Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3438 - 3457 / 8050Starší   Nejstarší

Telemachus Rhade - 05. duben 2013 20:40sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Hrál jsem to 100% na sedmičkách, nebo Vistách. Na ntb jsem nikdy XP neměl. Mám pocit, že to buď šlo obejít režimem kombatibility, nebo to šlo samo od sebe.
Mvek - 05. duben 2013 16:47sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
TelemachusRhade: Já si tedy docela vzpomínám, že jsi pak říkal, že TG musíš rozchodit na XP (někdy 2008 nebo tak, jak jsi tehdy viděl i poprvé City Life). A sám jsem měl problém.

Originálku mám taky, i když časovanou, protože jsem si naštípl střed CD, těsně, že ne do datové plochy:-) (za to může špatná manipulace s CD a notebookovou mechanikou)
Mirak - 05. duben 2013 14:50sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Tides of Numenera už na kickstarteru vybrala téměř 4 miliony dolarů. 11 hodin do konce. Neuvěřitelné.

http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera
Mirak - 05. duben 2013 14:48sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
AVip:
(a vůbec, je čas na střelbu do vlastních řad - on ani Babylon 5 není z hlediska SF nic převratného, převratné je zde vlastně "jen" médium -zde TV- a propracovanost celého světa).

To jsem psal o klub vedle asi půl roku v kuse :-)
AVip - 05. duben 2013 14:41sipka
ZAMĚŘIT
AVip
BorgDog: Série MEx je neoriginální vykrádačka od A do Z, jediné, co je na ní unikátní je její médium, t.j. počítačová hra -jenže zrovna tohle zde stačí.
Např. klasický Wing Comander taky není nic super dějově ani jinak (je to vykrádačka Star Wars, oBSG a pseudomilitary simulátorů z přelomu 80. a 90. let - ale na popularitu to stačilo).

(a vůbec, je čas na střelbu do vlastních řad - on ani Babylon 5 není z hlediska SF nic převratného, převratné je zde vlastně "jen" médium -zde TV- a propracovanost celého světa).
AVip - 05. duben 2013 14:36sipka
ZAMĚŘIT
AVip
TelemachusRhade:
autorů traileru,

Autorů traileru... her s "blbým" koncem je hafo, z 90. let takřka veškerá tehdejší produkce (!!!), dtto. pro filmy a TV.

ME3 ExtCut je OK... asi stejně, jako je OK konec nBSG.
Telemachus Rhade - 05. duben 2013 12:51sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Trip: Neměla mít 1313 něco společného se seriálem Underground, který je teď taky v čoudu?

AVip: Myslel jsi mentální věk autorů traileru, nebo hry? :-)
Trip - 05. duben 2013 12:49sipka
ZAMĚŘIT
Trip
AVip:
....očekávatelné...
Pro mne nikoliv a mrzí mě zastavení vývoje Star wars 1313 nebo jak se to jmenovalo. Ta hra vypadala něco na styl Uncharted ve Star wars podsvětí no škoda. O TFU 3, kde si dvojka říká o pokračování minimálně stran příběhu ani nemluvím.
BorgDog - 05. duben 2013 12:23sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog
AVip:
kritika konce pak ukazuje hlavně na mentální věk autorů.

Přesně. Popravdě, já tu hru nehrál, ale z toho, co jsem viděl, slyšel a četl mě na ní nejvíc vadí to drzé, neskrývané vykrádání Reynoldsova "Revelation Space." To je fakt smutný důkaz úrovně vývojářů...
AVip - 05. duben 2013 12:10sipka
ZAMĚŘIT
AVip
TelemachusRhade:
Honest Game Trailers : Mass Effect 3 (SPOILERS!!!)

Jo, to už jsem viděl... na jednu stranu je to vtipné, na straně druhé, je to blbé... kritika herních mechanismů pasuje i na tolik adorovaný ME2 a částečně i ME1, kritika konce pak ukazuje hlavně na mentální věk autorů.
Telemachus Rhade - 05. duben 2013 11:36sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Yakuzza: Nemá. TG funguje na všem.
Yakuzza - 05. duben 2013 11:20sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Mvek: Neměl jsem nejmenší problém a ani jsem neslyšel, že by tam nějaké problémy být měly... mám teda originálku, jestli to na to má mít vliv.
Mvek - 05. duben 2013 10:57sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Yakuzza: Jak jsi vůbec ten Traffic Giant rozchodil? To je dneska kumšt (zatímco editor byl kumšt i tehdy). Možná bych si někdy připomněl krátce.


