Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   DISKUSNÍ FÓRA

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

3) Obecná témata => Nejen Star Trek gamesy

Spravuje: AVip
Počet příspěvků: 8050
Diskuze věnovaná počítačovým hrám nejen s tématikou Star Treku, jak pro PC, tak pro konzole.
A i když jsou hry s tématikou Star Treku téměř stejně staré jak samotný Star Trek, hlavní boom zažily v 90. letech minulého století, kdy firma Interplay vydávala doslova jednu za druhou.

Tyto hry se dají koupit naštěstí i dnes a to nejlépe na serveru
GOG.com

Další možný zdroj je "provařený" server
Steam
Zde je navíc možno hrát i MMO Star Trek Online.
Pokud vás zajímá, kolik lidí hraje najednou (nejen) vaši oblíbenou hru, navštivte server Steam Charts.
A pokud chcete přesně vědět, co obsahuje ten který balík na Steamu, navštivte server Steam Database. Zde se také můžete dozvědět, jak moc nás Steam v našem regionu odírá (či naopak).

Svou (nejen) herní sbírku si dále můžete rozšířit prostřednictvím serveru Humble Bundle. Ale nejen herní. V tamní nabídce se periodicky objevují například i komiksy nebo audio knihy a to včetně ST (ale nejen).
Kromě tohoto serveru existují i další podobné servery, např. Indie Gala nebo Bundle Stars.

A protože by bylo poněkud nefér ignorovat současný domov her se značkou Star Wars, ale třeba také Mass Effect nebo Dragon Age, tak další zajímavý zdroj představuje i server EA Origin.


Chcete vědět, které hry jsou právě teď někde zadarmo? Koukněte se sem...

Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3432 - 3451 / 8050Starší   Nejstarší

Mvek - 09. duben 2013 20:30sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
TelemachusRhade: Co se týče vzhledu, mohl by tě zajímat mod Beautiful CIM2, který nefunguje na všech sestavách stejně, ale jinak trošinku zvýrazňuje barvy, a přitom potlačuje gloom efekt (který je jinak moc silný, ale bez něj to vypadá strašně). Ještě jsem nezkusil, docela si zvykám na vzhled, jak je.


Ad WASD - to má být možná v zítřejším updatu, na to si stěžují všichni, ono je to sice efektivní, ale ne vždy, takže přidají scrollování po stranách, jako bylo, posunem myši ke kraji.

Nepochopil jsem, ale co ti vadí se stavěním?

1) Asi jsi tutorial četl hodně málo (ano, je to dlouhý text), ale tramvaje stavíš tak, že klikneš na pole, ze kterého chceš stavět a pak na to, kam chceš. A tím pádem není problém s návazností, klidně tak udělám tramvaj ze středového pásu na kraje boční silnice. A nebo změním umístění kolejí mezi bloky.

2) Silnice - kliknu na místo, odkud chci stavět (klidně střed jiního bloku, nebo křižovatka), pak kliknu cca na konec a posunem myši nastavím ohyb, pokud chci. Dalším klikem na stejné místo ukončím, nebo kliknu dál a stavím další zalomení/místo ke křižovatce.

3) Ale ohyby - otočky, se s tím staví blbě, jako v jedničce otočky tram.

4) Co blbě navazuje, jsou tramvajové koleje na metro koleje (ale jinak lze právě na silnici připojit metro trať a tram poslat po nich, a tím získat off road tram trať, další variantou je postavit chodník a po něm koleje).

5) Pokud jde o stavbu v terénu, musíš použít Page Down/Up pro zvýšení/snížení a sledovat čísla, jaká je tvá výška.
Telemachus Rhade - 09. duben 2013 11:41sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
*nárokům
Telemachus Rhade - 09. duben 2013 11:40sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
CiM2 první dojmy

Z hecu jsem zkusil nainstalovat CiM2 ještě na starou sestavu. Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistil, že s P4 3,0GHz a Radeonem HD 3870 si hra sama nastavila všude vysoké detaily, 1680x1050 a byla plynulá. Nebo řekněme něco kolem 22 fps. Mno, tolik asi k udávaným minimálním nákladům, aneb jak protlačit prodej nového HW :)

Pobavila mě podoba progress baru a potašila celková svižnost. 18-ti krokový tutorial je takový divný - všude samá jednosměrka, nevím, jestli je to ideální materiál na výuku. Ale dá se přeskákat celkem rychle.

