfundingových věcí dopadne. Jestli to bude jen vypočítavý průšvih nastane obecně problém.
A pak taky na co sem narážel je, že WoL byl sice bez debat dobrou hrou, ale většina z nás ho posuzuje necelou dekádu starou optikou... . Třeba jeden z posledních konkurentů 5 let starej Tiberian byl podle mě co se týče singlu jasně lepší... RTS vše bylo plynulejší atd.. No prostě bejt alespoň NĚJAKÁ soudobá konkurence šlo by i to nadšení o nějaké stupně dolů... a k tomu se holt snažím trochu přihlížet. Jinak Starcraft sem měl vždycky raději než třeba Wara... |
|
|
|
| Pravda, např. Baldur's Gate: Enhanced edition byl v původní verzi vyloženě ostuda. Jako chápu, že to dělá pár lidí na koleně a určitě to není snadná práce, ale když jsem jim povedlo rozhasit i věci, které předtím fungovaly, tak to je napřesdržku.
Vyšlo to tak o půl roku dřív než mělo. Teď už je asi vše v pořádku, ale lituju ty, kteří se na to tak těšili a kupovali to v první den. |
|
|
|
| No záleží jak ta známá jména, která se teď zafinancovala přes Kickstarter (Wasteland, Torment nebo Project Eternity), dopadnou, pokuď to studia nezvládnou a výsledné hry nebudou mít dostatenou kvalitu, tak by to mohlo crowdfunding poškodit. |
|
|
|
| Ono u her se ukazuje, že není žádná tragédie, když se kvalita her A titulů zhoršuje, protože to víc a víc využívá indie a další nezávislá tvorba, free i placená, a ve výsledku myslím donutí velká studia zase na kvalitu dbát.
A i když tedy na některé druhy her je třeba už nějaké ty miliony mít, tak to zase řeší rozmach financování her hráči. |
|
|
|
| Black: Odstřihnuté to určitě není, v HotS tam cosi má být. Ono je pravda, že celá flotila UED byla po cestě k Zemi vlastně zničena (akorát pár zběhů teď pracuje jako žoldáci, což ve WoL bylo) a přestože Kerriganová "vyhrála", tak se stáhla do ústraní a žádné jiné významné mocenské změny jinak moc nenastaly. Mengsk a Dominion zase zrekonstruovali Korhal a zuřivě vyvíjeli nové technologie, Raynor a jeho banda se čtyři roky litovala a chlastala a krom pár akcí činná nebyla, Zeratul šel hledat proroctví a Artanis s zbytkem Protossů si šel lízat rány zpátky na Shakuras.
No a pokud tuším správně, tak už ve WoL se dost možná jedna postava z Brood Waru objevila, ale úplně potvrzené to ještě není. |
|
|
|
| To, že děj Brood War skoro ignorují mě také zaskočilo, zase se mi ale zdá divné, že by to prostě odstřihli, možná si to šetří na poslední datadisk. |
|
|
|
| Razer: Tak víš jak, já sám to moc nemusím a neskáču mezi díly ať u filmu, hry, knihy nebo seriálu. Ale pravdou je, že Starcraft II se dá po přečtení manuálu dost bez problémů hrát bez znalosti jedničky (navíc nevím, jestli si někdo všiml, ale události z Brood Waru jsou krom pár drobných zmínek téměř ignorovány).
Tvůj postoj sice chápu, ale fakt si nemyslím, že argument "na další díly se čeká moc dlouho" by měl hru automaticky takhle sepsout. Když to trapně napasuju na Trek a trochu to přeženu, tak mi taky nějak nevadí, že si teď jedu prakticky 50letou historii nějakého díla :-)
Za sebe fakt musím říct, že jsem rád, že SCII není jedna hra, kde se tři kampaně odbydou každá po deseti misích a nazdar. Někdo to může vnímat jako rejžování, ale pořád mi to přijde lepší než vydávat co tři měsíce narychlo splácaná DLC. (Ukažte mi hru, ke které vyšlo 4 a víc DLC a každý z těchto přídavků byl pak skutečně kvalitní...) |
|
|
|
| Mirak: Jde mi o to, že na příběh kompletního 2. dílu se čekalo a bude čekat bez přehánění 20 let.
Jestliže se plánuje i 3. díl mohl bych se ho dožít tak v 50 letech, přestože sem fanda jistých věcí, nejsem si jist, jestli mě to tou dobou už taky nějak nepřejde a já prostě o ten zážitek nepřijdu...
A btw všichni víme co se i se silnou IT firmou může stát za 25 let.... a pak to dopadne ještě hůř než Falouti. |
|
|
|
| Mirak:
Jsem rád, že si s tím vyhráli než aby vydávali poloviční produkt, jak je v dnešní době zvykem.
