Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3454 - 3473 / 8050Starší   Nejstarší

Mirak - 04. duben 2013 18:07sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
AVip:
Před deseti lety by mi to bylo líto - dneska nad tím jen pokrčím rameny

Měl jsem rozepsaný delší příspěvek, ale pak jsem to smazal, tušil jsem, že to někde shrne trefněji :-)
Mě jen mrzí, že tohle zřejmě vystavilo defitivní stopku Monkey Islandům, díky bohu, že "Tales" ještě prošlo.
AVip - 04. duben 2013 17:45sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Trip: Smutné, leč -bohužel- očekávatelné...

Nebo ještě jinak.
Před deseti lety by mi to bylo líto - dneska nad tím jen pokrčím rameny (časy, kdy LucasArts patřili ve svém oboru ke špičce jsou dávno pryč a dnes se z nich stal jen marketingový nástroj určený k prodeji her na motivy nové trilogie, série X-Wing nebo Jedi Knight jsou už stejně dávno věcí minulosti, o Air Combat series ani nemluvě).
Trip - 04. duben 2013 14:12sipka
ZAMĚŘIT
Trip
Protože se to týká her dám to sem a ne do Star wars.

http://www.cswu.cz/hotnews/rip-lucasarts

Velicee smutné:-((
Mvek - 04. duben 2013 11:36sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
TelemachusRhade: Sorry, nejak žiju v povedomí vánocních slev a toho, že za stejnou cenu jsem si koupil balík tech GTA... Jasne, že cena je proste budgetová, takže asi na to má dost lidí velké nároky. A obcas se zapomenu i já.

On je hlavní problém, že pres spoustu vecí, které tu oproti CiM1 chybí (designové (osobitost mest, víc odlišné ctvrti, ne tak generické) a obsahové - ruzné speciální budovy, jako železnice a nádraží, stadion, nejaká ta historicteji vypadající budova jako galerie, radnice apod., kostely, zábavní park, zoo atd.) prehlížíme casto tu hromadu vecí, která tu je navíc (propracovaný systém, i když má asi nejaké mouchy, spousta ekonomických, snad fakt funkcních taktických prvku, stavba silnic v nejruznejších úhlech a vubec zlepšené možnosti stavby, vývoj mest, který lze u nové hry vypnout, hromadu obytných budov a hezké efekty atd.).
Ale trochu se bojím, že ackoliv mesta si hráci vytvorí hezcí, ty budovy bude horší doplnit a nevím, nakolik to tady napraví, ale treba bude dost DLC v tomto smyslu, jen doufám, že ne moc rejžujících jako EA se Sims.

Jinak trochu zvláštní je, že je fakt málo lidí, v meste, kde mám 50 tisíc, bych od oka strelil, že bude žít minimálne milion, taky treba trípatrová stará kancelárská budova má asi 15 pracovních míst:-). Díky tomu je omezené riziko zácp apod. Jen v úzkých hrdlech prý pozdeji vznikají. No a na zacátku je to mesto skoro mrtvé, jak Brno o víkendu:-). Sotva vidíš auto. Ale postupne ožívá.


PS: Ted mi došlo, že tady by melo jít opravdu slušne vytvorit Lost Heaven!

Telemachus Rhade - 04. duben 2013 09:19sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Ona se cena 299 nějak výrazně pohne?
Mvek - 04. duben 2013 00:56sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Cities in Motion 2 - den 2
Ta hra si zaslouží rozhodně pozornost, ale zatím bych ji doporučil jen, až budou slevy. Do té doby se třeba i trochu opraví, už příští týden má být nějaká UI oprava/vylepšení.

+ Takže depa tu jsou, ale je tam ten podivný způsob, kdy lze určit, že vozidlo bude do depa zajíždět až, když nebude potřebné kvůli jízdnímu řádu. Každopádně každá linka je spojená s depem, takže je dobré stavět depa. Depo zároveň může jako v OpenTTD a spol. sloužit k otáčení vozidel.

- Nicméně platí, že města jsou fakt moc generická, ale komunita snad brzy pomůže. Jinak zeleň je zjevně v přírodě jako "sprej", a tak když zbořím budovu na místě, kde byla, opět se tam objeví.

+ Jsou tam ale i detaily v grafice, třeba při rozjetí od trolejí padají jiskry (u trolejbusů, tramvaje troleje stále nemají), auta brzdí (je to vidět), blikají blinkry.