Každopádně po grafické stránce musím souhlasit s Mvekem, že se mi to prostě nelíbí. Ne, že by to nebylo dotažené, ale je to také béžovo-šedé. Něco ala Letňany v zimě. Neoslovuje mě to :-/

Další vadou na kráse je poměrná složitost GUI, která zabraňuje rychlému a efektivnímu plánování/výstavbě.

Co je ale nejvíc na kokot je ovládání samotné. Je potřeba ASWD, šipky i myš dohromady. Stavění kolejnic/silnic na sebe moc nenavazuje a úplně nejhorší je stavění spojů (např přes křižovatku.

Ať se na mě nikdo nezlobí, ale Sim City 4 si prostě zahraju radši.
Mvek - 08. duben 2013 22:15sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Ale jdou s CiM2 dělat věci i jako podzemní tramvaj
MickTheMage - 07. duben 2013 12:19sipka
ZAMĚŘIT
MickTheMage
Nj, Star Trek Online, stale sa tam rad vraciam. Mozno preto, ze je to jedina Star Trek hra z poslednej doby - co je trochu smutne. Ale "nastastie" Star Wars na tom nie je o nic lepsie, v tychto dobach :)
Trip - 06. duben 2013 17:16sipka
ZAMĚŘIT
Trip
TelemachusRhade:
Trip: Neměla mít 1313 něco společného se seriálem Underground, který je teď taky v čoudu?

Ne nejdříve ne. Potom ji předělali, takže jo měla mít. Zde všechny informace a videa! (Udělají video a pak tu hru škrtnou ahjo)

http://games.tiscali.cz/star-wars-1313-14967
Telemachus Rhade - 05. duben 2013 20:40sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Hrál jsem to 100% na sedmičkách, nebo Vistách. Na ntb jsem nikdy XP neměl. Mám pocit, že to buď šlo obejít režimem kombatibility, nebo to šlo samo od sebe.
Mvek - 05. duben 2013 16:47sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
TelemachusRhade: Já si tedy docela vzpomínám, že jsi pak říkal, že TG musíš rozchodit na XP (někdy 2008 nebo tak, jak jsi tehdy viděl i poprvé City Life). A sám jsem měl problém.

Originálku mám taky, i když časovanou, protože jsem si naštípl střed CD, těsně, že ne do datové plochy:-) (za to může špatná manipulace s CD a notebookovou mechanikou)
Mirak - 05. duben 2013 14:50sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
Tides of Numenera už na kickstarteru vybrala téměř 4 miliony dolarů. 11 hodin do konce. Neuvěřitelné.

http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera
Mirak - 05. duben 2013 14:48sipka
ZAMĚŘIT
Mirak
AVip:
(a vůbec, je čas na střelbu do vlastních řad - on ani Babylon 5 není z hlediska SF nic převratného, převratné je zde vlastně "jen" médium -zde TV- a propracovanost celého světa).

To jsem psal o klub vedle asi půl roku v kuse :-)
AVip - 05. duben 2013 14:41sipka
ZAMĚŘIT
AVip
BorgDog: Série MEx je neoriginální vykrádačka od A do Z, jediné, co je na ní unikátní je její médium, t.j. počítačová hra -jenže zrovna tohle zde stačí.
Např. klasický Wing Comander taky není nic super dějově ani jinak (je to vykrádačka Star Wars, oBSG a pseudomilitary simulátorů z přelomu 80. a 90. let - ale na popularitu to stačilo).

