|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| BorgDog: Série MEx je neoriginální vykrádačka od A do Z, jediné, co je na ní unikátní je její médium, t.j. počítačová hra -jenže zrovna tohle zde stačí.
Např. klasický Wing Comander taky není nic super dějově ani jinak (je to vykrádačka Star Wars, oBSG a pseudomilitary simulátorů z přelomu 80. a 90. let - ale na popularitu to stačilo).
(a vůbec, je čas na střelbu do vlastních řad - on ani Babylon 5 není z hlediska SF nic převratného, převratné je zde vlastně "jen" médium -zde TV- a propracovanost celého světa). |
|
|
|
| TelemachusRhade:
autorů traileru,
Autorů traileru... her s "blbým" koncem je hafo, z 90. let takřka veškerá tehdejší produkce (!!!), dtto. pro filmy a TV.
ME3 ExtCut je OK... asi stejně, jako je OK konec nBSG. |
|
|
|
| Trip: Neměla mít 1313 něco společného se seriálem Underground, který je teď taky v čoudu?
AVip: Myslel jsi mentální věk autorů traileru, nebo hry? :-) |
|
|
|
| AVip:
....očekávatelné...
Pro mne nikoliv a mrzí mě zastavení vývoje Star wars 1313 nebo jak se to jmenovalo. Ta hra vypadala něco na styl Uncharted ve Star wars podsvětí no škoda. O TFU 3, kde si dvojka říká o pokračování minimálně stran příběhu ani nemluvím. |
|
|
|
| AVip:
kritika konce pak ukazuje hlavně na mentální věk autorů.
Přesně. Popravdě, já tu hru nehrál, ale z toho, co jsem viděl, slyšel a četl mě na ní nejvíc vadí to drzé, neskrývané vykrádání Reynoldsova "Revelation Space." To je fakt smutný důkaz úrovně vývojářů... |
|
|
|
| TelemachusRhade:
Honest Game Trailers : Mass Effect 3 (SPOILERS!!!)
Jo, to už jsem viděl... na jednu stranu je to vtipné, na straně druhé, je to blbé... kritika herních mechanismů pasuje i na tolik adorovaný ME2 a částečně i ME1, kritika konce pak ukazuje hlavně na mentální věk autorů. |
|
|
|
| Yakuzza: Nemá. TG funguje na všem. |
|
|
|
| Mvek: Neměl jsem nejmenší problém a ani jsem neslyšel, že by tam nějaké problémy být měly... mám teda originálku, jestli to na to má mít vliv. |
|
|
|
| Yakuzza: Jak jsi vůbec ten Traffic Giant rozchodil? To je dneska kumšt (zatímco editor byl kumšt i tehdy). Možná bych si někdy připomněl krátce.
Jinak trochu všichni kecáme, velikost měst v CiM2 nás zaslepila a tentokrát pro les nevidíme stromy. Stadion a mnohé budovy z CiM1 tam jsou, třeba kino , je tam takové připos*ané divadlo, ale s historičtějším vstupem a tak. Jen málokteré budovy jsou výraznější. Ale jo, vlaky, letiště... to tu chybí.
Ale jinak jedna věc je problém, a to pořád krátký den, kdy jízdní řád dělený na špičku nemá moc význam, protože BUS začne na první zastávce na začátku špičky, ale na poslední dojede při večerní špičce. To pak moc nastavovat vyšší intervaly nejde (jako smysl to pořád má a chce to experimentovat).
Ale vydělávat není problém i na úroveň expert, horší je mít spokojené cestující... To bude oříšek. |
|
|
|
| AVip: Vystihnul si to.
Samozřejmě Lucasovi do hlavy nevidím, ale přišlo mi až ubohé, že jak víceméně popotahovali Bioware po KOTOrech.
Kdyby měl rozum a tehdy snad peníze ještě měl hned bych tohle studio koupil, mohl mít dnes vedle SW ve svém vesmíru i ME, DA... |
|
|
|
| Mirak:
defitivní stopku Monkey Islandům
Jo, já věděl, že jsem na něco zapomněl... |
|
|
|
| AVip:
Před deseti lety by mi to bylo líto - dneska nad tím jen pokrčím rameny
Měl jsem rozepsaný delší příspěvek, ale pak jsem to smazal, tušil jsem, že to někde shrne trefněji :-)
Mě jen mrzí, že tohle zřejmě vystavilo defitivní stopku Monkey Islandům, díky bohu, že "Tales" ještě prošlo. |
|
|
|
| Trip: Smutné, leč -bohužel- očekávatelné...
