|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| MickTheMage: Sakra, to vypadá zajímavě! Ale Romulanská REPUBLIKA?! Pfuj!
|
|
|
|
| MickTheMage: Saka, to vypadá lákavě! :-)
|
|
|
|
| Mvek: Přiměj se radějí dřív než pozdějí ze zrpáv se zdá že to pitvořej čím dál tím víc. Já měl před rokem docela dobrej zážitek z online "singlu" :-) |
|
|
|
| Kdysi jsem měl z cover DVD RollerCoaster Tycoona 3, ale na 1024 se to hrálo blbě a neměl jsem tak výkonný počítač, abych mohl dost grafiku vytáhnout (to rozlišení ale byla největší limitace), mělo to co se týče rozlišení dost nemotorné UI.
Teď jsem ho rozehrál znovu v kompletní edici z GOG a baví mě, i když jsem si trochu na dobrou grafiku roku 2004 zvykal. Bohužel hra má obskurní rozlišení (mimo klasických 4:3), takže to hraji stejně s černými pruhy (ale ne 4:3), a bohužel růyné dialogy jsou natvrdo malé (třeba výběr stromů a dalších dekorací, ten hrozně otravuje prolistovat).
Ale překvapuje mě, že po 9 letech není nová verze. Ta série přece snad byla úspěšná i s 3D verzí a dneska by to mohla být vizuální mňamka, včetně těch jízd na vlastních atrakcích. |
|
|
|
| Jsem zvědav, kdy se k STO přiměju. Nějak jsem nedohrál tutorial:-). Ale tehdy to bylo i z technických důvodů (mně to na počítači děsně dlouho loadovalo, takže na cestu turbovýtahem k transportní místnosti jsem si mohl opravdu i udělat čaj, ne jen na něj postavit). |
|
|
|
| To jak té Romulance vlají vlasy ve větru je fakt cool. |
|
|
|
| Nejsem si jistej jestli sem to tady při uvedení WoL postoval - bylo to taky na lapu
Banelings
http://www.youtube.com/watch?v=fzMhh8zhTiY&feature=player_embedded#! |
|
|
|
| Mě se třeba dějová linka Tiberian série zamlouvala (až na ten poslední paskvil). Red Alert tam je to opravdu taková splácanina a parodie, ale u Tiberianu bych to netvrdil. I když u toho Tiberianu vždycky hodně dělal Kucan jako Kane. |
|
|
|
| Razer: Ale přece WoL tvoří uzavřený celek. (SC1 do toho teď prostě nepleťme) Ber to jako film. Je spousta filmů, u kterých se očekává pokračování a ta pokračování vychází klidně po třech nebo čtyřech letech (přestože by ten film určitě dokázali natočit dřív)
Jinak Command and Conquer hry beru jako sice docela zábavné strategie, ale po příběhové stránce to podle mě není žádná hitparáda. A jak C&C, tak Red Alert jsou spíš takové splácance všeho možného, hlavně aby to bylo co nejvíc "cool" |
|
|
|
| Mirak: No jde o to, že jsem nedostal kompletní díl .-/ dostal sem jen jeho 1/3... .
Třeba ten singl Stara je pouze o příběhu, skutečnou pařbu člověk zažije až v multiplayeru...
Ale tak myslím, že si rozumíme.
Jinak jak psal Blackie bude hodně záležet na tom jak tahle první vlna crowdfundingových věcí dopadne. Jestli to bude jen vypočítavý průšvih nastane obecně problém.
A pak taky na co sem narážel je, že WoL byl sice bez debat dobrou hrou, ale většina z nás ho posuzuje necelou dekádu starou optikou... . Třeba jeden z posledních konkurentů 5 let starej Tiberian byl podle mě co se týče singlu jasně lepší... RTS vše bylo plynulejší atd.. No prostě bejt alespoň NĚJAKÁ soudobá konkurence šlo by i to nadšení o nějaké stupně dolů... a k tomu se holt snažím trochu přihlížet. Jinak Starcraft sem měl vždycky raději než třeba Wara... |
|
|
|
| Pravda, např. Baldur's Gate: Enhanced edition byl v původní verzi vyloženě ostuda. Jako chápu, že to dělá pár lidí na koleně a určitě to není snadná práce, ale když jsem jim povedlo rozhasit i věci, které předtím fungovaly, tak to je napřesdržku.