(a vůbec, je čas na střelbu do vlastních řad - on ani Babylon 5 není z hlediska SF nic převratného, převratné je zde vlastně "jen" médium -zde TV- a propracovanost celého světa).
AVip - 05. duben 2013 14:36sipka
ZAMĚŘIT
AVip
TelemachusRhade:
autorů traileru,

Autorů traileru... her s "blbým" koncem je hafo, z 90. let takřka veškerá tehdejší produkce (!!!), dtto. pro filmy a TV.

ME3 ExtCut je OK... asi stejně, jako je OK konec nBSG.
Telemachus Rhade - 05. duben 2013 12:51sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Trip: Neměla mít 1313 něco společného se seriálem Underground, který je teď taky v čoudu?

AVip: Myslel jsi mentální věk autorů traileru, nebo hry? :-)
Trip - 05. duben 2013 12:49sipka
ZAMĚŘIT
Trip
AVip:
....očekávatelné...
Pro mne nikoliv a mrzí mě zastavení vývoje Star wars 1313 nebo jak se to jmenovalo. Ta hra vypadala něco na styl Uncharted ve Star wars podsvětí no škoda. O TFU 3, kde si dvojka říká o pokračování minimálně stran příběhu ani nemluvím.
BorgDog - 05. duben 2013 12:23sipka
ZAMĚŘIT
BorgDog
AVip:
kritika konce pak ukazuje hlavně na mentální věk autorů.

Přesně. Popravdě, já tu hru nehrál, ale z toho, co jsem viděl, slyšel a četl mě na ní nejvíc vadí to drzé, neskrývané vykrádání Reynoldsova "Revelation Space." To je fakt smutný důkaz úrovně vývojářů...
AVip - 05. duben 2013 12:10sipka
ZAMĚŘIT
AVip
TelemachusRhade:
Honest Game Trailers : Mass Effect 3 (SPOILERS!!!)

Jo, to už jsem viděl... na jednu stranu je to vtipné, na straně druhé, je to blbé... kritika herních mechanismů pasuje i na tolik adorovaný ME2 a částečně i ME1, kritika konce pak ukazuje hlavně na mentální věk autorů.
Telemachus Rhade - 05. duben 2013 11:36sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Yakuzza: Nemá. TG funguje na všem.
Yakuzza - 05. duben 2013 11:20sipka
ZAMĚŘIT
Yakuzza
Mvek: Neměl jsem nejmenší problém a ani jsem neslyšel, že by tam nějaké problémy být měly... mám teda originálku, jestli to na to má mít vliv.
Mvek - 05. duben 2013 10:57sipka
ZAMĚŘIT
Mvek
Yakuzza: Jak jsi vůbec ten Traffic Giant rozchodil? To je dneska kumšt (zatímco editor byl kumšt i tehdy). Možná bych si někdy připomněl krátce.


Jinak trochu všichni kecáme, velikost měst v CiM2 nás zaslepila a tentokrát pro les nevidíme stromy. Stadion a mnohé budovy z CiM1 tam jsou, třeba kino , je tam takové připos*ané divadlo, ale s historičtějším vstupem a tak. Jen málokteré budovy jsou výraznější. Ale jo, vlaky, letiště... to tu chybí.

Ale jinak jedna věc je problém, a to pořád krátký den, kdy jízdní řád dělený na špičku nemá moc význam, protože BUS začne na první zastávce na začátku špičky, ale na poslední dojede při večerní špičce. To pak moc nastavovat vyšší intervaly nejde (jako smysl to pořád má a chce to experimentovat).
Ale vydělávat není problém i na úroveň expert, horší je mít spokojené cestující... To bude oříšek.
Telemachus Rhade - 05. duben 2013 10:15sipka
ZAMĚŘIT
Telemachus Rhade
Honest Game Trailers : Mass Effect 3 (SPOILERS!!!)

Nejnovější   Novější 3432 - 3451 / 8050Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA ]
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV

Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o