Nebo ještě jinak.
Před deseti lety by mi to bylo líto - dneska nad tím jen pokrčím rameny (časy, kdy LucasArts patřili ve svém oboru ke špičce jsou dávno pryč a dnes se z nich stal jen marketingový nástroj určený k prodeji her na motivy nové trilogie, série X-Wing nebo Jedi Knight jsou už stejně dávno věcí minulosti, o Air Combat series ani nemluvě). |
|
|
|
| Protože se to týká her dám to sem a ne do Star wars.
http://www.cswu.cz/hotnews/rip-lucasarts
Velicee smutné:-(( |
|
|
|
| TelemachusRhade: Sorry, nejak žiju v povedomí vánocních slev a toho, že za stejnou cenu jsem si koupil balík tech GTA... Jasne, že cena je proste budgetová, takže asi na to má dost lidí velké nároky. A obcas se zapomenu i já.
On je hlavní problém, že pres spoustu vecí, které tu oproti CiM1 chybí (designové (osobitost mest, víc odlišné ctvrti, ne tak generické) a obsahové - ruzné speciální budovy, jako železnice a nádraží, stadion, nejaká ta historicteji vypadající budova jako galerie, radnice apod., kostely, zábavní park, zoo atd.) prehlížíme casto tu hromadu vecí, která tu je navíc (propracovaný systém, i když má asi nejaké mouchy, spousta ekonomických, snad fakt funkcních taktických prvku, stavba silnic v nejruznejších úhlech a vubec zlepšené možnosti stavby, vývoj mest, který lze u nové hry vypnout, hromadu obytných budov a hezké efekty atd.).
Ale trochu se bojím, že ackoliv mesta si hráci vytvorí hezcí, ty budovy bude horší doplnit a nevím, nakolik to tady napraví, ale treba bude dost DLC v tomto smyslu, jen doufám, že ne moc rejžujících jako EA se Sims.
Jinak trochu zvláštní je, že je fakt málo lidí, v meste, kde mám 50 tisíc, bych od oka strelil, že bude žít minimálne milion, taky treba trípatrová stará kancelárská budova má asi 15 pracovních míst:-). Díky tomu je omezené riziko zácp apod. Jen v úzkých hrdlech prý pozdeji vznikají. No a na zacátku je to mesto skoro mrtvé, jak Brno o víkendu:-). Sotva vidíš auto. Ale postupne ožívá.
PS: Ted mi došlo, že tady by melo jít opravdu slušne vytvorit Lost Heaven!
|
|
|
|
| Ona se cena 299 nějak výrazně pohne? |
|
|
|
| Cities in Motion 2 - den 2
Ta hra si zaslouží rozhodně pozornost, ale zatím bych ji doporučil jen, až budou slevy. Do té doby se třeba i trochu opraví, už příští týden má být nějaká UI oprava/vylepšení.
+ Takže depa tu jsou, ale je tam ten podivný způsob, kdy lze určit, že vozidlo bude do depa zajíždět až, když nebude potřebné kvůli jízdnímu řádu. Každopádně každá linka je spojená s depem, takže je dobré stavět depa. Depo zároveň může jako v OpenTTD a spol. sloužit k otáčení vozidel.
- Nicméně platí, že města jsou fakt moc generická, ale komunita snad brzy pomůže. Jinak zeleň je zjevně v přírodě jako "sprej", a tak když zbořím budovu na místě, kde byla, opět se tam objeví.
+ Jsou tam ale i detaily v grafice, třeba při rozjetí od trolejí padají jiskry (u trolejbusů, tramvaje troleje stále nemají), auta brzdí (je to vidět), blikají blinkry.
