|
Spravuje: AVip Počet příspěvků: 8050 |
|
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.
Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com
Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).
Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru
Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.
A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server
EA Origin.
Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem... |
|
|
| Nj, Star Trek Online, stale sa tam rad vraciam. Mozno preto, ze je to jedina Star Trek hra z poslednej doby - co je trochu smutne. Ale "nastastie" Star Wars na tom nie je o nic lepsie, v tychto dobach :) |
|
|
|
| TelemachusRhade:
Trip: Neměla mít 1313 něco společného se seriálem Underground, který je teď taky v čoudu?
Ne nejdříve ne. Potom ji předělali, takže jo měla mít. Zde všechny informace a videa! (Udělají video a pak tu hru škrtnou ahjo)
http://games.tiscali.cz/star-wars-1313-14967 |
|
|
|
| Hrál jsem to 100% na sedmičkách, nebo Vistách. Na ntb jsem nikdy XP neměl. Mám pocit, že to buď šlo obejít režimem kombatibility, nebo to šlo samo od sebe. |
|
|
|
| TelemachusRhade: Já si tedy docela vzpomínám, že jsi pak říkal, že TG musíš rozchodit na XP (někdy 2008 nebo tak, jak jsi tehdy viděl i poprvé City Life). A sám jsem měl problém.
Originálku mám taky, i když časovanou, protože jsem si naštípl střed CD, těsně, že ne do datové plochy:-) (za to může špatná manipulace s CD a notebookovou mechanikou)
|
|
|
|
| Tides of Numenera už na kickstarteru vybrala téměř 4 miliony dolarů. 11 hodin do konce. Neuvěřitelné.
http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera |
|
|
|
| AVip:
(a vůbec, je čas na střelbu do vlastních řad - on ani Babylon 5 není z hlediska SF nic převratného, převratné je zde vlastně "jen" médium -zde TV- a propracovanost celého světa).
To jsem psal o klub vedle asi půl roku v kuse :-) |
|
|
|
| BorgDog: Série MEx je neoriginální vykrádačka od A do Z, jediné, co je na ní unikátní je její médium, t.j. počítačová hra -jenže zrovna tohle zde stačí.
Např. klasický Wing Comander taky není nic super dějově ani jinak (je to vykrádačka Star Wars, oBSG a pseudomilitary simulátorů z přelomu 80. a 90. let - ale na popularitu to stačilo).
(a vůbec, je čas na střelbu do vlastních řad - on ani Babylon 5 není z hlediska SF nic převratného, převratné je zde vlastně "jen" médium -zde TV- a propracovanost celého světa). |
|
|
|
| TelemachusRhade:
autorů traileru,
Autorů traileru... her s "blbým" koncem je hafo, z 90. let takřka veškerá tehdejší produkce (!!!), dtto. pro filmy a TV.
ME3 ExtCut je OK... asi stejně, jako je OK konec nBSG. |
|
|
|
| Trip: Neměla mít 1313 něco společného se seriálem Underground, který je teď taky v čoudu?
AVip: Myslel jsi mentální věk autorů traileru, nebo hry? :-) |
|
|
|
| AVip:
....očekávatelné...
Pro mne nikoliv a mrzí mě zastavení vývoje Star wars 1313 nebo jak se to jmenovalo. Ta hra vypadala něco na styl Uncharted ve Star wars podsvětí no škoda. O TFU 3, kde si dvojka říká o pokračování minimálně stran příběhu ani nemluvím. |
|
|
|
| AVip:
kritika konce pak ukazuje hlavně na mentální věk autorů.
Přesně. Popravdě, já tu hru nehrál, ale z toho, co jsem viděl, slyšel a četl mě na ní nejvíc vadí to drzé, neskrývané vykrádání Reynoldsova "Revelation Space." To je fakt smutný důkaz úrovně vývojářů... |
|
|
|
| TelemachusRhade:
Honest Game Trailers : Mass Effect 3 (SPOILERS!!!)
Jo, to už jsem viděl... na jednu stranu je to vtipné, na straně druhé, je to blbé... kritika herních mechanismů pasuje i na tolik adorovaný ME2 a částečně i ME1, kritika konce pak ukazuje hlavně na mentální věk autorů. |
|
|
|
| Yakuzza: Nemá. TG funguje na všem. |
|
|
|
| Mvek: Neměl jsem nejmenší problém a ani jsem neslyšel, že by tam nějaké problémy být měly... mám teda originálku, jestli to na to má mít vliv. |
|
|
|
| Yakuzza: Jak jsi vůbec ten Traffic Giant rozchodil? To je dneska kumšt (zatímco editor byl kumšt i tehdy). Možná bych si někdy připomněl krátce.
Jinak trochu všichni kecáme, velikost měst v CiM2 nás zaslepila a tentokrát pro les nevidíme stromy. Stadion a mnohé budovy z CiM1 tam jsou, třeba kino , je tam takové připos*ané divadlo, ale s historičtějším vstupem a tak. Jen málokteré budovy jsou výraznější. Ale jo, vlaky, letiště... to tu chybí.
Ale jinak jedna věc je problém, a to pořád krátký den, kdy jízdní řád dělený na špičku nemá moc význam, protože BUS začne na první zastávce na začátku špičky, ale na poslední dojede při večerní špičce. To pak moc nastavovat vyšší intervaly nejde (jako smysl to pořád má a chce to experimentovat).
Ale vydělávat není problém i na úroveň expert, horší je mít spokojené cestující... To bude oříšek. |
|
|
|
| AVip: Vystihnul si to.
Samozřejmě Lucasovi do hlavy nevidím, ale přišlo mi až ubohé, že jak víceméně popotahovali Bioware po KOTOrech.
Kdyby měl rozum a tehdy snad peníze ještě měl hned bych tohle studio koupil, mohl mít dnes vedle SW ve svém vesmíru i ME, DA... |
|
|
|
| Mirak:
defitivní stopku Monkey Islandům
Jo, já věděl, že jsem na něco zapomněl... |
|
|
|
| AVip:
Před deseti lety by mi to bylo líto - dneska nad tím jen pokrčím rameny
Měl jsem rozepsaný delší příspěvek, ale pak jsem to smazal, tušil jsem, že to někde shrne trefněji :-)
Mě jen mrzí, že tohle zřejmě vystavilo defitivní stopku Monkey Islandům, díky bohu, že "Tales" ještě prošlo. |
|
|
|
| Trip: Smutné, leč -bohužel- očekávatelné...
Nebo ještě jinak.
Před deseti lety by mi to bylo líto - dneska nad tím jen pokrčím rameny (časy, kdy LucasArts patřili ve svém oboru ke špičce jsou dávno pryč a dnes se z nich stal jen marketingový nástroj určený k prodeji her na motivy nové trilogie, série X-Wing nebo Jedi Knight jsou už stejně dávno věcí minulosti, o Air Combat series ani nemluvě). |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
[ DISKUZNÍ FÓRA ] VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV
|