- Jako v CiM 1, občas lidé stojí na zastávce v silnici a to mi tam čekali 4 lidé. A vůbec silnice s pásem uprostřed jsou moc úzké, takže pokud je tam zastávka, je to fakt uzoučká refiž (ale někde tak byla ještě nedávno i v Praze) a tramvaje lízají sloupy osvětlení (no spíš projíždí okrajem)

+ Nehrozí zácpy, alespoň ne ze začátku, město se jakoby zalidňuje a to i podle toho, kolik ho hráč pokryje dopravou. Podle toho se i mohou zlepšit budovy (nebo prý naopak degradovat), když mají dobré pokrytí více linkami/druhy. Toho se ale trochu i bojím, pro "piplání" by to chtělo moct si kus zakonzervovat (jako v SC 4 a 3, že se dalo označit budovu za památku).

+ Hra je určitě výkonná (ve videu zmínili, že možná víc než jednička, ale minimálně je to kompenzováno velikostí měst).

- Objevují se drobné glitche, jako že mizí označení linky na chvíli, nebo že mi divně vypadává na zlomky sekundy zvuk a možná i obraz se sekne, přitom nezáleží na rychlosti času. A nejsem snad jediný.

- Den ve hře trvá 24 minut, ale zdá se, že vozidla jezdí pomaleji, než v realitě, takže jim to trvá i mezi zastávkami přes blok třeba pár minut (dostat trasu trvající pod 5 hodin snad není reálné).

+ Existuje tu možnost kreslit zóny (4) a odlišit ceny jako v PID, tedy kolik stojí cesta mezi 2, 3, 4 zónami. Určujete i cenu permanentek na zónu, nebo na 2, 3, 4, tak cenu za jednorázovou jízdu, a to vše ještě dělené podle všech druhů vozidel, nebo na všechna najednou.

+ Není tak těžké začít vydělávat bez metra (ale potřeboval jsem tramvaj v downtownu) i na obtížnost Expert. A na začátku jsem zatím měl i tak 100 000 peněz, což je dost.

Jinak člověk se nutí stavět dlouhé trasy, ale to je chyba, udělat trasu přes celou mapu fakt ne.

A i na obtížnost "expert" jsem se naučil
Mvek - 03. duben 2013 14:28sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Ad Locomotion - no, docela by mě někdy zajímalo srovnání s OpenTTD. Mně se nelíbila grafika, když vyšlo. Takový kočkopes, sice máme hezké zatáčky pro vlak, ale máme stále 45 stupňů svah krajiny a možná i pro silnice?

Takže já když už, tak se radši vrátím k Open TTD, který ušel velký kus cesty, má taky tramvaje a je úžasný. Jen mi chybí stále to, že prostě se generují lidi a je jedno, kam je vozím, až na speciální pobídky. A je snaha to změnit, ale to jsou zatím hodně alpha verze modů.
To má snad Locomotion jinak?
Mvek - 03. duben 2013 14:17sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Anno vypadá zajímavě, mohl bych se už podívat na to, jak které verze dopadly. Němci to dělají hodně precizně, takže s vizuální stránkou a nedostatkem možností k piplání asi problém nebudu mít:-). Ale hrál jsem kdysi jednu z nejstarších verzí (2D) a nešlo mi to moc a nebavilo mě to. Ale to bylo asi jen demo.



Ad CiM2 - bude co zkoumat, zapomněl jsem ještě zmínit, co uvádějí v Dev. denících na fóru, že je možné hrát sandbox i tak, že člověk udělá třeba jen jednu ulici s pár domama (nebo si nechat vygenerovat budovy) a pak začne hrát, že díky hraní a stavění dalších ulic se bude město stavět samo.
Nicméně s tím souvisí, že se obávám, že můžu stavět jen chodníky a silnice, takže to bude moc generické město bez zeleně... uvidíme. Nebo někdo udělá taky mod, že půjde využít věci z editoru map.

A btw. jízdní řády jdou tak daleko, že edy nejen řeknete intervaly v dané denní době (a snad jde dělat úplně svoje) a ono vám to ukáže, kdy ten spoj vyjede z depa v schematickém jízdním řádu, ale můžete také říct, jestli se budou používat malé, střední nebo velké spoje (když není, použije se z depa jiný), takže na noc posílat třeba malé, levnější vozy.

A sice normálně musí linka končit a začínat v depyu, ale jde říct, že tam nebude zajíždět, pak tam zajede až na konci doby, třeba na noc.
Razer - 03. duben 2013 13:05sipka
ZAMĚŘIT
Razer
Koukám jeden budovatel vedle druhého.

Zkuste kdyžtak Anno 1404 - sice sem se zasek někde ve 4 misi ale vám by to myslím vyhovovalo je to zřejmě nejlepší budovatelská simulace kolonizování ostrovů ve středověku.
Mvek - 03. duben 2013 12:09sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
TelemachusRhade: Absence venkova není pro mě vysloveně mínus, spíš absence budov pro venkov... Jinak sjem myslel jen kousek, něco jako v CiM1, tam to bylo imho ve všech mapách dobře vybalancováno.

