Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3460 - 3479 / 8050Starší   Nejstarší

Mvek - 03. duben 2013 14:28sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Ad Locomotion - no, docela by mě někdy zajímalo srovnání s OpenTTD. Mně se nelíbila grafika, když vyšlo. Takový kočkopes, sice máme hezké zatáčky pro vlak, ale máme stále 45 stupňů svah krajiny a možná i pro silnice?

Takže já když už, tak se radši vrátím k Open TTD, který ušel velký kus cesty, má taky tramvaje a je úžasný. Jen mi chybí stále to, že prostě se generují lidi a je jedno, kam je vozím, až na speciální pobídky. A je snaha to změnit, ale to jsou zatím hodně alpha verze modů.
To má snad Locomotion jinak?
Mvek - 03. duben 2013 14:17sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Anno vypadá zajímavě, mohl bych se už podívat na to, jak které verze dopadly. Němci to dělají hodně precizně, takže s vizuální stránkou a nedostatkem možností k piplání asi problém nebudu mít:-). Ale hrál jsem kdysi jednu z nejstarších verzí (2D) a nešlo mi to moc a nebavilo mě to. Ale to bylo asi jen demo.



Ad CiM2 - bude co zkoumat, zapomněl jsem ještě zmínit, co uvádějí v Dev. denících na fóru, že je možné hrát sandbox i tak, že člověk udělá třeba jen jednu ulici s pár domama (nebo si nechat vygenerovat budovy) a pak začne hrát, že díky hraní a stavění dalších ulic se bude město stavět samo.
Nicméně s tím souvisí, že se obávám, že můžu stavět jen chodníky a silnice, takže to bude moc generické město bez zeleně... uvidíme. Nebo někdo udělá taky mod, že půjde využít věci z editoru map.

A btw. jízdní řády jdou tak daleko, že edy nejen řeknete intervaly v dané denní době (a snad jde dělat úplně svoje) a ono vám to ukáže, kdy ten spoj vyjede z depa v schematickém jízdním řádu, ale můžete také říct, jestli se budou používat malé, střední nebo velké spoje (když není, použije se z depa jiný), takže na noc posílat třeba malé, levnější vozy.

A sice normálně musí linka končit a začínat v depyu, ale jde říct, že tam nebude zajíždět, pak tam zajede až na konci doby, třeba na noc.
Razer - 03. duben 2013 13:05sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Koukám jeden budovatel vedle druhého.

Zkuste kdyžtak Anno 1404 - sice sem se zasek někde ve 4 misi ale vám by to myslím vyhovovalo je to zřejmě nejlepší budovatelská simulace kolonizování ostrovů ve středověku.
Mvek - 03. duben 2013 12:09sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
TelemachusRhade: Absence venkova není pro mě vysloveně mínus, spíš absence budov pro venkov... Jinak sjem myslel jen kousek, něco jako v CiM1, tam to bylo imho ve všech mapách dobře vybalancováno.

Pochybuji, že by tam byl takový detail ohledně čtvrtí, ale určitě vizuálně tam jsou chudé, šedé... Ale lze řidičům nejen měnit plat, ale i říct, nakolik povolí přeplnění vozidla (takže už můžeš mít třeba 14/10 obsazenost).

Právě ta velikost mapy je ten problém proč imho ještě omezily detaily co do grafiky. Ta města jsou obří, SimCity je naopak prťavoučké. Nové SimCity má mapy o velikosti středních z SC 4. A přitom mapy v CiM2 jsou možná tak od té velké velikosti SC4.

Ale mně tedy nároky nepřišly velké, ale na SC jsem nekoukal. Na druhou stranu na mém sestavě, kterou jsem sem ještě nehodil, to šlape na HD na max grafiku (ale antialiasing je jen jako checkbox a je slabý, vidím dost zubaté šikmé hrany, budu muset zkusit přebít nastavení grafiky ovladači). Přišlo mi to naprosto plynulé, ale ano, měl jsem tak 10 vozidel a dvě linky.

Běží to prý na engine Unity. Ale já nejsem znalec.
Telemachus Rhade - 03. duben 2013 10:59sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek:
...je na začátku 50 tisíc obyvatel a je větší než Berlín v CiM1...Chybí mi tu třeba klasický venkov

Tohle plně oceňuju. Na venkově postavíš bus linku, která bude jezdit jednou za 2 hodiny. Nevím jestli je to úplně to pravé.. Naopak by mě zajímalo, jestli tam třeba budou nějaké chudé, zanedbanější čtvrtě, kam se budou autobusáci bát jezdit :)

Co mi ale trochu vadí jsou systémové nároky, které jsou o 2 třídy výš, než nové SimCity, nebo Tomb Raider. Tady optimalizace asi opět brutálně selhala :-(
Mvek - 03. duben 2013 10:45sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Traffic Giant má hlavně roztomilou grafiku a v něčem byl lepší než CiM 1.
Tohle má moc studené barvy a tím, jak to jsou hlavně americké budovy, tak mi mapy připadají moc generické (jako by tu ještě víc chyběly dekorace jako nějaké ty parky apod., jen doslova pár druhů), což je škoda, že to člověk aspoň nemůže upravit, když jinak může stavět silnice a budovy se podle dopravy staví (! - jen za den funkce jedné trolejbusové linky se mi postavil u depa a zastávky činžák).