Vím, že budu za rejpala, ale při podobném způsob vydávání jde rovněž o "poloviční produkt"... :-)
Nicméně, souhlasím, že je lepší, když to vychází pomalu a hráči si to mají možnost užít, než aby to byl zas nějaký "rush job", kde by sice nominálně bylo všechno, ale pak by další rok vycházela DLC a pod., která by potichu doplnila, co při vydání chybělo (tímto zdravím zejména -ale nejen- EA a jejich produkci za posledních pár let).
|
|
|
|
| Razer:
Já nevím, netvrdím, že ta doba mezi hrami je optimální, ale proč by se to mělo kvůli tomu tak strašně zatracovat taky nechápu. Jsem rád, že si s tím vyhráli než aby vydávali poloviční produkt, jak je v dnešní době zvykem. Necelé tři roky je hodně, ale aby to vycházelo jak CoD, to už mi přijde jako průjem.
a to platí tedy i o té hrací době oproti třeba střílečkám mezi náma
To ale přece neznamená, že by se za to SC nemohl pochválit. Téměř 30 misí, které jsou navíc nápadité a velice odlišné, je množství, které by patřilo k vysokým i v minulosti (navíc ta rozmanitost nebo počet jednotek je něco, co se dřív moc nenosilo)
A ano, jsem určitě zaujatý. Stacraft univerzum považuju za skvělé, stejně jako příběhy a postavy v něm. Dohrál jsem vše, co se dalo, přečetl každou knihu, povídku a komiks a proto vím, jak dobré a relativně konzistentní to univerzum je a jak dobře se o něj Blizzard stará... (Např. tak jako předtím u WoL umisťuje teď Blizzard na své stránky velice kvalitní tématické povídky k příležitosti vydání HotS. Kdo jiný tohle dělá?) |
|
|
|
| Mirak: Kdyby 2 díl b) následoval po roce a 2 díl c) po dalším roce a dnes už jsme se těšili rok na 3 díl neřekl bych ani ň.
Takhle se blahem rozplývat nemohu.
BTW ono je snadné být nejlepším RTS když jsi jediným RTS :-p (a to platí tedy i o té hrací době oproti třeba střílečkám mezi náma) |
|
|
|
| Na jednu stranu mě štve, že to takhle natahují, ale délka kampaně byla solidní + tam byly ty různé challange mise. Navíc se přecijen Blizzard o své hry stará, takže postupně vycházejí různé speciální mapy do multiplayeru a i komunita tvoří velmi dobré a zábavné mapy.
Každopádně lepší si počkat než dopadnout jako CoD kde se chrlí jeden díl za druhým. |
|
|
|
| Razer: Silnej nesouhlas, protože ty přehlížíš úplně něco jiného. "První" kampaň má i s alternativními misemi dohromady 29 misí. Hrací doba je na dnešní dobu obrovská. A to k tomu nepočítám multiplayer.
Jsem naopak moc rád, jakou strategii v tomhle případě Blizzard zvolil. Regulérní datadisk, který má kampaň hodnou celé hry, žádné trapné DLC, cena je nižší než za původní hru (přesto s téměř stejnou délkou původní hry) |
|
|
|
| Mirak: Za perlu bych to rozhodně neoznačoval.
Nicméně na dnešní dobu to byl jasný nadprůměr.
Ale nejde přehlédnout nebo odpustit, že místo druhého dílu na který se čekalo přes dekádu jsme se dočkali vlastně pouze 1. kampaně! Druhého dílu a na 2. kampaň jsme museli čekat 3-4? roky do dnes...
Ostatně to je nová oficiální strategie Blizzu natahovat životnost slavných značek na dekády za každou cenu a třeba i absencí "neoblíbených" pokračování. |
|
|
|
| btw. dnes vyšel Starcraft II: Heart of the Swarm.
K Wings of Liberty jsem se dostal až nedávno a musím říct, že jsem si to náramně užil. Sice to není až tak úžasné syrové sci-fi, jako byl původní Starcraft, ale v dnešním herním světě je to skutečně perla. |
|
|
|
| Hmm tak bych možná mohl dohnat svou mezeru od prvního dílu... ten byl opravdu povedenej. |
|
|
|
| Mass Effect 3: Citadel
Rok se rokem sešel a máme tu zřejmě už definitivně poslední DLC pro ME3.
Asi si všichni pamatují ne úplně povedená koncová DLC pro ME1 (Pinnacle Station) a ME2 (Arrival).
O Citadel se dá říci jen to, že je "Pinnacle Station done right", s lehkým přídavkem Arrivalu, který kupodivu až tak nevadí.
DLC stojí 1200 Bioware bodů, což je hodně, ovšem ve srovnání s předchozím DLC Omega, které stálo stejný obnos se zdá cena přiměřenější - hlavně z toho důvodu, že se jedná vlastně o tři DLC v jednom:
- hlavní zápletka (o tom za chvíli)
- veliká party (a obecně setkání s přáteli)
- single "multiplayer" v aréně, který má -kupodivu- hlavu a patu a jde "odněkud někam".
Hlavní zápletka není nic extra šokujícího, co ovšem má značné grády a "shock value" je hlavní padouch (v tuto chvíli nebudu spoilovat) - osobně nemám moc rád boss fighty, ale tenhle stojí za to.
Celkově se jedná o asi nejlepší placené DLC pro ME3, pokud bych měl udělat žebříček ME3 DLC, vypadal by asi následovně:
1. Citadel
2. From Ashes
3. Leviathan
4. Omega
P.S. pokud žije Wrex, tak se po dobu DLC přidá jak do party, tak i na párty (pokud bude pozván)
P.P.S. Možná přijde i Blasto... :-) |
|
|
|
| Mirak: Můžu, ale oba jsou tak pěkné! |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|