Pochybuji, že by tam byl takový detail ohledně čtvrtí, ale určitě vizuálně tam jsou chudé, šedé... Ale lze řidičům nejen měnit plat, ale i říct, nakolik povolí přeplnění vozidla (takže už můžeš mít třeba 14/10 obsazenost).

Právě ta velikost mapy je ten problém proč imho ještě omezily detaily co do grafiky. Ta města jsou obří, SimCity je naopak prťavoučké. Nové SimCity má mapy o velikosti středních z SC 4. A přitom mapy v CiM2 jsou možná tak od té velké velikosti SC4.

Ale mně tedy nároky nepřišly velké, ale na SC jsem nekoukal. Na druhou stranu na mém sestavě, kterou jsem sem ještě nehodil, to šlape na HD na max grafiku (ale antialiasing je jen jako checkbox a je slabý, vidím dost zubaté šikmé hrany, budu muset zkusit přebít nastavení grafiky ovladači). Přišlo mi to naprosto plynulé, ale ano, měl jsem tak 10 vozidel a dvě linky.

Běží to prý na engine Unity. Ale já nejsem znalec.
Telemachus Rhade - 03. duben 2013 10:59sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Mvek:
...je na začátku 50 tisíc obyvatel a je větší než Berlín v CiM1...Chybí mi tu třeba klasický venkov

Tohle plně oceňuju. Na venkově postavíš bus linku, která bude jezdit jednou za 2 hodiny. Nevím jestli je to úplně to pravé.. Naopak by mě zajímalo, jestli tam třeba budou nějaké chudé, zanedbanější čtvrtě, kam se budou autobusáci bát jezdit :)

Co mi ale trochu vadí jsou systémové nároky, které jsou o 2 třídy výš, než nové SimCity, nebo Tomb Raider. Tady optimalizace asi opět brutálně selhala :-(
Mvek - 03. duben 2013 10:45sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Traffic Giant má hlavně roztomilou grafiku a v něčem byl lepší než CiM 1.
Tohle má moc studené barvy a tím, jak to jsou hlavně americké budovy, tak mi mapy připadají moc generické (jako by tu ještě víc chyběly dekorace jako nějaké ty parky apod., jen doslova pár druhů), což je škoda, že to člověk aspoň nemůže upravit, když jinak může stavět silnice a budovy se podle dopravy staví (! - jen za den funkce jedné trolejbusové linky se mi postavil u depa a zastávky činžák).

Neomezené peníze tu jsou v sandbox hře, mrknu, co jsou další 2 checkboxy.


Dneska večer opět vyzkouším, tak dám vědět víc, zatím u mnoha připomínek nevím, zda to není jen můj omyl. Na fóry jsem viděl spoustu komentářů, ale to jsem nezažil. A dneska navíc má být večer (jestli jsme UTC+2) živý vstup od tvůrců, ukázka nějakých věcí a odpovědi na otázky, které jsme mohli dávat na fórum den.

Jinak sjem zvědavý na MULTIPLAYER, jestli bude mít smysl. Zatím se jim rozbilo lobby, tak to prý šlo jen přímo při znalosti IP hosta. Nevím, jak bude řešený (i co se týče ukládání, přece to není hra na hodinu).

Myslím si, že až vyladí případné drobné bugy či třeba někde mailčko vylepší GUI, tak ta hra bude opravdu simulace velice blízká realitě. Ovšem mrzí mě, že grafika spíš ustoupila tomu, abych měl obří města (jen v prvním městě (je jich tam asi 4 nebo 5, ale i na tom je vidět, jak jsou víc generická) je na začátku 50 tisíc obyvatel a je větší než Berlín v CiM1 (má několik ostrovů a hornatou krajinu kolem a v pdostatě to jsou asi 4 menší města). Chybí mi tu třeba klasický venkov, alespoň zatím, ale ještě jsem se moc nerozkoukal. Nebo teplejší barvy večer (je to takové moc studené, jak v letním parném dni brzy dopoledne..., v tom to bylo i v CiM1, ale pak jsem objevil mod, který dělá právě různou denní dobu a večer to udělalo barvy teplejší, navíc i v samotné hře šlo měnit saturaci)
Telemachus Rhade - 03. duben 2013 09:44sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Určitě vyzkoušim. CiM1 měly potenciál. Bohužel byl zabit poněkud silnějším nedoladěním.