Jinak trochu všichni kecáme, velikost měst v CiM2 nás zaslepila a tentokrát pro les nevidíme stromy. Stadion a mnohé budovy z CiM1 tam jsou, třeba kino , je tam takové připos*ané divadlo, ale s historičtějším vstupem a tak. Jen málokteré budovy jsou výraznější. Ale jo, vlaky, letiště... to tu chybí.

Ale jinak jedna věc je problém, a to pořád krátký den, kdy jízdní řád dělený na špičku nemá moc význam, protože BUS začne na první zastávce na začátku špičky, ale na poslední dojede při večerní špičce. To pak moc nastavovat vyšší intervaly nejde (jako smysl to pořád má a chce to experimentovat).
Ale vydělávat není problém i na úroveň expert, horší je mít spokojené cestující... To bude oříšek.
Telemachus Rhade - 05. duben 2013 10:15sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Honest Game Trailers : Mass Effect 3 (SPOILERS!!!)
Razer - 04. duben 2013 20:14sipka
ZAMĚŘIT
Razer
AVip: Vystihnul si to.

Samozřejmě Lucasovi do hlavy nevidím, ale přišlo mi až ubohé, že jak víceméně popotahovali Bioware po KOTOrech.

Kdyby měl rozum a tehdy snad peníze ještě měl hned bych tohle studio koupil, mohl mít dnes vedle SW ve svém vesmíru i ME, DA...
AVip - 04. duben 2013 18:33sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Mirak:
defitivní stopku Monkey Islandům

Jo, já věděl, že jsem na něco zapomněl...
Mirak - 04. duben 2013 18:07sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
AVip:
Před deseti lety by mi to bylo líto - dneska nad tím jen pokrčím rameny

Měl jsem rozepsaný delší příspěvek, ale pak jsem to smazal, tušil jsem, že to někde shrne trefněji :-)
Mě jen mrzí, že tohle zřejmě vystavilo defitivní stopku Monkey Islandům, díky bohu, že "Tales" ještě prošlo.
AVip - 04. duben 2013 17:45sipka
ZAMĚŘIT
AVip
Trip: Smutné, leč -bohužel- očekávatelné...

Nebo ještě jinak.
Před deseti lety by mi to bylo líto - dneska nad tím jen pokrčím rameny (časy, kdy LucasArts patřili ve svém oboru ke špičce jsou dávno pryč a dnes se z nich stal jen marketingový nástroj určený k prodeji her na motivy nové trilogie, série X-Wing nebo Jedi Knight jsou už stejně dávno věcí minulosti, o Air Combat series ani nemluvě).
Trip - 04. duben 2013 14:12sipka
ZAMĚŘIT
Trip
Protože se to týká her dám to sem a ne do Star wars.

http://www.cswu.cz/hotnews/rip-lucasarts

Velicee smutné:-((
Mvek - 04. duben 2013 11:36sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
TelemachusRhade: Sorry, nejak žiju v povedomí vánocních slev a toho, že za stejnou cenu jsem si koupil balík tech GTA... Jasne, že cena je proste budgetová, takže asi na to má dost lidí velké nároky. A obcas se zapomenu i já.

On je hlavní problém, že pres spoustu vecí, které tu oproti CiM1 chybí (designové (osobitost mest, víc odlišné ctvrti, ne tak generické) a obsahové - ruzné speciální budovy, jako železnice a nádraží, stadion, nejaká ta historicteji vypadající budova jako galerie, radnice apod., kostely, zábavní park, zoo atd.) prehlížíme casto tu hromadu vecí, která tu je navíc (propracovaný systém, i když má asi nejaké mouchy, spousta ekonomických, snad fakt funkcních taktických prvku, stavba silnic v nejruznejších úhlech a vubec zlepšené možnosti stavby, vývoj mest, který lze u nové hry vypnout, hromadu obytných budov a hezké efekty atd.).
Ale trochu se bojím, že ackoliv mesta si hráci vytvorí hezcí, ty budovy bude horší doplnit a nevím, nakolik to tady napraví, ale treba bude dost DLC v tomto smyslu, jen doufám, že ne moc rejžujících jako EA se Sims.

Jinak trochu zvláštní je, že je fakt málo lidí, v meste, kde mám 50 tisíc, bych od oka strelil, že bude žít minimálne milion, taky treba trípatrová stará kancelárská budova má asi 15 pracovních míst:-). Díky tomu je omezené riziko zácp apod. Jen v úzkých hrdlech prý pozdeji vznikají. No a na zacátku je to mesto skoro mrtvé, jak Brno o víkendu:-). Sotva vidíš auto. Ale postupne ožívá.


PS: Ted mi došlo, že tady by melo jít opravdu slušne vytvorit Lost Heaven!


Nejnovější   Novější 3438 - 3457 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o