Neomezené peníze tu jsou v sandbox hře, mrknu, co jsou další 2 checkboxy.


Dneska večer opět vyzkouším, tak dám vědět víc, zatím u mnoha připomínek nevím, zda to není jen můj omyl. Na fóry jsem viděl spoustu komentářů, ale to jsem nezažil. A dneska navíc má být večer (jestli jsme UTC+2) živý vstup od tvůrců, ukázka nějakých věcí a odpovědi na otázky, které jsme mohli dávat na fórum den.

Jinak sjem zvědavý na MULTIPLAYER, jestli bude mít smysl. Zatím se jim rozbilo lobby, tak to prý šlo jen přímo při znalosti IP hosta. Nevím, jak bude řešený (i co se týče ukládání, přece to není hra na hodinu).

Myslím si, že až vyladí případné drobné bugy či třeba někde mailčko vylepší GUI, tak ta hra bude opravdu simulace velice blízká realitě. Ovšem mrzí mě, že grafika spíš ustoupila tomu, abych měl obří města (jen v prvním městě (je jich tam asi 4 nebo 5, ale i na tom je vidět, jak jsou víc generická) je na začátku 50 tisíc obyvatel a je větší než Berlín v CiM1 (má několik ostrovů a hornatou krajinu kolem a v pdostatě to jsou asi 4 menší města). Chybí mi tu třeba klasický venkov, alespoň zatím, ale ještě jsem se moc nerozkoukal. Nebo teplejší barvy večer (je to takové moc studené, jak v letním parném dni brzy dopoledne..., v tom to bylo i v CiM1, ale pak jsem objevil mod, který dělá právě různou denní dobu a večer to udělalo barvy teplejší, navíc i v samotné hře šlo měnit saturaci)
Telemachus Rhade - 03. duben 2013 09:44sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Určitě vyzkoušim. CiM1 měly potenciál. Bohužel byl zabit poněkud silnějším nedoladěním.

Akorát se zeptám.. Mají CiM2 něco ala "god mód"? Tedy možnost udržení 100% stavu vozidel a neomezeně peněz? Není nic otravnějšího, než když si zřídím vozový park a musím bez ustání servisovat.

Jinak doteď jsem si vystačil s Locomotion. Tam jde sice o trochu něco jiného, ale pokud má člověk smysl pro detail, tak si může podobný systém vytvořit i tam.
Yakuzza - 03. duben 2013 09:11sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Mvek:
(i když asi jen pro TR)

Pro mě taky :) Zajímavé, asi vyzkouším. Aktuálně si občas zahraju jenom Traffic Giant, ale ten je dost nedokonalý.
Mvek - 03. duben 2013 01:00sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
A kuriozní perlička, ta hra je od prvního dne v ANGLIČTINĚ, NĚMČINĚ, POLŠTINĚ A ČEŠTINĚ. Nevěřil jsem vlastním očím, ale hraji v angličtině.
Mvek - 03. duben 2013 00:45sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
A tady release video:
na YouTube
Mvek - 02. duben 2013 23:10sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Měl jsem slabou chvilku, takže předběžné dojmy (i když asi jen pro TR)

Cities in Motion 2 - velké zklamání i radost dohromady
Záleží na tom, o čem konkrétně mluvím. Tvůrci rozhodně dali hlavy dohromady a rozhodli se využít asi i ohlasů a připomínek i námětů z první hry. Je tu tedy mnoho super věcí, dost nedoladěných věcí (ale hra vyšla dneska a tady u těchto zatím věřím, že ledacos vyladí) a pár prohřešků i díky "porkoku" a komercializaci.

Velkým plusem a změnou k lepšímu je, že nyní neběží čas po "ticích" a po dnech, ale skutečně po minutách (nevím přesně jaký je na nejpomalejší běh poměr vůči reálnému času). Z toho plyne denní doba, špička, jízdní řády a realističtější management, kdy máte depa s vozidly a linky s nastavením časů a preference vozidel v určité doby a depa je na linky vysílají!
Takže konec zácpám stejných vozidel za sebou.