Vyšlo to tak o půl roku dřív než mělo. Teď už je asi vše v pořádku, ale lituju ty, kteří se na to tak těšili a kupovali to v první den. |
|
|
|
| No záleží jak ta známá jména, která se teď zafinancovala přes Kickstarter (Wasteland, Torment nebo Project Eternity), dopadnou, pokuď to studia nezvládnou a výsledné hry nebudou mít dostatenou kvalitu, tak by to mohlo crowdfunding poškodit. |
|
|
|
| Ono u her se ukazuje, že není žádná tragédie, když se kvalita her A titulů zhoršuje, protože to víc a víc využívá indie a další nezávislá tvorba, free i placená, a ve výsledku myslím donutí velká studia zase na kvalitu dbát.
A i když tedy na některé druhy her je třeba už nějaké ty miliony mít, tak to zase řeší rozmach financování her hráči. |
|
|
|
| Black: Odstřihnuté to určitě není, v HotS tam cosi má být. Ono je pravda, že celá flotila UED byla po cestě k Zemi vlastně zničena (akorát pár zběhů teď pracuje jako žoldáci, což ve WoL bylo) a přestože Kerriganová "vyhrála", tak se stáhla do ústraní a žádné jiné významné mocenské změny jinak moc nenastaly. Mengsk a Dominion zase zrekonstruovali Korhal a zuřivě vyvíjeli nové technologie, Raynor a jeho banda se čtyři roky litovala a chlastala a krom pár akcí činná nebyla, Zeratul šel hledat proroctví a Artanis s zbytkem Protossů si šel lízat rány zpátky na Shakuras.
No a pokud tuším správně, tak už ve WoL se dost možná jedna postava z Brood Waru objevila, ale úplně potvrzené to ještě není. |
|
|
|
| To, že děj Brood War skoro ignorují mě také zaskočilo, zase se mi ale zdá divné, že by to prostě odstřihli, možná si to šetří na poslední datadisk. |
|
|
|
| Razer: Tak víš jak, já sám to moc nemusím a neskáču mezi díly ať u filmu, hry, knihy nebo seriálu. Ale pravdou je, že Starcraft II se dá po přečtení manuálu dost bez problémů hrát bez znalosti jedničky (navíc nevím, jestli si někdo všiml, ale události z Brood Waru jsou krom pár drobných zmínek téměř ignorovány).
Tvůj postoj sice chápu, ale fakt si nemyslím, že argument "na další díly se čeká moc dlouho" by měl hru automaticky takhle sepsout. Když to trapně napasuju na Trek a trochu to přeženu, tak mi taky nějak nevadí, že si teď jedu prakticky 50letou historii nějakého díla :-)
Za sebe fakt musím říct, že jsem rád, že SCII není jedna hra, kde se tři kampaně odbydou každá po deseti misích a nazdar. Někdo to může vnímat jako rejžování, ale pořád mi to přijde lepší než vydávat co tři měsíce narychlo splácaná DLC. (Ukažte mi hru, ke které vyšlo 4 a víc DLC a každý z těchto přídavků byl pak skutečně kvalitní...) |
|
|
|
| Mirak: Jde mi o to, že na příběh kompletního 2. dílu se čekalo a bude čekat bez přehánění 20 let.
Jestliže se plánuje i 3. díl mohl bych se ho dožít tak v 50 letech, přestože sem fanda jistých věcí, nejsem si jist, jestli mě to tou dobou už taky nějak nepřejde a já prostě o ten zážitek nepřijdu...
A btw všichni víme co se i se silnou IT firmou může stát za 25 let.... a pak to dopadne ještě hůř než Falouti. |
|
|
|
| Mirak:
Jsem rád, že si s tím vyhráli než aby vydávali poloviční produkt, jak je v dnešní době zvykem.
Vím, že budu za rejpala, ale při podobném způsob vydávání jde rovněž o "poloviční produkt"... :-)
Nicméně, souhlasím, že je lepší, když to vychází pomalu a hráči si to mají možnost užít, než aby to byl zas nějaký "rush job", kde by sice nominálně bylo všechno, ale pak by další rok vycházela DLC a pod., která by potichu doplnila, co při vydání chybělo (tímto zdravím zejména -ale nejen- EA a jejich produkci za posledních pár let).
|
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|