Akorát se zeptám.. Mají CiM2 něco ala "god mód"? Tedy možnost udržení 100% stavu vozidel a neomezeně peněz? Není nic otravnějšího, než když si zřídím vozový park a musím bez ustání servisovat.

Jinak doteď jsem si vystačil s Locomotion. Tam jde sice o trochu něco jiného, ale pokud má člověk smysl pro detail, tak si může podobný systém vytvořit i tam.
Yakuzza - 03. duben 2013 09:11sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Mvek:
(i když asi jen pro TR)

Pro mě taky :) Zajímavé, asi vyzkouším. Aktuálně si občas zahraju jenom Traffic Giant, ale ten je dost nedokonalý.
Mvek - 03. duben 2013 01:00sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
A kuriozní perlička, ta hra je od prvního dne v ANGLIČTINĚ, NĚMČINĚ, POLŠTINĚ A ČEŠTINĚ. Nevěřil jsem vlastním očím, ale hraji v angličtině.
Mvek - 03. duben 2013 00:45sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
A tady release video:
na YouTube
Mvek - 02. duben 2013 23:10sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Měl jsem slabou chvilku, takže předběžné dojmy (i když asi jen pro TR)

Cities in Motion 2 - velké zklamání i radost dohromady
Záleží na tom, o čem konkrétně mluvím. Tvůrci rozhodně dali hlavy dohromady a rozhodli se využít asi i ohlasů a připomínek i námětů z první hry. Je tu tedy mnoho super věcí, dost nedoladěných věcí (ale hra vyšla dneska a tady u těchto zatím věřím, že ledacos vyladí) a pár prohřešků i díky "porkoku" a komercializaci.

Velkým plusem a změnou k lepšímu je, že nyní neběží čas po "ticích" a po dnech, ale skutečně po minutách (nevím přesně jaký je na nejpomalejší běh poměr vůči reálnému času). Z toho plyne denní doba, špička, jízdní řády a realističtější management, kdy máte depa s vozidly a linky s nastavením časů a preference vozidel v určité doby a depa je na linky vysílají!
Takže konec zácpám stejných vozidel za sebou.

Tak v bodech:

+ objevily se jízdní řády, depa
+ je možné stavět silnice a chodníky (nejen jako třeba nadchod přes dálnici, ale i snad pro použití jako podkladu pro tramvaje a trolejbusy, protože ty jinak jde nově stavět jen po silnici a chodnících)
+ mění se denní doba, a to nejen jako efekt, ale i co se týče špičky a hodin
+ zjednodušila se finanční statistika (jednoduše se člověk dozví, zda aktuálně vydělává, nebo ne, i když zatím to vypadalo je na okamžitý stav, ne průměr třeba za celý den, takže to v noci bylo jinak než ve dne)
+ zjednodušil se management zaměstnanců, ale to je tak napůl, protože se tam objevily dvě ne úplně jasné položky
+ linky se staví jednodušeji (hlavně tratě) a přitom...
+ tram a trolejbusy lze stavě jednosměrné (jen jedna kolej), nebo třeba jednu kolej u chodníku a protější ve středu silnice (takže bez možnosti zastávky) a to vše lze měnit na každém úseku silnice
+ už žádné zastavování linky pro editaci (i když editace stanic mi přijde zatím chaotická) či bourání zastávek
- grafika - sice je to velký 3D svět, ale je trochu prostší, víc budgetová (no ono není divu, když je vidět ta velikost měst a množství budov atd.)
- styl grafiky - americko evropský kočkopes (budovy jsou americké, semafory taky, ale jsou na evropské straně, zebra je taky evropská, některé MHD prostředky rozhodně taky)
- zatím mi přijde málo aut a pěšáků i ve špičce
- menší možnosti nastavení (hustota dopravy třeba)


Ta hra má potenciál, ale bude muset urazit dlouhou cestu, aby to nebyla opravdu jen budgetovka. A modování má být prý trochu obtížnější.
-
Mvek - 02. duben 2013 08:20sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Špatná zpráva ohledně Cities in Motion 2 - je to v americkém duchu co se týče měst/architektury. Budu se muset rozhodnout, jestli riskovat, že jsem vyhodil víc, a během dneška si koupit pre-release s jedním DLC, nebo radši naopak počkat. Ale když tak dám vědět.
MickTheMage - 01. duben 2013 01:42sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Ach jo...machinima. Alebo Star Trek: Baywatch :)
Telemachus Rhade - 29. březen 2013 21:49sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Jelikož budu mít po mnoha letech zase železo, které utáhne i nové hry, tak se ptám.. Existuje v posledních pěti letech nějaká závodní hra, který by stála za to? Oceňuji hlavně pěkné tratě. Díky..

Nejnovější   Novější 3454 - 3473 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o