Tak v bodech:

+ objevily se jízdní řády, depa
+ je možné stavět silnice a chodníky (nejen jako třeba nadchod přes dálnici, ale i snad pro použití jako podkladu pro tramvaje a trolejbusy, protože ty jinak jde nově stavět jen po silnici a chodnících)
+ mění se denní doba, a to nejen jako efekt, ale i co se týče špičky a hodin
+ zjednodušila se finanční statistika (jednoduše se člověk dozví, zda aktuálně vydělává, nebo ne, i když zatím to vypadalo je na okamžitý stav, ne průměr třeba za celý den, takže to v noci bylo jinak než ve dne)
+ zjednodušil se management zaměstnanců, ale to je tak napůl, protože se tam objevily dvě ne úplně jasné položky
+ linky se staví jednodušeji (hlavně tratě) a přitom...
+ tram a trolejbusy lze stavě jednosměrné (jen jedna kolej), nebo třeba jednu kolej u chodníku a protější ve středu silnice (takže bez možnosti zastávky) a to vše lze měnit na každém úseku silnice
+ už žádné zastavování linky pro editaci (i když editace stanic mi přijde zatím chaotická) či bourání zastávek
- grafika - sice je to velký 3D svět, ale je trochu prostší, víc budgetová (no ono není divu, když je vidět ta velikost měst a množství budov atd.)
- styl grafiky - americko evropský kočkopes (budovy jsou americké, semafory taky, ale jsou na evropské straně, zebra je taky evropská, některé MHD prostředky rozhodně taky)
- zatím mi přijde málo aut a pěšáků i ve špičce
- menší možnosti nastavení (hustota dopravy třeba)


Ta hra má potenciál, ale bude muset urazit dlouhou cestu, aby to nebyla opravdu jen budgetovka. A modování má být prý trochu obtížnější.
-
Mvek - 02. duben 2013 08:20sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Špatná zpráva ohledně Cities in Motion 2 - je to v americkém duchu co se týče měst/architektury. Budu se muset rozhodnout, jestli riskovat, že jsem vyhodil víc, a během dneška si koupit pre-release s jedním DLC, nebo radši naopak počkat. Ale když tak dám vědět.
MickTheMage - 01. duben 2013 01:42sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Ach jo...machinima. Alebo Star Trek: Baywatch :)
Telemachus Rhade - 29. březen 2013 21:49sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Jelikož budu mít po mnoha letech zase železo, které utáhne i nové hry, tak se ptám.. Existuje v posledních pěti letech nějaká závodní hra, který by stála za to? Oceňuji hlavně pěkné tratě. Díky..
Mvek - 29. březen 2013 14:23sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Taky se mi nějakým způsobem s nakoupenou Nero 12 Platinum a hned po instalaci puštěným updatem dokonce nainstalovala i verze 11 :-D.
Razer - 29. březen 2013 13:01sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Nakonec po 10 hodinách a stahování 8 giga rozchozeno, ale řeknu to takhle, je to docela prasárna co Blizz předvádí.

Kdyby udělal nějakou utilitu která při vložení DVD zkontaktuje server Blizzu a zeptá se ho jestli by neměla stáhnout rovnou novou opatchovanou verzi.

Nemusela by se hodinu instalovat ta původní, ta pak přemazávat předělávat 20x updatovat, odmazávat ručně nekompatibilní soubory dle návodů po fórech... .

Pak ať mi někdo říká něco o prasáckém programování, tohle je prasácké myšlení.
Mirak - 27. březen 2013 22:47sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Razer: No, tak to opravdu nasere, jsem rád, že se mi tyhle problémy většinou vyhýbají.
Telemachus Rhade - 27. březen 2013 21:53sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Já věděl, že se Sim City bude problém. Vždycky je :)
Mvek - 27. březen 2013 21:30sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Kolega z práce si koupil nejnovější Sim City a sice první den spuštění se servery zahltily (takže nešlo hrát vůbec) a dali mu pak za to kupon na další nákup u EA, ale teď nadává, že se hra neustále mění s každým updatem a nejde jen o přidávání věcí, ale o překopávání.
Nemluvě o tom, že je možné mít online region, kde různí hráči mají svá města. Problém je, že když je opustí a vy je chcete převzít, tak pokud hráč měl nějaký extra zakoupený bonus (budovu apod.), ale vy ne, tak máte smůlu, nepovolí vám to se do něj podívat (a nejde město ani celé smazat).
Telemachus Rhade - 27. březen 2013 21:28sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Nebo kdybyste třeba věděli jak rozchodit SW epI Racer, nenechávejte si to pro sebe.. :)

Nejnovější   Novější 3460 - 3479 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o