- Jako v CiM 1, občas lidé stojí na zastávce v silnici a to mi tam čekali 4 lidé. A vůbec silnice s pásem uprostřed jsou moc úzké, takže pokud je tam zastávka, je to fakt uzoučká refiž (ale někde tak byla ještě nedávno i v Praze) a tramvaje lízají sloupy osvětlení (no spíš projíždí okrajem)
+ Nehrozí zácpy, alespoň ne ze začátku, město se jakoby zalidňuje a to i podle toho, kolik ho hráč pokryje dopravou. Podle toho se i mohou zlepšit budovy (nebo prý naopak degradovat), když mají dobré pokrytí více linkami/druhy. Toho se ale trochu i bojím, pro "piplání" by to chtělo moct si kus zakonzervovat (jako v SC 4 a 3, že se dalo označit budovu za památku).
+ Hra je určitě výkonná (ve videu zmínili, že možná víc než jednička, ale minimálně je to kompenzováno velikostí měst).
- Objevují se drobné glitche, jako že mizí označení linky na chvíli, nebo že mi divně vypadává na zlomky sekundy zvuk a možná i obraz se sekne, přitom nezáleží na rychlosti času. A nejsem snad jediný.
- Den ve hře trvá 24 minut, ale zdá se, že vozidla jezdí pomaleji, než v realitě, takže jim to trvá i mezi zastávkami přes blok třeba pár minut (dostat trasu trvající pod 5 hodin snad není reálné).
+ Existuje tu možnost kreslit zóny (4) a odlišit ceny jako v PID, tedy kolik stojí cesta mezi 2, 3, 4 zónami. Určujete i cenu permanentek na zónu, nebo na 2, 3, 4, tak cenu za jednorázovou jízdu, a to vše ještě dělené podle všech druhů vozidel, nebo na všechna najednou.
+ Není tak těžké začít vydělávat bez metra (ale potřeboval jsem tramvaj v downtownu) i na obtížnost Expert. A na začátku jsem zatím měl i tak 100 000 peněz, což je dost.
Jinak člověk se nutí stavět dlouhé trasy, ale to je chyba, udělat trasu přes celou mapu fakt ne.
A i na obtížnost "expert" jsem se naučil |
|
|
|
| Ad Locomotion - no, docela by mě někdy zajímalo srovnání s OpenTTD. Mně se nelíbila grafika, když vyšlo. Takový kočkopes, sice máme hezké zatáčky pro vlak, ale máme stále 45 stupňů svah krajiny a možná i pro silnice?
Takže já když už, tak se radši vrátím k Open TTD, který ušel velký kus cesty, má taky tramvaje a je úžasný. Jen mi chybí stále to, že prostě se generují lidi a je jedno, kam je vozím, až na speciální pobídky. A je snaha to změnit, ale to jsou zatím hodně alpha verze modů.
To má snad Locomotion jinak? |
|
|
|
| Anno vypadá zajímavě, mohl bych se už podívat na to, jak které verze dopadly. Němci to dělají hodně precizně, takže s vizuální stránkou a nedostatkem možností k piplání asi problém nebudu mít:-). Ale hrál jsem kdysi jednu z nejstarších verzí (2D) a nešlo mi to moc a nebavilo mě to. Ale to bylo asi jen demo.
Ad CiM2 - bude co zkoumat, zapomněl jsem ještě zmínit, co uvádějí v Dev. denících na fóru, že je možné hrát sandbox i tak, že člověk udělá třeba jen jednu ulici s pár domama (nebo si nechat vygenerovat budovy) a pak začne hrát, že díky hraní a stavění dalších ulic se bude město stavět samo.
Nicméně s tím souvisí, že se obávám, že můžu stavět jen chodníky a silnice, takže to bude moc generické město bez zeleně... uvidíme. Nebo někdo udělá taky mod, že půjde využít věci z editoru map.
A btw. jízdní řády jdou tak daleko, že edy nejen řeknete intervaly v dané denní době (a snad jde dělat úplně svoje) a ono vám to ukáže, kdy ten spoj vyjede z depa v schematickém jízdním řádu, ale můžete také říct, jestli se budou používat malé, střední nebo velké spoje (když není, použije se z depa jiný), takže na noc posílat třeba malé, levnější vozy.
A sice normálně musí linka končit a začínat v depyu, ale jde říct, že tam nebude zajíždět, pak tam zajede až na konci doby, třeba na noc. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|